Který bmw vybrat?
Moderátor: T-O-M
počítej že si běžne berou 12-17 kč/km.. takže dovoz s eprodraží.. 1000 ecek nezanmená automaticky dobrej kus, rozdíl je také v cene zda jde auto na export nebo ne ( moc s ev tom nevyznám ) - já mel auto za 1500 ecek, který dovozce tím že si ho vzl ado CR ( tudíž šlo na export ) koupil za 850jurnec píše:1000 éček za dobrej kus??To by mohlo 40 000 stačit i na ten dovoz,nebo se pletu?Nemám představu co si za ten dovoz lidi berou.

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
počítej že si běžne berou 12-17 kč/km.. takže dovoz s eprodraží.. 1000 ecek nezanmená automaticky dobrej kus, rozdíl je také v cene zda jde auto na export nebo ne ( moc s ev tom nevyznám ) - já mel auto za 1500 ecek, který dovozce tím že si ho vzl ado CR ( tudíž šlo na export ) koupil za 850
ale v tomhle by ti líp poradil nekdo kdo s edovozem zabejvá.. každopádne do 50-60tis se nechá vovezt peknej i s prihlášením a transportem ( ten clovek co byhc ti doporučil ted dotáhl dva , oba maj najetouž přes 1500km u nových majitelu a jsou spokojení.. )[/quote]
Myslim,že se ti na jaře ozvu a pak se s ním zkusim dohodnout.Než to nějak vymejšlet tak to dám někomu kdo tomu rozumí.
Kurňa nějak mě to necituje

Myslim,že se ti na jaře ozvu a pak se s ním zkusim dohodnout.Než to nějak vymejšlet tak to dám někomu kdo tomu rozumí.
Kurňa nějak mě to necituje

BMW E34 520i 110kw
Plyn je zvěrstvo. Když si kupuju bramboru tak samozřejmě musím počítat s vyšší cenou ND,servisních prací a také trochu vyšší spotřebou. Za to to auto nabízí právě to NĚCO co jiné značky ne. Ale je to každého věc. Zkušenost s tím mám a sračky které plyn způsobil řeším dodnes a zdaleka jsem neskončil.
Teď mě čeká výměna svodů a prvního dílu výfuku,KAT je KO,těsnění byla propálená všechna bez vyjímky,ŘJ se vzpamatovává dodnes - budu měnit,váha vzduchu chytla prdu když to tam předchozímu majiteli bouchlo - budu měnit,palivový čerpadlo v prázdný nádrži taky trpělo a bučelo jak kráva - srovnalo se. Zásahy do elektroinstalace taky ještě vychytávám,prostě už nikdy více. Radši bych těch 50000 co mě to už stálo na opravách vrazil do benzínu nebo probendil s děvkama,určitě by to mělo větší smysl než napravovat něčí flákačství a snahu ušetřit toho co si to tam nechal dát. 


BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Tak tak. Můj plyn byl bůhvíkým nabastlenej z částí různých značek a to všechno se podepsalo i na stavu celku. Ale motor to zvládnul,teď to bylo v servisu u opravdu hodně dobrého motoráře a říkal že to šlape jak švýcary a že se to u tak starého auta neslyší moc často. Prostě jsem povyměňoval co se dalo,pár dalších věcí mě čeká a bude to už opravdu naprosto OK. Ale ten plyn mě potrápil opravdu hodně. A jak píše Tom že by to tam nechtěl ani od firmy... S tímto názorem jsem se setkal u jednoho BMW motoráře který to odsuzuje taky,prý na to ty motory nejsou stavěný a víc se opotřebovávají kvůli vyšším teplotám při spalování plynu,mazací schopnosti atd.,no nevím až tak dopodrobna mě LPG nikdy nezajímal,koupil jsem auto a plyn dal týden nato pryč a teď už to jen dolaďuju.
Ale bylo to teda něco.
Jurnec: Pokud uvažuješ o LPGčku tak trvej na tom aby bylo zánovní nebo nové,rozhodně se vyhni tomu jako jsem to měl já a sice na černo,ale pokud bych se mohl přimlouvat tak si kup raději naftu pokud chceš jezdit úsporněji a tam se vyhni motoru M21 - 524td (lenoch a praskaj na tom hlavy) a zkus sehnat M51. V benzínu je to asi celkem jedno,lepší je M50 než M20,při stejném objemu válců nabízí o pár koní víc a míň žere. Ale se svým M20 jsem se ani teď v zimě nedostal ve městě přes 15 litrů což myslím není zlý. A rozhodně si raději kup E34 než E30,rozdíl je asi jako Octavia II a Favorit,tříca je prostě tvrdá a hlučná koza. Pětka je trošku větší,ale už bych neměnil,po počáteční vykulenosti jak je to veliký jsem si hodně rychle zvykl a i přes potíže způsobené plynem a zanedbanou údržbou z předchozích let mám to auto rád a neprodal bych ho.

