Zapojení OCT

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Zapojení OCT

Příspěvek od crazyape »

Ahoj,

potřeboval bych radu ohledně správného zapojení OCT.
Chtěl jsem zapojit odfuk od víka a kliky do oct a z oct zpět do sání pomocí PCV ventilu. Řešili jsme to už i na AHC jenže já mám PCV ventil na ventilovém víku a z ventilu jde hadice do airboxu. Z klikovky jde zezádu do sání. Takže přesně naopak.

Na obrázku je znázorněn standartní sériový systém.

Obrázek

Nevíte někdo jak na to?

Díky

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Zapojení OCT

Příspěvek od Beaver »

Slo by to asi resit pouzitim OCT se dvema vstupy a jednim vystupem, ktery napojis zpet do sani.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Re: Zapojení OCT

Příspěvek od crazyape »

Tak jsem to chtel udelat ale na ahc se otom rozjela rozsahla diskuze a nikdo poradne nevi. Jelikoz prave ten PCV ventil by mel byt pred sanim a podtlak ty sragory vytahovat

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Zapojení OCT

Příspěvek od Beaver »

Pokud nemas turbo tak v tom sani podtlak bude urcite :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
crazyape
Příspěvky: 1610
Registrován: 25 říj 2005 20:55
Bydliště: doma

Re: Zapojení OCT

Příspěvek od crazyape »

Tak dneska jsem ty ventily na odfuku kliky a vika vyndal,prozkoumal podrobneji... nic tam neni, jen dratenka.. cili zadny PCV ventil.. Zapojene jsou jen do sani, klika za klapku a viko pred klapku.
Cili po napojeni OCT zpet do sani by to melo fungovat.

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Zapojení OCT

Příspěvek od elviiis »

nejlepsi zapojeni OCT je ho do motoru necpat :lol: je to soucastka dobra akorat tak k tomu abys vyvalil gufera na klice 8)
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“