Uz zase - BOV+nafta :)

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Uz zase - BOV+nafta :)

Příspěvek od Shelby »

Hoj chlapi, nezajimaji me kecy typu ze nafta nema skrtici klapku, ze to je komedie, ze to nema ucinek, ze to je zbytecna zatez... tohle je po vsech forech a i kdyz na jednu stranu ano, tak na druhou to same je mozne rict o muzice, neonech, levnejch podvozkach atd.
Takze kdyz chci na turbo naftu BOV a predem vim ty zvasty co jsem tu vypsal, tak na ne prdim, pac mi jde jen o "pssssst" a o nic jineho (vymontovat to muzu vzdycky az me to prestane bavit).

Tak potrebuju doplnit mezery. Mam Blow ventil, mam elektromagnetickej ventil na prepusteni podtlaku. a par hadicek a kabelu. Blow dam na nejake misto na hadici mezi turbem a motorem, podtlak vezmu od kud? z posilovace brzd? Takze tam dam "T" a ukradnu podtlak. a je tu prvni vec - nebudou habrovat brzdy? podtlakovou hadicku privedu do elektromagnet. ventilu a druhej konec napojim dalsi hadickou na vrsek bov. ted bych mel "okruh" hotovej. snad...

elektriku k prepoust. ventilu privedu treba tak, ze jeho + konektor pripojim rovnou na baterku a -na mikrospinac kterej mi zmackne pedal kdyz je uplne "vyslaplej" tim docilim toho, ze mi pri vyslaplem pedalu otevre elektromagnet. ventil, prepusti podtlak do bov a ten by se mel s pomoci tlaku od turba na spodku bov otevrit.

ted nechapu - co kdyz necham nastartovano na volnobeh, tak bude mikrospinac na pedalu porad zmacklej - tudiz otevrenej elektromagnet. ventil a podtlak bude mit snahu otevirat bov - otevre ho jen ten malickej podtlak a je pruser nebo mam bejt v klidu, pac bez tlaku z "netlaciciho" turba na spodku se neotevre? nebo to lze presne vystelovat na BOV? regulaci ma.

nechci vyvolavat flame a ani schytat debilni nazory na debilni napad. vim ze to normalne funguje, tak jen chcu zjistit jestli chapu dobre princip, nebo mi neco unika a neco muze delat neplechu. a jde mi opravdu jen o psssssst o nic vic.

hledal jsem na vice forech ale presne nikdy nikdo neodpovedel co a jak, nebo nikdo nemel zkusenost a pak akorat placal debilni OT

Diky.
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Anděl
Moderátor
Příspěvky: 2559
Registrován: 11 kvě 2005 22:27
Bydliště: Český Krumlov

Příspěvek od Anděl »

psssssttt

a máš to. :lol:
Mitsubishi Eclipse GSX 4x4 turbo r.v 1992 - Prodám
Eagle Talon FWD turbo - Prodám
Škoda Felicia Pick-UP r.v. 2001 50kw
Honda VF 750C Magna 65kw

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shelby »

tak, ten "prvni kokot" na ktereho jsem cekal prisel a napsal zde uz takovou tradicni pytlovinu jako prvni post a ted ty rady prosim :lol:
Nic ve zlem Anděli, taky si delam prdel... ale fakt me tohle zajima sorry.
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Uživatelský avatar
Nightmare
Příspěvky: 105
Registrován: 24 zář 2005 21:00
Bydliště: Rožnov p.R./Brno

Příspěvek od Nightmare »

hele shelby, co kdybys mi raději poslal tu ECU, kterou jsem ti zaplatil a od té doby víc jak půl roku neodpovídáš na ICQ a nebereš telefon

když pominu to, že jsi mi prodal přidřený motor v "super stavu". ale tos dejme tomu nemusel vědět - vypadá že rozebíraný nikdy nebyl. to už jsem opravil a z koupě zajíce v pytli se poučil... ale ta jednotka by se mi fakt hodila
Naposledy upravil(a) Nightmare dne 29 zář 2008 21:18, celkem upraveno 1 x.
323F GTV6

