Poslední návštěva: 18 zář 2019 12:48 Právě je 18 zář 2019 12:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




 [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 26 zář 2009 21:08 
Offline

Registrován: 24 kvě 2006 17:59
Příspěvky: 363
zde odkaz ..celkem zajimave ..
http://www.300zx.co.uk/forum/showthread ... rbo&page=5

_________________
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009 02:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 srp 2008 08:24
Příspěvky: 200
Bydliště: Břevniště, Liberecký, Česká republika
You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

Nuda


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009 15:15 
Offline

Registrován: 24 kvě 2006 17:59
Příspěvky: 363
omlouvam se tak zde
http://www.ststurbo.com/bolt_on_turbo_systems

_________________
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009 15:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 26 kvě 2005 15:05
Příspěvky: 992
Bydliště: Hradec Králové
Zajímavé, ale možna mín učinne než klasika... ne ? Nevidim v tom vyhodu, ani nic noveho :P


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009 16:48 
Offline

Registrován: 07 zář 2009 15:13
Příspěvky: 94
Bydliště: Jihlava
Mr_xx píše:
Zajímavé, ale možna mín učinne než klasika... ne ? Nevidim v tom vyhodu, ani nic noveho :P


tak nějak a to bude mět akorát 3x větší turbodíru, než to na tlakuje ty metry trubek k motoru

_________________
TRANSAXLE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009 17:25 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
turbo využívá tepelnou energii, takže ta efektivita bude asi o dooost horší vzadu

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009 19:53 
Offline

Registrován: 24 kvě 2006 17:59
Příspěvky: 363
vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..

_________________
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 27 zář 2009 20:32 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
mikey píše:
vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..


to je možné.. ale víme,že kdyby to turbo bylo u motoru, bylo by třeba 400hp a podstatně dřív

ale víme o tom prt..

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 28 zář 2009 10:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 kvě 2005 18:29
Příspěvky: 587
Bydliště: Jihlava
me to prijde zajimavy kdyz se jedna o oturbeni atnosferyckych motoru ......... za zkousku by to urcite stalo :D

_________________
Ford Escort 1.6i nyni uz RS2000 ==> ?? RS2300?? :-)
www.zevlouni.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 28 zář 2009 15:49 
Offline

Registrován: 07 zář 2009 15:13
Příspěvky: 94
Bydliště: Jihlava
blázen píše:
mikey píše:
vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..


to je možné.. ale víme,že kdyby to turbo bylo u motoru, bylo by třeba 400hp a podstatně dřív

ale víme o tom prt..




správně 8)

_________________
TRANSAXLE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 30 zář 2009 07:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 kvě 2005 18:29
Příspěvky: 587
Bydliště: Jihlava
Tak kdo se toho nebude bat a vyzkousi to ?? :-)

_________________
Ford Escort 1.6i nyni uz RS2000 ==> ?? RS2300?? :-)
www.zevlouni.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 30 zář 2009 09:16 
Offline

Registrován: 24 kvě 2006 17:59
Příspěvky: 363
Karel84 píše:
Tak kdo se toho nebude bat a vyzkousi to ?? :-)

no to mi rekni ty...
hlavne u teto aplikace jde predevsim o to ye muyes turbit n/a bez vetsich potizi ..

_________________
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 30 zář 2009 09:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 kvě 2005 18:29
Příspěvky: 587
Bydliště: Jihlava
no ja mam brouka v hlave ....ale stejne mamam turbo ...... a i ten externi westgate se mi libi...ale zatim by stacilo nejaky jety turbo bez externiho westgate :D

_________________
Ford Escort 1.6i nyni uz RS2000 ==> ?? RS2300?? :-)
www.zevlouni.cz


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 30 zář 2009 15:44 
Offline

Registrován: 07 zář 2009 15:13
Příspěvky: 94
Bydliště: Jihlava
mno já turbo mám, a zkoušet to nebudu, podle mě to je blbost :D ale nikomu nehodlám vštěpovat svůj názor a zase nadruhou stranu rozousit to jde jen tím že se porovnají výkonu s turbemn u motoru a vzadu

poříd si turbo z A6 to má naklápění lopatek a samozřejmě nemá wastgate, vřele doporučuju(ale na diesly :D :) )

tlačím s ním 1,5 bar a při 1500 ot mám už 0,3 bar spek

_________________
TRANSAXLE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 30 zář 2009 21:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 kvě 2007 13:43
Příspěvky: 687
Bydliště: Praha 2
Už jsme o tom slyšel, ale vzhledem k tomu, jak dlouhý by u obyčejnýho auta byly trubky do sání a že vzduch je stlačitelnej, tak to musí trpět obrovskym turbo lagem... zas na druhou stranu bude vzduch co jde do sání o hodně chladnější... no nevím, každopádně na naše silnice to je hooodně nepraktický místo pro umístění čehokoli jinýho než gumový krysy :lol:

