Termik píše:
Bratranec to vyřešil geni(t)álně.. Pod dveře si na 120 dal malej vodotěsnej vypínač kterým vyřadí snad všechnu elektriku (ale nevim přesný řešení)
tom2racekiller píše:K čemu se vyklápí dveře nahoru?
K čemu se vyklápí dveře nahoru u většiny vozů Lamborghini?
Prohlídni si kastli toho vozu.
Já ji z blízka neviděl, ale prohlížel jsem si kdysi C 111.
Tam je jasný proč.
Rozměr dveří, profily kastle.
Prostě technický řešení bylo výhodnější (s ohledem na ergonomii).
****
Ale když někdo jen tak pro parádu předělá otvírání, je to něco jinýho.
Já teď ale nemluvim o Mercedesu, ale o Lamorghini... U toho mercedesu by šlo (a jistě by to bylo levnější) udělat klasicky se otvírající dveře, ale budiž, tvůj argument beru. Teď zpátky k Lamorghini - proč oni volí ten systém otevírání dveří? Třeba modely Gallardo a Murcielago jsou tvarově hodně podobný a u každýho se otevíraji dveře jiným stylem. Řekl jsem svoje argumenty, čekám na ty tvoje.
Brutus píše:Já teď ale nemluvim o Mercedesu, ale o Lamorghini... U toho mercedesu by šlo (a jistě by to bylo levnější) udělat klasicky se otvírající dveře, ale budiž, tvůj argument beru. Teď zpátky k Lamorghini - proč oni volí ten systém otevírání dveří? Třeba modely Gallardo a Murcielago jsou tvarově hodně podobný a u každýho se otevíraji dveře jiným stylem. Řekl jsem svoje argumenty, čekám na ty tvoje.
Já jsem si je neprohlížel, takže skutečný důvod neznám.
Vyklápění dveří nahoru má nějaký důvod - buď je nelze klasicky ukotvit do sloupků, nebo jejich rozměr (délka) a hmotnost by působila příliš velkou silou na úchyty a proto se vyklápí nahoru neco nějak šikmo.
Pokud sis to detailněji prohlížel, asi to budeš vědět přesně...???
Brutus píše:Já teď ale nemluvim o Mercedesu, ale o Lamorghini... U toho mercedesu by šlo (a jistě by to bylo levnější) udělat klasicky se otvírající dveře, ale budiž, tvůj argument beru. Teď zpátky k Lamorghini - proč oni volí ten systém otevírání dveří? Třeba modely Gallardo a Murcielago jsou tvarově hodně podobný a u každýho se otevíraji dveře jiným stylem. Řekl jsem svoje argumenty, čekám na ty tvoje.
Já jsem si je neprohlížel, takže skutečný důvod neznám.
Vyklápění dveří nahoru má nějaký důvod - buď je nelze klasicky ukotvit do sloupků, nebo jejich rozměr (délka) a hmotnost by působila příliš velkou silou na úchyty a proto se vyklápí nahoru neco nějak šikmo.
Pokud sis to detailněji prohlížel, asi to budeš vědět přesně...???
Tome, řeknu ti to naprosto přesně. Uchycení dveří by bylo možný u obou modelů Lamborghini úplně stejně, ale přesto je každej model řešenej jiným způsobem. Cheš vědět proč? Je to jenom kvůli efektu - vypadá to dobře a je to taková technická perlička, jinej důvod to prostě nemá. Stejně tak je to u toho rapida, u kterýho náš rozhovor začal - je to taky jenom pro efekt - machrovina. Je jasný, že na STK ani dopraváci z toho radost mít nebudou, to je ale už jiná věc. Z hlediska bezpečnosti je určitě lepší klasický otevírání, ale to je na delší povídání.
Brutus píše:Tome, řeknu ti to naprosto přesně. Uchycení dveří by bylo možný u obou modelů Lamborghini úplně stejně, ale přesto je každej model řešenej jiným způsobem. Cheš vědět proč? Je to jenom kvůli efektu - vypadá to dobře a je to taková technická perlička, jinej důvod to prostě nemá. Stejně tak je to u toho rapida, u kterýho náš rozhovor začal - je to taky jenom pro efekt - machrovina. Je jasný, že na STK ani dopraváci z toho radost mít nebudou, to je ale už jiná věc. Z hlediska bezpečnosti je určitě lepší klasický otevírání, ale to je na delší povídání.
Tak asi jo, zřejmě výrobce chce ukázat, že umí nějaký nestandartní věci.
Samozřejmě si řádně pan zákazník zaplatí
----
Já to ale u běžných kár nevidím jako nic zvlášť výhodnýho.
Určitě bych nesolil prachy právě za tohle.
A teduz by to zas chtelo nejaky fotky ne? Me osobne se to líbí! Ma napad a chces ho realizovat - pustil se do toho - lepsi nez tady tlemet do monitoru a hadat se jestli to ma smysl nebo ne....
tom2racekiller píše:Tak asi jo, zřejmě výrobce chce ukázat, že umí nějaký nestandartní věci.
Samozřejmě si řádně pan zákazník zaplatí
----
Já to ale u běžných kár nevidím jako nic zvlášť výhodnýho.
Určitě bych nesolil prachy právě za tohle.
Tak sme si ujasnili jak to je. Já bych asi z bezpečnostního hlediska (nehledě na finance) hodně váhal, jestli to tam dát, ale Fiestovi se to líbí (a kupodivu nemá na Lambo), tak si to na svý káře udělá taky
Brutus píše:Tome, řeknu ti to naprosto přesně. Uchycení dveří by bylo možný u obou modelů Lamborghini úplně stejně, ale přesto je každej model řešenej jiným způsobem. Cheš vědět proč? Je to jenom kvůli efektu - vypadá to dobře a je to taková technická perlička, jinej důvod to prostě nemá. Stejně tak je to u toho rapida, u kterýho náš rozhovor začal - je to taky jenom pro efekt - machrovina. Je jasný, že na STK ani dopraváci z toho radost mít nebudou, to je ale už jiná věc. Z hlediska bezpečnosti je určitě lepší klasický otevírání, ale to je na delší povídání.
Tak asi jo, zřejmě výrobce chce ukázat, že umí nějaký nestandartní věci.
Samozřejmě si řádně pan zákazník zaplatí
----
Já to ale u běžných kár nevidím jako nic zvlášť výhodnýho.
Určitě bych nesolil prachy právě za tohle.
zaparkuj si někdy u hypernohy a uvidíš jak je výhodný mít otvírání nahoru
Lolek píše:Nechtěli by ste místo toho hádání dát nějaký další foto jak probíhají úpravy? Docela by mě zajímalo jak se to vyvíjí.
mne taky
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd