Zkušenosti s upravou hlavy - pro Zemi a další

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s upravou hlavy - pro Zemi a další

Příspěvek od Ondras »

To mi prijde trosku komicke nechtit dat sedmicku za vacku a radsi se vrhnout na prekopavku N/A na turbo. No hodne stesti... :)

V Tommu ve Studence ses na vacku ptal?
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Zkušenosti s upravou hlavy - pro Zemi a další

Příspěvek od Beaver »

Ondras píše:To mi prijde trosku komicke nechtit dat sedmicku za vacku a radsi se vrhnout na prekopavku N/A na turbo. No hodne stesti... :)
Moje řeč. Ten člověk neví co chce. Na jedné straně mu přijde blbý dávat sedmičku za vačku, která by se vší pravděpodobností měla efekt a radši by se pustil do zástavby turba svépomocí na motor, co na to absolutně není nachystanej. Pokud nechce přehnaně investovat, je pro něj optimální koupit nějakej turbomotor, ale on má asi dojem, že místo vačky za 7 tisíc koupí nějaký turbo za 5 hadrů (nebo míň), to tam nějak naplácá a ono to pojede jak z praku :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Dave-TuningClubOstrava píše:pak bych měl levnější si pořídit celé takové auto než přestavovat to moje.
To by ale bylo v tvem pripade asi opravdu to nejlepsi reseni.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lukaash »

Taboo píše:
Dave-TuningClubOstrava píše:pak bych měl levnější si pořídit celé takové auto než přestavovat to moje.
To by ale bylo v tvem pripade asi opravdu to nejlepsi reseni.
:wink:
jj

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

nene, ja som proti.
logika hovori jasne, ale uz ma za tento nazor (kupit lepsie) na jednom fore poslaly do prdele, takze ideal je bastlit turbo na setko.
UPRAVUJTE. sice to pojede daleko horisie, bude to drahsie, zlozitejsie, bude to dlho trvat a bude sa to srat, ale budes si moct povedat ze si tuner.... ne nejaka smucka v rychlej seriovke... :twisted: :roll:

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s upravou hlavy - pro Zemi a další

Příspěvek od Idaho »

Johny - tvuj názor je samozřejmě jansej, ale zase na druhou stranu ho chápu.. je to o tázka peněz.
Třeba já s esuprou , tak ymi každý řekne že ej lepší sehnat rovnou turbo motor atd, jo to beru a souhlasím, jenže koupit to takhl ecelé naráz je 20-25tis ( muj případ ) zatímco uprava vačky 6tis, uprava hlavy 10tis atd.. to mohu rozložit do více měsícu a v klidu se do toho vejdu, vím že rozumnější bybylo auto zavřít v garáži, nejezdit, našetřit a potom to udělat, ale mne nebaví čekat, takže smolím takhle msíc od měsíce a přitom dávám malou částku na stranu a těším se že příští rok sice odjezdím s trošku silnější NA ale na další sezonu už na 90% ten 2JZ bude .)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Valys
Příspěvky: 439
Registrován: 16 črc 2005 13:10
Bydliště: Velkoměsto Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s upravou hlavy - pro Zemi a další

Příspěvek od Valys »

Ondras píše:To mi prijde trosku komicke nechtit dat sedmicku za vacku a radsi se vrhnout na prekopavku N/A na turbo. No hodne stesti... :)

V Tommu ve Studence ses na vacku ptal?
V jakém Tommu to myslíš? chci taky časem sehnat lepší vačku do svého vozu a tak sháním nějaké materiály, abych pak nekoupil nějakej shit..

Ondras
Moderátor
Příspěvky: 2146
Registrován: 15 dub 2004 13:41
Bydliště: !!!
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s upravou hlavy - pro Zemi a další

Příspěvek od Ondras »

Valys píše:V jakém Tommu to myslíš? chci taky časem sehnat lepší vačku do svého vozu a tak sháním nějaké materiály, abych pak nekoupil nějakej shit..
Vice nez jedno tam neni... http://www.tommutuning.cz/
|\/| /\ '|' | '/. ~ < | \/ | < ~ \/ | |< <> |\|

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: Zkušenosti s upravou hlavy - pro Zemi a další

Příspěvek od JonnY »

preberalo sa tam turbo na renolt 1.2.
tak som im napisal, ze to je nezmysel (ked za par desiatok tisic dostanes auto so 150hp a dobrym podvozkom), a poslaly ma do prdele. az potom mi doslo, ze som sa nevedemky navazal do ich uprav....
ono, tazo sa porovnava supra, z nejakym puntom 1.2 pri ktorom musis po vaznejsom zasahu do motora vymenit skoro vsetko...

ale aspon som sa poucil :)

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

To Taboo: Je tam B16A2 a bohužel pravdila pro skupinu N Na rally nedovoluji upravy motoru vyjma elektroniky a jak uz mi nekolik lidi kteří mají zkusenosti s ladením elektroniky reklo tak nemá cenu nijak predelavat ECU na VTi protoze se prakticky nic nestane, da se soupat s VTEC coz je ale kravina, protoze ostra vačka odspodu nejede.