Jurnec: Pokud uvažuješ o LPGčku tak trvej na tom aby bylo zánovní nebo nové,rozhodně se vyhni tomu jako jsem to měl já a sice na černo,ale pokud bych se mohl přimlouvat tak si kup raději naftu pokud chceš jezdit úsporněji a tam se vyhni motoru M21 - 524td (lenoch a praskaj na tom hlavy) a zkus sehnat M51. V benzínu je to asi celkem jedno,lepší je M50 než M20,při stejném objemu válců nabízí o pár koní víc a míň žere. Ale se svým M20 jsem se ani teď v zimě nedostal ve městě přes 15 litrů což myslím není zlý. A rozhodně si raději kup E34 než E30,rozdíl je asi jako Octavia II a Favorit,tříca je prostě tvrdá a hlučná koza. Pětka je trošku větší,ale už bych neměnil,po počáteční vykulenosti jak je to veliký jsem si hodně rychle zvykl a i přes potíže způsobené plynem a zanedbanou údržbou z předchozích let mám to auto rád a neprodal bych ho.

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Jsou to označení motorů...jurnec píše:M20,M21,M50,M51zas tolik ještě bmw neznám.Kouknu jakej v tom je rozdíl.Jinak díky za každou radu a názor
![]()
Ať hledám jak chcu,tak nic,asi hledám blbě,mohli by ste mě poslat nějakej odkaz kde bych to zjistil.A nebo řekl jakej je v tom rozdíl,dík.
Já se budu zatím snažit dál.
M20 ..... je to motor vždy o 6 válcích, může být s rozdílnými objemy. To jest 2.0 karbec, 2.0 střik, 2.3 střik, 2.5 střik, 2.5e (označení to má 2.5, ale ve skutečnosti se jedná o 2.7 se sníženým výkonem, to E pro dodatek ETA, ECONOM....)
M21 ..... diesel motor, 2.4 nebo 2.4 Turbo. Obsažen ve starších modelech 3 i 5
M50 ...... totéž co M20 s rozdílem v počtu ventilů, M20 je 12v a M50 je 24v (hodně zjednodušeně řečeno). Dále se M50 rozděloval na VANOS a bez Vanosu...což je proměnlivé časování ventilů
M51...... v podstatě nástupce M21, dieselový motor, ale už jen v Turbu a jen s označením 2,5TDS (dával se s nižším výkonem i do Opelu Omega)
Samozřejmě to je rozsáhlé téma, snažil jsem se to vysvětlit, aby to bylo co nejjednodušší
Dále jsou ještě M10, M30, M40, M42, M52, S14,.....a další

exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II
no já mám k dnesnímu di najeto skoro 40tis na "obyč" lpg, sice montované v odborném servise al ejeste před hromadnou certifikací ( takže jetam naerno ) a jsme spokojen, jezdí to dobře, spotřeba nízká a za těch 40tis jsme nemel jedinej problém ( ted trosku zlobí visco ale to asi nebude tím LPG )T-O-M píše:Consci - tak je třeba přiznat, že i taková instalace LPG by se měla dělat odborně. Někdo ji udělá dobře a někdo to zprasí, bohužel tys na to třeba doplatil. Ale já bych nechtěl ani tu od odborníků.
Jinak ke consc. Já mám instalci z roku 98 a ta již obsahuje protizášlehovou klapku takže je to jen otázka připlatit si cca 600,- pri instalaci a váhu ti ti nepropálí...
Nemá smysl koupit starého brambora ( nevím co z toho všichni deláte, pořád je to 20 let stará plečka - pardon 15 ) a dávat do nej LPG pokud jezdíte "normálne" , lepší je již s LPG koupit, al eto riskujete to že nevíte v jakém stavu to LPG je. Je lepší si pak zajít za nekým kdo tomu rozumí poradí a vymení co je třeba a je to v pohode. Ja tech 40 tis najezdil tuším od září takže me s eto LPG vyplatí. Do E34 ho budu dávat také ale to jen proto že ta E30 je proste malá a potřebuju pracovne vetší auto.. Ono jestli mám najezdít kolem 10-15tis mesíčne se spotřebou 12-15litru nebo 6-7 je sakra rozdíl při současných cenách benálu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
M10 - Čtyřválec ve verzích 1,6L, 1,8L a naprosto ojedinělou raritou je dnes 2,0L. Jde o předpotopní motorek s řetězovými rozvody který se montoval již do starých E10 (předchůdci trojek E21). Dva ventily na válec,šlo o osmiventil. V E21 ho vylepšili o mechanické podtlakové vstřikování Bosch K-Jetronic,to mám v E21 a je to pěknej šmejd a nedá se na to nic sehnat. V E30 figuroval ještě v chromácích,kde byl doplněn o vstřikování L nebo LE-Jetronic které už má ŘJ narozdíl od K-Jetronicu kde se vše děje přes membrány a ventily. Dvoulitrový M10 byl později nahrazen motorem M20 a označení trojky pak bylo 320/6. To vše se dělo v dobách E21,nástupce E30 to měl již jednodušší.
M20 - Viz výše - šestiválec taktéž předpotopní konstrukce, rozvod byl jak řetězem tak i řemenem. Dva ventily na válec,vstřikování již bylo standard. Výhoda M20 spočívá v nezničitelnosti,ten je prostě věčnej. O zapalování se stará rozdělovač a jedna zapalovací cívka. Dle mého názoru je to špatná volba v novějších vozech které jsou již nacpané elektronikou,ten motor je prostě mechanika a měl skončit tak v roce 85,dál už postrádá smysl. V E34 se udržel do roku 1991 kdy byl nahrazen M50 zpočátku v bezVANOSové verzi která se objevila o dva roky později.
M30 - Šestiválec rovněž předpotopní konstrukce,nacházel se již v prvních vozech 635CSi a jeho slabších variantách. Z těchto motorů myslím je nejlepší,nedávno jsem ho viděl u známého v E30 Alpina B6 3,6L,takže to asi bude zajímavý řešení a třeba v E30 to asi bude taky hodně hustý svezení.
M40 - Nástupce motoru M10,nová technika,vyšší výkon a poruchové hydroštely. Na tento motor musíš být něžnej jinak se ti odmění pekelně drahou opravou hlavy. Ventily nejdou seřizovat jako u předchůdců a to se právě sere.
M50 - Nástupce motoru M20, je větší,ale uhlazenější,technika je již čtyřventilová,tedy celkem 24V. O zapalování se stará šest cívek,jedna na válec což je možná v něčem výhodné,v něčem ale i nevýhodné (jedna stojí 2200). Jak zde již padlo,je to asi nejlepší volba pro E34 525i,objem je totožnej s M20 (2494cm3), koníci narostly o celých 22 na 192 a to vše při nižších provozních mákladech.
O novějších motorech eventuelně osmi či dvanáctiválcích se zatím nemá cenu zmiňovat, to je už vír v nádrži.
Označení s 1 za Mx značí diesel a když je místo písmena M písmeno S jde o závodní motor který jistě znáš z časopisů - černej s nápisama M-Power. Podle motorářů ale tento motor nic nevydrží,viděl jsem že ho z M3 vytáhli a vrzli tam M50.
Pokud tě to hodně zajímá tak si prohlídni tyto stránky: http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw.html
Pokud chceš podrobnosti o nějakém autě podle VIN nebo si jen tak prohlížet obrázky tak zde: http://www.realoem.com/bmw/select.do
M20 - Viz výše - šestiválec taktéž předpotopní konstrukce, rozvod byl jak řetězem tak i řemenem. Dva ventily na válec,vstřikování již bylo standard. Výhoda M20 spočívá v nezničitelnosti,ten je prostě věčnej. O zapalování se stará rozdělovač a jedna zapalovací cívka. Dle mého názoru je to špatná volba v novějších vozech které jsou již nacpané elektronikou,ten motor je prostě mechanika a měl skončit tak v roce 85,dál už postrádá smysl. V E34 se udržel do roku 1991 kdy byl nahrazen M50 zpočátku v bezVANOSové verzi která se objevila o dva roky později.
M30 - Šestiválec rovněž předpotopní konstrukce,nacházel se již v prvních vozech 635CSi a jeho slabších variantách. Z těchto motorů myslím je nejlepší,nedávno jsem ho viděl u známého v E30 Alpina B6 3,6L,takže to asi bude zajímavý řešení a třeba v E30 to asi bude taky hodně hustý svezení.
M40 - Nástupce motoru M10,nová technika,vyšší výkon a poruchové hydroštely. Na tento motor musíš být něžnej jinak se ti odmění pekelně drahou opravou hlavy. Ventily nejdou seřizovat jako u předchůdců a to se právě sere.
M50 - Nástupce motoru M20, je větší,ale uhlazenější,technika je již čtyřventilová,tedy celkem 24V. O zapalování se stará šest cívek,jedna na válec což je možná v něčem výhodné,v něčem ale i nevýhodné (jedna stojí 2200). Jak zde již padlo,je to asi nejlepší volba pro E34 525i,objem je totožnej s M20 (2494cm3), koníci narostly o celých 22 na 192 a to vše při nižších provozních mákladech.
O novějších motorech eventuelně osmi či dvanáctiválcích se zatím nemá cenu zmiňovat, to je už vír v nádrži.
Označení s 1 za Mx značí diesel a když je místo písmena M písmeno S jde o závodní motor který jistě znáš z časopisů - černej s nápisama M-Power. Podle motorářů ale tento motor nic nevydrží,viděl jsem že ho z M3 vytáhli a vrzli tam M50.
Pokud tě to hodně zajímá tak si prohlídni tyto stránky: http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw.html
Pokud chceš podrobnosti o nějakém autě podle VIN nebo si jen tak prohlížet obrázky tak zde: http://www.realoem.com/bmw/select.do
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Proti E34 je to koza. Ale i proti E21,nevím co udělali jinak. E21 je kočár,ale je to ještě BMW ze staré školy,tam si na elektroniku a výbavu ještě nehráli. Jinak souhlas,na blbnutí je E30 perfektní. Výhodou je nízká cena dílů a jejich snadná dostupnost.T-O-M píše:OT: E30 tvrdá a hlučná? Já mít zbytečný peníze a další místo na auto, tak budu mít tu nejtvrdší, nejnižší, nejodlehčenější a nejnepohodlnější třícu u Čechách...mam úchylku na ty vykuchaný (skorozávodní) auta s performance.

