Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ritchma »

Ondras píše:Možná se na to dívám špatně, ale nejde hlavně o to, kdo je v daný den na dané trati rychlejší? Bez ohledu jestli má 398 nebo 407 metrů, jestli jsou kategorie dobře rozdělené, jestli se lidi hlásí správně atd.? Nejedná se o profesionální závody, kde na dobrém umístění závisí obživa jezdce, takže dohady jsou imho o ničem. Já bych kategorie zrušil úplně a prostě odměřil časy. Každý ať si pak ve výsledkové listině najde své soupeře (kamarády, kolegy, podobná auta, ...) a s nimi nechť si svůj čas srovná.
To je dobrej nesmysl
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Jardafox
Moderátor
Příspěvky: 6530
Registrován: 02 srp 2004 11:27

Příspěvek od Jardafox »

Ivan píše:
toitoi píše:ivane co tam máš za motor? já myslel že nějakou upocenou 1.5ku a koukám žes byl v kategorii do 2 litrů :?
Nexia² project, kámo... já Ti dám upocenou 1,5ku !!! :wink:
a kdes stál? jsem tě tam neviděl, ani na sprintech
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd

Uživatelský avatar
Maco
Příspěvky: 436
Registrován: 20 zář 2004 13:14
Bydliště: Niedere Tatra
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Maco »

martin píše:Ty časy jsou hrozná chujovina, podle 1.6tek tak o 0,7s delší, zlatý FMS :lol: :lol:
Co to placas,ved casomiera merale kazdemu rovnako,ci uz do plusu,alebo do minusu :lol:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od MarauderZ28 »

for Ondra tohle říkal Taboo a já si myslím, že to je taky tak správně. Proč má bejt zvýhodněnej někdo jen proto že má 1,3 auto to je spíš jeho problém než výsada ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ondras »

Ritchma píše:To je dobrej nesmysl
A umíš zdůvodnit proč, nebo jen tak plácáš do tmy, brepto?
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

mam 3000 ccm

Obrázek


.... koukam casy dost divne tak o 0,7 - 0,8 sec horsi nez jindy ... ale je mi to jedno ... hlavne , ze se mi povedlo "predjet" zlutou M3 ku Reneho .... v Prerove jsem to od nej dostal a tak jsem dostal motivaci a prez zimu nahodil ladene svody :wink:
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od MarauderZ28 »

dejte mi tam někdo nad 6 litrů + kompresor + nitro kategorii ať vím co mám honit za čas :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ritchma »

Ondras píše:
Ritchma píše:To je dobrej nesmysl
A umíš zdůvodnit proč, nebo jen tak plácáš do tmy, brepto?
Původně sem to sem chtěl napsat, ale nechtěl sem dělat OT. Je zajímavý že jednu skupinu chce ten co sprinty bez tak nikdy nejel a pak ten co staví auto který by mělo mít hodně dobrej čas na sprintu pokud vůbec někdy vyjede z dílny.
Příjde mi to trapný aby najelo X aut prostě na sprinty a někdo kdo má vyladěnou 1,6ku prostě nikdy nebude první. Nebo to už nebude mít nic společnýho s autem, ale bude to naprostej speicál. Myslim že nejsme země kde by se sprinty brali až tak vážně. Tady většina aut prostě přijede po vlastní ose, odjede si sprint pro pobavení a jedou po sraze zase domu. Tady to neni o tom koupit ty nejsilnější auta nebo ty co sou na to nejvhodnější a ty ladit. Přece jenom na to tady skoro nikdo nemá. Takže si prostě někdo koupí auto a ladí si ho jen tak pro pobavení a pak ho chce srovnat s podobnýma autama a ne že si koupim já nevim třeba crxko a budu se porovnávat s nějakou imprezou bo tak.
Prostě ty skupiny sou tady takhle správně a jak je to v mimoni tak je to nejlepší z mýho pohledu a myslim že tam sou všichni spokojený.
A ještě něco kdyby se udělala jenom jedna skupina tak věřim že by zájem o sprinty celkem klesnul.........
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ritchma »

