NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Na čem pracují členové TF

Moderátoři: Fáboš, Kane13, Tom_, tholis

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

NEXIA GT 2.0 16V C20XE - 20 rokov starý črep

Příspěvek od JRD McLAREN »

Takze Vectra uz mala to najlepsie za sebou ..
motor cca 274tis.km..
cize zrrely na generalku...

a preco ho teda rovno aj tak trochu neupravit..
a potom to nenahodit do auta..

ocakavany vykon by mal byt cca 125kW ..z vyhladom az 136kW..
..az zostanu nejake peniaze..
no a kezde leto pomaly...uz ta het..
..nuda pretrrvava.. nadcenie tiez..
tak tutok je par foteciek, zo stavby..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6417.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6427.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6429.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6432.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6433.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6436.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6437.jpg
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6441.jpg
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 20 bře 2016 20:37, celkem upraveno 10 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fáboš »

ddoplň informace, jinak to smáznu, takhle to nikomu nic neřekne
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:41, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fáboš »

JRD McLAREN píše:No oki..

Takze Vectra uz mala to najlepsie za sebou ..
motor cca 274tis.km..

cize zrrely na generalku...

a preco ho teda rovno aj tak trochu neupravit..
a potom to nenahodit do auta..

ocakavany vykon by mal byt cca 125kW ..z vyhladom az 136kW..
..az zostanu nejake peniaze..
a ty myslíš, že tady každej zná kody opláckej motorů??? rezepiš se malinko obsáhlejc o autě a tak nějak aby to někdo pochopil
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Velbloud
Příspěvky: 2230
Registrován: 01 dub 2004 17:03
Bydliště: Praha

Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie

Příspěvek od Velbloud »

co je to za motor??

x20xe či c20xe??? tenhle šestnáctiventil dával do nexie už Ivan.... měl v plánu už LETko.. - což jsem nepostřehl jestli ho tam už nemá...

a ještě otázečku, nemá mít v originále, když je nový, tenhle motor 110 KW? A dle mého motor co má najeto 274tis má životnost už dávno za zenitem ;o(
Obrázek Corsa B Sport 1.4 16V (X14XE) - Hyundai Getz 1.5 16V CRDI VGT Champion

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague

Příspěvek od Berry »

Tak drzim palce, tento motor jsem mel taky v kadettu gsi 16V a upraveny a dolozen z brzdy na necelych 125kw a jezdi vyborne ale opravdu si zada dost rpaci tto motory honde odchazeli na hlave, ale kdyz jsou good je to parada :)

Jinak je pravda ze asi podle kodu motoru davat nadpis,ale neni to nic neznameho a toto je motor C20XE (X20XE je jiny uz od pohledu),no kazdopadne drzim palce a tento motor je vynikajici, mel jsem moznost ho projet ve vectre A 2000 a mel jsem ho v kadettu GSI 16V a tam je lepsi jak nemusi tahat dalsi kila :D
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

To Velbloud:
jo Ivan mal C20XE ale uz ho predal, uz ma C20LET, uz aj dva krat pokazeny..
..pravdepodobne uz zase v plnej sile..

ja som sa na to chystal uz dva roky, ale bud nebol po ruke motor, alebo peniaze..
..a len taq vybrat "z niecoho" motor, s cca 180tkm, a dat ho rovno do auta..
..to som robit nexel, kedze asi viem, kolko by pri "mojich vykyvoch pocasia" taky motor vydrzal..

To Berry:
Hlava je COSCAST, a prasklinka uz tiez nieje neriesitelny problem,
ak mash teda na mysli emulziu v oleji...
http://www.orsas.com/CarStuff/cav/
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Berry
Moderátor
Příspěvky: 8395
Registrován: 30 kvě 2005 20:05
Bydliště: Prague

Příspěvek od Berry »

Jj C20XE s Coastcost hlavou jsou uz povedensji, ja mel po kompletni go taky motor vim co to da prace a vseho, tak ti drzim palce, pak to stoji za to 8)
Seat Ibiza 6L1 1.4 16V Reference
Skoda Octavia II FL 1.2 TSI Elegance
Skoda Rapid 1.2 TSI StylePlus
Skoda Octavia RS III 2.0 TDI RS Challange

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha

Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie

Příspěvek od Ivan »

