Vstřiky
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Vstřiky
Ahoj mám jen dotaz ohledně vstřiků. Jestli se tím někdo detailněji zabývá. Stavím auto na závody, nějaký sníh, možna hobby rally. Hlava motoru bude trochu přepracovaná a výfuk s laděnými svody. Řeším jen zatím teoreticky, jestli je nějaký rozdíl mezi vstřikama co se týče kvality atomizace v závislosti na konstrukci vstřiku. Mám klasicky vstřiky s jedním otvorem. Vím že u novějších motorů se už používají vstřiky treba se třemi otvory. Zajímá mě jestli je mezi tím nějaký rozdíl. Jak popřípadě jak volit velikost vstřiku, a jestli třeba vyměna za novější vstřik |"konstrukčně" a třeba větší by byl přínos. Motor NA 2.5 litru bmw M20b25. Vstřiky 0280 150 715.
dostal jsem info že tam dávají vstřiky z 3.5 litru taky 6-ti válce čislo vstřiku 0280 150 714
Mohl by někdo na to kouknout, jestli ty průtoky jsou ještě realné.
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm#BOSCH" onclick="window.open(this.href);return false;
Děkuji za odpovedi
dostal jsem info že tam dávají vstřiky z 3.5 litru taky 6-ti válce čislo vstřiku 0280 150 714
Mohl by někdo na to kouknout, jestli ty průtoky jsou ještě realné.
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm#BOSCH" onclick="window.open(this.href);return false;
Děkuji za odpovedi
Re: Vstřiky
Tak tam asi půjdou vstřiky z kamarádovi VR6. Je to 2,8 l motor a má kupodivu vetší vstřiky na ty z 3,5 bmw. Tak by asi mělo makat, navíc jsou se 4-mi otvory tak uvidíme........
tuším 0280 150 953.......
tuším 0280 150 953.......
Re: Vstřiky
Abych pravdu řekl, tak výměna vstřiků za propustnější bez úpravy ŘJ nám nikdy nefungovala. Motor se kuckal, zlobil, netáhl a když táhl, tak v ůzkym spektru otáček. A to sme měnili jen 315cc za 380cc a ty pak za 630cc a to už ani pořádně nechytlo
Ale po naladění už makaj jak maj.

Fabia HTP+
Re: Vstřiky
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:15, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Vstřiky
děkuji za vysvětlení. řeším to z toho důvodu, jelikož jsem už na jednom motoru aplikoval danou úpravu hlavy, a při logování A/F došlo ve středních otáčkách k chudší směsi. dodatečně jsem problem vyřešil regulátorem tlaku paliva. Teď už motor jezdí ve středních a nižších otáčkách kolem 13:1.
proto mě napadlo použít vstřiky trochu větší. jen mě zaráží, že je mezi velikostmi vstřiků takový rozdíl, "myšleno v závislosti na to jaký objem motoru to obsluhuje." jak 2.8 litru může užívat vstřiky vetší jak 3.5 taky sestiválec. Je to dáno rozdílnou dobou otevření, nebo prostě některé motory chtějí prostě víc benzínu? Ví se že VR6 od VW prostě žere. Ale problém se spálení směsi nemá.
Je možné třeba bohatou směs ponížit třeba použitím nějakého performance zapalování? Jako třeba jestli je opravdu něco, co dokáže rychleji zpracovat směs a tím vlastně docílit lepšího spalování? Jsou to jen hypotézy .... šlo mi o nějaké konktétní zkušenosti. Je běžné, že závodní motory zdaleka nepracuji s nějakou chudou směsí. Naopak to tam pěkně teče po litrech. A také se to odráží ma výkonech
. To je to co mě zajímá......... jesli je něco co by mi pomohlo s výkonem, aniž bych turbil. Na spotřebě nesejde .... v této aplikaci.
proto mě napadlo použít vstřiky trochu větší. jen mě zaráží, že je mezi velikostmi vstřiků takový rozdíl, "myšleno v závislosti na to jaký objem motoru to obsluhuje." jak 2.8 litru může užívat vstřiky vetší jak 3.5 taky sestiválec. Je to dáno rozdílnou dobou otevření, nebo prostě některé motory chtějí prostě víc benzínu? Ví se že VR6 od VW prostě žere. Ale problém se spálení směsi nemá.
Je možné třeba bohatou směs ponížit třeba použitím nějakého performance zapalování? Jako třeba jestli je opravdu něco, co dokáže rychleji zpracovat směs a tím vlastně docílit lepšího spalování? Jsou to jen hypotézy .... šlo mi o nějaké konktétní zkušenosti. Je běžné, že závodní motory zdaleka nepracuji s nějakou chudou směsí. Naopak to tam pěkně teče po litrech. A také se to odráží ma výkonech

Re: Vstřiky
bohata smes spatne spalovani nevylucuje ten wv je proste asi jen bohatej... stejne jako treba moje celda ta je bohata jako prase... udajne beha i pod 10:1...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
Re: Vstřiky
Smazano
Naposledy upravil(a) Taboo dne 26 bře 2012 18:15, celkem upraveno 1 x.
IQ stylingem nenahradis.
Re: Vstřiky
taky je nekdy vhodne provest angling tech vstriku - kdyz maji vice otvoru aby treba vstrik strikal mimo voditko ventilu a ne zbytecne na to voditko kde se smes spatne micha
Re: Vstřiky
AFR? vycházím zatím jen z toho co jsem naměřil. Pořádně nerozumím tomu co se v motoru děje, ale motor prošel úpravou hlavy především ve výfukové části "zprůchodnění" a úpravou sedel, ventilů a instalace sání s větším průtokovým profilem. Nicméně to jsou známé aplikace na daný motor. podle wideband mě při plném nebo polovičním plynu ve středních a nižších otáček padali hodnoty k 15:1 a motor jako kdyby detonoval nebo "kopal zpátky" Ve vysokých otáčkách to bylo ok. Vycházím z toho že taková směs motoru prostě nesvědčila. S předstihem jsem zatím nic nedělal, motor má kompresi 10.5 :1