MarauderZ28 píše:dejte mi tam někdo nad 6 litrů + kompresor + nitro kategorii ať vím co mám honit za čas :o)
Hm to bude to o čem sem mluvil :lol:
Určitě s tebou hrozně chci jet sprinty :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ondras »

Ritchma píše:Původně sem to sem chtěl napsat, ale nechtěl sem dělat OT. Je zajímavý že jednu skupinu chce ten co sprinty bez tak nikdy nejel a pak ten co staví auto který by mělo mít hodně dobrej čas na sprintu pokud vůbec někdy vyjede z dílny.
O tom, myslím, víš kulový a stejně je to v této diskuzi jedno, ne?

Ritchma píše:Příjde mi to trapný aby najelo X aut prostě na sprinty a někdo kdo má vyladěnou 1,6ku prostě nikdy nebude první. Nebo to už nebude mít nic společnýho s autem, ale bude to naprostej speicál.
No a co? IMHO se sprinty jezdí proti času, nebo proti konkrétnímu soupeři. To, že je někdo v nějaké tabulce na prvním místě je naprosto jedno.
Ritchma píše:Myslim že nejsme země kde by se sprinty brali až tak vážně. Tady většina aut prostě přijede po vlastní ose, odjede si sprint pro pobavení a jedou po sraze zase domu.
Správně, další důvod proč nekategorizovat.

Ritchma píše:Tady to neni o tom koupit ty nejsilnější auta nebo ty co sou na to nejvhodnější a ty ladit. Přece jenom na to tady skoro nikdo nemá. Takže si prostě někdo koupí auto a ladí si ho jen tak pro pobavení a pak ho chce srovnat s podobnýma autama a ne že si koupim já nevim třeba crxko a budu se porovnávat s nějakou imprezou bo tak.

Ale to jsi to trošku nepochopil, prostě se do výsledovy podíváš na svůj čas a srovnáš si ho s auty se kterými se srovnat chceš? Nebo jsou kategorie jen pro blbečky, co neumí přečíst výsledovku?
Ritchma píše:Prostě ty skupiny sou tady takhle správně a jak je to v mimoni tak je to nejlepší z mýho pohledu a myslim že tam sou všichni spokojený.
A ještě něco kdyby se udělala jenom jedna skupina tak věřim že by zájem o sprinty celkem klesnul.........
Hmmm, takže skupiny jsou to prostě proto, aby co nejvíce lidí mělo pohárek. No když je to tak...
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

A tak jde třeba o to že jedu na sprint se svym saxem a můžu říct - tak dneska sem byl třetí, odvez sem si pohárek a jedu domu. Takhle budu jak kokot říkat no byl sem 125. ale to je jedno protože sem byl třetí v kategorii nejspíš ale ono to z těch výsledků neni úplně jasný protože tam neni napsáno kdo má jakej objem pořádně a kdo má NOS a turbo a tak :roll:
Víš co nejlepší? Že si tady můžeš říkat co chceš a třeba v mimoni se v nejbližších letech kategorie nezměni, respektivě katogerie nějaký zůstanou. Já třeba jezdim proti času protože se sériovkou na výhru pomýšlet nemůžu ale kdybych do toho vrážel prachy tak bych vyhrát chtěl. Jinak kde tady někde u našich sousedů se jezdí sprinty bez kategorií?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ivan »

Já si myslím, že karty jsou rozdány - ví se, jaké jsou kategorie a ví se, jaké jsou koeficienty... podle toho se každý může zařidit, když upravuje (kupuje) svoje auto. Asi těžko si někdo koupí Hondu 1,5 s tím, že pojede v 1,6tkách. Prostě když ví, že bude jezdit sprinty, tak koupí raději 1,6tku, aby ho objem nehandicapoval. Prostě nechal bych to tak, jak je to teďka! Nikdy nebudou spokojení všichni....!

