Poslední návštěva: 17 čer 2019 16:02 Právě je 17 čer 2019 16:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 619 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2013 21:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
to je nesmysl. Výfuk nemá s tím nic společného. Spíš se podívej,jestli jsi při montáží všechno dobře zapojil a někde to neutika.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 17:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
pri montazi pruchoziho vyfuku se spis tlak nepatrne zvedne, ale, jak pise Libor, zkontroluj tesnost, sprej na tesnosti docela dobre funguje spolu se zavrenou klapkou a kompresorem ;-)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 19:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
do tlakove časti jsem prave že vubec nezasahoval ted jsem jen zkontroloval spojky zda jsou stažene a vyzualne zkontroloval ješte zkusim ten sprej

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 19:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 30 črc 2011 20:37
Příspěvky: 2117
i kdyz v jistem smyslu rychlejsi odvod spalin za WG muze mit za nasledek jeho rychlejsi prutok a tim i pokles tlaku... v pripad eze byl WG predtim spatne nastaven by to mozne bylo, co myslis Libore? 8)

_________________
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 19:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
jedna se o motor s kompresorem to jsem zapomel zminit me tež napadlo že tlak spadl kuli sniženi tlaku ve vyfuku a rychlejšimu proudeni mam v planu vyfuk dat nazpet jelikož auto v nizkych otačkach je takove labilni

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 20:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
jediné co mne napadá,pokud máš kompresor bez interní komprese například eaton a ne s interní kompresi třeba sprintex mohl by pokles tlaku ten výfuk u eatonu způsobit. Ale to by ten původní výfuk musel vytvářet pořádný protitlak.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 16 kvě 2013 20:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
jo jo mam eaton ale jaky vznika tlak ve vyfuku bohužel nevim nemeřil jsem

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2013 07:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 29 čer 2008 14:14
Příspěvky: 2279
Bydliště: Dobříš
tak už je mi to jasné jestli tam je eaton,průchozím výfukem jsi změnil vyplach motoru a z principu jakým ten kompresor funguje ti klesl plnící tlak. Nová řemenice a změna otáček přinese kýžený výsledek.

_________________
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2013 18:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 črc 2006 20:39
Příspěvky: 4010
tusim tu Taboo nekdy psal nieco v zmysle, .... "ze tlak turba je vlastne tlak vzduchu, ktory sa nestihnul dostat do valca"

...takze to asi bude platit aj pri kompresore...

_________________
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 17 kvě 2013 20:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
otačky kompresoru jsou při 6000 motoru na jeho max takže navyšovani otaček už nebude možne aniž bych nešel za hranici kompresoru

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2013 09:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 15 lis 2006 20:20
Příspěvky: 657
Bydliště: Ostrava
Tak větší kompresor, s tuningem to už tak bohužel je, vyměníš nejslabší článek řetězce a začne tě omezovat jiný pak další a další...

_________________
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 08 lis 2013 16:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 říj 2005 11:41
Příspěvky: 1518
kozorozecek píše:
otačky kompresoru jsou při 6000 motoru na jeho max takže navyšovani otaček už nebude možne aniž bych nešel za hranici kompresoru


změnit časování vejfukový vačky - tak že zmenšíš dobu překrytí ventilů... stačí pár 2-5 a výsledek je znát...sice se na druhou stranu připravíš o práci kteoru konajvýfukové plyny když jdou do HU, než se začne otevírat HU...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 09 lis 2013 12:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 02 říj 2007 20:02
Příspěvky: 618
Bydliště: Louny
s vačkama chci zalaborovat přes zimu, zamena z atmo motoru překvapive mam 5 sad a každa jina časovani zatim nezname

_________________
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 17 dub 2015 15:02 
Offline

Registrován: 07 bře 2009 16:20
Příspěvky: 72
misokgb píše:
Je to stary alfacky motor 2.0 twin spark 8v - rozvodova retaz, DOHC. Konstrukcne a vydrzou lepsi ako 16v TS. Jeden poliak do stejneho motoru dal akurat piesty JE pistons s kompresioi tusim 7,5 alebo 8,5 a tlacil rotrexom 1,2b a mal 280ps, spodek a hlava seriova, jedine co menil tak tie piesty, takze spodok, hlava a blok celkem drzak :) Piggyback s laborovanim a stylom pokus/omyl by som sa mohol naucit manazovat aj sam asi, nie?


základ je hlídat detonace.předstih u atmo a turba je fakt jinde.Předstih je základ,od toho se odpíchni.Pak doladit palivo,lepší použít BA98,100 nebo E85.Pak se nemusíš bát komprese 10:1.Plnil jesm i 1bar na BA95 po odladění a v pohodě. .U 8V bych použil nějaké menší turbo,nahoře ti to stejně nebude stíhat.Něco jako T25.

_________________
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2017 16:45 
Offline

Registrován: 28 říj 2017 16:23
Příspěvky: 1
Zdravím pánové. Mam atmosférický motor a chtěl bych turbo.
Stojím jednou nohou na zemi a vím že je to blbost a tak chci vyměnit celí motor i s převodovku.

Ale narazil jsem na několik problémů, mnou vybrané motory mají auta co mají širší nápravu,
v nejlepším případě 3.5 cm na každou stranu v opačném 5 cm, jak se to řeší-poloosi, ramena, řízení.
Jak moc bude vadit posunutí motoru dopředu nebo dozadu o pár centimetrů-přesně to nezměřím,
druhý motor ještě nemám a původní uchycení bude na 100% jiné. Elektřina mi je téměř jistá, budu muset
použít tu z turbomotoru a ostatní z původního- jak se řeší imobilizér? Je tam jiný počítač co to řeší a dá se
obejít nebo je to spojené s řídící jednotkou? Další nějaké postřehy při výměně.
Technickou mam vyřešenou, takže potřebuji rady jen s fyzickou výměnou.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 28 říj 2017 18:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 pro 2009 23:17
Příspěvky: 716
Najviac asi potrebuješ vyriešiť BAN na tvoje konto
A nehovor že ten tvoj príspevok nie je vtip


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2019 17:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 12 pro 2010 11:52
Příspěvky: 193
Ahoj, nepodařilo se mi to dohledat, ale určitě mi tu někdo poradí. Jak změřim tlak při kterém bude otvírat externí wg? Připojím vzduch pod membranu a při tlaku 1bar začne otevírat ventil. Znamená to, že mám 1bar pruzinu a tenhle tlak bude držet, nebo se do toho počítá i tlak plynů, které jdou do turba a tlačí zespodu na ventil?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2019 19:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6495
Tlak samotných výfukových plynů se víceméně zanedbává a určující je boost. Primárně totiž chceš aby se to otevřelo o něco dřív než o něco později, protože nechtěný overboost nebo boost creep není nic dobrého.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavby N/A na turbo
PříspěvekNapsal: 07 kvě 2019 20:29 
Offline

Registrován: 12 led 2006 11:57
Příspěvky: 261
vysledny tlak turba je dany actuatorom samotnym, priemerom wastegate, protitlakom vyfukovych plynov. Toto vsetko uda ake otacky a tym aj tlak turbo dosiahne. Fakt ze membrana otvara pri tlaku 1bar este neznamena ze taky bude aj tlak turba, moze byt,ale moze byt kludne vyssi....vsetko zavisi od konkretnej konfiguracie.


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 619 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů