Chtěl bych o něco zvýšit výkon na mém Volvu V40 1.9 T4 147kW r.v. 1997... nechci z toho tahat nějakejch 600 koní... ale chtěl bych aby to bylo o něco živější.. tak jestli nevíte jak na to.. Ale abych do toho nemusel vrážět desetitisíce.. Auto se snažím udržovat v co nejlepším stavu.. Takže rady typu: Oprav si co je rozbitý si prosím nechte..
Za případné rady díky
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
A nebo mi taky bylo řečeno ať tam dám otevřenej sport filtr.. což se mi taky moc nezdá.. zrovna u mojeho auta by se asi dost hřál.. tak si myslím že Kn vložka bude lepší.. nebo ne?
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
vymena filtru ssebou taky ense premisteni do vhodneho mista popr privest k nemu chaldny vzduch u turbiny kde ti to pak turbo stejne o hreje je to ale sumak... pokud chces pridat na vykonu a moc autu neublizit tak nechat upravit soft kde ti lehce prida na turbu a upravi mapu popr trochu upravit vyfuck... mozna to sani popripade zvysit vykon intercooleru nebo pouzit vstrikovani vody...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily
aha no ono tam moc není kam ho narvat.. leda udělat přepážku.. což by bylo asi nejlepší.. Takhle.. klidně bych mu i trochu ublížil.. ale zase ne nějak extra.. jezdím stím každej den..
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Pokud máš pocit, že T4 nejede relativně ke svému výkonu, bylo by fajn zrepásnout nebo koupit nové turbo. Pokud ten pocit nemáš a chceš naopak vydindat ještě větší výkon tak navštiv firmu http://www.bsrczech.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; specializuje se přímo na Volva a Saaby. Každopádně jestli sis to auto koupil na tuning tak si měl zvolit spíše T5 má daleko větší potenciál, samozřejmě ta se do prvních V40tek nedávala. měl sis koupit V70.
právě že tohle je jedna z prvních 40.. motor je v dobrým stavu.. turbo je taky v pohodě.. T5 má navíc asi 15kW a 20 Nm. což není až takovej rozdíl.. Vím že v70 s T5 by byla asi lepší.. ale mám to co mám tak jestli náhodou někdo nevíte co s tím?
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Uvidím.. Teď jsem udělal brzdy.. vyměním výfuk.. jaksi začal bublat.. Ale zase v tom "tunění" nechci 3x přeplatit auto.. Víš jak.. nějak rozumně.. v rámci možností..
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
dá se i relativně jednoduc´há a levná cesta ke koním-nitrokit.....vychází na zhruba deset tisíc a foukneš navíc 75PS,sice jen krátkodobě ale jsou tam.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
to byl vždy kámen úrazu ale myslím že i to jsme vyřešily a měli by sme se s jednou lahví-6kg vejít do tisíce korun-cenu budu vědět přesněji ke konci roku (pronájem velké lahve a plničky) ....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
tak to není až tak hrozný.. a na jak dlouho tak vydrží jedna lahev? +- asi kolik použití? a nemá to nějaký negativní vliv na motor? opotřebení apod?.. V televizi to sice vypadá moc hezky, ale.. tam s tím autem nejezděj do práce..
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
Jak pise krosmen, u turba se par koniku da vydolovat celkem snadno. Nevim presne jak to ma dimenzovany volvo, ale vetsinou staci zvednout plnici tlak (pokud to jednotka neni schopna sama ohlidat, je potreba upravit SW) a zlepsit nasavani vzduchu a odvod spalin.....
Tzn: otevrene sani ( hribek), neni potreba ho stinit, jak psal elviiis, turbo ten vzduch stejne ohreje. Zlepsit pristup vzduchu k IC, popripade ho vymenit za vetsi celohlinik aby se vzduch pred vstupem do motoru ochladil. Po ostre jizde by mela byt trubka mezi IC a sanim studena, pokud neni, IC nefunguje jak ma.
Misto katu trubku s prirubama aby to slo vracet na technickou pripadne. Pro turbo vseobecne plati ze za nim by nemely byt vyfukove spaliny nicim brzdene a KAT je celkem velka restrikce.
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
takže tam můžu loupnout otevřenej vzduchovej filtr?.. a nějakou trubkou k němu dovést víc vzduchu.. kolik tak stojí kvalitní hříbek?.. prozkoumám ten IC.. takže myslíš že by pomohly laděný svody?.. aby to šlo rychlejš ven..
Takovouhle radu jsem přesně potřeboval.. zase zvedak ten tlak na turbu.. jen v nějaký rozumný míře.. aby to turbo neodešlo..
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
ne aby turbo neodešlo,ale aby jsi udržel AFR na nějaký rozumný hodnotě.. Turbo vydrží,vždy je dimenzace.. někdy mín,někdy víc.. vbylo by fajn napsat,jaký turbo tam je a kolik tlačí v serii
Našel jsem buď houbu takovou pofiderní..za 300kč asi to bude pěkná sra*ka.. a nebo od HKS za 50 dolarů.. ale za poslání bych dal dalších 50 babek.. tak nevim jestli to má smysl
A co něco takovýho? http://highperformanceparts.cz/sportovn ... trem.11013" onclick="window.open(this.href);return false;
►Volvo V40 T4 - B4194 T (16V) 147kW/200hp @5500rpm, 300 N·m...
Ex: BMW E36 318i saloon.. 83kW...
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98
I pres to ze v testu HKS dopadly spatne, hodne se pouzivaji...taky je mam koupeny na RB, ale pak asi koupim Apexi
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98