Přestavby N/A na turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

to je nesmysl. Výfuk nemá s tím nic společného. Spíš se podívej,jestli jsi při montáží všechno dobře zapojil a někde to neutika.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Juraj »

pri montazi pruchoziho vyfuku se spis tlak nepatrne zvedne, ale, jak pise Libor, zkontroluj tesnost, sprej na tesnosti docela dobre funguje spolu se zavrenou klapkou a kompresorem ;-)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

do tlakove časti jsem prave že vubec nezasahoval ted jsem jen zkontroloval spojky zda jsou stažene a vyzualne zkontroloval ješte zkusim ten sprej
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Juraj
Příspěvky: 2117
Registrován: 30 črc 2011 21:37

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Juraj »

i kdyz v jistem smyslu rychlejsi odvod spalin za WG muze mit za nasledek jeho rychlejsi prutok a tim i pokles tlaku... v pripad eze byl WG predtim spatne nastaven by to mozne bylo, co myslis Libore? 8)
Jediná správná poloha ženy a pístů je "V" nehledě na to že "Víc hlav, víc ví..."

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

jedna se o motor s kompresorem to jsem zapomel zminit me tež napadlo že tlak spadl kuli sniženi tlaku ve vyfuku a rychlejšimu proudeni mam v planu vyfuk dat nazpet jelikož auto v nizkych otačkach je takove labilni
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

jediné co mne napadá,pokud máš kompresor bez interní komprese například eaton a ne s interní kompresi třeba sprintex mohl by pokles tlaku ten výfuk u eatonu způsobit. Ale to by ten původní výfuk musel vytvářet pořádný protitlak.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

jo jo mam eaton ale jaky vznika tlak ve vyfuku bohužel nevim nemeřil jsem
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Libor12
Moderátor
Příspěvky: 2298
Registrován: 29 čer 2008 15:14
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Libor12 »

tak už je mi to jasné jestli tam je eaton,průchozím výfukem jsi změnil vyplach motoru a z principu jakým ten kompresor funguje ti klesl plnící tlak. Nová řemenice a změna otáček přinese kýžený výsledek.
toyota corolla gti 4a-ge 1.6 "V2" 226hp/9500rpm
IMF Master Ignition Forum - http://
imfsoft-forum.eu/


Válcová zkušebna 4X4 až do 1200HP

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

tusim tu Taboo nekdy psal nieco v zmysle, .... "ze tlak turba je vlastne tlak vzduchu, ktory sa nestihnul dostat do valca"

...takze to asi bude platit aj pri kompresore...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

otačky kompresoru jsou při 6000 motoru na jeho max takže navyšovani otaček už nebude možne aniž bych nešel za hranici kompresoru
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

Uživatelský avatar
Fifi
Příspěvky: 657
Registrován: 15 lis 2006 20:20
Bydliště: Ostrava

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Fifi »

Tak větší kompresor, s tuningem to už tak bohužel je, vyměníš nejslabší článek řetězce a začne tě omezovat jiný pak další a další...
Když někomu řekneš že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

kozorozecek píše:otačky kompresoru jsou při 6000 motoru na jeho max takže navyšovani otaček už nebude možne aniž bych nešel za hranici kompresoru
změnit časování vejfukový vačky - tak že zmenšíš dobu překrytí ventilů... stačí pár 2-5 a výsledek je znát...sice se na druhou stranu připravíš o práci kteoru konajvýfukové plyny když jdou do HU, než se začne otevírat HU...

