Boost controller+video

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Šubi píše:barbucha: ouuuuu!
to je slušná porcička.....takže s trochu (moc) větší investicí by se dalo 700-1000 kobyl...........
btw nevíš na kolik vyjde závodní převodovka (se spojkou)?


Já o tom autě fakt moc nevím, jen že se mi hodně líbí :D Jinak s větší investicí se dá vyždímat 1000koní ze spousty motorů :wink:

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Šubi »

že by Octavia jako 10 second car? :lol: rock

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice

Příspěvek od PJ »

Šubi: ibiza :evil: :smich:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Šubi píše:že by Octavia jako 10 second car? :lol: rock


Věřím že by šla udělat

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53

Příspěvek od leon4x4 »

Šubi píše:
leon4x4 píše:
Šubi píše:PJ: nevěděl jsem jestli 32 nebo 33....

Jinak to Zetko by chtělo nejdřív oturbit, ale kit už dělá nekolik firem a tak by to neměl být problém. Není to lehké, ale řešit to lze. Stačí se obrátit na správné lidi. :wink:


to je mi jasný....ale každý auto má jinej motor....
a mě by zajímalo jestli má 350Z stejnej nebo třeba větší výkonovej (tuningovej) potenciál jako jednotka ze Skye např. GT-R 34


Problém u každého motoru který není koncipovaný jako turbový od začátku je jeho nepříjemně vysoká komprese. Ta je většinou největší překážkou nějakého extrémního tuningu. Proto se musí koupit jiné písty, klika, či ojnice nebo snad těsnění pod hlavu aby se dosáhlo nižší komprese a mohlo se více přeplňovat. Myslím že do cca 1BAR (tedy asi 14,7PSI) by neměl být až zas takový problém, ale žádné extrémní nárůsty výkonu se nedají čekat. Nicméně ze sériových 280 se dá celekem hravě dostat na 350-380koníků.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Šubi »

jo asi jo......ale lede z nějakýho 2,0l......jestli se vůbec dělaj...v oktávkách a vůbec produkci z Mladé Boleslavi se moc nevyznám

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53

Příspěvek od leon4x4 »

Šubi píše:jo asi jo......ale lede z nějakýho 2,0l......jestli se vůbec dělaj...v oktávkách a vůbec produkci z Mladé Boleslavi se moc nevyznám


Běžně se jako základ používá 1,8T20V a pak se převrtává na 2L a jako každé WRC je schopné dát 300koní tak není až takový problém vyždímat cca 500koní když nebudeš mít na sání restriktor jako u WRCu. Pak už je to myslím otázka váhy a s tou by se muselo jít na hranici 1000-1100 kilo a pak už by se mělo 10.99 dát zajet i s koktávkou.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice

Příspěvek od PJ »

leon4x4: no a co implantovat novej 2.0TFSi ten by moh mít potenciál
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53

Příspěvek od leon4x4 »

PJ píše:leon4x4: no a co implantovat novej 2.0TFSi ten by moh mít potenciál


Proč si to myslíš? Myslím že s novým motorem nebude mít zatím moc lidí zkušenosti.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8748
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848

Příspěvek od Zemi »

Koukam ze se tu nejak moc fantaziruje... :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53

Příspěvek od leon4x4 »

Zemi píše:Koukam ze se tu nejak moc fantaziruje... :D


Když myslíš mixére :?:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8748
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848

Příspěvek od Zemi »

leon4x4 píše:
Zemi píše:Koukam ze se tu nejak moc fantaziruje... :D


Když myslíš mixére :?:


Obrázek


Uz koukej zprovoznit tu tvoji lokomotivu at je kua na co koukat... :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53

Příspěvek od leon4x4 »

Zemi píše:
leon4x4 píše:
Zemi píše:Koukam ze se tu nejak moc fantaziruje... :D


Když myslíš mixére :?:


Obrázek


Uz koukej zprovoznit tu tvoji lokomotivu at je kua na co koukat... :D


Tak to zavolej amíkům, ať mi dodaj všechno za co jsem už v lednu zaplatil a oni trvdili žeto leží na skladě :mad:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8748
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848

Příspěvek od Zemi »

Dumb fucks... :roll: Kamos ceka uz asi rok na svody... :?:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od street.racer »

leon4x4 píše:
Šubi píše:
leon4x4 píše:
Šubi píše:PJ: nevěděl jsem jestli 32 nebo 33....

Jinak to Zetko by chtělo nejdřív oturbit, ale kit už dělá nekolik firem a tak by to neměl být problém. Není to lehké, ale řešit to lze. Stačí se obrátit na správné lidi. :wink:


to je mi jasný....ale každý auto má jinej motor....
a mě by zajímalo jestli má 350Z stejnej nebo třeba větší výkonovej (tuningovej) potenciál jako jednotka ze Skye např. GT-R 34


Problém u každého motoru který není koncipovaný jako turbový od začátku je jeho nepříjemně vysoká komprese. Ta je většinou největší překážkou nějakého extrémního tuningu. Proto se musí koupit jiné písty, klika, či ojnice nebo snad těsnění pod hlavu aby se dosáhlo nižší komprese a mohlo se více přeplňovat. Myslím že do cca 1BAR (tedy asi 14,7PSI) by neměl být až zas takový problém, ale žádné extrémní nárůsty výkonu se nedají čekat. Nicméně ze sériových 280 se dá celekem hravě dostat na 350-380koníků.

