vsem diky

MiTMaN: predni svetla jsem delal sam, a dost mi slo u vetsiny veci na tom aute o ucinek nez jen styling, a ver, ze bixenony jsou oproti 13let starejm vysvicenejm parabolam na H4 sakra rozdil

tyjo, ale nasvecovat to do pul treti do noci bylo drsny... a me se na tom aute v realu celkem dost libi. to je na cloveku a vo vo vo tom to je
JouiCZ: kridlo je original MX3 a menit ho nehodlam, uz od pocatku jsem to auto nechtel nejak dramaticky vzhledove predelavat (mno ten predek... he... ale ten se mi jako jedinej v originale nelibil, ted se mi paci vic) tak proto jsem nechal zadek temer puvodni a ze jsou uplne jine prahy si moc lidi, kdo to auto nezna ani nevsimne. takze se mi to ted zda jako povedenej celek. ja nejsem moc zastance velkych kridel atd vis

i kdyz kamarad tam mel upravene ze supry a nevypadalo to zle.
auto ma cca 1100kg, tak to s tim snad bude mavat pekne. a k zemi ne-e, nejsem masochysta a chcu i na horsich silnicich jezdit "normalne" takze fakt ne... a uz bych ani nezajel do garaze, uz ted skrtam
Panda: Ta druha je kamarada z MX3 klubu cela v Pakfeifer EVO paketu fotky jsou, jen se ho zeptam jestli je sem muzu placnout ju... aby ahodou nebyl nastvanej (i kdyz to on neumi) jinac ano, je to na D1 u Měřína

jsme jeli na reno zrovna
jeste bych chtel dodat, ze ten swap je zatim jedinej oficialne (v nasem mx3 klubu a co vim) potvrzenej, cili je to takovej unikat u nas, udelal jsem to proto, ze se o tom dost mluvi a me nebavi si o tom jen psat a chcu udelat ceskej navod, pac to co vim chce udelat vic lidi. takze jsem se obetoval pro vetsinu

je tam sice par much ale do tuning cupu nejdu a ani o tom nepremyslim (porad myslim, ze to auto nema ani na to se dostat na nejakym sraze do "lestenek" a pokud by se dostalo, tak budu spokojenej) a delam to pro radost, takze me nekamenujte za drobnosti
