Lancer EVO 5_Cecil TM

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

začínám mít obavu že to do Mimoně nebude fungovat podle představ... dneska jsem se dozvěděl že bez vaček a počítače je ten kit k hovnu... :twisted: :?: a to se určitě nestihne... 18.10. je další sprintovací malá mimoň (HSM), tak snad tam už tu bude v poho :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
FOG
Příspěvky: 1852
Registrován: 30 říj 2004 13:14
Bydliště: Kopeček Příspěvky: 13654

Příspěvek od FOG »

:cry:
štyrykrátštyry tédéí

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

I ty amatere tos nevedel? :lol:

j/k :wink:

Je to skoda mno.....
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

takze v zájmu auta (hlavně motoru) bude lepší pár týdnů počkat na pár dílů z japanu, které je třeba ještě přiobjednat... hlavně vačky. Po vačkách se bude řešit PC, nejspíš Motec, jinak by to nemuselo být koscher... takto bude skoro vše pod kontrolou... teda to co se bude odehrávat pod výkem motoru :wink: možná ale stihneme druhé HSM (malé sprintovací mimoňské války)... :oops: :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Benelli_2000
Příspěvky: 61
Registrován: 10 kvě 2005 14:48
Bydliště: Negr city Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Benelli_2000 »

Good 8)
Good luck - budeš ho potřebovat :D
Hlavně v tom neuhoř! :smich:

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Kdyby jsi mi dal vedet, tak jsem ti mohl usetrit tuny penez... :D Tak jako kazdy, Toda pouziva k dosazeni 2.3L normalni 4G64 klikovou hridel (kterou si muzes objednat u kazdeho Mitsu dealership) a ty pisty maji jen vise ulozeny pin. Ty 2.3L 4G63 strokers se stavi u nas uz od zacatku 90ych let a Toda je jen okopirovala. Drive ty pisty musely byt udelany na zakazku, ale dnes uz jsou diky jejich popularite bezne k dostani. Kazdopadne, jestli to Evo jeste ma ten originalni 2-spider stredni diferencial (i presto, ze myslim, ze jsi psal, ze to ma dogbox tranny, ale nepamatuji si), tak na nej davej pozor :lol: . Cusco a Quaife diferencialy jsou (za nehorazne penize) k dostani, ale my mame nejlepsi vysledky s upravenyma tovarnima diferencialama vybavenyma 4-spider gears, dodatecne Torrington loziskem a cryo-treated... Good luck.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Taboo píše:Kdyby jsi mi dal vedet, tak jsem ti mohl usetrit tuny penez... :D Tak jako kazdy, Toda pouziva k dosazeni 2.3L normalni 4G64 klikovou hridel (kterou si muzes objednat u kazdeho Mitsu dealership) a ty pisty maji jen vise ulozeny pin. Ty 2.3L 4G63 strokers se stavi u nas uz od zacatku 90ych let a Toda je jen okopirovala. Drive ty pisty musely byt udelany na zakazku, ale dnes uz jsou diky jejich popularite bezne k dostani. Kazdopadne, jestli to Evo jeste ma ten originalni 2-spider stredni diferencial (i presto, ze myslim, ze jsi psal, ze to ma dogbox tranny, ale nepamatuji si), tak na nej davej pozor :lol: . Cusco a Quaife diferencialy jsou (za nehorazne penize) k dostani, ale my mame nejlepsi vysledky s upravenyma tovarnima diferencialama vybavenyma 4-spider gears, dodatecne Torrington loziskem a cryo-treated... Good luck.
:wink:
o tom TODA kitu jsem už zaslechl že to není úplně to pravé ořechové... tak příště... :?: až mě opět opustí nějaký difer, ozvu se... ok? 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“