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Mě plyn potíže nedělal,já na něj prostě neměl odvahu jezdit.Idaho píše:no já mám k dnesnímu di najeto skoro 40tis na "obyč" lpg, sice montované v odborném servise al ejeste před hromadnou certifikací ( takže jetam naerno ) a jsme spokojen, jezdí to dobře, spotřeba nízká a za těch 40tis jsme nemel jedinej problém ( ted trosku zlobí visco ale to asi nebude tím LPG )T-O-M píše:Consci - tak je třeba přiznat, že i taková instalace LPG by se měla dělat odborně. Někdo ji udělá dobře a někdo to zprasí, bohužel tys na to třeba doplatil. Ale já bych nechtěl ani tu od odborníků.
Jinak ke consc. Já mám instalci z roku 98 a ta již obsahuje protizášlehovou klapku takže je to jen otázka připlatit si cca 600,- pri instalaci a váhu ti ti nepropálí...
Nemá smysl koupit starého brambora ( nevím co z toho všichni deláte, pořád je to 20 let stará plečka - pardon 15 ) a dávat do nej LPG pokud jezdíte "normálne" , lepší je již s LPG koupit, al eto riskujete to že nevíte v jakém stavu to LPG je. Je lepší si pak zajít za nekým kdo tomu rozumí poradí a vymení co je třeba a je to v pohode. Ja tech 40 tis najezdil tuším od září takže me s eto LPG vyplatí. Do E34 ho budu dávat také ale to jen proto že ta E30 je proste malá a potřebuju pracovne vetší auto.. Ono jestli mám najezdít kolem 10-15tis mesíčne se spotřebou 12-15litru nebo 6-7 je sakra rozdíl při současných cenách benálu..



