S tím leštěním jste mi nasadili brouka do hlavy Zkusím je zbrousit do roviny a uvidím, jestli na těch kolech ještě budou nějaký odřeniny. Pokud nebudou, půjdou vyleštit a když na nich odřeniny budou, tak je nalakuju.
Díky
Poradí někdo, jakou barvu použít na vnitřní stranu kol - běžně lakuju jen pohledovou stranu, ale teď bych potřeboval zalakovat i vnitřní stranu, tak jako to mají z výroby "levnější" alu, že je vnitřek v nějakém černém základu. Ideálně něco, co jde použít jako základ a zároveň se dá nechat jako finální vrstva a hlavně aby se to pak nehádalo s namíchaným akrylátem, případně metalízou.
m.artty píše:Jaký lak použít na kola? Byl bych rád, aby to bylo stejně odolné jako originální lak (aby to přežilo čistění bez úhony). Mám tu teď něco, co by stálo za renovaci, ale už se mi nechce to bastlil jako dřív sprejema. Jde o moje kola na moje auto, takže si to chci udělat sám a pořádně
Otázka stále trvá, sice už jde o jiný kola, na ty původní uvažované jsem nechal být a nic s nima nedělal, protože jsem stejně jezdil na jiných
Současnost:Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD Minulost:Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Já používám normální bezbarvý lak a nikdy nebyl problém (kola používám i v zimě)
TANN3R píše:Poradí někdo, jakou barvu použít na vnitřní stranu kol - běžně lakuju jen pohledovou stranu, ale teď bych potřeboval zalakovat i vnitřní stranu, tak jako to mají z výroby "levnější" alu, že je vnitřek v nějakém černém základu. Ideálně něco, co jde použít jako základ a zároveň se dá nechat jako finální vrstva a hlavně aby se to pak nehádalo s namíchaným akrylátem, případně metalízou.
Vnitřky stříkám stříbrným Alkytonem, je to vlastně i základní barva.
Pročetl jsem vlákno a mám taky pár amatérských poznatků z toho když jsem lakoval svoje zimáky...
Jak píšou kluci... Perfektně obrousit... Moc se mi líbila práce s měkkýma houbičkama se smirkem... Ale je to otřesná práce nevynechat ani kousek aby byl perfektně matnej.... Umýt odmastit... Pak sem použil základ s plničem z výprodeje... Pár vrstev... A pokaždý prebrousit podle potřeby.. A umýt... Člověka překvapí co všechno vynechal. Pak cernej matnej lak a matnej...
Výsledek vypadá dobře a drží dobře. Když to škrábnu tak to naprase přestriknu a hotovo a není to poznat... a stálo to pár kaček. A ve finále vyleštít leštěnkou na auto...
Stejně to je pořád zaprášený a chčijou mi na to psi...
Borec nahoře se ptal na vnitřky... Úplně stejně sem to lakoval zevnitř.. Základ a barva. Myslím ze samotná normální klasická základovka je k hovnu. Alkyton to je jiná... Ale hodně hodně moc se mi osvědčilo lakovat rotující kolo... Zvlášť zevnitř..
Ale jen u trochu lepších nebo tvarově složitějších kol bych neváhal a někomu to dal ať to udělá.
Teď mám jedny lepší a láká mě nalakovat středy nějakou maximálně hlubokou černou nebo metalickou černou.
Ale čím? Transparentní černá ? Prášková lakovna? Nebo polyesterový laky nekdo délá?
Za jak dlouho to zkrabatilo? on ten alkyton vcelku dlouho "tvrdne" (tuším týden než je uplně vytvrdlý), takže jestli nebyl v tomto ten problém. Loni na jaře jsem stříkal liťáky alkytonem i z venku (takže dvě letní sezony odjety) a kola vypadají pořád stejně
S Alkytonem dělám víc jak 10 let, vím že trvdne dlouho a proto je pak i nadéle tak pružný. Nicméně se zvednul cca. dva roky starý nátěr. Měl jsem hranu u kufru natřenou Alkytonem a chtěl jsem to loni sjednotit s barvou auta (měl jsem namíchanou z lakovny, když jsem dělal nové čelo) a ejhle ono se to zvedlo a zkrabatělo.
tak tojo, já alkytonem právě stříkal poprvé celé ty kola z venku a pak na dvou sadách kol vnitřky a z venku metalízou a nehádalo se to nějak, ale je fakt že ty barvy někdy žijou vlastním životem, co jsem za těch cca 20let pochytil