Který bmw vybrat?

Moderátor: T-O-M

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Který bmw vybrat?

Příspěvek od Idaho »

Conscious píše:
Idaho píše:
T-O-M píše: to je právě ta stará M20ka, 24V byla až ta M50
jo to vím, tu mám v E30 jen mne překvailo že se o ní bavíme ve spojitosti s E34, tam jsem mylsel že už byly jen 24V bud s nebo bez Vansou.. ( respektive jsme zatím žádnou E34 s 12V nevidel :( )
Já mám 12V,pošlu ti fotku hehe :lol:
uff tak to ti nezávidím :(
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

E34 525i M20
Přílohy
146TFU.jpg
146TFU.jpg (227.24 KiB) Zobrazeno 1397 x
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

jej presne to mam v te E30tce :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Kurňa to je pěkná obluda,oproti tomu co sem měl :D
BMW E34 520i 110kw

Trhyy
V.I.P.
Příspěvky: 4024
Registrován: 03 říj 2004 14:45
Bydliště: Praha 4

Re: Který bmw vybrat?

Příspěvek od Trhyy »

Idaho píše:
Trhyy píše:
Idaho píše:držím palce at vybereš dobře.. 2,5 je co se týče spotřeby v případe E34 snad lepší volba než 2.0 - alespon co jsem se bavil s lidma co meli oboje...
To každopádně, páč těch 130koní je na tu 1600kg těžkou bestii fakt málo a musíš tomu trošku dávat aby to jelo, teda néé že by těch 170koní bylo hodně, to je málo i ve 1200kg těžkym autě :D
BTW E34 delali i s 2,5 12V ?? mylsle jsme že jen 24V ( 192 PS ) - teda ne že by to bylo o moc více ale i tak..
jinak plne souhlasím ta 2.0 je na tu váhu slabá :(
Čéče E34 dělali i s 1.8 :lol:
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!


Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

Consi, proč máš tu váhu obráceně ?
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

Tweety píše:Consi, proč máš tu váhu obráceně ?
A jak si na to přišel? :D Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt :wink:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Tweety píše:Consi, proč máš tu váhu obráceně ?
To nevím,jinak tam dát nejde. :lol: Asi bude jiná než na E30... :?
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Ilegaltuner píše:
Tweety píše:Consi, proč máš tu váhu obráceně ?
A jak si na to přišel? :D Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt :wink:
Tak tak. Ale už mám krásnou zánovní jinou... i s krytem tak ji vyměním,tahle byla po výbuchu plynu propálená a i když bez újmy na zdraví klapky,tělo bylo proražený tak tam radši dám nezalepenou. 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

Conscious píše:
Ilegaltuner píše:
Tweety píše:Consi, proč máš tu váhu obráceně ?
A jak si na to přišel? :D Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt :wink:
Tak tak. Ale už mám krásnou zánovní jinou... i s krytem tak ji vyměním,tahle byla po výbuchu plynu propálená a i když bez újmy na zdraví klapky,tělo bylo proražený tak tam radši dám nezalepenou. 8)
mně jí v e32 výfuch plynu ůplně roznátoval :D
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Ilegaltuner píše:
Conscious píše:
Ilegaltuner píše: A jak si na to přišel? :D Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt :wink:
Tak tak. Ale už mám krásnou zánovní jinou... i s krytem tak ji vyměním,tahle byla po výbuchu plynu propálená a i když bez újmy na zdraví klapky,tělo bylo proražený tak tam radši dám nezalepenou. 8)
mně jí v e32 výfuch plynu ůplně roznátoval :D
Čéče já snad neznám člověka kterýmu by plyn nebouchnul... :lol: :lol: :lol: :lol: Známej u kterýho to servisuju měl auto na plyn a to mu komplet shořelo,od té doby jak má na dílně plynofku tak tam ani netopí. :lol: Ne,jako nikdy LPG do auta nechci. 8) :lol:
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

Ilegaltuner píše:
Tweety píše:Consi, proč máš tu váhu obráceně ?
A jak si na to přišel? :D Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt :wink:
Milý Ilegale, přišel jsem na to tak, že jsem zvyklý na váhu u M20 takhle :

Obrázek

Ale jak tak koukám tady, váha bude nejspíše shodná, ale jen prostě otočena, jelikož i konektor je z druhé strany

Obrázek

Netušil jsem že je v tomto u E30/E34 takový rozdíl
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
Ilegaltuner
Příspěvky: 3826
Registrován: 22 pro 2005 22:24
Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilegaltuner »

jo e34 jí má tak a e30 zase tak to ví každý :lol:
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

Tweety píše:
Ilegaltuner píše:
Tweety píše:Consi, proč máš tu váhu obráceně ?
A jak si na to přišel? :D Váha ke správně jen na ní nemá plastový kryt :wink:
Milý Ilegale, přišel jsem na to tak, že jsem zvyklý na váhu u M20 takhle :

Obrázek

Ale jak tak koukám tady, váha bude nejspíše shodná, ale jen prostě otočena, jelikož i konektor je z druhé strany

