vystupy u WG?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
vystupy u WG?
Nevite k cemu je druhy vyvod u WG? Jeden je na podtlak, to mi je jasny, ale druhej nevim k cemu je a kam se pripojuje? WG je extreni a od fi TIAL.
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: vystupy u WG?
sem si to mylsle, když jsem v ruce obracel CT26 se zapojeným MBC.. ale mylsel jsem jestli tam v serii není neco jiného 

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: vystupy u WG?
aha tak takhle oni to maj reseny, ja prave hledal na motoru marne nejakej solenoid, dikys
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
Re: vystupy u WG?
podle toho co tam ctu, tak nemusi byt zapojen, takze plnici tlak zalezi na sile pruziny co je ve WG, chapu to tak dobre?
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
www.highperformanceparts.cz
Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: vystupy u WG?
Když to nezapojíš,tak se to chová čistě mechanicky (ventil s pružinou).Rajdlos píše:podle toho co tam ctu, tak nemusi byt zapojen, takze plnici tlak zalezi na sile pruziny co je ve WG, chapu to tak dobre?
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Jedním se to otvírá a druhým se to drží násilně zavřený, podle toho zda jde ten tlak pod nebo nad membránu. 

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Každý WG je dělaný na určitý tlak, při kterém už pružina neudrží tlak spalin a odpouští je ven i bez regulace.
Tomu se říká "WG spring boost" a dejme tomu udrží třeba 2BARy
Pak dalším parametrem je stav kdy se přivádí veškerý tlak do bubínku který se snaží pružinu přemoci a WG otevřít co nejdříve, to je minimální tlak takového WG na který lze motor nastavit a je třeba 1BAR.
No a poslední případ je že se přivádí tlak ze soustavy tak aby pomáhal pružině udržet WG co nejdéle uzavřený a tak třeba udrží 3BARy.
Je to jasné?
Tomu se říká "WG spring boost" a dejme tomu udrží třeba 2BARy
Pak dalším parametrem je stav kdy se přivádí veškerý tlak do bubínku který se snaží pružinu přemoci a WG otevřít co nejdříve, to je minimální tlak takového WG na který lze motor nastavit a je třeba 1BAR.
No a poslední případ je že se přivádí tlak ze soustavy tak aby pomáhal pružině udržet WG co nejdéle uzavřený a tak třeba udrží 3BARy.
Je to jasné?

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;