co by flame....hlavne co by nejlepsi pomer vykon cena a spotreba je tahle kombinace nejlepsí:) jede to a oproti ostatnim motorum PSA to kupovidvu zere stejne:)
DOMANSKY....Peugeot pozitivní...asi sem už ze Lva na hlavu:D ale porád mne baví
sadové a zahradní upravy...automatické zavlazovaní:) jezirka...piste PM
Kamarádův děda měl (možná ještě má) P 106 s 1,4 pod kapotou a taky to jede celkem slušně
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Záleží co od toho čekáš/vyžaduješ. Jako první auto bych rozhodně nešel do 16v VTS. Jednak je výrazně dražší než slabší verze a jednak pokud jde o první auto (nechci nijak znehodnocovat tvé řidičské schopnosti) je lepší rozbít nějakou 1.2 za pár korun než 16v VTS za 80k. O peugeotu nic nevim tudiž mlčím.
Pokud to bude každej den do školy a o výkendu někam za zábavou, tak bych vybíral hlavně podle spotřeby. Já si koupil na dojíždění do školy 2 litra bmw a spotřeba není zrovna ideální .
Jo kamoš měl taky vylítanou felcku 1.3 každej tejden mu něco upadlo, žralo mu to víc jak mě a nakonec to stejně položil na střechu. A pokud máš na auto 25k tak to na VTS stejně ani nepomyslíš Že by felície
Homie: proc by si hned nemohl koupit nejsilnejsi verzi? To porad zijem v dobach, kdy se dobry ridic stane az po absolvovani x desitek tisic ve stary Skodovce? Moje prvni auto melo 150 koni (ja vim, moc to neni, ale bylo tri roky stary a melo nejakou vybavu) a jsem rad, ze jsem se naucil na silnejsim aute. Ted, pri prechodu na jeste silnejsi auta aspon nemam pocit, ze jsem koupil raketu, kterou do tejdne rozstrelim.
U Saxa VTS je problem ten, ze se odlisuje casti karoserie, vybral bych Puga 106 1.4 55kW.
Zachovalej Kadett se dá sehnat kolem 10 tisíc, k tomu připočteš 10 tisíc za připis a máš fajne auto. A díly jsou u mě levný spíš joke, než doporučení Kadetta - ono je to auto asi už jen pro nadšence
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
S 16V jezdím a za slabší verzi bych neměnil... Výkonově jsou na tom tyto motory velice slušně a co se týká dílů, tak není pravda, že je vše Xkrát dražší než na normální pugy či citroeny. Stejně oplastované verze, jako je S16, se dělaly i 1.6 8V, 1.4 a 1.1 a díly se dají sehnat "za pár korun"
Když už takové auto, tak S16 nebo VTS
mafiosa píše:No měl bych to na jezdění do školy a někam na diskotéky a tak ..no v tom máte určitě pravdu a koupím radší něco slabšího.
kousek od tebe bydli kluk s bilou 106tkou GTI a ma i XSI ymslim aj tu na foru je regly....pokud si na facebooku muzu ti dat jeho konteakt,on te se 106 seznami vice nez lidi tu na foru
DOMANSKY....Peugeot pozitivní...asi sem už ze Lva na hlavu:D ale porád mne baví
sadové a zahradní upravy...automatické zavlazovaní:) jezirka...piste PM
Dweeb píše:S 16V jezdím a za slabší verzi bych neměnil... Výkonově jsou na tom tyto motory velice slušně a co se týká dílů, tak není pravda, že je vše Xkrát dražší než na normální pugy či citroeny. Stejně oplastované verze, jako je S16, se dělaly i 1.6 8V, 1.4 a 1.1 a díly se dají sehnat "za pár korun"
Když už takové auto, tak S16 nebo VTS
a hele me se o kom mluvim:-D
DOMANSKY....Peugeot pozitivní...asi sem už ze Lva na hlavu:D ale porád mne baví
sadové a zahradní upravy...automatické zavlazovaní:) jezirka...piste PM