_________________
Pětka f kombajnu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 30 zář 2009 22:20 
Offline

Registrován: 07 zář 2009 15:13
Příspěvky: 94
Bydliště: Jihlava
mno a co když to auto má motor vzadu??? :? :? :?

_________________
TRANSAXLE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 01 říj 2009 19:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 kvě 2007 13:43
Příspěvky: 687
Bydliště: Praha 2
No když motor vzadu tak i turbo vzadu :) Ale aplikace tohohle kitu byly vsechny na autech s motorem vpredu.

_________________
Pětka f kombajnu


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 01 říj 2009 20:55 
Offline

Registrován: 07 zář 2009 15:13
Příspěvky: 94
Bydliště: Jihlava
mno a nebo by se u auta s motorem v předu mohlo to turbo dát do předu a výfuk by byl taky ve předu, to už by šlo, ne?? :lol:

_________________
TRANSAXLE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 02 říj 2009 20:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 12:15
Příspěvky: 2092
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Nejlip vyresenej vyfuk :lol:

K tomu turbu vzadu:si myslim,ze se ti to turbo stejne ohreje jako prase i kdyz je vzadu,sice ne tolik jako u motoru,ale to se da resit i jinak,dat ho nekam kde proudi vic vzduchu,nebo k nemu ten vzduch privest,aby se lip chladilo... ale to si myslim ja,tak me nesezerte :lol:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 02 říj 2009 23:09 
Offline

Registrován: 07 zář 2009 15:13
Příspěvky: 94
Bydliště: Jihlava
hele nemáš po ruce starou hardynu z calibry???? docela by mě zajímalo jestli by mi nepasovala a hlvně jestli nová stojí taky cca 3000kč :D

_________________
TRANSAXLE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 03 říj 2009 20:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 12:15
Příspěvky: 2092
Bydliště: Jihlava - Staré hory
ha co????

_________________
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 03 říj 2009 21:05 
Offline

Registrován: 21 lis 2005 17:21
Příspěvky: 4642
FubuTomas píše:
ha co????

Fyzika říká,že to je Kokotina,ale dejte si turbo klid ě až na přívěsný vozík

_________________
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 03 říj 2009 22:38 
Offline

Registrován: 07 zář 2009 15:13
Příspěvky: 94
Bydliště: Jihlava
FubuTomas píše:
ha co????



jak tam máš foto svej rozebraný calibry a jak tam máš dozvodovku s hurdyho spojkou tak se ptám jestli nemáš nějakou starou, že bych jí poměřil se svou na kardanu

_________________
TRANSAXLE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 04 říj 2009 16:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 09 led 2009 12:15
Příspěvky: 2092
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Jo taaaaaak,tak to bohuzel nemam,budu rozprodavat potom asi komplet 4x4,protoze Turbovka ma jinou

_________________
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 05 říj 2009 08:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6499
Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 05 říj 2009 16:23 
Offline

Registrován: 07 zář 2009 15:13
Příspěvky: 94
Bydliště: Jihlava
Beaver píše:
Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.



jako stejně to je nesmysl, pokud mám velkej objem tak použiju dvě turba a je po problémech :D

_________________
TRANSAXLE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 05 říj 2009 16:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 22 pro 2005 22:24
Příspěvky: 3826
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
ja to tet viděl na srazu mustangu byl tam jeden co mněl pry 850ps a mněl dva turba v zadním narazníku :D

_________________
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 06 říj 2009 07:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 17 srp 2004 08:01
Příspěvky: 6499
Milo75 píše:
Beaver píše:
Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.



jako stejně to je nesmysl, pokud mám velkej objem tak použiju dvě turba a je po problémech :D


Pokud na ne najdes misto a bude se ti chtit s tim drbat tak prosim. Dve turba se vetsinou davaji bud na V motory a nebo na radove sestivalce, ale proste nez tam ruzne kroutit vedeni vzduchu, mazani, vyfuk atd. tak muze byt jednodussi to turbo umistit dozadu, kde odpadne nejaky reseni slozityho vyfuku (sice pro zmenu tahnes zpatky turbku sani, ale usetris tim zaroven na intercooleru). Pokud by ses svezl v nejakym 4litrovym aute, tak bys vedel, ze tam proste ten zatah je z principu diky objemu a to jedno turbo to vhodne doplni. Mimo jine, dve turba jsou dvakrat drazsi.

