
Vstřikování+ karbec?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Vstřikování+ karbec?
Máte někdo ponětí jak to sakra funguje,už jsem to viděl na více fotkách a jelikož nevím všchno tak mi to prozraďte 

- Přílohy
-
- motor 1.jpg (142.54 KiB) Zobrazeno 726 x
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Re: Vstřikování+ krarbec?
hmm ymslíš záměnu el. vstřikování za karburátory nebo jak to mylsíš? Co vím tak to zase takovej problém není ( konstrukčně ) spíš jde o to sehnat karbík sedne na sání ( případně výroba mezikusu ) ale tak jak to píšeš jsme pochopoil že myslíš Inj a karbík dohromady.. to je podle mne nesmysl, nebo se pletu?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikování+ krarbec?
nejen odpojí vstřiky, v podstatě jde celé puvodní sání pryč a vyrobí se mezikus, kerý je mezi hlavou a karbíkama... osobně si mylsím že je více možností si pak vyhrát se směsí - v podstatě odstarníš řízení dodávky paliva přes řj - ale nevím co s ní .. osobně bych ji v takovémlhe případě uplně zlikvidoval - u starších aut míváý na starosti pouze to vstřikování ale u nověšjích žu třeba více věci 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikování+ krarbec?
hmm a o co ti tedy jde? pořid si 2a více karbíku, nekolik verzí trysek, klapky, Wide lambdu a trošku montážního materiálu a není co řešit.. muj názor pokud to bude jako na obrázku tak akždej karbík nasaje více vzduchu - mužeš dát víc paliva - zvedneš výkon..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
tak an fotce vidim dva karby weber nebo jim podobne,
puvodni sani je cele pryc,
ono pri ekono motorech moderni doby de hlavne o prutok a taky delku sani(vzdalenost skrtici klapky od sedla ventilu) klapka je mensi a dal od sedla rovnej bejva vetsi airbox za ucelem zlepseni prubehu kroutaku pres cele spektrum otacek atd..
jak tam das karby mas hned samostatnou klapku na kazdy valec takze klapka muze byt vetsi a diky nizsi vzdalenosti se neznizi ale naopak jeste
zvysi response na otevreni klapky a samo ze vykon (hlavne) ve vyssich otackach.ale zas nebude ten prubeh v celem spektru otacek tak vyrovnanej. (lepsi by to bylo pres itb a programable ecu ale tech prasuli)
druha vec jak rika idaho na rozdil od starsich fixnich ecu ti pribyde moznost regulovat bohatost zmesi i s jinymi treba vackami pomoci tech ruznych trysek.
jedine co musis je jeste dat rozdelovac a nezavisle zapalovani.
na eby.de najdes dost manifoldu pro ruzne dcoe karby k namontovani na opel motory, kdyz ne tak se to prave da udelat ze odriznes ze saciho potrubi u hlavy a navaris prirubu ktera sedne na karby.
jinak to je peknej spusob jak zastavet novej motor do staryho auta at to vypada dobove
viz foto
jo a pozor na elektricke pumpy od vstrikovani ktere maji nekolikrat vyssi tlak, karby pracuji s nizsim tlakem paliva
zas jen kecam ptakoviny kdyz tak mne ignorujte
puvodni sani je cele pryc,
ono pri ekono motorech moderni doby de hlavne o prutok a taky delku sani(vzdalenost skrtici klapky od sedla ventilu) klapka je mensi a dal od sedla rovnej bejva vetsi airbox za ucelem zlepseni prubehu kroutaku pres cele spektrum otacek atd..
jak tam das karby mas hned samostatnou klapku na kazdy valec takze klapka muze byt vetsi a diky nizsi vzdalenosti se neznizi ale naopak jeste
zvysi response na otevreni klapky a samo ze vykon (hlavne) ve vyssich otackach.ale zas nebude ten prubeh v celem spektru otacek tak vyrovnanej. (lepsi by to bylo pres itb a programable ecu ale tech prasuli)
druha vec jak rika idaho na rozdil od starsich fixnich ecu ti pribyde moznost regulovat bohatost zmesi i s jinymi treba vackami pomoci tech ruznych trysek.
jedine co musis je jeste dat rozdelovac a nezavisle zapalovani.
na eby.de najdes dost manifoldu pro ruzne dcoe karby k namontovani na opel motory, kdyz ne tak se to prave da udelat ze odriznes ze saciho potrubi u hlavy a navaris prirubu ktera sedne na karby.
jinak to je peknej spusob jak zastavet novej motor do staryho auta at to vypada dobove