Velbloud píše:co je to za motor??

x20xe či c20xe??? tenhle šestnáctiventil dával do nexie už Ivan.... měl v plánu už LETko.. - což jsem nepostřehl jestli ho tam už nemá...
Sorry za OT - stačí kliknout na link, který mám v podpise, pane Velbloude :-)
Nebo jedna aktuální fotka přímo zde: http://www.emuni.cz/ivan/nexia/stavba/n ... rava02.jpg

P.S. Jedu vyhrát do Mimoně :D

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

..malaaa neprijemna aktualizaacia...
Obrázek
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:42, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

nooo ...troska "prijemnejsie" aktualizacie..
Obrázek
Obrázek
Obrázek

"strunky" na podvozok asik odfotim zajtra...
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:43, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

Strunky...na podvozok....
Obrázek

Hlavicka makovicka...
Obrázek
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:43, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no zase nieco pre nas trpiacich samomluvov (a asi aj schyzofreniou)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

a tymto by som xel pozdravit vsetkych "mechanikov", podla ktorych nieje nic lepsie nez silikon..
Obrázek
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:43, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Tiger.s
Příspěvky: 2575
Registrován: 17 lis 2005 11:44
Bydliště: Téměř Pilsen :)

Příspěvek od Tiger.s »

moc pěkný na kolik vyšli ty vačky ? klidně sz 8)
89´Corsa A Sport (motor nebudu psát :D )
01´Movano Combi SU8
00´Astra G Van x17dtl
00´Astra G Caravan Y20DTH Elegance
Ex:Škoda Rapid 90hp,Opel Tigra 115hp,Opel Tigra 186hp,vw golf ,Opel Corsa A,Opel Corsa B 17?hp+,Felicia Pick-up

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Tom_ »

jakou barvu si pouzil prosimte na ten blok? diky
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

..no k cenaam....

Vacky povodne "prebrusene" aj z koleckami a dopravovou vsetkou moznou cca 18tis..
Ojnnice cakaju v colnom sklade za $1380,-

Na blok isla zakladovka na "hrdzu" RustOleum PENETRATOR ..ci jak sa to volaa...
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6666.jpg
jedna kilova pixla stala asi 470Sk..
nechat den dva vyzret, potom zahladit mirelonom, kedze po vyzreti sa utvoria na povrchu "gulicky"
a je to streknute spejom na brzdy..cervenym..

takto isto mam urobene aj zadne kotucove, a po 3och rokoch tam neni kuska hrdzi..
http://195.28.90.62/dohc/dbrake/
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:44, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

mno barva pěkná ovšem já když stříkávám blok tak nelakuju dosedací plochy a už vůbec ne jeho vnitřek :?: zvláště za předpokladu že jsi dostatečně neupravil povrch před stříkáním tudíž se ti začně barva odlupovat a tam kde máš barvu a dáš posléze těsnění ti začně prosakovat náplň... a kvalitu oleje taky barva nezlepší... jsou horší věci ale díky takovýmto věcem je třeba pak dělat předčasnou go viz jak si napsal že nexia měla 275tis km... běžnej kvalitní atmo motor je při této kilometráži ani ne v půlce života pokud nebyl jeho majitel debil :wink:
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

Elvisi ..klidek..nejsom "LAMA"

tutok mash blok natrety zakladovkou
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6666.jpg
pristriekani cosik "fuklo" aj na vnutrajsok, ktory bol ale kompletne zamasteny od oleja..
..takze to v pohode islo utret handrov..prip trochen riedidla..

farbu z dosadacich ploch dam dole iba z tych uchytov, ktore budem potrebovat,
a este pridu aj nove protimrazove poistky..

no a k zivotnosti motoru ..ktory je mimochodom z vectry..
mal cca 275tis.km ..a valce uz vyzerali takto..
http://195.28.90.62/dohc/c20xe/dscn6442.jpg
a teda mi zivotnost vychadza cca 300tkm pri 4valcoch..
aj ked teda da sa jazdit aj z motorm co "spapka" asi pol litru oleja na 10000..
ale to uz mi pride "nezdrave"...
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:45, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Tom_ »

vite nekdo co to je ten miralon?J :D 8)
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Příspěvek od elviiis »

Mno já vždy důkladně očistím blok přelepím všechny dosedací plochy nasadím vanu popř prsa prostě pokud nejde něco překrýt tak tam nasdím tu věc která na to dosedá a stříkám...

k životnosti motoru jsem zyvklej např s hond ale i ze starého VW jetta že po 300tis je motor stále ve špičkové kondici a nic nenasvědčuje tomu dělat go... jinak 0.5l na 10tis je standartní spotřeba nového vozu...

přijde mi zbytečné to potom dodatečně čistit...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

Tome nemachruj :mrgreen:
seci vieme ze sa tym izoluju vodovodne trubky...

