Flinta píše:Anděl píše:Flinta píše:jede se tam na sraz Mitsubishi pojede sez CR v kolone a takovych at jako ma alik od nas jede plno

Tak to skopčáci nebudou stíhat sebírat techničáky.
Tak to tedy Alík musí hodně makat, aby nám neudělal v zahraničí ostudu.
Jinak by nebylo od věci hodit ko kufru ten 2.0 16V NA motor.

Přece jenom tento ještě nemá pořádně odzkoušený, tak by mohl při případné poruše udělat rychle swap. Už to má přeci zmáklí, tak to nebude problém.


k tomu potrebujem UNC,tebe a draka:D drak tam vlastne bude tak jen ty a UNC
jinak motor jeste neni slozenej ...nak se mi zasekl zdroj penez
ale ten motor by mel slapat dobre pokud ty faktury nekecaj coz asi ne tak je ten motor celkove po GO..tys ale videl ne tu "servisku"
a ostudu prej neudela..to rikali kluci co tam uz byli

No auto určitě ostudu neudělá

ale co sám Alík.
Jinak jsem dneš našel cca 5HP

Hadička, která vedla k MAP čidlu, měla malou trhlinku a při vysokých otáčkách přisávala, takže čidlo špatně vyhodnotilo tlak v sání = méně benzínu = "chudá" směs = menší výkon .
Poté jsem si napojil MAP senzor na potík a zkusil "poštelovat" množství benzínu.Lambda sonda si myslí, že směs je chudá a MAP, že tam jde obrovské množství vzduchu. Bohužel nemám po ruce jemný, takže jsem nemohl nic přesně naštelovat.

No až pojedu do ČB koupím.
Při podřazení se vždy ozvalo pár obrovských ran.

No prostě jako WRC
Na úpravě ECU mi sice pěkně srovnali výkonovou křivku, ale chce to ještě jemně doladit, jak pokračují úpravy

Další možnost je, že si koupím programátor EEPROM a začnu to ládovat rovnou do ECU. Určitě bych to nakonec sladil, ale když si představím těch nocí strávených studiem u počítače a auta.
No uvidím.
EDIT: A jako jízda přes Krumlov s KONI podvozkem nastaveným na nejtvrdší možnost nic moc.

FUFU ani nikam jet nemůže.