To mas pravdu, na Zetku by nemel byt problem 1bar... ale na 400m :?: :lol:
Kit co delaji japonci dava 0.3bar 350PS, pri 0.5bar 450PS.
A bezpecna (japonska, ne americka verze co vydrzi 400m) hranice se seriovymi vnitrky je cca do tech 500PS

Uživatelský avatar
Placenta
Příspěvky: 281
Registrován: 03 lis 2004 17:51

Příspěvek od Placenta »

leon4x4 píše:
Zemi píše:
leon4x4 píše:
Zemi píše:Koukam ze se tu nejak moc fantaziruje... :D


Když myslíš mixére :?:


Obrázek


Uz koukej zprovoznit tu tvoji lokomotivu at je kua na co koukat... :D


Tak to zavolej amíkům, ať mi dodaj všechno za co jsem už v lednu zaplatil a oni trvdili žeto leží na skladě :mad:


taky cekam jak blbecek, zaplaceno pred mesicem ze pry do 5 dnu odesilaj :?:
a kde nic tu nic, cekaji pry na odlehcene kladky... :cry:
http://www.drag-tuning-club.com/
Obrázek
1.4 XSi - Rally
3.0 TT VR- Drag

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46

Příspěvek od GeRoX »

leon4x4 píše:
Šubi píše:jo asi jo......ale lede z nějakýho 2,0l......jestli se vůbec dělaj...v oktávkách a vůbec produkci z Mladé Boleslavi se moc nevyznám


Běžně se jako základ používá 1,8T20V a pak se převrtává na 2L a jako každé WRC je schopné dát 300koní tak není až takový problém vyždímat cca 500koní když nebudeš mít na sání restriktor jako u WRCu. Pak už je to myslím otázka váhy a s tou by se muselo jít na hranici 1000-1100 kilo a pak už by se mělo 10.99 dát zajet i s koktávkou.


550 PS na koktavku nevypada ze by mel byt problem...:)

http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8748
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848

Příspěvek od Zemi »

GeRoX píše:
leon4x4 píše:
Šubi píše:jo asi jo......ale lede z nějakýho 2,0l......jestli se vůbec dělaj...v oktávkách a vůbec produkci z Mladé Boleslavi se moc nevyznám


Běžně se jako základ používá 1,8T20V a pak se převrtává na 2L a jako každé WRC je schopné dát 300koní tak není až takový problém vyždímat cca 500koní když nebudeš mít na sání restriktor jako u WRCu. Pak už je to myslím otázka váhy a s tou by se muselo jít na hranici 1000-1100 kilo a pak už by se mělo 10.99 dát zajet i s koktávkou.


550 PS na koktavku nevypada ze by mel byt problem...:)

http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp


:lol:

New E-proms in ECU, optimization of flow to intercooler, new turbo, custom built exhaust manifold, intake manifold, wastegate, intercooler, injectors, fuel pump, fuel pressure regulator, camshafts, crankshaft with increased stroke (2.0 L), piston rods, pistons, oil cooler, clutch, flywheel, air filter, modification of air filter housing and charge air hoses and pipes, extra engine mounts, modification of crank case breather, porting of cylinder head, 2 x race cats, stainless steel exhaust (turbo-back).
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od street.racer »

Zemi píše:
GeRoX píše:
leon4x4 píše:
Šubi píše:jo asi jo......ale lede z nějakýho 2,0l......jestli se vůbec dělaj...v oktávkách a vůbec produkci z Mladé Boleslavi se moc nevyznám


Běžně se jako základ používá 1,8T20V a pak se převrtává na 2L a jako každé WRC je schopné dát 300koní tak není až takový problém vyždímat cca 500koní když nebudeš mít na sání restriktor jako u WRCu. Pak už je to myslím otázka váhy a s tou by se muselo jít na hranici 1000-1100 kilo a pak už by se mělo 10.99 dát zajet i s koktávkou.


550 PS na koktavku nevypada ze by mel byt problem...:)

http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp


:lol:

New E-proms in ECU, optimization of flow to intercooler, new turbo, custom built exhaust manifold, intake manifold, wastegate, intercooler, injectors, fuel pump, fuel pressure regulator, camshafts, crankshaft with increased stroke (2.0 L), piston rods, pistons, oil cooler, clutch, flywheel, air filter, modification of air filter housing and charge air hoses and pipes, extra engine mounts, modification of crank case breather, porting of cylinder head, 2 x race cats, stainless steel exhaust (turbo-back).