Uživatelský avatar
kozorozecek
Příspěvky: 618
Registrován: 02 říj 2007 21:02
Bydliště: Louny
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od kozorozecek »

s vačkama chci zalaborovat přes zimu, zamena z atmo motoru překvapive mam 5 sad a každa jina časovani zatim nezname
mercedes C w202 141kw
holky a auta to je moje

jifo
Příspěvky: 72
Registrován: 07 bře 2009 16:20

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od jifo »

misokgb píše:Je to stary alfacky motor 2.0 twin spark 8v - rozvodova retaz, DOHC. Konstrukcne a vydrzou lepsi ako 16v TS. Jeden poliak do stejneho motoru dal akurat piesty JE pistons s kompresioi tusim 7,5 alebo 8,5 a tlacil rotrexom 1,2b a mal 280ps, spodek a hlava seriova, jedine co menil tak tie piesty, takze spodok, hlava a blok celkem drzak :) Piggyback s laborovanim a stylom pokus/omyl by som sa mohol naucit manazovat aj sam asi, nie?
základ je hlídat detonace.předstih u atmo a turba je fakt jinde.Předstih je základ,od toho se odpíchni.Pak doladit palivo,lepší použít BA98,100 nebo E85.Pak se nemusíš bát komprese 10:1.Plnil jesm i 1bar na BA95 po odladění a v pohodě. .U 8V bych použil nějaké menší turbo,nahoře ti to stejně nebude stíhat.Něco jako T25.
Nissan Pulsar NX
Saab 9000 B202-sold
projekt-Saab 9-5 s motorem z 9000 r.v.92
sold-Nissan Primera P11/144 SR20DE+T,T28 12 PSI,10:1 komprese-sold

trdlovidlo
Příspěvky: 1
Registrován: 28 říj 2017 17:23

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od trdlovidlo »

Zdravím pánové. Mam atmosférický motor a chtěl bych turbo.
Stojím jednou nohou na zemi a vím že je to blbost a tak chci vyměnit celí motor i s převodovku.

Ale narazil jsem na několik problémů, mnou vybrané motory mají auta co mají širší nápravu,
v nejlepším případě 3.5 cm na každou stranu v opačném 5 cm, jak se to řeší-poloosi, ramena, řízení.
Jak moc bude vadit posunutí motoru dopředu nebo dozadu o pár centimetrů-přesně to nezměřím,
druhý motor ještě nemám a původní uchycení bude na 100% jiné. Elektřina mi je téměř jistá, budu muset
použít tu z turbomotoru a ostatní z původního- jak se řeší imobilizér? Je tam jiný počítač co to řeší a dá se
obejít nebo je to spojené s řídící jednotkou? Další nějaké postřehy při výměně.
Technickou mam vyřešenou, takže potřebuji rady jen s fyzickou výměnou.

Uživatelský avatar
pufko
Příspěvky: 719
Registrován: 24 pro 2009 23:17

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od pufko »

Najviac asi potrebuješ vyriešiť BAN na tvoje konto
A nehovor že ten tvoj príspevok nie je vtip

Uživatelský avatar
F.I.K
Příspěvky: 193
Registrován: 12 pro 2010 11:52

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od F.I.K »

Ahoj, nepodařilo se mi to dohledat, ale určitě mi tu někdo poradí. Jak změřim tlak při kterém bude otvírat externí wg? Připojím vzduch pod membranu a při tlaku 1bar začne otevírat ventil. Znamená to, že mám 1bar pruzinu a tenhle tlak bude držet, nebo se do toho počítá i tlak plynů, které jdou do turba a tlačí zespodu na ventil?

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od Beaver »

Tlak samotných výfukových plynů se víceméně zanedbává a určující je boost. Primárně totiž chceš aby se to otevřelo o něco dřív než o něco později, protože nechtěný overboost nebo boost creep není nic dobrého.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

raddy
Příspěvky: 270
Registrován: 12 led 2006 11:57

Re: Přestavby N/A na turbo

Příspěvek od raddy »

vysledny tlak turba je dany actuatorom samotnym, priemerom wastegate, protitlakom vyfukovych plynov. Toto vsetko uda ake otacky a tym aj tlak turbo dosiahne. Fakt ze membrana otvara pri tlaku 1bar este neznamena ze taky bude aj tlak turba, moze byt,ale moze byt kludne vyssi....vsetko zavisi od konkretnej konfiguracie.

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“