tak to by ani tak nevadilo, ale mohli by se zajímat o nějaký raritky i v Čecháchbarbucha píše:Ve Speedu prostě neví kterej ze Skylinů je pravá GodzillaJinak já mám ten časák docela rád, akorát se tam o auta pod dva melouny moc nezajímají.
Žije Barbucha?
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
Pro ně je moje auto jenom 15let starej Nissan, což je na druhou stranu pravdaRudi píše:tak to by ani tak nevadilo, ale mohli by se zajímat o nějaký raritky i v Čecháchbarbucha píše:Ve Speedu prostě neví kterej ze Skylinů je pravá GodzillaJinak já mám ten časák docela rád, akorát se tam o auta pod dva melouny moc nezajímají.
a že jich tady určitě nebude málo
já bych řekl, že asi pro většinu, co to neznajbarbucha píše:Pro ně je moje auto jenom 15let starej Nissan, což je na druhou stranu pravdaRudi píše:tak to by ani tak nevadilo, ale mohli by se zajímat o nějaký raritky i v Čecháchbarbucha píše:Ve Speedu prostě neví kterej ze Skylinů je pravá GodzillaJinak já mám ten časák docela rád, akorát se tam o auta pod dva melouny moc nezajímají.
a že jich tady určitě nebude málo
ale jakmile uviděj SKYLINE, tak už trochu spozorněj
ale co já bych dal za svezení
no nic, prostě se rozhodli, tak jak se rozhodli
VW - Very Wonderful
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
ALUSADY.CZ - originální alu kola na Váš vůz
Dovoz vozidel, odtahy z celé EU, STK
- Šigy
- Příspěvky: 1163
- Registrován: 02 úno 2005 18:09
- Bydliště: Ostravice (okr. Frýdek-Místek)
- Kontaktovat uživatele:
Jj Skyline je super auto, doufám, že ho někdy uvidím a svezu se v němRudi píše:já bych řekl, že asi pro většinu, co to neznajbarbucha píše:Pro ně je moje auto jenom 15let starej Nissan, což je na druhou stranu pravdaRudi píše: tak to by ani tak nevadilo, ale mohli by se zajímat o nějaký raritky i v Čechácha že jich tady určitě nebude málo
ale jakmile uviděj SKYLINE, tak už trochu spozorněj![]()
ale co já bych dal za svezenív takový mršce
![]()
no nic, prostě se rozhodli, tak jak se rozhodli
Subaru Impreza GT
ex: felDa 1,9
ex: felDa 1,9
jasne tak je to treba brat, hlavne ze ti slouzi a dela ti radost na casaky se vyprdnibarbucha píše:Pro ně je moje auto jenom 15let starej Nissan, což je na druhou stranu pravdaRudi píše:tak to by ani tak nevadilo, ale mohli by se zajímat o nějaký raritky i v Čecháchbarbucha píše:Ve Speedu prostě neví kterej ze Skylinů je pravá GodzillaJinak já mám ten časák docela rád, akorát se tam o auta pod dva melouny moc nezajímají.
a že jich tady určitě nebude málo
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kluci si hrajou jak patri do jineho sveta a mysli si jak jsou kůl, co by se ponizovali nejakou japonskou popelnici za ubohych pul mega co 90% kar z casaku natrhne prdel preceeRudi píše:street.racer píše:Skoda ze jsem ten mail od p. Cervenky smazal.Rudi píše:Když jste Skylina přivezli, tak jste říkali, že by měl bejt i článek ve SPEEDU. Jak to nakonec dopadlo?
Ve zkratceno receno, diplomaticky me vyfuckoval, pod tod to napsal, ze si myslel ze je to ten novejsi model a tohle by stalo za zminku max. nekam do rohu casopisu.co si o nich myslet
njn...není to R-34 nebo nějaký Murcelaigo
hold jim to už nalezlo do hlavy
![]()
vim sice, že to patří pod jedno, ale co zkusit ještě CARAUTO ? je mi jasný, že už se vám do toho nechce, když vás takhle vyfuckovali![]()
oni odolaj "Skáčku"
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
moje slova...Maya_Man píše:Abych pravdu rek tak se me ten casak moc nelibi protoze me proste zajimaji jina autaJako opravdu me do extaze nepivadej ferrari Lamba a koenisegy ale takovej nissan 200sx s14 nebo s15 to je jina
Ale musim uznat ze clanky jsou tam psane velice dobrou formou.
speed je pro me to samy jako xantypa, harper´s a spol, atd...
...speed jsem prestal cist tehdy kdyz tam p. cervinka napsal do jednoho clanku ze ve 260-ti to uz je ulet...ze se zacina smazavat krajina...a ze z prerusovany cary pod autem se stava plna, atd, atd...takovejch nesmyslu je 99% celyho casaku...