Jojo, Dahlback je strasnej magor... Ten Golfik je mega bestie... uplne cely prekopany, staci jenom pohled ze spoda a ... :shock:
Jinak ty zavodni kocicky bych docela bral :lol:

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8748
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848

Příspěvek od Zemi »

lol

Obrázek
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46

Příspěvek od GeRoX »

jj...akorat tech 950 neni zcela jistejch...pac mam video kde mu namerili 680 PS a rikali ze vic nelze kvuly brzde... a pri tom ta brzda byla napojena primo na napravy bez kol...a tam psali ze tech 950 je estimated...ale je mozny ze uz to nekde zmerili...

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

jj bol problem ze mu nevedely namerat viac. ale vtedy mal myslim 1300kg a teraz 910? no lol........

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Šubi »

GeRoX píše:
leon4x4 píše:
Šubi píše:jo asi jo......ale lede z nějakýho 2,0l......jestli se vůbec dělaj...v oktávkách a vůbec produkci z Mladé Boleslavi se moc nevyznám


Běžně se jako základ používá 1,8T20V a pak se převrtává na 2L a jako každé WRC je schopné dát 300koní tak není až takový problém vyždímat cca 500koní když nebudeš mít na sání restriktor jako u WRCu. Pak už je to myslím otázka váhy a s tou by se muselo jít na hranici 1000-1100 kilo a pak už by se mělo 10.99 dát zajet i s koktávkou.


550 PS na koktavku nevypada ze by mel byt problem...:)

http://www.dahlbackracing.se/english/main.asp


navim jestli by si 10 second car vystačil s 550 hp..... :?
to by ta octavia musela projít opravdu velmi radikální odtučňovací kůrou...nebo se pletu? :)

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Šubi píše:navim jestli by si 10 second car vystačil s 550 hp..... :?
to by ta octavia musela projít opravdu velmi radikální odtučňovací kůrou...nebo se pletu? :)

slicky to istia....... :D

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Šubi »

slicky ti moc nepomůžou i když má auto 550 ps ale je těžký jak prase

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice

Příspěvek od PJ »

Šubi: víc snad pomůžou lehčímu autu aby se chytlo a nehrabalo
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Šubi »

jo to neřikám.....stejně nejlepších honot dosáhneš s 20-30% prokluzem....to máš největší trakci

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Šubi píše:navim jestli by si 10 second car vystačil s 550 hp..... :?
to by ta octavia musela projít opravdu velmi radikální odtučňovací kůrou...nebo se pletu? :)

ET je vysledek kombinace vykonu do kol, trakce, vahy a ridicskytch shopnosti.
Šubi píše:slicky ti moc nepomůžou i když má auto 550 ps ale je těžký jak prase

Pokud ten vuz ma problemy s trakci, bez ohledu na jeho vahu, tak mu slicks pomuzou. Obecne plati, ze kazda 0.1 sekunda 60-feet casu se odrazi v 0.2 sekundach konecneho ET. Mnohe silne RWD proto jezdi o 1 sekundu rychleji na slicks, nez na radialnich pneumatikach na ulici.
Šubi píše:jo to neřikám.....stejně nejlepších honot dosáhneš s 20-30% prokluzem....to máš největší trakci

Nejlepsich hodnot nemuzes dosahnout s 20-30% prokluzem, protoze ztracis 20-30% vykonu motoru do kol. Nejlepsich hodnot dosahnes prenesenim 100% vykonu motoru pres pneumatiky do vozovky, coz znamena 0% prokluz.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8748
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848

Příspěvek od Zemi »

Jooooo na slicky se spoleham jaa... Myslim si ze na mym cca 150HP FWD nic se slickama nezkurvim, kdezto se street tires bych propalil prvnich 20metru minimalne... :D
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Šubi
Příspěvky: 327
Registrován: 28 bře 2005 12:18
Bydliště: Žatec

Příspěvek od Šubi »

Taboo píše:
Šubi píše:navim jestli by si 10 second car vystačil s 550 hp..... :?
to by ta octavia musela projít opravdu velmi radikální odtučňovací kůrou...nebo se pletu? :)

ET je vysledek kombinace vykonu do kol, trakce, vahy a ridicskytch shopnosti.
Šubi píše:slicky ti moc nepomůžou i když má auto 550 ps ale je těžký jak prase

Pokud ten vuz ma problemy s trakci, bez ohledu na jeho vahu, tak mu slicks pomuzou. Obecne plati, ze kazda 0.1 sekunda 60-feet casu se odrazi v 0.2 sekundach konecneho ET. Mnohe silne RWD proto jezdi o 1 sekundu rychleji na slicks, nez na radialnich pneumatikach na ulici.
Šubi píše:jo to neřikám.....stejně nejlepších honot dosáhneš s 20-30% prokluzem....to máš největší trakci

Nejlepsich hodnot nemuzes dosahnout s 20-30% prokluzem, protoze ztracis 20-30% vykonu motoru do kol. Nejlepsich hodnot dosahnes prenesenim 100% vykonu motoru pres pneumatiky do vozovky, coz znamena 0% prokluz.
:wink:


mno uznávám...potřebuješ přenýst 100% výkonu.......
ale silniční pneumatika má nej trakci s malym prokluzem......nemyslim start............teď myslim okresku (Evropskou)

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“