Pokud bychom prestupovali do sk.A tak by bylo samozrejmě ze by se udelala cela hlava a komplet nove sani s vyfukem.

Mas pragdu v tom ze jednotlive komponenty sami o sobe nefunguji pokud tam neni vse co tam ma byt, takze pokud delat hlavu tak celou copz je u vetsiny hond celkem problém v prípadě R5 GTX je to asi stejne slozite protoze sehnat vačku na tohle auto je stejne jako hledat jehlu v kuoce sena.Je moznost si vačku nechat prebrousit např u pana Vodseďálka, ale nebude to levné (motor do octavie Kit od nej stoji 750 tisic).

I já stále uvazuji ze do své seriové 1,4 16V nechám udelat vacku prebrousením seriové,a le problém je ze nemám a nemohu ani za nic sehnat zadnou predlohu a pokud se bavime o zbytku, jako jsou kanaly, sedla, ventily atd. tak v tom uz problém není.

Také se resila otázka benzínu zda V-power má nějaký vliv na vyšší výkon vozu,a le po konzultaci s kamarádem s čepra jsem se dozvedel ze to nemá zádný vliv u seriového motoru a pokud k tomu není naladená ecu tak je to úplne bezvýznamné.Zkoušel jsem na sprint WElf Turbo Plus coz je 102 oktanový benzín co se leje do WRC, myšáků atd. a nemelo to zádný vliv na výkon vozu, pokud by byla udelaná hlava tak věřím že by to mohlo pomoci.Jak jsem psal vše souvisí se vším.
Obrázek

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

A napadla me vlastne jeste jedna vec, nevím zda by to dělal i na svém R5 GTX,a le pokud se nepletu jako že možná ano tak má ten R5 jen jednu vačku což znamená že bude obtížné motor spráně načasovat a nezapomen taky na pulsaci v sání a ve výfuku a na správném průměru potrubí.

Jinak o řádku níže je téma o pístech a pokud je tu řeč i o KP tak myslim ze i cesta pístů ke zvýšení kompresního poměru je dobrá volba, samozřejmě že nestaci jen dat bombírované písty (nevím jak vypadá spalovák), ale cesta to je.
Obrázek

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s upravou hlavy - pro Zemi a další

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

Idaho píše:Johny - tvuj názor je samozřejmě jansej, ale zase na druhou stranu ho chápu.. je to o tázka peněz.
Třeba já s esuprou , tak ymi každý řekne že ej lepší sehnat rovnou turbo motor atd, jo to beru a souhlasím, jenže koupit to takhl ecelé naráz je 20-25tis ( muj případ ) zatímco uprava vačky 6tis, uprava hlavy 10tis atd.. to mohu rozložit do více měsícu a v klidu se do toho vejdu, vím že rozumnější bybylo auto zavřít v garáži, nejezdit, našetřit a potom to udělat, ale mne nebaví čekat, takže smolím takhle msíc od měsíce a přitom dávám malou částku na stranu a těším se že příští rok sice odjezdím s trošku silnější NA ale na další sezonu už na 90% ten 2JZ bude .)
Souhlasím 8)
Jako z toho turba stejně asi sejde páč teď to auto dost potřebuju a nemůžu si moc dovolit experimentovat.Ale samozřejmě jiným úpravám se nebráním.Mám v plánu si koupit přímo auto z turbem, ale v mém případě je to výhledově a finance zatím nejsou.Ono to autko i tak lítá celkem slušně.Ve městě je to ďábel.Na dálnici samozřejmě už ne.Ale nějakých těch20koníků bych tam eště nazbírat postupně chtěl.

Dave-TuningClubOstrava
Příspěvky: 397
Registrován: 10 lis 2005 19:32
Bydliště: OV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dave-TuningClubOstrava »

Ale k té dálnici ještě musím dodat, že s ním běžně lítám 190,-Zatím víc nedá.PS(pro vtipálky):Bez větru v zádech a po rovině! :D

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“