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ritchma »

Ivan píše:Já si myslím, že karty jsou rozdány - ví se, jaké jsou kategorie a ví se, jaké jsou koeficienty... podle toho se každý může zařidit, když upravuje (kupuje) svoje auto. Asi těžko si někdo koupí Hondu 1,5 s tím, že pojede v 1,6tkách. Prostě když ví, že bude jezdit sprinty, tak koupí raději 1,6tku, aby ho objem nehandicapoval. Prostě nechal bych to tak, jak je to teďka! Nikdy nebudou spokojení všichni....!
Přesně ale s kategoriema bude těch spokojenejch daleko víc
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Tipo píše:Ivane kolik bylo lidí na sprintech v kubatůře do 2000? Díky moc 8)
24.

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

kategorie by se hodily sjednotit ..... v Polsku je v tom poradek jiz 4 roky a pak podle toho vypadaji i ty casy


Surname and name Car Class ET
Nagórski Tomasz Mitsubishi Lancer EVO7 TURBO PLUS 09.773
Czernik Marcin Subaru Impreza GT TURBO PLUS 09.856
Oziębło Arkadiusz Audi S4 MAXI 09.933
Blauth Marcin GMC Nolimit VTG MAXI 10.313
Staszewski Grzegorz Mitsubishi Lancer EVO5 VTG TURBO PLUS 10.540
Kuleta Grzegorz Chevrolet Corvette MAXI 10.791
Staszewski Grzegorz Audi S4 Sedan VTG MAXI 10.913
Dobrowolski Piotr Toyota Supra MAXI 10.918
Skold Jonas Lancia Delta OUTLAW 10.947
Carlsen Morten Chevrolet Camaro 68 PROFI PLUS 11.122

http://www.sss.org.pl/english/topten.php?o=et

jo a jezdi se 1/4 mile ....402,5 metru

jejich kategorie ..... uz 4 roky beze zmen:

§8 Podział na klasy


a) Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm, wolnossące,
b) Mini Plus - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 cm z doładowaniem,
c) Diesel - napęd dowolny, z doładowaniem lub wolnossące, zasilane olejem napędowym,
d) Profi - FWD, wolnossące, pojemność silnika powyżej 1550 cm,
e) Profi Plus - RWD lub AWD, wolnossące, pojemność silnika powyżej 1550 cm, rotary engine,
f) Turbo - FWD z doładowaniem,
g) Turbo Plus - RWD lub AWD, maksymalnie 5 cylindrów z doładowaniem, rotary engine z doładowaniem,
h) Maxi - RWD lub AWD, minimum 6 cylindrów z doładowaniem,
i) Outlaw - nie spełniające warunków zawartych w Par. 9.1 do 9.5.

8.2 Objaśnienia dodatkowe do podziału na klasy startowe:
a) doładowanie to supercharger (kompresor), podtlenek azotu, turbina lub dowolna kombinacja lub ilość tych elementów,
b) FWD, RWD, AWD to rodzaj napędu, (w kolejności: przednia oś, tylna oś, dwie osie),
c) rotary engine to silnik Wankla.
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od Ivan »

Tahle debata tady byla už na podzim a k ničemu to nevedlo... Jestli o tom chcete debatovat, tak bych doporučoval založit nové téma...

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

podle me je problem v tom ze spousta lidi jezdi na sprint hlavne proto ze chce dosahnout (nebo touzi dosahnout) na poharek treba se seriovym autem... je to takove sebeuspokojeni, sice pro to nic moc neudelal (zadne upravy, pneu apod), ale je to fajne se kochat xx mistem na sprintu, treba pred kamosema a kamoskama, ze? Nikoho neohromi konkretni cas, ale druhe misto s poharem je prece super... A takovej clovek bude neustale opakovat jak je "dulezite" mit kategorie...





