Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
trochu kvizova otazka....ale..
mam motor 2.0l, predpokladany vykon by chcel byt cca 210PS (max.230PS)
rozne internetove kalkulatory na "flow-rate" mi vypocitali velkost vstrekovacov
od 310ccm po 340ccm, kedze nikto nevie s akym tlakom paliva kalkuluju, a aku konstantu pouzili..
pre mna je najjednoduchsie teda pouzit vstrekovace z turbo verzie motoru (C20LET),
ktore maju podla dalsich inych internetovych stranok prietok v prieme 314-316ccm
pri tlaku paliva 3.0BAR (BOSCH)..
Budu (podla vas "ladicov") dostacujuce ..??
vychadzam z predpokladu, ze C20LET je preplnovany 2.0L 16V motor, so seriovym vykonom 204PS
a tam su plne dostacujuce....
mam motor 2.0l, predpokladany vykon by chcel byt cca 210PS (max.230PS)
rozne internetove kalkulatory na "flow-rate" mi vypocitali velkost vstrekovacov
od 310ccm po 340ccm, kedze nikto nevie s akym tlakom paliva kalkuluju, a aku konstantu pouzili..
pre mna je najjednoduchsie teda pouzit vstrekovace z turbo verzie motoru (C20LET),
ktore maju podla dalsich inych internetovych stranok prietok v prieme 314-316ccm
pri tlaku paliva 3.0BAR (BOSCH)..
Budu (podla vas "ladicov") dostacujuce ..??
vychadzam z predpokladu, ze C20LET je preplnovany 2.0L 16V motor, so seriovym vykonom 204PS
a tam su plne dostacujuce....
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
dej tam z C20LEt a bude to OK na tento výkon (ještě zkontroluj dodávku paliva palivovou pumpou, aby neměl problém zde...).. jen adekvátně odlaď software..jinak pouhou záměnou naděláš víc škody jak užitku..
pak jsou taky rozhodující otáčky motoru, jaký hodláš točit, protože pak se může i 315ccm vstřik projevit při daným čase otevření jako malej, pokud budeš točit o dost víc než bylo původně zamýšleno (třeba 9000 místo 7000)... já mam např pro 2L 16 astamtika co bude točit již zmíněných 9000 připravený vstřiky 380ccm/3bar (serie jsou 274ccma seriovej omezovač 6600)
pak jsou taky rozhodující otáčky motoru, jaký hodláš točit, protože pak se může i 315ccm vstřik projevit při daným čase otevření jako malej, pokud budeš točit o dost víc než bylo původně zamýšleno (třeba 9000 místo 7000)... já mam např pro 2L 16 astamtika co bude točit již zmíněných 9000 připravený vstřiky 380ccm/3bar (serie jsou 274ccma seriovej omezovač 6600)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
No ja som aj bol povodne rozhodnuty pre zlte z LETka..ale potom som zacal cosi desi patrat a zistovat...
a kua uz som si taky isty nebol..
obzvlast ked som zistil ze bolo viac typov na motoroch
C20XE
- flow rate 214 cc for cream ones and 244 cc for blue ones - 2,5BAR / 3.0BAR
C20LET
- stock (yellow) c20let injectors are 330cc
- from a bosch catalogue i have (Bosch; 0 280 150 420; 346/min; 3bar; Opel Calibra Turbo 16v)
este boli aj cervene, prietok vraj 380ccm, co mal SAAB
.....no tak si potom vyber ..
a kua uz som si taky isty nebol..
obzvlast ked som zistil ze bolo viac typov na motoroch
C20XE
- flow rate 214 cc for cream ones and 244 cc for blue ones - 2,5BAR / 3.0BAR
C20LET
- stock (yellow) c20let injectors are 330cc
- from a bosch catalogue i have (Bosch; 0 280 150 420; 346/min; 3bar; Opel Calibra Turbo 16v)
este boli aj cervene, prietok vraj 380ccm, co mal SAAB
.....no tak si potom vyber ..

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 17:49, celkem upraveno 2 x.
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
Jo ...
cize planovane otacky mozu byt cca do 8000, ..momentalne je redline na 6800-7000 ..
tlak paliva bude 3bar..(43,5psi), predpokladany vykon 210hp
max rpm sa ale uvidi vo finale az na brzde, ci zvysovanie otacok nieje uz len o trapeni zeleza bez vykonu ..
ak sa chcem udrzat pri DC cca 80-90% mal by som pouzit vstrekovace vacsie ako su 330cc ..??
povedzme od 350cc do 380cc ..??
cize planovane otacky mozu byt cca do 8000, ..momentalne je redline na 6800-7000 ..
tlak paliva bude 3bar..(43,5psi), predpokladany vykon 210hp
max rpm sa ale uvidi vo finale az na brzde, ci zvysovanie otacok nieje uz len o trapeni zeleza bez vykonu ..
ak sa chcem udrzat pri DC cca 80-90% mal by som pouzit vstrekovace vacsie ako su 330cc ..??
povedzme od 350cc do 380cc ..??
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 17:49, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
thanks for advice ... 

Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 17:49, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
pokud by si případně scháněl nějaké vstřiky okolo hodnoty tak zde mám z fiatu IW-153 393ccm(něco kolem této hodnoty) při 2,5 bar - je to z 2.0 16V Turbo 147kw
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrekovace - FLOW RATE - velkost prietoku - vyber
no mam vysurfovane ....
bosch 0 280 150 420 - 304ccm ci 346ccm pri 3bar, udaje sa rozchadzaju, takze skusim sa spytat priamo u predajcu Bosch Technik
(original z C20LET- farba zlta)
bosch 0 280 150 420 431 - 359ccm pri 3bar - tieto by boli ideal, lenze kde ich zohnat ..
- farba cervena
vraj boli na C20LET diziless verzii (co som tu nikdy nikde nevidel, len s rozdelovacom), a urcite som ich nasiel na SAAB 2,3
hadam podstatne je aby to boli HighZ vstreky, hodnota 12-15ohm..
ak nezozeniem, ozvem sa...
bosch 0 280 150 420 - 304ccm ci 346ccm pri 3bar, udaje sa rozchadzaju, takze skusim sa spytat priamo u predajcu Bosch Technik
(original z C20LET- farba zlta)
bosch 0 280 150 420 431 - 359ccm pri 3bar - tieto by boli ideal, lenze kde ich zohnat ..

vraj boli na C20LET diziless verzii (co som tu nikdy nikde nevidel, len s rozdelovacom), a urcite som ich nasiel na SAAB 2,3
hadam podstatne je aby to boli HighZ vstreky, hodnota 12-15ohm..
ak nezozeniem, ozvem sa...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/