...no a k tomu ten ultramegaprehnanej styl psani clanku...no proste: savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle savle
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Neni snad R32 nejrychlejsi Sky? Diky nejnizsi vaze?
imo byl bych docela rad kdyby se na cesky scene (nechci rikat Tuning scene pac tady ma tuning v casopisech uroven piskovyho hriste - to je chyba lidi a ne casopisu samozrejme) nakej JAPAN platek... Ale tem kteri by to chteli rozjet by se to zrejme nerentovalo... Leda to udelat jako ctvrtletni vydani... Urcite tu neni takovy mnozstvi libovejch Japoncu jako je VW a podobnych shitu...
I kdyby ten casak stal 500kc tak si ho majitele Japoncu proste koupi... 
imo byl bych docela rad kdyby se na cesky scene (nechci rikat Tuning scene pac tady ma tuning v casopisech uroven piskovyho hriste - to je chyba lidi a ne casopisu samozrejme) nakej JAPAN platek... Ale tem kteri by to chteli rozjet by se to zrejme nerentovalo... Leda to udelat jako ctvrtletni vydani... Urcite tu neni takovy mnozstvi libovejch Japoncu jako je VW a podobnych shitu...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
No teď je otázka co je libovej VW... když totiž koukneš do těch časáků, tak se tam na tebe z produkce VW ve vetšině případů vyvalí auta co jsou udělaný hlavně zvenku, čili lak, kola, interiér, na motoru tuny chromu a zlacený šroubečky. Vedle zlacenýho šroubečku je pak naleštěná trubka sání s filtrem, což ve většině případů označujou jako tuning motoru a tím to hasne. V nějakej okamžik kdy 80% obsahu časopisů začaly tvořit auta co byly exkluzivní nafukovacím podvozkem, lakem a kolama se ve mně něco zlomilo a přestal jsem je kupovatZemi píše:Neni snad R32 nejrychlejsi Sky? Diky nejnizsi vaze?
imo byl bych docela rad kdyby se na cesky scene (nechci rikat Tuning scene pac tady ma tuning v casopisech uroven piskovyho hriste - to je chyba lidi a ne casopisu samozrejme) nakej JAPAN platek... Ale tem kteri by to chteli rozjet by se to zrejme nerentovalo... Leda to udelat jako ctvrtletni vydani... Urcite tu neni takovy mnozstvi libovejch Japoncu jako je VW a podobnych shitu...I kdyby ten casak stal 500kc tak si ho majitele Japoncu proste koupi...
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Ja nevidim pridomek "libovejch" pred VW, ale prej Japoncema.Beaver píše:No teď je otázka co je libovej VW... když totiž koukneš do těch časáků, tak se tam na tebe z produkce VW ve vetšině případů vyvalí auta co jsou udělaný hlavně zvenku, čili lak, kola, interiér, na motoru tuny chromu a zlacený šroubečky. Vedle zlacenýho šroubečku je pak naleštěná trubka sání s filtrem, což ve většině případů označujou jako tuning motoru a tím to hasne. V nějakej okamžik kdy 80% obsahu časopisů začaly tvořit auta co byly exkluzivní nafukovacím podvozkem, lakem a kolama se ve mně něco zlomilo a přestal jsem je kupovatZemi píše:Neni snad R32 nejrychlejsi Sky? Diky nejnizsi vaze?
imo byl bych docela rad kdyby se na cesky scene (nechci rikat Tuning scene pac tady ma tuning v casopisech uroven piskovyho hriste - to je chyba lidi a ne casopisu samozrejme) nakej JAPAN platek... Ale tem kteri by to chteli rozjet by se to zrejme nerentovalo... Leda to udelat jako ctvrtletni vydani... Urcite tu neni takovy mnozstvi libovejch Japoncu jako je VW a podobnych shitu...I kdyby ten casak stal 500kc tak si ho majitele Japoncu proste koupi...

Jinac taky jsem to prestal kupovat a uz na dobro...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Marauder: k tomu nosu toho GTO na začátku - on takovej nos na GTO není rarita, on tam podle mě prostě jen nepatří. GTO měly přední nárazník z gumy Endura, tenhle nos je z normálního Pontiaku Tempest nebo Le Mans (GTO byla silnější verze Tempestu, původně se to jmenovalo Tempest GTO, Le Mans bylo luxusnější).
Fazeey: S tou prdelí podobnou Chevelle máš pravdu - ona to totiž v zásadě Chevelle je. Všechny auta na platformě B-body (Pontiac Tempest/Le Mans/GTO, Chevrolet Chevelle, Buick Skylark/GSX a Oldsmobile Cutlass/4-4-2) byly v zásadě totožný. Skelet to mělo stejný, lišilo se to v zásadě jen plechama karoserie, výbavou a motorama.
Jinak to GTO je bomba, na sraze v Brně jsem nad ním strašně slintal a spolu s '67 Impalou to pro mě bylo nejkrásnější auto srazu.