Obrázek

Netušil jsem že je v tomto u E30/E34 takový rozdíl
Mě to ale připadá stejný... :? Konektor mám taky od motoru... A protože je na jedné straně váha čtvercová a na druhé kulatá (vstup-výstup) tak to ani jinak dát nejde... :? Pošlu fotky té váhy co tam budu dávat... 8)
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Conscious
Příspěvky: 2191
Registrován: 26 čer 2005 08:06

Příspěvek od Conscious »

:lol:
Přílohy
23122007753.jpg
23122007753.jpg (97.36 KiB) Zobrazeno 1446 x
23122007749.jpg
23122007749.jpg (97.74 KiB) Zobrazeno 1446 x
BMW E21 318i M10B18 77KW '81, E36 Compact 316i M43B16 75KW '94, E65 735i N62B36A 200KW '01

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

Ale E30 má konektor od blatníku, nikoliv od motoru.

EDIT : 1. foto moje E30 a 2. foto E34
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
wrenklin
Příspěvky: 907
Registrován: 27 pro 2005 14:47
Bydliště: jamahov a bavorákov

Příspěvek od wrenklin »

tady se clovek dozvi veci

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Jěště otázečka,jak asi dlouho trvá než se v rajchu něco sežene?Chtěl bych to koupit v Březnu,a tak si řikám že když to začnu domlouvat v Březnu tak abych na to měsíc nečekal.
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od V12 »

jurnec píše:Jěště otázečka,jak asi dlouho trvá než se v rajchu něco sežene?Chtěl bych to koupit v Březnu,a tak si řikám že když to začnu domlouvat v Březnu tak abych na to měsíc nečekal.
nekdy sezenes hned, nekdy za mesic....jinak nema cenu schanet driv, nez budes mit penize v kapse....jinak ani cechy bych uplne nezatracoval i u nas se necha dobre nakoupit
R6 twin turbo + V10 + V12

Uživatelský avatar
wrenklin
Příspěvky: 907
Registrován: 27 pro 2005 14:47
Bydliště: jamahov a bavorákov

Příspěvek od wrenklin »

no unas spis jenom takle po klubech jinak z anonci sou to samy BORBY jak se rika 2 rež 1 meř radsi si vem sebou odbornika abys nekoupil zajice v pytly

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

No to jo,radši bych aby mě to prohlídl někdo kdo tomu rozumí.
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Už se nemůžu dočkat jara,až něco seženu.Ještě se chcu zeptat orientačně jakej rozdíl je ve spotřebě 2,0 110kw a 2,5 141kw u e34.
Dneska sem řikal známímu že na jaro plánuju 2,5 a on se jen zamál a řikal že to chce aspoň 3,0 nebo 3,5 :D :D má doma supru,tak frčí v těch 3,0 Teď plánuje 5,0 12ti válec do e30,blázen :D
BMW E34 520i 110kw

Spajky
Příspěvky: 404
Registrován: 14 lis 2005 20:43

Příspěvek od Spajky »

jurnec píše:Už se nemůžu dočkat jara,až něco seženu.Ještě se chcu zeptat orientačně jakej rozdíl je ve spotřebě 2,0 110kw a 2,5 141kw u e34.
Dneska sem řikal známímu že na jaro plánuju 2,5 a on se jen zamál a řikal že to chce aspoň 3,0 nebo 3,5 :D :D má doma supru,tak frčí v těch 3,0 Teď plánuje 5,0 12ti válec do e30,blázen :D
sežeň E34ku s M50 Vanosem,tam je spotřeba na výkon toho motoru a velikost auta víc než přijatelná - kombinovaná kolem 8,5-9l

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Spajky píše:
jurnec píše:Už se nemůžu dočkat jara,až něco seženu.Ještě se chcu zeptat orientačně jakej rozdíl je ve spotřebě 2,0 110kw a 2,5 141kw u e34.
Dneska sem řikal známímu že na jaro plánuju 2,5 a on se jen zamál a řikal že to chce aspoň 3,0 nebo 3,5 :D :D má doma supru,tak frčí v těch 3,0 Teď plánuje 5,0 12ti válec do e30,blázen :D
sežeň E34ku s M50 Vanosem,tam je spotřeba na výkon toho motoru a velikost auta víc než přijatelná - kombinovaná kolem 8,5-9l
spoteřba super, ale j třeba jsem se Vanosu zámerne vyhýbal, protože si říkám v jendoduchosti je síla.
O Vanosu se vsude píše že je spolehlivý, a dobře funguje ale jakmile vznikne problém jsou to docela drahé opravy, a mezi námi u aut co maj v prumeru najeto reálných 250tis + je pradvepodobnost že neco klekne dost vysoká takže pak je to otázka zda bud uvolit -1litr na 100km ( což zase záleží na řidič ) a relativní riziko vyšší pravdepodobnosti závady ( víc věcí se muže posrat proto vetší riziko ) , takže vzhlede k tomu že potřebuji auto spolehlivé voli jsme radsi auto bez vanosu .

