turbo vzadu

Tuningová scéna v Jihlavě a okolí
Uživatelský avatar
ajsman
Příspěvky: 238
Registrován: 06 lis 2004 14:38
Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od ajsman »

pokud sem četl dobře tak se tu celou dobu mluví o přestavbě atmosférických motorů na turbo.

řekl bych že jeden z důvodů turba vzadu bude to že je míň namáhanej motor kuli pozvolnějšímu nástupu turba....čistě můj názor.
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

ajsman píše:pokud sem četl dobře tak se tu celou dobu mluví o přestavbě atmosférických motorů na turbo.

řekl bych že jeden z důvodů turba vzadu bude to že je míň namáhanej motor kuli pozvolnějšímu nástupu turba....čistě můj názor.

spíš sem myslel jen o záměna turba ze předu do zadu, ale to je jedno.

ohledně namáhání motoru je jedno jestli bude mět rychlej nebo pomalej nástup, motor musíš tak jako tak upravit v případě přestavby z atmosféry na Turbo musíš upravovat kompresní poměr, nacpat tam víc paliva atd, někde sem na to vidělskvělej článek.... http://www.e30.cz/instalace-turba-na-motor-m20
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od FubuTomas »

No ty kraaavo,ten motor s toho Nissana je brutalni... dva sneky a jeste compressor,se divim ze to vubec vydrzi at ma streva jakykoliv!!! :(
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od blázen »

to je kupa blbostí,s tepelnou namáhaností a podobně..proč si myslíte,že se na svody někdy cpe termopáska? Dobře naladěný motor má bezpečnou EGT.


Ten Vmotor s pořádnýma střevama a správnou AFR vydrží asi opravdu víc,než je tu kdo schopen si představit :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

blázen píše:to je kupa blbostí,s tepelnou namáhaností a podobně..proč si myslíte,že se na svody někdy cpe termopáska? Dobře naladěný motor má bezpečnou EGT.


Ten Vmotor s pořádnýma střevama a správnou AFR vydrží asi opravdu víc,než je tu kdo schopen si představit :lol:
termospásku známe sám ji tam mám, musím říci ,že funguje skvěle

ehh tu tepelnou namáhavost jsem myslel, že turbínové kolo není tolik rozpálené jako když je u motoru, tzn, že kompresorová část není tolik ohřívaná 8)
navíc jak je to turbo vzadu pod autem tak se i líp chladí než v motorovém prostoru jde přeci o to tlačit co nejstudenější vzduch v co největším množství, že??
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

FubuTomas píše:No ty kraaavo,ten motor s toho Nissana je brutalni... dva sneky a jeste compressor,se divim ze to vubec vydrzi at ma streva jakykoliv!!! :(

jop skoro nepředstavitelný- výkon toho motoru je něco přes 1000 HP a docela by mě zajímalo koli je maximální plnící tlak :D
TRANSAXLE

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od blázen »

Milo75 píše:
blázen píše:to je kupa blbostí,s tepelnou namáhaností a podobně..proč si myslíte,že se na svody někdy cpe termopáska? Dobře naladěný motor má bezpečnou EGT.


Ten Vmotor s pořádnýma střevama a správnou AFR vydrží asi opravdu víc,než je tu kdo schopen si představit :lol:
termospásku známe sám ji tam mám, musím říci ,že funguje skvěle

ehh tu tepelnou namáhavost jsem myslel, že turbínové kolo není tolik rozpálené jako když je u motoru, tzn, že kompresorová část není tolik ohřívaná 8)
navíc jak je to turbo vzadu pod autem tak se i líp chladí než v motorovém prostoru jde přeci o to tlačit co nejstudenější vzduch v co největším množství, že??
pleteš hrušky a jablka..

tlak ti něco poví až znáš to turbo,které ho tlačí :roll:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
FubuTomas
Příspěvky: 2092
Registrován: 09 led 2009 12:15
Bydliště: Jihlava - Staré hory
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od FubuTomas »

Milo75:Ha to by me taky celkem zajimalo,ale spis by me zajimalo kolik ten motor vydrzi... protoze s tim asi pro rohliky do Tesca nejezdi :lol: :lol: :lol: to je fakt masakr...
ex:Opel Calibra 2.0i 4x4
akt:BMW 525TDS E39

((( NÁHRADNÍ DÍLY OPEL CALIBRA )))