Kontrolni otazky pro tebe:
1. kolik jsi ridil aut s turbobenzinem ?
2. kolik jsi ridil aut s biturbem ?
3. kolik jsi ridil velkoobjemovych atmosferaku ?
4. kolik motoru jsi oturbil ?
:wink:

_________________
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 06 říj 2009 18:37 
Offline

Registrován: 07 zář 2009 15:13
Příspěvky: 94
Bydliště: Jihlava
Pokud na ne najdes misto a bude se ti chtit s tim drbat tak prosim. Dve turba se vetsinou davaji bud na V motory a nebo na radove sestivalce, ale proste nez tam ruzne kroutit vedeni vzduchu, mazani, vyfuk atd. tak muze byt jednodussi to turbo umistit dozadu, kde odpadne nejaky reseni slozityho vyfuku (sice pro zmenu tahnes zpatky turbku sani, ale usetris tim zaroven na intercooleru). Pokud by ses svezl v nejakym 4litrovym aute, tak bys vedel, ze tam proste ten zatah je z principu diky objemu a to jedno turbo to vhodne doplni. Mimo jine, dve turba jsou dvakrat drazsi.

Kontrolni otazky pro tebe:
1. kolik jsi ridil aut s turbobenzinem ?
2. kolik jsi ridil aut s biturbem ?
3. kolik jsi ridil velkoobjemovych atmosferaku ?
4. kolik motoru jsi oturbil ?
:wink:[/quote]

njn ale vem si jak dlouhý trubky mazání povedeš k turbům :D
jinak 4 válce mají taky bi-turba a dokonce i v serii vem si třeba peugeota 607 2,2 HDI 8)

ODPOVĚDI:
1. ani jedno, ale řekl bych že od turbo dieslu se to moc neliší- jen max otáčkama
2. taktéž ani jedno, ale řekl bych že bych možná ani rozdíl nepoznal mezi singl a dabl turbo
3.několik- mám 3,0V6 200hp
4.myslíš jako na amosférák dát turbo?? nebo jen záměna turb?? na atmosférák dávat tubo je moc pracný takže se tím nezabývám, ohledně zástaveb jiných turb, mám zkušenosti větší, ku příkladu na mém 2,4TD jsem namontoval turbo z A6 ted začíná turbo tlačit od 1500ot a max tlak je prozatím 1,5bar- s původním seriovým turbem jsem dosáhl tlaku 1,7bar, pak se rozpadlo :D
momentálně přecházím z TD 2400ccm 150hp + na mTDi 2800 ccm z kterého bych chtěl vytáhnout 200hp
mám raději diesly protože u takového TD ti stačí základní nářadí a za hodinu času máš hned o 40% větší výkon


každopádně turbo vzadu mi je prosti srsti stejně jako předohraby

ale i tak nemá cenu o tom polemizovat, pokud se nevemou dvě stejná auta a na jedno se dá turbo k motoru a na druhé dozadu, že??? 8)
Příloha:
insaneskylineengine.gif


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
TRANSAXLE


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo vzadu
PříspěvekNapsal: 06 říj 2009 19:07 
Offline

Registrován: 07 zář 2009 15:13
Příspěvky: 94
Bydliště: Jihlava
dyž se člověk nad tím zamyslí, tak turbo vzadu může mět jedinou výhodu a to, že není tolik tepelně namáháno a když vemu v potaz, že musí dotlačit vzduch až do předu, tak se ten vzduch perfektně schladí, takže ho do motoru nacpu víc a kdyby se jednalo o auto nějaké vysokootáčkové auto, které i po přeřazení nestrácí skoro nic z otáček motoru tak by nevadila ani turbodíra

Příloha:
turbo 4.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
TRANSAXLE


Nahoru
  
 
 [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Originál a repas turbo
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Zpracování osobních údajů