( to píšu proto abyse tu zase nerozhořel flame - neříkám že vanos je poruchovej, jen je to další pravdepodobnost pomerne drahé závady, která je vyvážena pouze vyšší spotřebou ).
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
jurnec
Příspěvky: 232
Registrován: 14 lis 2006 21:39
Bydliště: Vysočina,Štěpánov n. Svratkou

Příspěvek od jurnec »

Tweety píše:
jurnec píše:M20,M21,M50,M51 :oops: zas tolik ještě bmw neznám.Kouknu jakej v tom je rozdíl.Jinak díky za každou radu a názor 8) 8)

Ať hledám jak chcu,tak nic :( ,asi hledám blbě,mohli by ste mě poslat nějakej odkaz kde bych to zjistil.A nebo řekl jakej je v tom rozdíl,dík.
Já se budu zatím snažit dál.
Jsou to označení motorů...

M20 ..... je to motor vždy o 6 válcích, může být s rozdílnými objemy. To jest 2.0 karbec, 2.0 střik, 2.3 střik, 2.5 střik, 2.5e (označení to má 2.5, ale ve skutečnosti se jedná o 2.7 se sníženým výkonem, to E pro dodatek ETA, ECONOM....)

M21 ..... diesel motor, 2.4 nebo 2.4 Turbo. Obsažen ve starších modelech 3 i 5

M50 ...... totéž co M20 s rozdílem v počtu ventilů, M20 je 12v a M50 je 24v (hodně zjednodušeně řečeno). Dále se M50 rozděloval na VANOS a bez Vanosu...což je proměnlivé časování ventilů

M51...... v podstatě nástupce M21, dieselový motor, ale už jen v Turbu a jen s označením 2,5TDS (dával se s nižším výkonem i do Opelu Omega)

Samozřejmě to je rozsáhlé téma, snažil jsem se to vysvětlit, aby to bylo co nejjednodušší

Dále jsou ještě M10, M30, M40, M42, M52, S14,.....a další :D
Takže podle tohodle,jak to chápu je M50 vános ten s proměnlivím časováním ventilů a bez vánosu to je teda taky 24 ventilů,výkon je taky těch 141kw?
BMW E34 520i 110kw

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

tweety - v tom seznamu máš chybu - motor S14 je 4 válec do iS a do M3, to v M5 je S38 :wink:

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety »

T-O-M píše:tweety - v tom seznamu máš chybu - motor S14 je 4 válec do iS a do M3, to v M5 je S38 :wink:
Tome, nikde jsem o S38 ani o S14 nepsal, jelikož nepočítám, že si to koupí...kde tu chybu vidíš ? :?
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

Tweety píše:
jurnec píše:M20,M21,M50,M51 :oops: zas tolik ještě bmw neznám.Kouknu jakej v tom je rozdíl.Jinak díky za každou radu a názor 8) 8)

Ať hledám jak chcu,tak nic :( ,asi hledám blbě,mohli by ste mě poslat nějakej odkaz kde bych to zjistil.A nebo řekl jakej je v tom rozdíl,dík.
Já se budu zatím snažit dál.
Jsou to označení motorů...

M20 ..... je to motor vždy o 6 válcích, může být s rozdílnými objemy. To jest 2.0 karbec, 2.0 střik, 2.3 střik, 2.5 střik, 2.5e (označení to má 2.5, ale ve skutečnosti se jedná o 2.7 se sníženým výkonem, to E pro dodatek ETA, ECONOM....)

M21 ..... diesel motor, 2.4 nebo 2.4 Turbo. Obsažen ve starších modelech 3 i 5

M50 ...... totéž co M20 s rozdílem v počtu ventilů, M20 je 12v a M50 je 24v (hodně zjednodušeně řečeno). Dále se M50 rozděloval na VANOS a bez Vanosu...což je proměnlivé časování ventilů

M51...... v podstatě nástupce M21, dieselový motor, ale už jen v Turbu a jen s označením 2,5TDS (dával se s nižším výkonem i do Opelu Omega)

Samozřejmě to je rozsáhlé téma, snažil jsem se to vysvětlit, aby to bylo co nejjednodušší

Dále jsou ještě M10, M30, M40, M42, M52, S14,.....a další :D
vim že se tady koupě M5 neřeší, ale pro pořádek, S14 nebyla v 5er, nýbrž S38

Uživatelský avatar
V12
Moderátor
Příspěvky: 5677
Registrován: 08 říj 2004 14:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Který bmw vybrat?

Příspěvek od V12 »

mno podle me tweety vypsal dalsi typy motoru.....nejen v e34...
R6 twin turbo + V10 + V12

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 671
Registrován: 05 kvě 2006 17:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Který bmw vybrat?

Příspěvek od Tweety »

V12 píše:mno podle me tweety vypsal dalsi typy motoru.....nejen v e34...
Tak tak, napsal jsem prostě další označení motorů....a za to doplnil "a další" :D

Kdybys to bral takhle, asi ani M10 nebo M40 bys tam nenašel, i ty jsem tam vypisoval...
exE30 320i R6
exE36 328i Cabrio M-packet
E30 325i Touring M-tech II

Odpovědět

Zpět na „BMW Cars“