turbo vzadu
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 24 kvě 2006 18:59
turbo vzadu
zde odkaz ..celkem zajimave ..
http://www.300zx.co.uk/forum/showthread ... rbo&page=5" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.300zx.co.uk/forum/showthread ... rbo&page=5" onclick="window.open(this.href);return false;
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
-
- Příspěvky: 200
- Registrován: 11 srp 2008 09:24
- Bydliště: Břevniště, Liberecký, Česká republika
Re: turbo vzadu
You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
Nuda
Nuda
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Re: turbo vzadu
omlouvam se tak zde
http://www.ststurbo.com/bolt_on_turbo_systems" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ststurbo.com/bolt_on_turbo_systems" onclick="window.open(this.href);return false;
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
-
- Příspěvky: 992
- Registrován: 26 kvě 2005 16:05
- Bydliště: Hradec Králové
Re: turbo vzadu
Zajímavé, ale možna mín učinne než klasika... ne ? Nevidim v tom vyhodu, ani nic noveho
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 07 zář 2009 16:13
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
tak nějak a to bude mět akorát 3x větší turbodíru, než to na tlakuje ty metry trubek k motoruMr_xx píše:Zajímavé, ale možna mín učinne než klasika... ne ? Nevidim v tom vyhodu, ani nic noveho
TRANSAXLE
-
- Příspěvky: 4642
- Registrován: 21 lis 2005 17:21
Re: turbo vzadu
turbo využívá tepelnou energii, takže ta efektivita bude asi o dooost horší vzadu
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Re: turbo vzadu
vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
-
- Příspěvky: 4642
- Registrován: 21 lis 2005 17:21
Re: turbo vzadu
to je možné.. ale víme,že kdyby to turbo bylo u motoru, bylo by třeba 400hp a podstatně dřívmikey píše:vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..
ale víme o tom prt..
-
- Příspěvky: 587
- Registrován: 17 kvě 2005 19:29
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
me to prijde zajimavy kdyz se jedna o oturbeni atnosferyckych motoru ......... za zkousku by to urcite stalo
Ford Escort 1.6i nyni uz RS2000 ==> ?? RS2300??
www.zevlouni.cz
www.zevlouni.cz
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 07 zář 2009 16:13
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
blázen píše:to je možné.. ale víme,že kdyby to turbo bylo u motoru, bylo by třeba 400hp a podstatně dřívmikey píše:vzhledem k tomu ze o tom prd vite a nejely ste v tom tak vase pripomnky beru .. ale ...n/a 300zx standart 220 ps po oturbeni 350 plus ..a jede to jako vino .. a takovej aut je dost .. jednoduchej pristup k turbu atd..
ale víme o tom prt..
správně
TRANSAXLE
-
- Příspěvky: 587
- Registrován: 17 kvě 2005 19:29
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
Tak kdo se toho nebude bat a vyzkousi to ??
Ford Escort 1.6i nyni uz RS2000 ==> ?? RS2300??
www.zevlouni.cz
www.zevlouni.cz
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Re: turbo vzadu
no to mi rekni ty...Karel84 píše:Tak kdo se toho nebude bat a vyzkousi to ??
hlavne u teto aplikace jde predevsim o to ye muyes turbit n/a bez vetsich potizi ..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .
vauxhall astra van 1.7 cdti .
-
- Příspěvky: 587
- Registrován: 17 kvě 2005 19:29
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
no ja mam brouka v hlave ....ale stejne mamam turbo ...... a i ten externi westgate se mi libi...ale zatim by stacilo nejaky jety turbo bez externiho westgate
Ford Escort 1.6i nyni uz RS2000 ==> ?? RS2300??
www.zevlouni.cz
www.zevlouni.cz
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 07 zář 2009 16:13
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
mno já turbo mám, a zkoušet to nebudu, podle mě to je blbost ale nikomu nehodlám vštěpovat svůj názor a zase nadruhou stranu rozousit to jde jen tím že se porovnají výkonu s turbemn u motoru a vzadu
poříd si turbo z A6 to má naklápění lopatek a samozřejmě nemá wastgate, vřele doporučuju(ale na diesly )
tlačím s ním 1,5 bar a při 1500 ot mám už 0,3 bar
poříd si turbo z A6 to má naklápění lopatek a samozřejmě nemá wastgate, vřele doporučuju(ale na diesly )
tlačím s ním 1,5 bar a při 1500 ot mám už 0,3 bar
TRANSAXLE
-
- Příspěvky: 687
- Registrován: 28 kvě 2007 14:43
- Bydliště: Praha 2
Re: turbo vzadu
Už jsme o tom slyšel, ale vzhledem k tomu, jak dlouhý by u obyčejnýho auta byly trubky do sání a že vzduch je stlačitelnej, tak to musí trpět obrovskym turbo lagem... zas na druhou stranu bude vzduch co jde do sání o hodně chladnější... no nevím, každopádně na naše silnice to je hooodně nepraktický místo pro umístění čehokoli jinýho než gumový krysy
Pětka f kombajnu
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 07 zář 2009 16:13
- Bydliště: Jihlava
-
- Příspěvky: 687
- Registrován: 28 kvě 2007 14:43
- Bydliště: Praha 2
Re: turbo vzadu
No když motor vzadu tak i turbo vzadu Ale aplikace tohohle kitu byly vsechny na autech s motorem vpredu.
