Na čem pracují členové TF
Moderátoři: Fáboš , Kane13 , Tom_ , tholis
maRkus
Příspěvky: 5343 Registrován: 15 zář 2006 13:08
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od maRkus » 31 led 2016 12:39
ach.. vecna debata jak jsou uzke gumy na sirokem disku spatne
a kazdej to ma natazeny a jezdi s tim x desitek kilometru rocne a zadny problem
a vzdy se najde nejaky dement ktery to na aute nikdy nemel a bude tvrdit jak to je nebezpecny
LordMMX
Příspěvky: 263 Registrován: 26 úno 2012 01:19
Bydliště: v Haliči priamo v nexii na zadnych sedadlach
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od LordMMX » 01 úno 2016 00:38
JRD McLAREN píše: LordMMX píše:
že ty ešte nemáš BAN sa čudujem....
myslíš si, že on na tej vectre bude jazdiť? jedine tak z garáže na prepravník a z prepravníka na výstavu... české cesty stejne na taký lowrider stavané nie sú...
..uz ked sme pri tom ... "navazani sa" ...
JAK SU NA TOM TVOJE "PROJEKTY" ... hmm ..??
http://tuning-forum.org/viewtopic.php?f ... 0#p1908259
mrtve, ako auto samotne
Daewoo Leganza 2.0 16V CDX bordová - ABS/TCS,ABG,DigiAC,Wifi,GPS,Park.sensor
Daewoo ?
ex: Lanos, Corsa, Evanda
rip: 2xNexia, Espero, Marea, Vectra
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 04 úno 2016 01:44
Rotah píše:
a ve finále sem hodíš 3 odkazy, kde ses nechal inspirovat a nic proti Tvé práci, ale podle fotek to vypadá, že postupuješ víceméně stejně (aspoň, co se lemů týče), jako v odkazech a všechny 3 odkazy jsou na VW koncern..
viděl jsem to už jinde na jiných značkách, jenom zde to má postupově hezky nafocený
když to čtu zpětně ano takové malé protiřečení
fotky během tmy za umělého světla stojí za pikaču. začal jsem fotit už v menším postupu pravého lemu. moc jsem se na to necítil, ale výsledek je překvapující
prvně svařen "v podběhu následně venek. původní plán udělat rozšíření i na dveře, ale po radách kamarádů mě přivedli k tomuto provedení kdy lem je na pevno / seříznuté dveře.
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 04 úno 2016 01:45
chycení lemu bylo na víckrát, šílenost!
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 04 úno 2016 01:57
k zadnímu kolu maličká zajímavost.
rozteč na náboji je 5X110
na kotouči upravená z 5x114,3
8mm podložka (finálně jen 5mm) středy kotoučů ford 5x108
kola schmidt 5x112
pěkně se to sešlo přitom to bez problému přichycené klasickým šroubem (bez plovoucí hlavy)
u lemu pár detailů a hotovo.
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 04 úno 2016 02:01
druhá strana načmáraná -9cm + 1cm navíc finální ubrání 10cm ze zadního lemu. když se chce tak to jde, mě nic jiného nezbývá
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 07 úno 2016 23:21
měřit, měřit a zase měřit. pak je to na chlup stejný
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 07 úno 2016 23:23
konečně poslední lem hotovej, to nejhorší mám snad za sebou.
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 07 úno 2016 23:27
škoda že za tmy a umělého světla se to blbě fotí není to moc vidět. ale konečně je ta mrcha nalemovaná
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 08 úno 2016 23:37
snad to pod kitem/plničem bude stále takový jak říkáš
dnes obroušeny všechny lemy a opraven zavařen pertl střechy též zabroušeno
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Bobek
Příspěvky: 1205 Registrován: 30 led 2012 18:11
Bydliště: Morava
Příspěvek
od Bobek » 24 dub 2016 19:34
Nějaký další posun v před?
Renault Laguna III phase 3, Initiale Paris, 110kw
Renault Mégane Grandtour GT, 151kw
Renault Mégane Grandtour GT220 162kw
Opel Vectra B Caravan 92kw
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 18 črc 2016 00:56
je to cca půl roku co mě to přestalo bavit, ale chuť je nazpět, tak krásně po práci se opět rozjíždím na dílnu brát nástroje do rukou a tvořit něco co mám rád
k zadním lemům dodělat i nárazník, uřízlo se zněj požadovaných pár cm aby šel vůbec zacvaknout na auto a dodatečně dopasovat.
