Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od fakie vw »

Ahoj chci si namontovat MBC ale pár lídí mě upozornovalo na to že muže být problém v tom že to poškozuje motor. Originál EBC co tam je od výroby je k motoru šetrnější. Prosím vás o radu kdo to má a jak s tím jste spokojeni. Dík za rady :wink:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od elviiis »

Nechapu jak muze bejt origilani ebc setrnejsi k motoru oproti MBC? moz na k prevodovce pokud maji na prvni 2 az 3 kvalty nizzsi tlak... samozrejmne pokud serka fouka 0.5bar a ty tomu fouknes 0.8bar tak to k motoru a turbu ani nicemu setrnejsi nebude... ale ja osobne bych vsadil na nejakej chip... od nejakeho renomovaneho upravce tohoto motoru... mam za to ze tlak turba je rizen RJ... tzn pridas turbu a jeste optimalizujes mapu...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od fakie vw »

Mám totiž takový problém. Nevím jestli ta moje jednotka není už čipovaná. Přidaljsem na mbc tlak turba a foukám ted 1 bar. Serie je 0.7bar. Auto jede o dost lépe. Jenže když u tohodle motoru zvedneš tlak turba tak to prý začne cukat a skákat do nouzáku jenže mi to nedělá nic. Podle mě by to mělo něco dělat ne? Jsem překročil ten tlak o dost.Ta dodávka paliva není nekonečná přece. :wink:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od Mirek-200sx »

to zvedas plnici tlak jen tak na slepo, aniz by jsi mel AFR hodnoty?
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od fakie vw »

Zatím jo. Jen jsem to zkoušel. Jel jsem s tím asi 5 minut kolem garáží.Ale jde mi o to že mě mě překvapilo že to jde. Protože když to překročí 0.8 bar tak to má začít cukat a přestat jed protože by to nemělo být čiple a mělo by to tím pádem nedávát tolik paliva. Asi budu muset navštívit někoho kdo mi tu jednotku proklepne jestli to je nějaké čiple nebo co s tím je.
VW golf II GT 1.8Turbo

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od blázen »

bez AFR budíku si hazarder.. na to kolik ten budík dneska stojí,se divím,že ho ten kdo sahá na plnící tlak nemá.. co od toho čekáš?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od elviiis »

jo no jako napr celda ma fuelcut gt4 na 0.9bar a gt4 cs na 1.2bar takze pri seriovem turbu je zvedani talku naprosto safety a merit afr budu na slovensku na brzde jen bohuzel ladit moje jednotka nende jinak bych nechal optimalizovat mapu (celda je bohata jako prase} ale pokud jednotka vozu nehlida prebooostovani tak nevim no... afr budik s lambou stoji 5tis... go 50tis...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od fakie vw »

Budík AFR mám už objednaný zítra mi přijde :wink: http://www.fautuning.cz/product/raid-ni ... tmetr-644/" onclick="window.open(this.href);return false; Dneska jsem mluvil s klukem co měl tenhle motor v octavii a říkal že to musí být čiple protože max je 0.8bar a pak je fuel cat. A mě to tlačí 1 bar a jede to v klidu. Říkám jel jsem s tím asi 2 kilometry a dal jsem to zpět. Jak přijde tak to namontuju a uvidím co a jak. Jen akorát nevím co s tou jednotkou přesně je dělané. Protože ten typ jednotky aby šel upravovat soft prý se musí vyměnit procesor a já v te jednotce nemám nic předělávané. Tak nevím co to je zač vlastně. Uvidim až přijde budik a testnu to :wink:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od Libor12 »

na ten budík jsem zvědavý,za 2100 nekoupíš ani samotnou wb lambdu od bosch
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od Mirek-200sx »

no ja mam pocit ze na odkazu je to ciste za budik....neni k tomu sirokopasmova lambada, teda sem tam ani o ni nenasel zminku....
osobne jsem koupil tento kit od Innovate Motorsports, ale jeste ho nemam vyzkouseny...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Innovate ... ccessories" onclick="window.open(this.href);return false;
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od fakie vw »

No zjistil jsem že to je fakt jen budík. A prý se to napojuje na lamdu. Takže se to napojí na seriovou lamdu. Tak to myslíte? Má to smysl?
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Mirek-200sx
Příspěvky: 858
Registrován: 18 kvě 2006 16:42
Bydliště: Brno

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od Mirek-200sx »

na mereni AFR se pouziva sirokopasmova lambda a alespon u nissanu seriova neni sirokopasmova....
In progress: Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Project car #1: Nissan Primera P10 GT (SR20VE I in progress)
Project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (SR20DET/VET
Daily car: Škoda Felicia II 1.6i rv.98

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od fakie vw »

Takže bych musel k tomu koupit širikopásmovou lambdu. Jde to koupit zvlášt myslíš?
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od elviiis »

rekl bych ze se to napojuje na seriovou narow lambadu... ale podle toho se ladit neda... je to jen tak informatyvni... ma to malej rozsah...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od blázen »

kup odzkoušený kit budík - sonda od normálního výrobce:AEM,Inovate atd... nejsou drahé. Seriová sonda je úzkopásmová,ta změří kulové
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od fakie vw »

A kde něco takového sehnat? Díval jsem se na HPP třeba a maji jen AEM a stoji přes 7000. TO je docela dost sakra :( A ty innovate jsem nenašel u nikoho. A nejde sehnat nějaká lambdamkterá je širokopásmová? Není to možné sehnat jako seriový díl?
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
elviiis
Příspěvky: 2279
Registrován: 12 črc 2006 21:15
Bydliště: Olomoooc a Jeseniiik

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od elviiis »

sirkopasmova lambda totiz seriovej dil neni... jinak libor tady s fora dodava plx a jinak ebay napriklad...

PLX ma navic multifunkcni budiky ktere umi obrazovat i jine udaje podle rj muzes si to prepinat a ma vystup i na nahrazeni seriove lambdy pro rj...
TOYOTA CELICA CARLOS SAINZ 2.0 TURBO 4WD 153KW 1992 = funny
Skoda Ochcavia f kombajnu f metle na hlinach a i kliiimu ma a samozrejmne hagusy 81KW = daily

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od Libor12 »

ono laborování s motorem a boostem "naslepo" tě ve finále bude stát víc jak 7000....
http://www.plxdevices.com/wideband.html" onclick="window.open(this.href);return false; pokud máš zajem můžu ti udelat nabídku,k dodání okamžitě jsou skladem.
Naposledy upravil(a) Libor12 dne 14 dub 2010 14:50, celkem upraveno 2 x.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od blázen »

o dost víc 8)
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor VW 1.8 20V Turbo a MBC

Příspěvek od fakie vw »

Mám ještě možnost mít k tomu raid budiku lambdu širokopásmovou zvlášt. Mohl by být třeba problém že by to nefungovalo? Ta lambda je prý z budíku AEM.
VW golf II GT 1.8Turbo

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“