Pětka f kombajnu
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 07 zář 2009 16:13
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
mno a nebo by se u auta s motorem v předu mohlo to turbo dát do předu a výfuk by byl taky ve předu, to už by šlo, ne??
TRANSAXLE
-
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
Re: turbo vzadu
Nejlip vyresenej vyfuk
K tomu turbu vzadu:si myslim,ze se ti to turbo stejne ohreje jako prase i kdyz je vzadu,sice ne tolik jako u motoru,ale to se da resit i jinak,dat ho nekam kde proudi vic vzduchu,nebo k nemu ten vzduch privest,aby se lip chladilo... ale to si myslim ja,tak me nesezerte
K tomu turbu vzadu:si myslim,ze se ti to turbo stejne ohreje jako prase i kdyz je vzadu,sice ne tolik jako u motoru,ale to se da resit i jinak,dat ho nekam kde proudi vic vzduchu,nebo k nemu ten vzduch privest,aby se lip chladilo... ale to si myslim ja,tak me nesezerte
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 07 zář 2009 16:13
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
hele nemáš po ruce starou hardynu z calibry???? docela by mě zajímalo jestli by mi nepasovala a hlvně jestli nová stojí taky cca 3000kč
TRANSAXLE
-
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
Re: turbo vzadu
ha co????
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
-
- Příspěvky: 4642
- Registrován: 21 lis 2005 17:21
Re: turbo vzadu
Fyzika říká,že to je Kokotina,ale dejte si turbo klid ě až na přívěsný vozíkFubuTomas píše:ha co????
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 07 zář 2009 16:13
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
FubuTomas píše:ha co????
jak tam máš foto svej rozebraný calibry a jak tam máš dozvodovku s hurdyho spojkou tak se ptám jestli nemáš nějakou starou, že bych jí poměřil se svou na kardanu
TRANSAXLE
-
- Příspěvky: 2092
- Registrován: 09 led 2009 12:15
- Bydliště: Jihlava - Staré hory
Re: turbo vzadu
Jo taaaaaak,tak to bohuzel nemam,budu rozprodavat potom asi komplet 4x4,protoze Turbovka ma jinou
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
akt:BMW 525TDS E39
((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))
-
- Příspěvky: 6553
- Registrován: 17 srp 2004 09:01
Re: turbo vzadu
Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 07 zář 2009 16:13
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
Beaver píše:Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.
jako stejně to je nesmysl, pokud mám velkej objem tak použiju dvě turba a je po problémech
TRANSAXLE
-
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Re: turbo vzadu
ja to tet viděl na srazu mustangu byl tam jeden co mněl pry 850ps a mněl dva turba v zadním narazníku
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
-
- Příspěvky: 6553
- Registrován: 17 srp 2004 09:01
Re: turbo vzadu
Pokud na ne najdes misto a bude se ti chtit s tim drbat tak prosim. Dve turba se vetsinou davaji bud na V motory a nebo na radove sestivalce, ale proste nez tam ruzne kroutit vedeni vzduchu, mazani, vyfuk atd. tak muze byt jednodussi to turbo umistit dozadu, kde odpadne nejaky reseni slozityho vyfuku (sice pro zmenu tahnes zpatky turbku sani, ale usetris tim zaroven na intercooleru). Pokud by ses svezl v nejakym 4litrovym aute, tak bys vedel, ze tam proste ten zatah je z principu diky objemu a to jedno turbo to vhodne doplni. Mimo jine, dve turba jsou dvakrat drazsi.Milo75 píše:Beaver píše:Jen tak na okraj, turbo vzadu se pouziva hlavne u motoru s poradnym objemem, tam ta turbodira neni takovej problem. Efektivita ale samozrejme nikdy nebude tak dobra jako kdyz je turbo hned u motoru.
jako stejně to je nesmysl, pokud mám velkej objem tak použiju dvě turba a je po problémech
Kontrolni otazky pro tebe:
1. kolik jsi ridil aut s turbobenzinem ?
2. kolik jsi ridil aut s biturbem ?
3. kolik jsi ridil velkoobjemovych atmosferaku ?
