Vodící ložisko hřídele spojky (mrkve)
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Vodící ložisko hřídele spojky (mrkve)
Předělával jsem automat na manuál a do klikovky ze strany převodovky jsem zapomněl vložit ložisko, do kterýho zajede mrkev převodovky. Jaký vliv to bude mít, když budu chvíli jezdit bez něj? Bude tam docházet k nějakým vibracím mrkve a rychle se sjede spojka nebo něco podobnýho? Jde mi jen o to, že kvůli tomu nestíhám jeden sraz... pak bych ho tam hnedka dal..
3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Vodící ložisko hřídele spojky (mrkve)
mohl by jsi rozepsat co jsi pro všechno musel vyměnit a nevyměnit aby jsi tam dál manual ?
klídně sz, díky
klídně sz, díky
Řidič
Re: Vodící ložisko hřídele spojky (mrkve)
no ja to auto tak nejak cely skladam, takze to prislo tak nejak samo, protoze skoro kazdej dil byl venku...
jinak ve spojitosti s prestavbou na manual asi jen pedalovka, tahla razeni, kulisa, prevodovka, spojka, setrvak, to posrany lozisko, elektrika motoru (radsi... na te puvodni byl konektor pro ecu prevodovky, navic jsem ji stejne musel menit i z jinych duvodu), potenciometr skritici klapky (zase, ma navic konektor pro ecu prevodovky, takze jsem radsi vymenil), ecu motoru a poloosy. potom zase z urcititych duvodu, musim udelat redukci uchyceni prevodovky (mam pofacelift, ktery ma drzak na kastli posazen jinak a ten motor ktery mam se po faceliftu daval uz jen s automatem (pred faceliftem bylo na vyber) takze vymena drzaku nebo cele prevodovky z faceliftovyho manualu nejde, kdyz se nedelal)
mozna jsem na neco zapomnel, uz se v tom ztracim
jinak ve spojitosti s prestavbou na manual asi jen pedalovka, tahla razeni, kulisa, prevodovka, spojka, setrvak, to posrany lozisko, elektrika motoru (radsi... na te puvodni byl konektor pro ecu prevodovky, navic jsem ji stejne musel menit i z jinych duvodu), potenciometr skritici klapky (zase, ma navic konektor pro ecu prevodovky, takze jsem radsi vymenil), ecu motoru a poloosy. potom zase z urcititych duvodu, musim udelat redukci uchyceni prevodovky (mam pofacelift, ktery ma drzak na kastli posazen jinak a ten motor ktery mam se po faceliftu daval uz jen s automatem (pred faceliftem bylo na vyber) takze vymena drzaku nebo cele prevodovky z faceliftovyho manualu nejde, kdyz se nedelal)
mozna jsem na neco zapomnel, uz se v tom ztracim

3x Renault Safrane Hartge Biturbo
Re: Vodící ložisko hřídele spojky (mrkve)
to by mě právě docela zajímalo jak by se popralo seriové ecu motoru kdyby se tam hodil manual
jinak ať se ti povede vše
jinak ať se ti povede vše

Řidič
Re: Vodící ložisko hřídele spojky (mrkve)
To je na predohrabu, prevodovka napric? Neznam tu konstrukci, ale u myho zadohrabu je mrkev na jednom velkym lozisku na vystupu ze skrine, to lozisko v klice ten hridel ustreduje , takze kdyz tam nejni, obaval bych se silne toho, ze i po par km se to velky lozisko odporouci, protoze ten konec v klice se nebude pohybovat v ose.Neco jako kdyby na altiku, nebo starteru nebyl jeden konec ulozenej v lozisku a byl tam vakl.Pokud mas jeden konec mrkve ulozenej na lozisku uvnitr prevodovky, na cca 3/4 hridele mas na vystupu dalsi lozisko a ten konec je v klice jen ustredenej, tak je to sice lepcejsi a neco by to mozna ujelo, ale stejne bych byl opatrnej, kuchat a repasovat prevodovku neni zrovna lacina a rychla zalezitost.
Re: Vodící ložisko hřídele spojky (mrkve)
motor s prevodovkou napric, predohrab..
DcSpeedi: bracha s tim na jinym motoru zatim tak jezdi, akorat to mozna nejede tak, jak by melo, ale to uvidi, az tam da elektriku z manualu. na volici automatu akorat zaradil N, aby se dalo nastartovat..
jinak prave bracha tam to lozisko nedal a neco s tim ujel, ale odesla mu spojka, jenze to je takovy jedno s druhym. delal prestavbu "na zkousku", protoze to delal u motoru, kam se manual seriove nedaval, daval tam spojku co byla skoro po smrti se spojkovym loziskem co bylo uz po smrti a od zacatku co to tam dal, tak rachtalo a po par desitkach km (mozna stovkach, nevim) se mu to snad nejak rozlitlo a pritlacak se mu zasek do vysouvaci vidlice. respektive vidlice do pritlacaku.. ale to s tim loziskem co resim ja, pravdepodobne vubec nesouvisi...
ani nevim, jak tam ty loziska v prevodovce jsou, jestli je tam mrkev taky 2x ulozena. zkusim to zjistit.... nebo spis doufam, ze tam to lozisko do srazu stihnu dat, ale mam jese hafo jiny prace...
repas prevodovky bych neresil, mam nejake zasoby, spis by me sralo, ze ji musim znovu mejt a strikat
DcSpeedi: bracha s tim na jinym motoru zatim tak jezdi, akorat to mozna nejede tak, jak by melo, ale to uvidi, az tam da elektriku z manualu. na volici automatu akorat zaradil N, aby se dalo nastartovat..
jinak prave bracha tam to lozisko nedal a neco s tim ujel, ale odesla mu spojka, jenze to je takovy jedno s druhym. delal prestavbu "na zkousku", protoze to delal u motoru, kam se manual seriove nedaval, daval tam spojku co byla skoro po smrti se spojkovym loziskem co bylo uz po smrti a od zacatku co to tam dal, tak rachtalo a po par desitkach km (mozna stovkach, nevim) se mu to snad nejak rozlitlo a pritlacak se mu zasek do vysouvaci vidlice. respektive vidlice do pritlacaku.. ale to s tim loziskem co resim ja, pravdepodobne vubec nesouvisi...
ani nevim, jak tam ty loziska v prevodovce jsou, jestli je tam mrkev taky 2x ulozena. zkusim to zjistit.... nebo spis doufam, ze tam to lozisko do srazu stihnu dat, ale mam jese hafo jiny prace...
repas prevodovky bych neresil, mam nejake zasoby, spis by me sralo, ze ji musim znovu mejt a strikat

3x Renault Safrane Hartge Biturbo