Jinak s autem za tu dobu co ho mám jsem najel asi 2000km,většinou to stojí u baráku,ale mám ho na jízdy do práce a to je jen přes město takže tím si km moc nenaženu.


BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: Který bmw vybrat?
tak první dil propálenej j enemoc snad všech bawek co jsme videl, mela to i moje E30, al eřesil jsme to zavařením ( bylo videt že to už nekdo smrdlal ale na hovno, já to zavřil dobře a drží ) jinak ten první díl by mel sednout -snad- z bezkatové verze..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Který bmw vybrat?
Dá se sehnat za rozum? KAT tam stejně nemám,je proraženej rourou a je prostě nefunkční takže bych koupil uni a nabastlil to na bezkat roury. Zavařit by to šlo,ale čím? Myslím že to nebude jen železo.Idaho píše:tak první dil propálenej j enemoc snad všech bawek co jsme videl, mela to i moje E30, al eřesil jsme to zavařením ( bylo videt že to už nekdo smrdlal ale na hovno, já to zavřil dobře a drží ) jinak ten první díl by mel sednout -snad- z bezkatové verze..


BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01
Re: Který bmw vybrat?
vařil jsem to normálne u kamoše Cickem a drží, litina to neni..Conscious píše:Dá se sehnat za rozum? KAT tam stejně nemám,je proraženej rourou a je prostě nefunkční takže bych koupil uni a nabastlil to na bezkat roury. Zavařit by to šlo,ale čím? Myslím že to nebude jen železo.Idaho píše:tak první dil propálenej j enemoc snad všech bawek co jsme videl, mela to i moje E30, al eřesil jsme to zavařením ( bylo videt že to už nekdo smrdlal ale na hovno, já to zavřil dobře a drží ) jinak ten první díl by mel sednout -snad- z bezkatové verze..![]()
ja jsem zamenil katovej za bezkatovej dil u E30 -325i ( 12V ) a slo to v pohode, jen se trosku muselo brousit ( bezkatovej stojí kolem litru a katovej 18tis takže rozdíl jako kráva

U E34 jsme to neřesila le ty motory jsou dost podobné takže i kdyby jsi to kolem litru koupil a spodek / koleno ) dobastlil tak se to vyplatí..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Který bmw vybrat?
hele doporučím ti nový BMW 335i
Re: Který bmw vybrat?
když mi ho v tý cene dohodíš tak beru a jeste ti dám desítku proviziBorbet píše:hele doporučím ti nový BMW 335i

..takovýhle OT mám fakt rád

V podpisu máš supru , tak by ses mohl už chovat jako velkej

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Tak chlapy,díky za vysvětlení toho označení.Protože mě láká víc koníku tak sem se rozhodl pro 2,5i 6ti vál,spotřebou se zabejvat moc nebudu,dřív sem to taky nepočítal.Tak razantní rodíl ve spotřebě nebude,ale ten rozdíl ve svezení bude značnej.První auto sem měl trabanta,ten si bral taky 10l+olej
,tak dávat báwu 10-13l je oproti tomu nic.Teď už jen čekat na jaro 



BMW E34 520i 110kw
Re: Který bmw vybrat?
držím palce at vybereš dobře.. 2,5 je co se týče spotřeby v případe E34 snad lepší volba než 2.0 - alespon co jsem se bavil s lidma co meli oboje...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Který bmw vybrat?
To každopádně, páč těch 130koní je na tu 1600kg těžkou bestii fakt málo a musíš tomu trošku dávat aby to jelo, teda néé že by těch 170koní bylo hodně, to je málo i ve 1200kg těžkym autěIdaho píše:držím palce at vybereš dobře.. 2,5 je co se týče spotřeby v případe E34 snad lepší volba než 2.0 - alespon co jsem se bavil s lidma co meli oboje...

MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!
Prachy nyvíc si samozřejmě nechám,pokud by se potřebovalo něco vyměnit tak šetřit na auto který stojí v garáži se mě nechceT-O-M píše:jurnec - je dobré si nechat i nějaké peníze stranou, protože vždycky se najde něco co potřebuje opravit/vyměnit, otázkou pak je o jaký díl se jedná, ale to ti snad řikam nemusim, být tebou zkusil bych to Německo


BMW E34 520i 110kw
Re: Který bmw vybrat?
BTW E34 delali i s 2,5 12V ?? mylsle jsme že jen 24V ( 192 PS ) - teda ne že by to bylo o moc více ale i tak..Trhyy píše:To každopádně, páč těch 130koní je na tu 1600kg těžkou bestii fakt málo a musíš tomu trošku dávat aby to jelo, teda néé že by těch 170koní bylo hodně, to je málo i ve 1200kg těžkym autěIdaho píše:držím palce at vybereš dobře.. 2,5 je co se týče spotřeby v případe E34 snad lepší volba než 2.0 - alespon co jsem se bavil s lidma co meli oboje...
jinak plne souhlasím ta 2.0 je na tu váhu slabá

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Který bmw vybrat?
to je právě ta stará M20ka, 24V byla až ta M50Idaho píše:BTW E34 delali i s 2,5 12V ?? mylsle jsme že jen 24V ( 192 PS ) - teda ne že by to bylo o moc více ale i tak..Trhyy píše:To každopádně, páč těch 130koní je na tu 1600kg těžkou bestii fakt málo a musíš tomu trošku dávat aby to jelo, teda néé že by těch 170koní bylo hodně, to je málo i ve 1200kg těžkym autěIdaho píše:držím palce at vybereš dobře.. 2,5 je co se týče spotřeby v případe E34 snad lepší volba než 2.0 - alespon co jsem se bavil s lidma co meli oboje...
jinak plne souhlasím ta 2.0 je na tu váhu slabá
Re: Který bmw vybrat?
jo to vím, tu mám v E30 jen mne překvailo že se o ní bavíme ve spojitosti s E34, tam jsem mylsel že už byly jen 24V bud s nebo bez Vansou.. ( respektive jsme zatím žádnou E34 s 12V nevidelT-O-M píše:to je právě ta stará M20ka, 24V byla až ta M50Idaho píše:BTW E34 delali i s 2,5 12V ?? mylsle jsme že jen 24V ( 192 PS ) - teda ne že by to bylo o moc více ale i tak..Trhyy píše: To každopádně, páč těch 130koní je na tu 1600kg těžkou bestii fakt málo a musíš tomu trošku dávat aby to jelo, teda néé že by těch 170koní bylo hodně, to je málo i ve 1200kg těžkym autě
jinak plne souhlasím ta 2.0 je na tu váhu slabá

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Který bmw vybrat?
Já mám 12V,pošlu ti fotku heheIdaho píše:jo to vím, tu mám v E30 jen mne překvailo že se o ní bavíme ve spojitosti s E34, tam jsem mylsel že už byly jen 24V bud s nebo bez Vansou.. ( respektive jsme zatím žádnou E34 s 12V nevidelT-O-M píše:to je právě ta stará M20ka, 24V byla až ta M50Idaho píše: BTW E34 delali i s 2,5 12V ?? mylsle jsme že jen 24V ( 192 PS ) - teda ne že by to bylo o moc více ale i tak..
jinak plne souhlasím ta 2.0 je na tu váhu slabá)

BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01