4. kolik motoru jsi oturbil ?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 07 zář 2009 16:13
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
Pokud na ne najdes misto a bude se ti chtit s tim drbat tak prosim. Dve turba se vetsinou davaji bud na V motory a nebo na radove sestivalce, ale proste nez tam ruzne kroutit vedeni vzduchu, mazani, vyfuk atd. tak muze byt jednodussi to turbo umistit dozadu, kde odpadne nejaky reseni slozityho vyfuku (sice pro zmenu tahnes zpatky turbku sani, ale usetris tim zaroven na intercooleru). Pokud by ses svezl v nejakym 4litrovym aute, tak bys vedel, ze tam proste ten zatah je z principu diky objemu a to jedno turbo to vhodne doplni. Mimo jine, dve turba jsou dvakrat drazsi.
Kontrolni otazky pro tebe:
1. kolik jsi ridil aut s turbobenzinem ?
2. kolik jsi ridil aut s biturbem ?
3. kolik jsi ridil velkoobjemovych atmosferaku ?
4. kolik motoru jsi oturbil ?
[/quote]
njn ale vem si jak dlouhý trubky mazání povedeš k turbům
jinak 4 válce mají taky bi-turba a dokonce i v serii vem si třeba peugeota 607 2,2 HDI
ODPOVĚDI:
1. ani jedno, ale řekl bych že od turbo dieslu se to moc neliší- jen max otáčkama
2. taktéž ani jedno, ale řekl bych že bych možná ani rozdíl nepoznal mezi singl a dabl turbo
3.několik- mám 3,0V6 200hp
4.myslíš jako na amosférák dát turbo?? nebo jen záměna turb?? na atmosférák dávat tubo je moc pracný takže se tím nezabývám, ohledně zástaveb jiných turb, mám zkušenosti větší, ku příkladu na mém 2,4TD jsem namontoval turbo z A6 ted začíná turbo tlačit od 1500ot a max tlak je prozatím 1,5bar- s původním seriovým turbem jsem dosáhl tlaku 1,7bar, pak se rozpadlo
momentálně přecházím z TD 2400ccm 150hp + na mTDi 2800 ccm z kterého bych chtěl vytáhnout 200hp
mám raději diesly protože u takového TD ti stačí základní nářadí a za hodinu času máš hned o 40% větší výkon
každopádně turbo vzadu mi je prosti srsti stejně jako předohraby
ale i tak nemá cenu o tom polemizovat, pokud se nevemou dvě stejná auta a na jedno se dá turbo k motoru a na druhé dozadu, že???
Kontrolni otazky pro tebe:
1. kolik jsi ridil aut s turbobenzinem ?
2. kolik jsi ridil aut s biturbem ?
3. kolik jsi ridil velkoobjemovych atmosferaku ?
4. kolik motoru jsi oturbil ?
[/quote]
njn ale vem si jak dlouhý trubky mazání povedeš k turbům
jinak 4 válce mají taky bi-turba a dokonce i v serii vem si třeba peugeota 607 2,2 HDI
ODPOVĚDI:
1. ani jedno, ale řekl bych že od turbo dieslu se to moc neliší- jen max otáčkama
2. taktéž ani jedno, ale řekl bych že bych možná ani rozdíl nepoznal mezi singl a dabl turbo
3.několik- mám 3,0V6 200hp
4.myslíš jako na amosférák dát turbo?? nebo jen záměna turb?? na atmosférák dávat tubo je moc pracný takže se tím nezabývám, ohledně zástaveb jiných turb, mám zkušenosti větší, ku příkladu na mém 2,4TD jsem namontoval turbo z A6 ted začíná turbo tlačit od 1500ot a max tlak je prozatím 1,5bar- s původním seriovým turbem jsem dosáhl tlaku 1,7bar, pak se rozpadlo
momentálně přecházím z TD 2400ccm 150hp + na mTDi 2800 ccm z kterého bych chtěl vytáhnout 200hp
mám raději diesly protože u takového TD ti stačí základní nářadí a za hodinu času máš hned o 40% větší výkon
každopádně turbo vzadu mi je prosti srsti stejně jako předohraby
ale i tak nemá cenu o tom polemizovat, pokud se nevemou dvě stejná auta a na jedno se dá turbo k motoru a na druhé dozadu, že???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
TRANSAXLE
-
- Příspěvky: 94
- Registrován: 07 zář 2009 16:13
- Bydliště: Jihlava
Re: turbo vzadu
dyž se člověk nad tím zamyslí, tak turbo vzadu může mět jedinou výhodu a to, že není tolik tepelně namáháno a když vemu v potaz, že musí dotlačit vzduch až do předu, tak se ten vzduch perfektně schladí, takže ho do motoru nacpu víc a kdyby se jednalo o auto nějaké vysokootáčkové auto, které i po přeřazení nestrácí skoro nic z otáček motoru tak by nevadila ani turbodíra
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
TRANSAXLE