zahlazení a ochrana proti rzi
Moderátoři: Eiffel, Fáboš, Bohuš, Berry, habitat3, Tommy1978, Kane13, Ritchma
zahlazení a ochrana proti rzi
Zdravím vás moudré hlavy... mám takovej možná hloupej dotaz.. byl jsem za lakýrníkem a optal se ho na zahlazení (zavaření) prolisů po lištách úplně do hladka... pán lakýrník říkal že to za nějakej čas začne hnít
fotky jsou vybrané tak aby byl vidět problém a výsledek... nejde mi o to jak to přibodovat či vykytovat jde mi o to že po navaření plechu zůstane kousek místa mezi přibodovaným plechem a dveřma..jak ošetřit a zabránit právě zmíněnému hnití plechu právě v té mezeře 
- Přílohy
-
- P1030228.JPG (250.25 KiB) Zobrazeno 1756 x
Naposledy upravil(a) Lordík dne 08 zář 2012 18:21, celkem upraveno 2 x.
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
ve výsledku by to mělo vypadat takto
prosím vás o radu nerad bych to spáchal a nechal nalakovat auto a ono to za rok nějak vylezlo či to opravdu začlo reznout
- Přílohy
-
- 4zn3.jpg (182.75 KiB) Zobrazeno 1755 x
-
- 5ez1.jpg (249.58 KiB) Zobrazeno 1755 x
-
- 3ux1.jpg (192.44 KiB) Zobrazeno 1755 x
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
zavarit, zacinovat a nebude to hnit kdyz se to udela poradne... ale vypada to divne
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
jde o to s těma lištama se mi to nelíbí bez nich to celkem ujde.. jenže nastává problém číslo jedna přední nárazník ze sporta nemá prolis! aby mi seděl přední zender se zadním faceliftem tak na zadním nárazníku se nechá zavařit ten prolis do ztracena... když už to doženu do tohoto stádia dveře a hlatníky jsou takovej rušivej element
vycínovat to ze vnitř (přístup tam bude vážně na kok*t) nebo z venku? 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
zavarit a zacinovat... zevnitr vyvrtat diry a vosk ???? me to este napadlo jako moznost
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Venca Brody
- Příspěvky: 3338
- Registrován: 09 črc 2006 18:04
- Bydliště: jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
jak píše maRkus. Nic jiného mě nenapadá..
EX citroen saxo 1,4vts,. EX bmw e36 316i,. EX BMW e36 328 iT,. EX Golf III 1,8i, OOOO A4b5 avant 1,9TDI, BMW e36 316i compakt
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
A teď jedna merdka OOOO A6C5 avant 2,8i quattro
- Jirka.Kolouch
- Příspěvky: 1630
- Registrován: 27 úno 2008 20:56
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
Bez lišt se mi to nelíbí ale...
Pokud už by to tak bylo, tak já dělávám tak, že zavařím, kit, lak a zevnitř to předem vyvrtanýma dírkama vystříkám základem a na to vosk
Zatím si nikdo nestěžoval 
EDIT: Teď vidím, že něco podobného psal i Markus
Takže ověřená metoda 
Pokud už by to tak bylo, tak já dělávám tak, že zavařím, kit, lak a zevnitř to předem vyvrtanýma dírkama vystříkám základem a na to vosk
EDIT: Teď vidím, že něco podobného psal i Markus
Bramborák f paketu s motorem - bejvávalo
Český sen a pár dalších krámů
Český sen a pár dalších krámů
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
OK díky moc 
Ophell Vectra B Zender Sport 2.1 16V BIG Turbo Nitro! 300HP / 350HP / 400HP Club! Clean engine / car design , Airlift 3P dual Viar, 8piston brake 370mm wave rotor RS3, 3tlg. Schmidt vn-line 19" stretch, Prosport EVO, Sparco, Coming soon 2K18!
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
markus nema nic overeny, svarecce se vyhejba 8mi kilometrovym obloukem, jen me to napadlo jako moznost
AUTOSERVIS, PNEUSERVIS, AUTOSKLO, RYCHLOSERVIS, mechanické práce, klempířina, lakovaní, odtah vozidel. (Praha 5) - SZ nebo 603 909 767, http://www.freshlak.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.flickr.com/photos/130435261@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
Každá dutina je zdrojem koroze....optimální řešení by bylo ten prolis vyřezat ven a nahradit rovným plechem...ale do toho se asi málokdo pohrne...
www.vh-autoservis.cz
H S2000 AP1 / V 850 SW
H S2000 AP1 / V 850 SW
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
vsak nic nebrani v tom udelat do te dutiny zevnitžr dirku a vystriknout to necim na dutiny
jinak urcite misto kitu cinovat
kup tyc slytiny cinu a olova na klempirinu 
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
vypadá to bez prolisu hnusně...ale jak už bylo řečeno narvat do toho zevnitř základ... ale dvousložkový zaklad s AL a ZN prachem ... ně nějaký šmejd z OBI...a nedávat tam vosk ale normálně vazelínu s olejem
garanci že ti to nezrezne beru na sebe 
-
mm-airbrush
- Příspěvky: 24
- Registrován: 29 črc 2010 18:27
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: zahlazení a ochrana proti rzi
Vytvořením dutiny budeš mít opravdu problém, jak psali kluci výše.
Když už to tak chceš dělat: Kvalitně provařit a OKAMŽITĚ zvenku stříknou dvousložkovým epoxidovým primerem. Zevnitř ho nedostaneš, takže tam asi jiná možnost než navrtat a vystříkat voskem není. Ale až potom !
Nastříkaný epox raději bruš až třetí den- lehce přebrousit a můžeš začít kitovat-vyrovnávat. Samozřejmě to projedeš na hodně místech na plech, takže zase aplikovat 2K epox. Ten může sloužit zároveň jako vrchní plnič, ale pro klid duše a v případě nějaké efektní barvy to vše dej ještě do klasického kvalitního 2K plniče po vybroušení špricu.
Pokud máš možnosti, kvalitní cínování ihned po zavaření je samozřejmě plus
, ale pak pokračuj stejně s tím epox. základem jak jsem psal výše. Doladit softem či mutisoftem a dát do špricu, brousit, plnič, brousit,..lakovat... jak snadné 
Když už to tak chceš dělat: Kvalitně provařit a OKAMŽITĚ zvenku stříknou dvousložkovým epoxidovým primerem. Zevnitř ho nedostaneš, takže tam asi jiná možnost než navrtat a vystříkat voskem není. Ale až potom !
Nastříkaný epox raději bruš až třetí den- lehce přebrousit a můžeš začít kitovat-vyrovnávat. Samozřejmě to projedeš na hodně místech na plech, takže zase aplikovat 2K epox. Ten může sloužit zároveň jako vrchní plnič, ale pro klid duše a v případě nějaké efektní barvy to vše dej ještě do klasického kvalitního 2K plniče po vybroušení špricu.
Pokud máš možnosti, kvalitní cínování ihned po zavaření je samozřejmě plus
http://www.mm-art-airbrush.cz
Subaru Legacy GT Wagon
Suzuki GS1000S ´79
Suzuki GS750 ´76 Cafe-racer
Ducati 900SS
Subaru Legacy GT Wagon
Suzuki GS1000S ´79
Suzuki GS750 ´76 Cafe-racer
Ducati 900SS