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od blázen »

1000hp dnes dosahují mneší motory.. řekněme dvoulitry.. :wink:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Beaver »

No takže jsem si pročetl názory co tady Milo75 vyplodil a soudím, že nemá cenu se tu dál snažit ho o něčem přesvědčit, on ví všechno nejlíp :roll: Jinak Supry upravit přes 1000 koní problém taky není (v US jezdí na dragstripech i pár kousků s výkonem 1800 HP) s použitím biturba.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Toyota RAV4 2.5 Hybrid '16 (114 kW/213 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

pleteš hrušky a jablka..

tlak ti něco poví až znáš to turbo,které ho tlačí :roll:[/quote]

tak mi vysvětli co tím myslíš :?
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

Beaver píše:No takže jsem si pročetl názory co tady Milo75 vyplodil a soudím, že nemá cenu se tu dál snažit ho o něčem přesvědčit, on ví všechno nejlíp :roll: Jinak Supry upravit přes 1000 koní problém taky není (v US jezdí na dragstripech i pár kousků s výkonem 1800 HP) s použitím biturba.
moje názory jsou čistě amatérské :D jsem přeci na foru kde se o snad diskutuje, nikomu tu svůj názor necpu, jen diskutuju a to se snad smí, ne??? :shock:
TRANSAXLE

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od blázen »

Milo75 píše:pleteš hrušky a jablka..

tlak ti něco poví až znáš to turbo,které ho tlačí :roll:
tak mi vysvětli co tím myslíš :?[/quote]

viz sekce tuning a thread zastavba turba T25 za T15 či nějak tak
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

blázen píše:
Milo75 píše:pleteš hrušky a jablka..

tlak ti něco poví až znáš to turbo,které ho tlačí :roll:
tak mi vysvětli co tím myslíš :?
viz sekce tuning a thread zastavba turba T25 za T15 či nějak tak[/quote]

jop našel a přečetl, tohle jde mimo mě, v turbo benzínech se nevyznám, jednodušší je pro mě turbo diesel-tady beru, že čím víc nafty tím víc tlaku a čím víc tlaku tím víc chladit měl jsem jednu dobu max tlak 1,1 bar ,upravený vtřikovací čerpadlo a seriovej cooler a měl sem o cca 35% větší výkon a to mám jen předkomůrku
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
Karel84
Příspěvky: 587
Registrován: 17 kvě 2005 19:29
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Karel84 »

Jak uz psal Ajs ...MIlo nepochopil ze se jedna o prestavbe atmosfery na Turbo :D tak nevim kdo tady plete hrusky z jabkama ....
Ford Escort 1.6i nyni uz RS2000 ==> ?? RS2300?? :-)
www.zevlouni.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od blázen »

Je úplně jedno jestli jde o přestavbu z atmosféry na turbodmychadla či z twnturba na single a pod..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

Karel84 píše:Jak uz psal Ajs ...MIlo nepochopil ze se jedna o prestavbe atmosfery na Turbo :D tak nevim kdo tady plete hrusky z jabkama ....
mno já sem to vlastně ani nečetl ten článek, chytil sem se toho, že cpou turbo do zadu :D
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

blázen píše:Je úplně jedno jestli jde o přestavbu z atmosféry na turbodmychadla či z twnturba na single a pod..
jo a jedno nejni jestli se jedná o benzínovej motor se vstřikováním nebo obyčejnej starej překomůrkovej turbo diesel, či mTDI
TRANSAXLE

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od blázen »

Milo75 píše:
blázen píše:Je úplně jedno jestli jde o přestavbu z atmosféry na turbodmychadla či z twnturba na single a pod..
jo a jedno nejni jestli se jedná o benzínovej motor se vstřikováním nebo obyčejnej starej překomůrkovej turbo diesel, či mTDI
co to má společného s tématem?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

blázen píše:
Milo75 píše:
blázen píše:Je úplně jedno jestli jde o přestavbu z atmosféry na turbodmychadla či z twnturba na single a pod..
jo a jedno nejni jestli se jedná o benzínovej motor se vstřikováním nebo obyčejnej starej překomůrkovej turbo diesel, či mTDI
co to má společného s tématem?
nic, to je jen takovej postřech 8)
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

TO Beaver:



Kontrolni otazky pro tebe:
1. kolik jsi ridil aut s turbobenzinem ?
2. kolik jsi ridil aut s biturbem ?
3. kolik jsi ridil velkoobjemovych atmosferaku ?
4. kolik motoru jsi oturbil ?
:wink:[/quote]


ted seš na řadě TY 8)
TRANSAXLE

Uživatelský avatar
ajsman
Příspěvky: 238
Registrován: 06 lis 2004 14:38
Bydliště: Jindřichovice ale spíš už Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od ajsman »

trošku sem tě nepochopil Milo co tu plácáš :roll:
Škoda 120L- na blbnutí
Mazda 626 2,2i coupe- minulost
Opel Omega B 2,0 16v
Nissan 200SX RS13-na blbnutí
--------------------------------------------
http://WWW.zevlouni.cz

Jamajčan
Příspěvky: 19
Registrován: 30 čer 2008 22:58
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Jamajčan »

Důvod, proč někdo začal dávat turba dozádu je imho ten, že se do motorového prostoru prostě neměla šanci vejít anebo byl někdo línej se s tím srát. Tak či tak dobré jen pro velkoobjemové motory.

Je to nahovno, vedení vzduchu dlouhééé jak Čínská zeď, vedení oleje pro mazání turb/a taktéž.
Naposledy upravil(a) Jamajčan dne 08 říj 2009 23:32, celkem upraveno 1 x.

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

Jamajčan píše:Důvodem, proč někdo začal dávat turba dozádu je imho ten, že se do motorového prostoru prostě neměla šanci vejít anebo byl někdo línej se s tím srát. Tak či tak dobré jen pro velkoobjemové motory.

Je to nahovno, vedení vzduchu dlouhééé jak Čínská zeď, vedení oleje pro mazání turb/a taktéž.

mno moje řeč :D
TRANSAXLE

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

ajsman píše:trošku sem tě nepochopil Milo co tu plácáš :roll:
konkrétně?? ohledně čeho??? at ti to mohu vysvětlit, od toho tu to forum je, ne?? :D
plácám tu spoustu nesmyslů :D
TRANSAXLE

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od blázen »

Jamajčan píše:Důvodem, proč někdo začal dávat turba dozádu je imho ten, že se do motorového prostoru prostě neměla šanci vejít anebo byl někdo línej se s tím srát. Tak či tak dobré jen pro velkoobjemové motory.

Je to nahovno, vedení vzduchu dlouhééé jak Čínská zeď, vedení oleje pro mazání turb/a taktéž.
pak nechápu to ,že to je na tom 3litrovém nissan..kde je místa dostatek pro velká turba :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Milo75
Příspěvky: 94
Registrován: 07 zář 2009 16:13
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Milo75 »

mohli by sme tu společne sepsat výhody a navýhody, jednotlivejch varinat :D
TRANSAXLE

Jamajčan
Příspěvky: 19
Registrován: 30 čer 2008 22:58
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od Jamajčan »

blázen píše:pak nechápu to ,že to je na tom 3litrovém nissan..kde je místa dostatek pro velká turba :lol:
Jamajčan píše:Důvod, proč někdo začal dávat turba dozádu je imho ten, že se do motorového prostoru prostě neměla šanci vejít anebo byl někdo línej se s tím srát.
A k tomu " tak či tak je to dobré jen pro velkoobjemové motory", pač není takový lag. U tříkila důvody nechápu a nemohu se zbavit dojmu, že to je prostě demence takhle zabít auto u kterého není problém s instalací turb do motorového prostoru.

mikey
Příspěvky: 363
Registrován: 24 kvě 2006 18:59
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo vzadu

Příspěvek od mikey »

blázen píše:
Jamajčan píše:Důvodem, proč někdo začal dávat turba dozádu je imho ten, že se do motorového prostoru prostě neměla šanci vejít anebo byl někdo línej se s tím srát. Tak či tak dobré jen pro velkoobjemové motory.

Je to nahovno, vedení vzduchu dlouhééé jak Čínská zeď, vedení oleje pro mazání turb/a taktéž.
pak nechápu to ,že to je na tom 3litrovém nissan..kde je místa dostatek pro velká turba :lol:
to bylo n/a predtim ..
bmw e 92 335i -dct tranny.
vauxhall astra van 1.7 cdti .

Odpovědět

Zpět na „Jihlava“