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 18 črc 2016 01:02
nebylo jiné cesty, platit cca 5000kč za dovaření tvarů nárazníků jako díky nechci, už jen kvůli složitosti přepravy auta na místo kde to dotyčný pán vaří, nákladnost samotného vaření PURu
montážka posloužila jako dokonalý materiál k vytvoření formy
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 18 črc 2016 01:07
viděl jsem to na netu jak jim metoda funguje, tak když jim proč ne mě byla to sranda
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 18 črc 2016 01:09
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 18 črc 2016 01:14
po opracování montážky do cca finálního tvaru + dovaření zadků lemů a zařezání. starý známý skelný v tomto stádiu už to začalo i vypadat k světu
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 19 črc 2016 01:16
zadky za mnou konečně to připomíná lemy
na nárazník několik vrstev lamina, montážka odstraněna totéž několik vrstev ze vnitř, dolazeno zabroušeno
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 19 črc 2016 01:26
levej/pravej... u pravého proběhlo malinké dolazení hranky u lemu
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432 Registrován: 11 úno 2004 21:38
Příspěvek
od Ritchma » 19 črc 2016 12:08
Se mi libi jak ti to jde od ruky, kdyz se do toho pustis
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
lukin66
Příspěvky: 863 Registrován: 09 říj 2011 10:49
Příspěvek
od lukin66 » 20 črc 2016 09:21
nechapu ty sedačky v autě
zbytečně se práší na ně
opel kadett 2.0 16v gs
i
bývalka:opel astra g coupé
linea blu OPC paket
Ford Focus
ST white
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 22 črc 2016 02:50
Ritchma okolnosti mě donutili něco dělat, vlastně mi ani nic jiného nezbývá a s pomocníkem nám to jde raz dva
Lukin66 ono to něčemu vadí? protože tyhle krámy se mi domů tahat moc nechtějí
další na řadě jsou rozpárané dveře od kopírování lemů. máme taky hotovo oboje zadní
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 22 črc 2016 02:53
vyhlazený vnitřky stejně tak i venky díky bohu další věc za mnou.
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 22 črc 2016 02:57
spárky ku spokojenosti, je fajn jak se to začíná proměňovat "zpět na auto" dokonce s toho má člověk i mnoho násobně větší radost když přijde na dílnu
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 29 črc 2016 22:24
* po naléhání přátel i když jsem už vážně nechtěl, ale stejně se tak stalo... došlo na další řezání plechů a následné snížení na přední nápravě o dalších 30mm dolů, člověk kroutí hlavou kam až to může zajít když vás lidi okolo mě nutí posouvat hranice a dosáhnout nejnižší vektry vůbec.
* uřízl se pertl a vlastně vše co kolu překáželo k finálnímu snížení.
* následně se rozhodlo definitivně odstranit i přední stěrače (mechanizmus sám osobě katastrofální šerednost a plastové torpédo vzalo též za své
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 29 črc 2016 22:33
* mezi oknem a kapotou vznikne malá cca 5cm mezera která poslouží i k odvodu horkého vzduchu proč nezabít dvě mouchy jednou ranou ne?
* není nad to řezat do kompletně hotového motorového prostoru tady už jsem tolik štastnej už nebyl, ale vnitřní hlas povídal že je to třeba a měl pravdu...
* tak a sedíme obecenstvo jak rámem na zemi tak v zádu opíráme ramena o nosníky a to vše při 19" kolech. výška vozidla aktuálně činí 129cm!!!
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 29 črc 2016 22:38
že já blbec se nechám vždy tak snadno vyprovokovat
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Lordík
Příspěvky: 1501 Registrován: 31 črc 2011 16:12
Bydliště: Budvar city
Příspěvek
od Lordík » 29 črc 2016 22:54
* abych nezapoměl k tomuto stádiu "na zem" bylo nutné nechat zakrátit pístnice předních tlumičů o 3cm a následně protáhnout závit. při takovémto hnaní až do extrémů je nástraha opravdu všude i v obyčejných věcech dílech.
co dodat než "zmrdsky dobré"
Přílohy
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro ! 300 HP / 350 HP / 400 HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3 P dual Viar, 8 piston brake 370mm wave rotor RS3, 3 tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO , Sparco, Coming soon 2K18!
Kuno
Příspěvky: 199 Registrován: 02 pro 2013 20:15
Bydliště: Zlín-Malenovice
Příspěvek
od Kuno » 29 črc 2016 23:29
moc hezká práce.
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek.
))