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

problém je v tom, že i když přivedeš podtlak z brzd, nebo třeba z podtlakové bomby, nebude mít co udělat psssssssssssssst, když dřív než nastane psssssssssst proletí vzduch do válců

udělej to tak, vem tlakovou nádobu, nějakou hadičku, alektromagnetickej ventil, a dělej pssssssssssst upouštěním tlaku z oné nádoby např pokaždé když stoupneš na spojku

:D
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shelby »

kentoya píše:problém je v tom, že i když přivedeš podtlak z brzd, nebo třeba z podtlakové bomby, nebude mít co udělat psssssssssssssst, když dřív než nastane psssssssssst proletí vzduch do válců

udělej to tak, vem tlakovou nádobu, nějakou hadičku, alektromagnetickej ventil, a dělej pssssssssssst upouštěním tlaku z oné nádoby např pokaždé když stoupneš na spojku

:D
zajimave,ale:
http://www.youtube.com/watch?v=RFken2vybZg
http://www.youtube.com/watch?v=0wc0XinD ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=jT809VeH ... re=related
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Příspěvek od Shelby »

Nightmare: jednotka byla odeslana tak pred trema mesicema a z5 mi nedosla tak nevim co se stalo. O pridrenem motoru jsem treba ani vedet nemohl, pac pokud si pamatujes, sundal jsi mi ho primo z vozejku cca 20min po tom, co jsem s nim prijel. Kor kdyz jak jsi rekl nebyl nikdy rozdelanej. S tim chlapem nikdy zadnej problem nebyl a nechapu tedy, ze motoru neco bylo. Abych te uklidnil, ja tenkrat ten samej motor (ale do me mx3) koupil jinde (vrakac nedaleko Jihlavy) za mnohem vic tisicovek nez ty ode me a pridrenej byl take i kdyz to neresi tuhle situaci - mazda V6 motory jsou proste hajzly. S jednotkou muzu udelat leda to, ze od nej koupim novou a poslu ti ji znovu i kdyz to mam cca 100km od baraku. ale to nebudeme resit tady. v icq te uz nemam, byvala pani mi promazavala kontakty :D
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Příspěvek od blázen »

a čím chceš tén bov řídit?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Nightmare
Příspěvky: 105
Registrován: 24 zář 2005 21:00
Bydliště: Rožnov p.R./Brno

Příspěvek od Nightmare »

Shelby: Však kvůli motoru nic neříkám, vím že jsi to nemohl vědět... jen že jsem nakonec dopadl stejně jak ty, a to jsem právě nechtěl. Jinak jestli jsi to teda posílal tak musí jít zjistit co se s tím stalo (pokud to bylo doporučeně) kdyžtak napiš SZ
323F GTV6

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Příspěvek od Shelby »

blázen píše:a čím chceš tén bov řídit?
tim elektro magnet ventilem napojenym na plynovej pedal. nebo se zaptam jeste jinac, to mi take dost pomuze. pistek BOVu dokaze zvednout jen ten samotnej malej podtlak co je na hore na bovu a nebo je potreba aby mu k otevreni pomohl tlak z turba na spokdu bovu? Ci to jde na bovu presne nastimovat tak,aby ho podtlak samotnej neotevrel,ale od spodku stacilo jen malo a "spolecne" (podtlak i tlak) to otevrou? on i ten dieselovej motor udela trosku pretlak v sani, pac vsechen ten vzduch nespolyka - neverite? verte. :)
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Příspěvek od raddy »

Shelby píše:on i ten dieselovej motor udela trosku pretlak v sani, pac vsechen ten vzduch nespolyka - neverite? verte. :)
no to je este len objav, zeby to sposobovalo turbo?
BOV sa otvara na zaklade rozdielu tlaku na vnutornej a vonkajsej strane piestu.

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Příspěvek od fiat12PMR »

psssssssssssssss... TUZERE :lol: :lol: :lol:
porsche 944

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Asi bych ho nechal jak píšeš na plynovim pedálu neb i to že by si ho měl otevřenej na volnoběh se nic neděje....je důležitý aby byl zavřenej když akceleruješ...ty bláho mám doma tři bovka že bych ho hodil na octávku .-)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Shelby
Příspěvky: 757
Registrován: 16 led 2006 21:12
Bydliště: svoje
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shelby »

fiat12PMR píše:psssssssssssssss... TUZERE :lol: :lol: :lol:
"BMW E36 325i - skoro turbo" hmmm,ale ty by jsi si tam mohl dat celej "piskaci" mechanizmus kdyz tam mas "skoro turbo" ja ho tam alespon mam real. a mimochodem kdo me zna, tak vi co jsem za tech par let udelal a tuzing to nikdy nebyl, jen se mi to proste libi a chci to zvladnout i technicky a s tim,ze se to bude moct dat kdykoli do serioveho stavu behem par minut. psat pitome OT umi kazdej jouda z vidlakova
Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí :D