Co se týče cen muscle cars, strašně záleží na tom, jestli chcete originál silnou verzi, nebo jestli jen chcete auto co hezky vypadá a brutálně jede. Např. origo Charger 440 R/T bude vždycky pekelně drahej, ale pokud koupíte něco, co původně není nebušená verze, je to levnější. Minimální cena, za kterou se sem dá dostat muscle kára s big blockem je tak čtvrt mega (nebude to zázrak, ale bude to jezdit). Nejlevnější cesta k big blocku jsou mopary, nejlíp Dodge Coronet, Chargery modelů 66-67, 71-74, případně Plymouth Satellite. Přitom třeba Satellite je shodnej s Road Runnerem a GTX, který jsou mnohem dražší. Hrozně tam jde o originalitu.
GM B-bodies se daj pořídit levnějc, ale ne s big blockem. Skylark nebo Cutlass se daj s motorem 350cui (5,7l) pořídit za 150K, Chevelle a Tempesty jsou obvykle o něco dražší. Big blocky jsou mnohem dražší (i než mopary), pokud to nejsou bastly - u těch je zase velká pravděpodobnost, že maj za sebou kariéru street racera a jsou v prdeli.
Na Fordy zapomeňte, to nejede.
Menší auta jsou mnohem dražší, Camara,'Cudy i Challengery jsou tak od deseti tisíc dolarů vejš ... tedy tak od 350K s dovozem.
Pokud chcete levně muscle káru, je asi úplně nejlacinější a přitom docela zajímavou variantou Dodge Dart GT z let 1967-1974, kterej je o sice o kus menší než Charger a spol. a dělal se jen se small blockem max. 360cui, ale ve Švédsku se daj sehnat slušný pod dvěstě tisíc.

http://www.blocket.se/view/5653671.htm? ... c=1&city=0 (švédský koruny násobte 3,4).
A takovej Dart s poladěnou 360cui, která se dá dostat tak na 400hp, může bejt docela solidní trhač asfaltu a měl by se dostat tak na 13s/400m.
Fazeey: S tou prdelí podobnou Chevelle máš pravdu - ona to totiž v zásadě Chevelle je. Všechny auta na platformě B-body (Pontiac Tempest/Le Mans/GTO, Chevrolet Chevelle, Buick Skylark/GSX a Oldsmobile Cutlass/4-4-2) byly v zásadě totožný. Skelet to mělo stejný, lišilo se to v zásadě jen plechama karoserie, výbavou a motorama.
Jinak to GTO je bomba, na sraze v Brně jsem nad ním strašně slintal a spolu s '67 Impalou to pro mě bylo nejkrásnější auto srazu.
Co se týče cen muscle cars, strašně záleží na tom, jestli chcete originál silnou verzi, nebo jestli jen chcete auto co hezky vypadá a brutálně jede. Např. origo Charger 440 R/T bude vždycky pekelně drahej, ale pokud koupíte něco, co původně není nebušená verze, je to levnější. Minimální cena, za kterou se sem dá dostat muscle kára s big blockem je tak čtvrt mega (nebude to zázrak, ale bude to jezdit). Nejlevnější cesta k big blocku jsou mopary, nejlíp Dodge Coronet, Chargery modelů 66-67, 71-74, případně Plymouth Satellite. Přitom třeba Satellite je shodnej s Road Runnerem a GTX, který jsou mnohem dražší. Hrozně tam jde o originalitu.
GM B-bodies se daj pořídit levnějc, ale ne s big blockem. Skylark nebo Cutlass se daj s motorem 350cui (5,7l) pořídit za 150K, Chevelle a Tempesty jsou obvykle o něco dražší. Big blocky jsou mnohem dražší (i než mopary), pokud to nejsou bastly - u těch je zase velká pravděpodobnost, že maj za sebou kariéru street racera a jsou v prdeli.
Na Fordy zapomeňte, to nejede.
Menší auta jsou mnohem dražší, Camara,'Cudy i Challengery jsou tak od deseti tisíc dolarů vejš ... tedy tak od 350K s dovozem.
Pokud chcete levně muscle káru, je asi úplně nejlacinější a přitom docela zajímavou variantou Dodge Dart GT z let 1967-1974, kterej je o sice o kus menší než Charger a spol. a dělal se jen se small blockem max. 360cui, ale ve Švédsku se daj sehnat slušný pod dvěstě tisíc.

http://www.blocket.se/view/5653671.htm? ... c=1&city=0 (švédský koruny násobte 3,4).
A takovej Dart s poladěnou 360cui, která se dá dostat tak na 400hp, může bejt docela solidní trhač asfaltu a měl by se dostat tak na 13s/400m.
Jasně - na GTO to sice bylo v základu, ale určitě bylo možný si tam zadarmo nechat vrátit levnější nárazník z Tempesta. To mě mělo napadnout. To vysvětluje, že to Marauder nenašel v knížkách - základní verze GTO to neměla a dost možná to byla úprava dělaná u dealera...
To mě taky mělo napadnout hned ...
To mě taky mělo napadnout hned ...