...potrefene husy, ozvete se :?:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od MarauderZ28 »

" bez tak nikdy nejel" zatím všechny časy co jsou tu mám min o 0,75 sec za sebou hmmm ? nebo to bylo na Ondráše ? Ty jsi zas lehkej já sem jak náklaďák z kamenolomu :o)
Naposledy upravil(a) MarauderZ28 dne 09 dub 2006 12:36, celkem upraveno 2 x.
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

milosh
Administrátor
Příspěvky: 8033
Registrován: 03 úno 2004 13:57

Příspěvek od milosh »

KFJ píše:podle me je problem v tom ze spousta lidi jezdi na sprint hlavne proto ze chce dosahnout (nebo touzi dosahnout) na poharek treba se seriovym autem... je to takove sebeuspokojeni, sice pro to nic moc neudelal (zadne upravy, pneu apod), ale je to fajne se kochat xx mistem na sprintu, treba pred kamosema a kamoskama, ze? Nikoho neohromi konkretni cas, ale druhe misto s poharem je prece super... A takovej clovek bude neustale opakovat jak je "dulezite" mit kategorie...





...potrefene husy, ozvete se :?:
Ritchmo, Robert te vola :lol:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Ritchma píše:A tak jde třeba o to že jedu na sprint se svym saxem a můžu říct - tak dneska sem byl třetí, odvez sem si pohárek a jedu domu. Takhle budu jak kokot říkat no byl sem 125. ale to je jedno protože sem byl třetí v kategorii nejspíš ale ono to z těch výsledků neni úplně jasný protože tam neni napsáno kdo má jakej objem pořádně a kdo má NOS a turbo a tak :roll:
Víš co nejlepší? Že si tady můžeš říkat co chceš a třeba v mimoni se v nejbližších letech kategorie nezměni, respektivě katogerie nějaký zůstanou. Já třeba jezdim proti času protože se sériovkou na výhru pomýšlet nemůžu ale kdybych do toho vrážel prachy tak bych vyhrát chtěl. Jinak kde tady někde u našich sousedů se jezdí sprinty bez kategorií?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Výsledky sprintů z Renocaru jaro 2006

Příspěvek od MarauderZ28 »

Takhle budu jak kokot říkat no byl sem 125 ... navíc mě vcucla nějaká hnusná bleděmodrá hiena do sání :o))))
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

KFJ píše:podle me je problem v tom ze spousta lidi jezdi na sprint hlavne proto ze chce dosahnout (nebo touzi dosahnout) na poharek treba se seriovym autem... je to takove sebeuspokojeni, sice pro to nic moc neudelal (zadne upravy, pneu apod), ale je to fajne se kochat xx mistem na sprintu, treba pred kamosema a kamoskama, ze? Nikoho neohromi konkretni cas, ale druhe misto s poharem je prece super... A takovej clovek bude neustale opakovat jak je "dulezite" mit kategorie...





...potrefene husy, ozvete se :?:
jooooooo presne, proto nekdo muze dat protest ze druhemu chybi sedacka aby ten poharek dostal on ze seriovkou :lol:
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

se hádáte o ničem, radeji poradtemotorkářům, at udělají taky jenom jednu kategorii a 125 a 250 se přestanou jezdit uplně, protože na moto gp nemají

a to samý je s autama jak chcete aby se skoda 105 porovnávala se suprou - nesmysl to by si pak 3 magoři mohli postavit dragstery a sprinty by neměli smysl vůbec

a co se týká sprintů, není to jen o autech, ale taky o řidiči každý auto má svůj strop, přes který se nedostane, ale pokazit sprint, spatným rozjetím, popř zařazením, to je hned
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

a zrusil bych poharky na ktery se Vam prasi v garazi, o to vice u neupravenych aut, protoze nevim za co by byl :lol:
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Placenta »

kentoya píše:se hádáte o ničem, radeji poradtemotorkářům, at udělají taky jenom jednu kategorii a 125 a 250 se přestanou jezdit uplně, protože na moto gp nemají

a to samý je s autama jak chcete aby se skoda 105 porovnávala se suprou - nesmysl to by si pak 3 magoři mohli postavit dragstery a sprinty by neměli smysl vůbec

