


Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
o tom TODA kitu jsem už zaslechl že to není úplně to pravé ořechové... tak příště...Taboo píše:Kdyby jsi mi dal vedet, tak jsem ti mohl usetrit tuny penez...Tak jako kazdy, Toda pouziva k dosazeni 2.3L normalni 4G64 klikovou hridel (kterou si muzes objednat u kazdeho Mitsu dealership) a ty pisty maji jen vise ulozeny pin. Ty 2.3L 4G63 strokers se stavi u nas uz od zacatku 90ych let a Toda je jen okopirovala. Drive ty pisty musely byt udelany na zakazku, ale dnes uz jsou diky jejich popularite bezne k dostani. Kazdopadne, jestli to Evo jeste ma ten originalni 2-spider stredni diferencial (i presto, ze myslim, ze jsi psal, ze to ma dogbox tranny, ale nepamatuji si), tak na nej davej pozor
. Cusco a Quaife diferencialy jsou (za nehorazne penize) k dostani, ale my mame nejlepsi vysledky s upravenyma tovarnima diferencialama vybavenyma 4-spider gears, dodatecne Torrington loziskem a cryo-treated... Good luck.