jo a pozor na elektricke pumpy od vstrikovani ktere maji nekolikrat vyssi tlak, karby pracuji s nizsim tlakem paliva
zas jen kecam ptakoviny kdyz tak mne ignorujte
s těma karbecama budeš mít hlavně jednu výhodu a to když si seženeš dost ostrý vačky a správně načasovaný s dostatečným zdvihem, tak ten výkon půjde nahoru jak svina a nemusíš dělat žádný složitý zásahy do řídící jednotky,
s těma karbecama půjde výkon nahoru i bez vaček, ale pro další úpravy je pro většinu lidí pohodlnější karbec, když se dobře otryskuje není nad něho
hlavní nevýhoda zvýšená spotřeba
ber to tak při jakémkoliv zásahu do motoru, je většinou zcela nezbytné (někdy jen vhodné) udělat zásah do řídící jednotky (při vstřikování)
při karburátoru, obzvlášt takovým jak je na foto je důležitý je mít přibližně otryskovaný na daný obsah motoru, udělat si veškeré úpravy co chceš, od snížení hlavy, přes kovaný pajšl (klika, ojnoce, téčka) odlehčený setrvák a řemenice a vše dynamicky vyváženo + vačky a potom nechat karbec doladit na brzdě a bude to střela na které se nemá pomalu co pokazit
s těma karbecama půjde výkon nahoru i bez vaček, ale pro další úpravy je pro většinu lidí pohodlnější karbec, když se dobře otryskuje není nad něho
hlavní nevýhoda zvýšená spotřeba
ber to tak při jakémkoliv zásahu do motoru, je většinou zcela nezbytné (někdy jen vhodné) udělat zásah do řídící jednotky (při vstřikování)
při karburátoru, obzvlášt takovým jak je na foto je důležitý je mít přibližně otryskovaný na daný obsah motoru, udělat si veškeré úpravy co chceš, od snížení hlavy, přes kovaný pajšl (klika, ojnoce, téčka) odlehčený setrvák a řemenice a vše dynamicky vyváženo + vačky a potom nechat karbec doladit na brzdě a bude to střela na které se nemá pomalu co pokazit
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstřikování+ krarbec?
kentoya: no ja bych radsi ecu, navic nevim cenovej rozdil, ale webery sou snad taky mastny
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
Re: Vstřikování+ krarbec?
Daj s esehnat ( navíc ne vždy to musí být Weber, že? ) ale uvědomuješ si ty možnosti? změnit data v ecu neumí každej - navícpotřebuješ vybavení. To samé stand alone ecu.. že má člověk stand alone ecu, neznamená že ji umí používat ( měnit parametry a nastavení ) takže myslím že ne "experimentování" jsou ty karbíky ideální ..
Ilegalltuner : máš mé plné smypatie
uvažuji o něčem podobném v následujícím porjektu na NA motoru ze supry co s emiu bude válet v garážíi a pujde do .....( zasvěcení ví
)
Ilegalltuner : máš mé plné smypatie


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Vstřikování+ krarbec?
Rád bych uvítalkaždej přízpěvek, od člověka co má s tímhle zkušenosti.. portože jak už jsme psal je to předmětem i mého zájmu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
to co tady bylo zatím napsáno je hodně zajímavé
no uvidíme,uvidíme
Chtělo by si to ale fakt promluvit s někým kdo to už dělal,nebo aspon spolašit nějaký návod z NDR
néž se do toho
pustím http://cgi.ebay.de/2-St-Weber-Doppelver ... dZViewItem
jinak za ty Webery by to byla docela pálka já bych totiž potřeboval 3 kusy na 6válec