Elvisi ..
no zbytocne jak zbytocne...
pasky doma nazvys nebolo ...(bracho si trochu pozical)
olejove cerpadlo prekryva vacsiu plochu, nez je ta dosadacia na tesnenie..
..
takze tom to strekol..
zobral tesnenie, obehol ihlov, a hned bolo vidno co treba ocistit..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

KONEČNE...!!!
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:45, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

DOEMIXXX
Příspěvky: 3625
Registrován: 01 srp 2006 13:09
Bydliště: Prague

Příspěvek od DOEMIXXX »

k cemu to je?
http://www.facebook.com/djdoemixx

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od Tom_ »

DOEMIXXX píše:k cemu to je?
do motoru neasy :lol: :lol: ojnice btw
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Příspěvek od JRD McLAREN »

no .trosku sme sa pozreli na vahu...
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:46, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie

Příspěvek od JRD McLAREN »

..tak trochu popojedem...

hrajkanie sa s klapkou..
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

hrajkanie sa s podlozkami a hlavou...
Obrázek
Obrázek
vystuzeny olejovy kanal, voda v oleji by mala byt minulostou
Obrázek

"kurna to bude kompresia"
Obrázek
Obrázek

...zlozit som to uz dnes nestihol..
este aj tak musim zmerat volu mezdi ventlmi a piestami
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:47, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4043
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie

Příspěvek od JRD McLAREN »

no strasne blby datum je..
nic sa neda zohnat...

tak len take "hrajkanie sa" ...
Obrázek
na toto by som sa vydrzal divat donekonecna....
Obrázek
nahodene a "zmestilo sa"
Obrázek
"olejnicku" z toho mat nexem..
Obrázek
..."nove" cupliky...
Obrázek
Obrázek
..ten gyt je niekedy taka fasa vec..
Obrázek
Obrázek
Naposledy upravil(a) JRD McLAREN dne 08 dub 2011 21:48, celkem upraveno 2 x.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory

Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie

Příspěvek od FubuTomas »

elviiis:Nezlob se na me,ale po 300 tis kilometrech ze by byl motor ve spickove kondici,to bych teda nerekl... prece jenom nejake to opotrebeni tam je a uniky oleje atd.... to moc spickova kondice neni,mozna tak dostacujici pro provoz...
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie

Příspěvek od elviiis »

FubuTomas píše:elviiis:Nezlob se na me,ale po 300 tis kilometrech ze by byl motor ve spickove kondici,to bych teda nerekl... prece jenom nejake to opotrebeni tam je a uniky oleje atd.... to moc spickova kondice neni,mozna tak dostacujici pro provoz...
tak začni jezdit značkovýma autama :lol: teď vážně pokud se o auto staráš tak 300tis není problém. únik oleje nevím proč pokud je vše oki a neliješ tam místo oleje červenou brzdovku. Co se opotřebení týče při pravidelné výmněně oleje není problém... osobně jsem měřil tlaky na honďácké 15ce 115ps téměř 300tis najeto... majitel tomu posledních 200tis celkem dával a tlaky byli v rozmezí 11.5 až 12 což hodnotím dost dobře...

další problém bude asi v tom že vy všichni co jste koupili z rauchu kočár 15let starej s najetýma 150 tis byste si mněli uvědomit že místo 1ky tam byla původně 2ka...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory

Re: GO motoru C20XE z miernou upravou - zastavba do Nexie

Příspěvek od FubuTomas »

Ja nerikam ze z motorem nenajedes 300 tis. teda s motorem z 90 let najedes klido daleko vic,ale stejne uz proste nejni ve spickove kondici...
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

Zpět na „Projekty“