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

tak tam dej klapku... jak z benzína napoj ji na lanko k plynu a je to...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

fiat12PMR
Příspěvky: 341
Registrován: 29 úno 2008 07:45
Bydliště: okr. Ústí nad Orlicí

Příspěvek od fiat12PMR »

elviiis píše:tak tam dej klapku... jak z benzína napoj ji na lanko k plynu a je to...
jakmyle by pustil plyn tak by motor sel nepravidelne bo by nejspise "fcipl" protoze by ve valci nebvyl stlaceny vzduch do ktereho by byla vstriknuta nafta... pochybuju ze by to motoru prospelo..
porsche 944

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

fiat12PMR píše:
elviiis píše:tak tam dej klapku... jak z benzína napoj ji na lanko k plynu a je to...
jakmyle by pustil plyn tak by motor sel nepravidelne bo by nejspise "fcipl" protoze by ve valci nebvyl stlaceny vzduch do ktereho by byla vstriknuta nafta... pochybuju ze by to motoru prospelo..
ale peugetoy s tím fungují...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

no ale většina dieselů klapku sání má....protože bez ní by nefungoval EGR ventil..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: chtělo by to jen zjistit jak veliký tlak respektive podtlak a kdy se klapka zavírá...EGR je závislé na teplotě motoru....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
vonderka
Příspěvky: 187
Registrován: 08 zář 2004 08:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od vonderka »

Shelby: cau kdyby si prisel na to jak to udelat tak mi dej vedet taky sem o tom dlouho premyslel tak snad to konecne vyjde.diky

Uživatelský avatar
Tailer
Příspěvky: 314
Registrován: 07 kvě 2004 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tailer »

Jen teorie. Pokud ma TDI bajpas jako benzinovy motor s kompresorem tak, bych dal BOV na hadici bajpasu podtlak najdes urcite jinde nez na brzdach ten bych dal na druhy konec. Tlak v podtlaku musi byt stale vyssi nez v hadici bajpasu jen v te chvily kdy pustis plyn a turbo zacne tlacit misto do valcu do bajpasu tak se otevre BOV a melo by to vyfouknout. Ale bojim se toho ze u TDI ten zpetny tlak je potreba. Jen to jen teorije.
www.btracing.cz autoservis, pneuservis, individuální úprava aut.

Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP

Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i

Uživatelský avatar
vonderka
Příspěvky: 187
Registrován: 08 zář 2004 08:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od vonderka »

tak uz ste to nekdo zkousel?

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Příspěvek od Sly »

Slyset BOV u dieslove oktavky, tak se na chodniku poseru smichy. Je to jako ucit kocku stekat. Kdyby byli vsichni kolemjdouci problematiky znali, reakce by byla naprosto totozna s tou mou. Nicmene tomu tak neni a ty budes s pokyvujici hlavou v rytmu gangsta r&b budit dojem dii keje s levou rukou na trech hodinach. Asi jako ten banan z prvniho videa. kuul. 8)

Prijde mi naprosto zcestne upozornovat na sebe touto cestou.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Re: Uz zase - BOV+nafta :)

Příspěvek od kentoya »

Sly píše:Slyset BOV u dieslove oktavky, tak se na chodniku poseru smichy. Je to jako ucit kocku stekat. Kdyby byli vsichni kolemjdouci problematiky znali, reakce by byla naprosto totozna s tou mou. Nicmene tomu tak neni a ty budes s pokyvujici hlavou v rytmu gangsta r&b budit dojem dii keje s levou rukou na trech hodinach. Asi jako ten banan z prvniho videa. kuul. 8)

Prijde mi naprosto zcestne upozornovat na sebe touto cestou.
:D
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Kouakm, ze za dobu co jsem tu nebyl lidi vymysleji furt stejny <|> :twisted:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“