Ludia som sa trochu zasekol pri vypocte KP..
Piest pretrca cca 0.85-0.90mm z bloku..
tesnenie by teda malo mat hrubku cca 1.8mm..
ale objem piestu pred HU je 17ccm 4mm pred HU
..a tu mam trochen zmatek...
kedze trochu z objemu tesnenia mi ubere ten presah piestu..
tak teraz neviem, co kde scim odratat/priratat podelit..
aby som to vypocital spravne...
Vypocet kompresneho pomeru
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Vypocet kompresneho pomeru
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- ladis.biker
- Příspěvky: 119
- Registrován: 23 bře 2007 22:11
- Bydliště: Nový Bydžov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypocet kompresneho pomeru
Bodem 4. a 5. zahrnuješ do výpočtu tvar dna pístu a vzdálenost dna od hrany válce. V případě obrázku je na pístu deflektor, který ti objem nad pístem zmenšuje. Pro výpočet KP potřebuješ sjet pístem např. 4 mm pod horní úvrať (TDC) a změřit - nalít objem vzniklého prostoru po hranu válce.
V tvém případě sjedeš pístem o 4 mm níže a za předpokladu rovného dna pístu naleješ po hranu válce objem pomyslného válce nad pístem vysokého 3,1 mm.
V tvém případě sjedeš pístem o 4 mm níže a za předpokladu rovného dna pístu naleješ po hranu válce objem pomyslného válce nad pístem vysokého 3,1 mm.
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
http://www.facebook.com/pages/Falcon-Ra ... 5952217077
Ford Sierra 2,0 Turbo 150kw, 290Nm
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vypocet kompresneho pomeru
no piest musi byt dole o 4mm.. aby som dokazal naliat objem.. tych 17ccm
ale presah piestu o 0.9mm mi vlastne ubere objem z tesnenia hlavy.. nie.. (1.8mm)
cize nemala by byt spravna vyska tesnenia pri vypocte 0.9mm ..???
(sice tam zase vybratia pre ventily)
teraz kalkulovat s hrubkou tesnenia 1.8mm a vyskou piestu 3.1mm
aaaaalebo tesnenie 0.9mm a vyska 4mm ..
(hoci rozdiel tam je "po vypocte" minimalny)
ale presah piestu o 0.9mm mi vlastne ubere objem z tesnenia hlavy.. nie.. (1.8mm)
cize nemala by byt spravna vyska tesnenia pri vypocte 0.9mm ..???
(sice tam zase vybratia pre ventily)
teraz kalkulovat s hrubkou tesnenia 1.8mm a vyskou piestu 3.1mm
aaaaalebo tesnenie 0.9mm a vyska 4mm ..
(hoci rozdiel tam je "po vypocte" minimalny)
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Vypocet kompresneho pomeru
ty pri vypoctu nijak nezohlednujes, ze ti pist "presuhuje" pres TDC. takze bych pocital s tesnenim 1,8mm a ta posledni cast vypoctu ti zohledni, ze ti pist trci nahoru, o tech -6,7 cc. i z toho obrazku je to videt - kota 4 nezohlednuje deflektor na pistu, takze i ty ignoruj tech 0.9mm co ti presahuje.
Suzuki Swift GTR - AWD ITB, T25 @ 9psi spousta srandy
Lupo 3L
Lupo 3L