Managment řízení motoru
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Managment řízení motoru
...eee.e.e.e.e.eeeee ....
este raz ....
ci su lambda sondy rovnake ..??
mozu byt a nemusia...
ale pokial je rovnaky konektor, a cisla sa tak neako podobaju ...
tak by moli byt rovnake..
este raz ....
ci su lambda sondy rovnake ..??
mozu byt a nemusia...
ale pokial je rovnaky konektor, a cisla sa tak neako podobaju ...
tak by moli byt rovnake..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Managment řízení motoru
Myslím že ked sú dve tak predná býva najčastejšie širokopásmová a zadná klasika.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Managment řízení motoru
..na to by som sa moc nespoliehal...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Managment řízení motoru
Ještě jsem hledal info, tak přední má počet pólů 5 nebo 6 (Bosch píše 5, Topran 6) a zadní 4, takže stejné nebudou, ač se kódy automobilky liší jen posledním písmenem. Bosch zadní označuje i jako planární.
Re: Managment řízení motoru
Ani nevzdelanej de*il bez sebemensiho vzdelaní nenalakuje kotouč ty si nafackuj a uz nikdy do niceho nekecej protoze to co vidim na ty fotce by nenapadlo ani kuchaře nebo cukraře i ti by vedeli ze na kotouč se barva asi nestrika ..... uz z toho co pises lze posoudit tva kompetentnost k hodnocení jestli polák neco umí nebo ne, a jestli jsi jinde nebo ne .... nejsi absolutně nejsi možná nebarvis kotouče a možná už umíš vyměnit olej, ale pochybuju že ty víš něco o motormanagementu a autoelektrikařině obecně, podle mne jsi rad ze víš (bez googlu) jak funguje motor a že nalepky na dveřch auto nepoháněj ..... když na to nemáš prachy a neumís si to udelat sam tak se na tuning vy*er ale netahej sem polskou šmelinu stačí ty paskvily co si na srazech rikaji VIP a pod povrchem se rozpadaj protoze vzhled je nad funkčnost.LiberaleMiguel píše:
Ta fotka co jsi hodil byla z doby, kdy jsem začínal a sám jsem tam pak napsal, že to byla prasárna v té době jsem ani neuměl olej na autě vyměnit, já se nestydím to přiznat je to 7 let zpátky a teď už jsem hodně jinde
kde jsou časy kdy se upravam aut venovali lidi který autum rozumí a ne kazdej pičihoň s nagelovanou palici a bílejma hadříkama .....
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Managment řízení motoru
Díky za dkůaz, že TF je fakt přesně tak v prdeli jak to vypadá furt to samé....
- Zemi
- Moderátor
- Příspěvky: 8749
- Registrován: 29 čer 2004 19:52
- Bydliště: 608372848
- Kontaktovat uživatele:
Re: Managment řízení motoru
To jsem si zas početl....
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: Managment řízení motoru
Už se prosím nehádejte,problém mám vyřešen. Po dostudování příslušných info jsem si přes počáteční problemy vše udělal,vyrobil,naladil sám. Děkuji všem za dobře a upřímně míněné rady a tipy. V této chvíli jsem paradoxně rád,že jsem jich nevyužil. Nemám možná vše tak top jak bych měl při investici 60-100 tis. kč ale jsem si jist,že auto vždy nastartuji a ono vždy pojede stejně,což se o některých podobných autech napsat nedá. ale to je už jiný příběh....
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Re: Managment řízení motoru
Co to je,co to umí a kolik za to?MartyB píše:Zdravím nemá někdo zájem?
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Managment řízení motoru
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Managment řízení motoru
dík za info,to mám také něco podobného...taky se toho chci zbavit. Nějaká AEM,tak kdyby někdo chtěl...JRD McLAREN píše:http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?f=20&t=120485
Chysler PT Cruiser,Mitsubishi 3000GT,VW Transporter,Renault Kangoo.
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))
Bylo:R.Megane II 1.9DCI,VW Passat,R.Scenic,R.5,Š.Octavia 1.9tdi,Honda CRX VTEC,VW Vento,Lancia Delta 2000 HF Turbo.....a x dalších aut různých značek. ))