a co se týká sprintů, není to jen o autech, ale taky o řidiči každý auto má svůj strop, přes který se nedostane, ale pokazit sprint, spatným rozjetím, popř zařazením, to je hned
jooo 3 magori postavi dragsteri , narvou do toho spoustu penez, casu, a dostanou poharek jako ten kdo si koupi skudku v patek v bazaru za 5000 Kc a pojede v sobotu Mimon :?:
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

kentoya píše:se hádáte o ničem, radeji poradtemotorkářům, at udělají taky jenom jednu kategorii a 125 a 250 se přestanou jezdit uplně, protože na moto gp nemají

a to samý je s autama jak chcete aby se skoda 105 porovnávala se suprou - nesmysl to by si pak 3 magoři mohli postavit dragstery a sprinty by neměli smysl vůbec

a co se týká sprintů, není to jen o autech, ale taky o řidiči každý auto má svůj strop, přes který se nedostane, ale pokazit sprint, spatným rozjetím, popř zařazením, to je hned
jestli je ten sprint o tech poharech tak at to tak je, ale kazdej kdo z auta taha co se da tak to urcite nedela pro pohary... jde o casy (aspon u me)... a jestli mas pocit ze sprintovat je nejakej kumst protoze ze musis umet rozjet a trikrat zaradit tak nevim co si myslis o tech motorkach a motorsportu vubec (kdyz je tady citujes)... To pro tebe musi byt bozstvo a modla v jednom ne? :D Jako mas fakt pocit ze na te urovni sprintu o ktere se tady bavime jde taky o um ridice??? Snad ne... Chapu ze pro spoustu lidi je problem se rozjet ale to neznamena ze kdyz uz to umi tak to budeme nazyvat umem... Spis bych to nazval NORMALNIM stavem... Rozjet se, jet rovne a trikrat rychle preradit a brzdit... :?: umeni?
Naposledy upravil(a) KFJ dne 10 dub 2006 07:01, celkem upraveno 1 x.
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Tak to je v prdeli, podle Roberta jsem vlastně úplnej mentál když se neumím rozjet a třikrát správně zařadit :cry:

Ono jde o to Roberte s čím..... s Ropákem jsem to zvládat téměř bez zaváhání celou sezonu, ale jsou i auta se kterýma už to není takovej med.

Tak jsem se tý kurvě neřadící pomstil

Obrázek
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
sejki
Příspěvky: 377
Registrován: 29 dub 2005 12:43
Bydliště: Usti nad Orlici
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sejki »

Ono by nebylo na skodu zalozit naky sdruzeni sprinteru, kterejm nejde o poharky ale o casy 8)

A ty co chtej poharky at si jezdej ty sve 'kategorie' :lol:
Nissan Skyline R32 '92 - byvale auto

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

ad KFJ umění to je, mysli si co chceš, zatím jsem tě neviděl řadit, tak nevím jestli řadíš dobře, ani rozjíždět ne, časy jsou jedna věc, a z čeho je dostaneš, věc druhá, = můj názor, jinak tvůj ti názor neberu,

jen doufám že se někomu (třeba i tobě) jednou nepodaří zařadit, a budete to svádět na to že to není umění, atd tak víme kde jsme, já řadím pekelně rychle a to na sprinty nejezdím do půl sekundy je tam, ale občas se mi stane, že se prostě netrefím (většinou 3 nebo 4) tak proto je to umění, vím není na tom nic složitýho, je to úplně to samý jak když kopeš penaltu, není možný minout, ale stejně penalta nerovná se gol

tak se nehádejme, jde tu stejně jen o hovno a já žadnej pohárek nepotřebuji, já si dám raději kávu
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

kentoya píše: já řadím pekelně rychle a to na sprinty nejezdím do půl sekundy je tam,
rychle rukou nebo nohou ? ..... vetsinou ruka ceka na nohu
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“