

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
nj tak jsem trosku zaftipkoval...KFJ píše:na venek vypadas jako normalni klukZemi píše:Tak tohle je docela crazy thing...Podvozek s brzdama snad bude odpovidat vyssimu vykonu ze?
No budme radi ze to auto ma ram...
:lol::lol:
, tady se chovas jako ...
![]()
trochu toho caje neuskodi...street.racer píše:Twin plate carbon - ATSCCCO 1.8T píše:Ta spojka taky vypadá že něco vydrží! Víc info víc info
To nebude takovej problem, ne?KFJ píše:no, ono toho moc neuvidíšLobo píše:mam zacit slintat ted a nebo az to uvidim nazivo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
to bych to musel rozštípat o strom přímo na motor
![]()
Aby ta lahudka nebyla v podobě chlazení IC nitrem...KFJ píše:v Panenským Týnci jsem měl 12:64 a to tam měl každý minimalne o pul vteriny horsi cas nez v Mimoni, bylo to do kopce... od te doby to auto jelo zase o dost lepe diky lepsim ladenym svodum a par drobnostem kolem filtru... plus nyni ten kit 2.3 plus se chysta se takova lahudka, ale to nechci prozrazovat...Placenta píše:to by byl skvely cas,KFJ píše: pokud se to stihne pořádně zajet a doladit mouchy tak to bude kotelČas odhaduji na 11:xxx
to bys zamotal dost lidem hlavu
![]()
tentokrat jedu Mimon uz v patek
Takze v Mimoni by jsem mel bez techto uprav zajet 12:00-12:10. s upravama pocitam 11:xxx
Anonymous píše:Aby ta lahudka nebyla v podobě chlazení IC nitrem...KFJ píše:v Panenským Týnci jsem měl 12:64 a to tam měl každý minimalne o pul vteriny horsi cas nez v Mimoni, bylo to do kopce... od te doby to auto jelo zase o dost lepe diky lepsim ladenym svodum a par drobnostem kolem filtru... plus nyni ten kit 2.3 plus se chysta se takova lahudka, ale to nechci prozrazovat...Placenta píše: to by byl skvely cas,to bys zamotal dost lidem hlavu
![]()
tentokrat jedu Mimon uz v patek
Takze v Mimoni by jsem mel bez techto uprav zajet 12:00-12:10. s upravama pocitam 11:xxx
Paurd baj ejč-kéj-esKFJ píše:Anonymous píše:Aby ta lahudka nebyla v podobě chlazení IC nitrem...KFJ píše: v Panenským Týnci jsem měl 12:64 a to tam měl každý minimalne o pul vteriny horsi cas nez v Mimoni, bylo to do kopce... od te doby to auto jelo zase o dost lepe diky lepsim ladenym svodum a par drobnostem kolem filtru... plus nyni ten kit 2.3 plus se chysta se takova lahudka, ale to nechci prozrazovat...
Takze v Mimoni by jsem mel bez techto uprav zajet 12:00-12:10. s upravama pocitam 11:xxx![]()
![]()
o tom TODA kitu jsem už zaslechl že to není úplně to pravé ořechové... tak příště...Taboo píše:Kdyby jsi mi dal vedet, tak jsem ti mohl usetrit tuny penez...Tak jako kazdy, Toda pouziva k dosazeni 2.3L normalni 4G64 klikovou hridel (kterou si muzes objednat u kazdeho Mitsu dealership) a ty pisty maji jen vise ulozeny pin. Ty 2.3L 4G63 strokers se stavi u nas uz od zacatku 90ych let a Toda je jen okopirovala. Drive ty pisty musely byt udelany na zakazku, ale dnes uz jsou diky jejich popularite bezne k dostani. Kazdopadne, jestli to Evo jeste ma ten originalni 2-spider stredni diferencial (i presto, ze myslim, ze jsi psal, ze to ma dogbox tranny, ale nepamatuji si), tak na nej davej pozor
. Cusco a Quaife diferencialy jsou (za nehorazne penize) k dostani, ale my mame nejlepsi vysledky s upravenyma tovarnima diferencialama vybavenyma 4-spider gears, dodatecne Torrington loziskem a cryo-treated... Good luck.