Youngtimery-fotky
Moderátor: habitat3
- Komár 1981
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 02 bře 2004 15:35
- Bydliště: Praha - Čakovice
- Kontaktovat uživatele:
Můj sen na důchod:
DE LOREAN (USA, 1981-1982)
Americkou firmu De Lorean založil John Zachary De Lorean, poté co odešel z funkce viceprezidenta koncernu General Motors. V roce 1975 představil svůj první prototyp, nazvaný DSV (De Lorean Safety Vehicle). Sériová výroba vozu De Lorean DMC 12, jehož karosérii navrhla firma Ital Design, byla zahájena roku 1981. Zatímco sídlo firmy bylo v New Yorku, výrobní závod byl postaven v Severním Irsku poblíž Belfastu za podpory britské vlády. Ovšem vozy nešly příliš na odbyt a již roku 1982 byla jejich výroba ukončena. Celkem bylo postaveno asi 8000 vozů DMC 12.
DE LOREAN (USA, 1981-1982)
Americkou firmu De Lorean založil John Zachary De Lorean, poté co odešel z funkce viceprezidenta koncernu General Motors. V roce 1975 představil svůj první prototyp, nazvaný DSV (De Lorean Safety Vehicle). Sériová výroba vozu De Lorean DMC 12, jehož karosérii navrhla firma Ital Design, byla zahájena roku 1981. Zatímco sídlo firmy bylo v New Yorku, výrobní závod byl postaven v Severním Irsku poblíž Belfastu za podpory britské vlády. Ovšem vozy nešly příliš na odbyt a již roku 1982 byla jejich výroba ukončena. Celkem bylo postaveno asi 8000 vozů DMC 12.
:: STSC :: Styling & Tuning Scene Czakowitze ::
::Stránky Komára 1981 o Škodě GarPid ZDE!::
Jsou tu nádherné stroje, přidám ještě některé, poměrně velmi mladé "kultovky" z československé produkce
Škoda 130G Coupé (exportní verze Škody 130 Rapid pro SRN - přečtěte si doprovodný text, pokud vládnete němčinou (auto mělo sedadla Recaro, sportovní podvoze a volant, okna v el., Alu kola Ronal, sportovní výfuk Sebring,...):
Okruhová Škoda 130 LR/H (evoluční verze rally speciálu 130LR, pro závody nehomologované kategorie H):
Okruhová Škoda 130 Rapid R/H s experimentálním motorem Škoda OHV 1,3 s pětkrát uloženou klikovou hřídelí:
Škoda Garde 160 RS MTX (závodní rally prototyp se stošedesátikoňovým motorem 1,6 Lada uloženým v pomocné konstrukci:
Škoda-BAZ Garde Turbo Salamander (experimentální okruhový speciál skupiny A/5. Hnací agregát byl otočen půdorysně o 180° - tedy motor za řidičovými zády a vzadu pouze převodovka s rozvodovkou. Motor ze Škody 130RS byl osazen turbodmychadlem z Renaultu R5 1,4 Turbo a dával výkon 174 koní. Karoserie byla kompletně aerodynamicky přepracována. Vůz sloužil spíše jako pojízdná laboratoř. Při závodu do vrchu v roce 1984 pilot nezvládl řízení, vylétl z trati a vůz byl kompletně zničen):
Škoda 130G Coupé (exportní verze Škody 130 Rapid pro SRN - přečtěte si doprovodný text, pokud vládnete němčinou (auto mělo sedadla Recaro, sportovní podvoze a volant, okna v el., Alu kola Ronal, sportovní výfuk Sebring,...):
Okruhová Škoda 130 LR/H (evoluční verze rally speciálu 130LR, pro závody nehomologované kategorie H):
Okruhová Škoda 130 Rapid R/H s experimentálním motorem Škoda OHV 1,3 s pětkrát uloženou klikovou hřídelí:
Škoda Garde 160 RS MTX (závodní rally prototyp se stošedesátikoňovým motorem 1,6 Lada uloženým v pomocné konstrukci:
Škoda-BAZ Garde Turbo Salamander (experimentální okruhový speciál skupiny A/5. Hnací agregát byl otočen půdorysně o 180° - tedy motor za řidičovými zády a vzadu pouze převodovka s rozvodovkou. Motor ze Škody 130RS byl osazen turbodmychadlem z Renaultu R5 1,4 Turbo a dával výkon 174 koní. Karoserie byla kompletně aerodynamicky přepracována. Vůz sloužil spíše jako pojízdná laboratoř. Při závodu do vrchu v roce 1984 pilot nezvládl řízení, vylétl z trati a vůz byl kompletně zničen):
Re: Youngtimery-fotky
díky:-) už tam mám jiný kola tyhle jsou na zimu... budu ted pořizovat ty chromovaný poklice së středem s barvou auta ta uvidím:-)Hitman píše:Moc pěkný
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Youngtimery-fotky
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 03 srp 2008 23:31
- Bydliště: Horní Suchá
- Kontaktovat uživatele:
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Youngtimery-fotky
Jestli máte tu drogerku, tak já jsem ten, co v sobotu vyjel prdelí napřed z té objíždky pro Michala S. čekali jste na mě venku
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše