2.0 passik 35i - kdo dokáže dotáhnout a za kolik?!
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
- Chamelion
- Příspěvky: 1455
- Registrován: 04 pro 2004 09:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
2.0 passik 35i - kdo dokáže dotáhnout a za kolik?!
Jak je tenhle motor náročnej na údržbu? Má najet cca 150tis, r.v.94 a je to v passikovi b3.
Konkrétně mě zajímají ceny nahr.dílů, jejich dostupnost a vůbec uvítám veškeré zkušenosti, rady a vše ohledně tohoto motoru a auta. Díkec...
Konkrétně mě zajímají ceny nahr.dílů, jejich dostupnost a vůbec uvítám veškeré zkušenosti, rady a vše ohledně tohoto motoru a auta. Díkec...
Naposledy upravil(a) Chamelion dne 10 zář 2007 22:24, celkem upraveno 1 x.
- tomasVR6
- Příspěvky: 576
- Registrován: 29 říj 2006 20:57
- Bydliště: North Moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.8 VR6 passik 35i - náročnost na údržbu???
motor je naprosto jednoduchý na údržbu. ceny neorigo dílů úplně v klidu, mohu jen doporučit.
Doma? SAG + PUG + Audi
Prodej nových vozů VW, Škoda, AUDI a Seat - pro nabídku pište SZ
Prodej nových vozů VW, Škoda, AUDI a Seat - pro nabídku pište SZ
zadnej stach, akorat bacha na to, aby se nehral, je tam takovy vodni cerpadlo, co jeste zajistuje cirkulaci vody i po vypnuti motoru, to byva casto v hajoi a pak to auto trpi, pac je to teplotne namahany, a spotreba da se jet v pohode okolo deseti, ale i za mnohem vic, ovsem do 12 v prumeru se vedes i po meste a jeste je to origo vr6 nebo predelavka? tech je hafo, tech prekopanejch, ale uz to malokdo dotahne do konce s elektrikpou, tak hlavne vyzkousej at vse funguje jak ma, trpi to na abs, serou se sibry, a budiky, zkus se kouknout jeste jak sou na tom kotouce, hlavne zadni sou vetsinou v hajzlu a taky jreste zadni brzdice, zkus rucku, repase zadnich brzd je relativne financne narocna, vetsinou zareznou prasatka a tim se odelaj i ty kotouce, ne ze se sjedou, ale vyreznou, jo a hlavne vr6 ma mit uz petidirovy naboje-5x100 jako ochcavka a 4golf, to je takovy rozlisovaci znameni, jeste se koukni jak je na tom vejfuk, abys nebyl nemile prekvapenej a jeste omezovac brdnyho ucinku na zadni napravu, tot asi vse 

svez se a bude ti to jasny
hele 16v me docela zklamal, papirove to jen o "par"koni min nez verca, ale je to nebe a dudy a hlavne ten zvuk..... ale zase plno lidi resi pojistku a pod, ale proste 16 v me jakpo pozitkare aut nijak neoslovil, to uz spis sehnat G60 to je uz mazec, mel sem corrado g60 kamos se v nem svezl a uchcaval jak z toho byl hotovej no a za mesic uz si vozil prdel v passatu G60 synkro, kuze, klima a proste na tu dobu neskutecnej narez, ale zase vr6 je neznicitelna, kdyz dostane co potrebuje, to se bohuzel o kompresoru v G60 rict neda, ikdyz ja na ten motor nedam dopustit, ale zase je to vec nazoru

- sotomaior
- Příspěvky: 1217
- Registrován: 12 úno 2004 22:09
- Bydliště: Český Těšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.8 VR6 passik 35i - náročnost na údržbu???
ten 2,0 16V ma Dolph ve svem golfiku tak mu zkus pisnout....
Škoda Octavia 1.9TDIFUN 4x4
Re: 2.8 VR6 passik 35i - náročnost na údržbu???
Tak já mám v golf 2,0 16V ABF - 110 Kw. Ten se do passata nedaval. Tam je těch 100 kw, ale motor je podobný. Já ve VR6 nikdy nejel...potkával jsem je vždycky na sprintech. Jako já třeba jezdím s golfem při normální jízde okolo 6l/100km což by veruna musela jet asi na laně. Jinak zvuk ma VR6 naprosto skvělý.
Jinak je si třeba rozmyslet na co auto chceš...jestli na parádu atd. nebo delší trasy, tak bych volil VR6, ale jestli to bude auto do práce a na nákupy,tak 2,0... Jinak ohledně věcí na co pozor má máca naprostou pravdu. Ceny dílu...tak bych se toho moc nebál. GTi a VR6 mají skoro všechno stejne (kromě věcí motoru). A je to v poho.
Jinak je si třeba rozmyslet na co auto chceš...jestli na parádu atd. nebo delší trasy, tak bych volil VR6, ale jestli to bude auto do práce a na nákupy,tak 2,0... Jinak ohledně věcí na co pozor má máca naprostou pravdu. Ceny dílu...tak bych se toho moc nebál. GTi a VR6 mají skoro všechno stejne (kromě věcí motoru). A je to v poho.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- Chamelion
- Příspěvky: 1455
- Registrován: 04 pro 2004 09:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Díky za koment. Auto potřebuju využívat každodenně, tudíž i práce a nákupy - žádné dlouhé trasy. Nejvíc se bojím právě spotřeby, ale je jasný, že pokud bych chtěl verunu, musí se s tím počítat. Musím to zvážit ještě...
Výkonově je veruna hodně vepředu před 2.0 16V ? Nebo to není až tak propastný rozdíl?
Výkonově je veruna hodně vepředu před 2.0 16V ? Nebo to není až tak propastný rozdíl?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Chamelion píše:Díky za koment. Auto potřebuju využívat každodenně, tudíž i práce a nákupy - žádné dlouhé trasy. Nejvíc se bojím právě spotřeby, ale je jasný, že pokud bych chtěl verunu, musí se s tím počítat. Musím to zvážit ještě...
Výkonově je veruna hodně vepředu před 2.0 16V ? Nebo to není až tak propastný rozdíl?
Myslim,ze by ti tech 100kw stacilo v pohode,na to ze presedlavas z felicie

Optimismus pramení z nedostatku informací 

- Chamelion
- Příspěvky: 1455
- Registrován: 04 pro 2004 09:45
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Mirek - však hej
KDO DOVEZE???
Jinak aktuálně - co tento !!!??? Zajímalo by mě, kdo by mi to byl schopný dotáhnout, zda je to auto v pořádku a na kolik by to celkově vyšlo? Díky...klidně sz
http://mobile.de/SIDkpjv5W1h1gZR6J12s.- ... 1276740636&

KDO DOVEZE???
Jinak aktuálně - co tento !!!??? Zajímalo by mě, kdo by mi to byl schopný dotáhnout, zda je to auto v pořádku a na kolik by to celkově vyšlo? Díky...klidně sz
http://mobile.de/SIDkpjv5W1h1gZR6J12s.- ... 1276740636&