Chtělo by si to ale fakt promluvit s někým kdo to už dělal,nebo aspon spolašit nějaký návod z NDR

pustím http://cgi.ebay.de/2-St-Weber-Doppelver ... dZViewItem
jinak za ty Webery by to byla docela pálka já bych totiž potřeboval 3 kusy na 6válec

Naposledy upravil(a) Ilegaltuner dne 25 led 2006 12:02, celkem upraveno 1 x.
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
jo ještě jsem si vzpomněl že vlasně mám foto motoru 3,0i v6 opel senátor s karburátorama(i když to je nějaké divné,protože tam má i vstřiky
)
a ještě se mrkněte jak to jezdí na WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce

a ještě se mrkněte jak to jezdí na WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce

- Přílohy
-
- a-129.jpg (87.36 KiB) Zobrazeno 634 x
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Re: Vstřikování+ karbec?
illegal tuner : možná po tomhle víkendu budu mít kontakt na čecha co by ti mohl hooodně pomoct
( vlastně nám oběma
) drž mi palce...


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Vstřikování+ karbec?
Stqeno uvažuj.. náš společný nový známý co dělá stařičké sportovní nissánky... no přihoříííívá..

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ty vstřiky nejsou divný, akorát se skrz ně vstřikuje něco jinýho než benzín...Ilegaltuner píše:jo ještě jsem si vzpomněl že vlasně mám foto motoru 3,0i v6 opel senátor s karburátorama(i když to je nějaké divné,protože tam má i vstřiky)
a ještě se mrkněte jak to jezdí na WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
no nevím myslím,že nitro tam nemáBeaver píše:Ty vstřiky nejsou divný, akorát se skrz ně vstřikuje něco jinýho než benzín...Ilegaltuner píše:jo ještě jsem si vzpomněl že vlasně mám foto motoru 3,0i v6 opel senátor s karburátorama(i když to je nějaké divné,protože tam má i vstřiky)
a ještě se mrkněte jak to jezdí na WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce

Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
Nitro asi ne, ale N2O by tam být mohlo.Ilegaltuner píše:no nevím myslím,že nitro tam nemáBeaver píše:Ty vstřiky nejsou divný, akorát se skrz ně vstřikuje něco jinýho než benzín...Ilegaltuner píše:jo ještě jsem si vzpomněl že vlasně mám foto motoru 3,0i v6 opel senátor s karburátorama(i když to je nějaké divné,protože tam má i vstřiky)
a ještě se mrkněte jak to jezdí na WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem nad tím důkladně uvažoval a pokud se mi podaří sehnat karbce za dobrou cenu tak do toho asi půjdu.Pak bych vůbec nemusel dávat řj a všechny ty detonační čidla a ty ostatní sračky by tam vůbec nemusely být.Ale ještě bude nutná konzultace s někým v tomhle skušeným.Skusím se mrknout na Summitu možná tam najdu něco jako webery a cena by mohla být příznivější
než v evropě.

Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
no a co kdyby ty střiky neměli nic společnýho s nosem
ale stříkala se s nima voda na ochlazení směsi, to jsou taky koně navíc, ale je spíš třešnička na dortu, neboli jedna z posledních úprav
ale stříkala se s nima voda na ochlazení směsi, to jsou taky koně navíc, ale je spíš třešnička na dortu, neboli jedna z posledních úprav
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Tak tetka tě fakt nechápu.Chladit směs nepřímo vodou je trošku blbost,né?kentoya píše:no a co kdyby ty střiky neměli nic společnýho s nosem
ale stříkala se s nima voda na ochlazení směsi, to jsou taky koně navíc, ale je spíš třešnička na dortu, neboli jedna z posledních úprav
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
-
- Příspěvky: 815
- Registrován: 08 čer 2004 13:35
- Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
- Kontaktovat uživatele:
neni, tusim ze to je tzv. VLV system... je to vlastne voda s lihem pres trysku kvuli ochlazovani...Ilegaltuner píše:Tak tetka tě fakt nechápu.Chladit směs nepřímo vodou je trošku blbost,né?kentoya píše:no a co kdyby ty střiky neměli nic společnýho s nosem
ale stříkala se s nima voda na ochlazení směsi, to jsou taky koně navíc, ale je spíš třešnička na dortu, neboli jedna z posledních úprav
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Něco si můžeš přečíst tady http://turbo.wz.cz/Technika/Waes/waes.php
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw
prostě jde o to a možná jsi si toho všiml, že za deště jako by to auto lépe startovalo a chtělo se mu jet, zkus si hodit vlhkej hadr na filtr jestli něco poznáš, to jen tak mimo
jinak vstřikování vody do nasávaného vzduchu, je potřebnější spíše u turbín a u hodně vyšperkovanejch atmosfér motorů, a vlastně jde o dvě věci
1, snížení teploty nasávané směsi kvůli tomu, že studenějšího vzduchu se ti do motoru vleze více a tudíž tím získáváš koně
2) snížení teploty nasávané směsi kvůli tomu, že u turbín má nasávaný vzduch vysokou teplotu díky tlaku z turbíny a může docházet k detonacím tj neřízený zážeh o něco dříve než směs zapálí svíčky a tudíž tyto detonace likvidují písty a následně celý motor
proto jsem psal, že to je třešnička na dortu, když už máš všechny upgrade hotový tak tady jsou 1, poslední koníci a 2, lepší spalování, motor i když jede naplno tak se tolik nepřehřívá (údajně prý se lépe chladí) a u turbín snižuješ riziko detonací při fullbostu
jinak detonacím u turbín můžeš částečně předejít vysokooktanovým benzínem (99) a trochu bohatší směsí, jelikož ta se hůře samozapaluje, chudá směs je ideální pro detonace
howgh
jinak vstřikování vody do nasávaného vzduchu, je potřebnější spíše u turbín a u hodně vyšperkovanejch atmosfér motorů, a vlastně jde o dvě věci
1, snížení teploty nasávané směsi kvůli tomu, že studenějšího vzduchu se ti do motoru vleze více a tudíž tím získáváš koně
2) snížení teploty nasávané směsi kvůli tomu, že u turbín má nasávaný vzduch vysokou teplotu díky tlaku z turbíny a může docházet k detonacím tj neřízený zážeh o něco dříve než směs zapálí svíčky a tudíž tyto detonace likvidují písty a následně celý motor
proto jsem psal, že to je třešnička na dortu, když už máš všechny upgrade hotový tak tady jsou 1, poslední koníci a 2, lepší spalování, motor i když jede naplno tak se tolik nepřehřívá (údajně prý se lépe chladí) a u turbín snižuješ riziko detonací při fullbostu
jinak detonacím u turbín můžeš částečně předejít vysokooktanovým benzínem (99) a trochu bohatší směsí, jelikož ta se hůře samozapaluje, chudá směs je ideální pro detonace
howgh
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
není to náhodou prostě předělaný sání,který má pro každej válec svou klapku?a samozřejmě se vstřikováním?něco takovýho se normálně používá.Ilegaltuner píše:jo ještě jsem si vzpomněl že vlasně mám foto motoru 3,0i v6 opel senátor s karburátorama(i když to je nějaké divné,protože tam má i vstřiky)
a ještě se mrkněte jak to jezdí na WWW.commodore-b.com v sekci motorsport a tam video.Zní to jako turbo,ale turbo tam není "jen" ty karbce
Pokud chces webry, mam jedinou radu, projdi si tyhle stranky http://dcoe.net/ 
