skladam auto, bude sa s nim aj jazdit drift, ale bude to aj auto na kazdodenne jazdenie, takze hladam kompromis. Chcem sa spytat, ci ma velky vplyv na zrychlenie "dlzky" prevodovych stupnov. Konkretne moj pripad:
Mam auto 3.0 185ps 250Nm, obmedzovac 6500rpm, rychlosti nasledovne 1. 80km/h 2. 120km/h 3. 170km/h 4. 220km/h 5. 250km/h+
chcel by som do neho dat prevodovku z 2.0 150ps 190Nm obmedzovac 6500rpm, odstupnovane rychlosti 60km/h 100km/h 140km/h 180km/h 220-230km/h.
Viem, ze sa dvihne spotreba - o to nejde. Ale pomoze to dost pri zrychleni, alebo takato vymena nema tolko prinosu? Potrebujem co najlepsie zrychlenie, z motora sa da dostat cca 200ps/300Nm, prosim nerieste pevnost prevodovky poloos - poloosy sa daju dat z 3.0, vnutro prevodovky je vraj rovnake, meni sa len diff cize koncovy prevod. Jedine co ma serie, je ta maximalka, ze 200ps auto pojde po obmedzovac okolo 230km/h co je trosku malo, nie, ze by som chodil maximalkou kazdy den, tak ale...

BTW: pripadne, dalo by sa nieco take, ze ponechat prve styri stupne a piaty dat dlhsi?? - kvoli maximalke a aj na spotrebu...
Vdaka.
