Vlastní př. nárázník
Vlastní př. nárázník
Začínam dělat přední nárazník a chtěl bych ho udělat pořádně
. Základ (vršek) je FORD Escort MK V, spodek je MEGAN. To jsem dal dokupy díky horkovzdušce,špachtlí a spálených prstů. Ten hybrid jsem dotvaroval montážní pěnou. Tak teď jak dál? Že asi laminovat vím(něco sem s ním už taky dělal),ale nerad bych to teď zmrvil
. Prosím poraďte čím a popř. kolik vrstev,atd. MOC ĎEKUJU
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlastní př. nárázník
ja mel za to, ze montazni pena se pouziva k tvorbe kopita....ale mozna se pletu
VW PASSAT B5
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem si děla na senátora nárazník tak,že jsem k origo vrvhní části přišrouboval pomocí asi 60ks samořezek spodní díl z felície a pak jsem to jen překitoval vlákninou
auto už jsem prodal ale pokud vím tak to ještě drží 
- Přílohy
-
- P1010034.jpg (64.42 KiB) Zobrazeno 1960 x
Commodore B 3.0 24V Nitro
Audi A8 D3 4,2i
Audi A8 D3 4,2i
kamarad to ma podobne, akorat tech samorezu ma v kazdym narazniku 200Ilegaltuner píše:Já jsem si děla na senátora nárazník tak,že jsem k origo vrvhní části přišrouboval pomocí asi 60ks samořezek spodní díl z felície a pak jsem to jen překitoval vlákninouauto už jsem prodal ale pokud vím tak to ještě drží
- Ilegaltuner
- Příspěvky: 3826
- Registrován: 22 pro 2005 22:24
- Bydliště: Český Těšín Věk:už 28
- Kontaktovat uživatele:
dělal jsem několik nárazníků,pokud bude z více nestejných materiálů bode ve spojích praskat, takže ho jedině celej přelaminovat, ale zase na druhou stranu hodně stoupne váha, komu to vadí tak to nelaminuje ale udělá to do čista třeba tím tmelem ,nárazník se sundá namaže separátorem a celej se přelaminuje ale tak aby původní nárazník šel vyndat, ideální je vrstva lamina tak 5mm +, vzniklá forma se začistí tam kde se udělala bublina(y) dokitovat a dobrosit dočista, a pak zase separátor a laminovat už nový nárazník, tloušťku podle toho jak má být těžký=pevný, doporučuji zachovat původní výztuhy nárazníku.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
no ze bude plast vs laminat praskat jsem slysel hodnekrat, zni to i logicky
ale pravda to bejt nemusi
ja mel na zadnim narazniku napasovanej laminatovej naraznik z calibry (nárazník nebyl následne celý prelaminovany)
ted jsem ho po dvou letech prodal, s jednou prasklinou a to v miste puvodniho plastu nikoliv na styku
krap sem s nim nekolikrat o zem, jezdil jsem s nim v zime, nekolikrat sundaval a nandaval a nic
ten chlapik co ho delal rikal ze ve spoji nepraskne a neprasknul
ale pravda to bejt nemusi
ja mel na zadnim narazniku napasovanej laminatovej naraznik z calibry (nárazník nebyl následne celý prelaminovany)
ted jsem ho po dvou letech prodal, s jednou prasklinou a to v miste puvodniho plastu nikoliv na styku
krap sem s nim nekolikrat o zem, jezdil jsem s nim v zime, nekolikrat sundaval a nandaval a nic
ten chlapik co ho delal rikal ze ve spoji nepraskne a neprasknul
Touran BMM
jarda: pekne,ale ja to myslel trochu jinak. Chcu od te červené čáry:
album_pic.php?pic_id=6696
udelat nejake prodlouzeni, něco jako toto:
album_pic.php?pic_id=6697
ale cele to spojit aby to vypadalo jako jeden dil.
album_pic.php?pic_id=6696
udelat nejake prodlouzeni, něco jako toto:
album_pic.php?pic_id=6697
ale cele to spojit aby to vypadalo jako jeden dil.
jednoduše nakup montážní pěnu,pod nárazník si podlož rovnou desku tak vysoko jak budeš mít vysoko spodní hranu budoucího nárazníku ,dej na ni papír,igelit apod aby se ta pěna k tý desce nepřilepila no a foukej pěnu(lepší po částech ,nesnažit se to foukat naráz ,to nejde),nech vytvrdnout a pak řež tvary dle libosti ,bruš ,dofoukávej až z toho bude tvar dle tvých představ,no a pak buď laminát ,nebo výroba kopyta.Stingr píše:nikdo neporadi??
přesnň takhle to chcu dělat, bez kopyta, ale nevim kolik mám použít vrstev a v jake gramáži, jestli to mám nák střídat nebo všechno v jedné gramážimonty01 píše:jednoduše nakup montážní pěnu,pod nárazník si podlož rovnou desku tak vysoko jak budeš mít vysoko spodní hranu budoucího nárazníku ,dej na ni papír,igelit apod aby se ta pěna k tý desce nepřilepila no a foukej pěnu(lepší po částech ,nesnažit se to foukat naráz ,to nejde),nech vytvrdnout a pak řež tvary dle libosti ,bruš ,dofoukávej až z toho bude tvar dle tvých představ,no a pak buď laminát ,nebo výroba kopyta.Stingr píše:nikdo neporadi??
- Eskláda
- Moderátor
- Příspěvky: 3893
- Registrován: 04 bře 2005 12:17
- Bydliště: Chodov
- Kontaktovat uživatele:
viz foto..
http://parecekk.album.cz/vse-mozne/ttt7 ... c23348.jpg
S-MAX
CARSFOLIE- http://www.CARSFOLIE.cz/ FOLIOVÁNÍ AUT......
CARSFOLIE- http://www.CARSFOLIE.cz/ FOLIOVÁNÍ AUT......
Takovej se mi moc nelibi, ja chcu neco takoveho:
album_pic.php?pic_id=6713
album_pic.php?pic_id=6712
album_pic.php?pic_id=6714
album_pic.php?pic_id=6713
album_pic.php?pic_id=6712
album_pic.php?pic_id=6714
no já bych teda to místo jak jsi označil normálně odříznul a ten zbytek zase svařil, pokud je to teda plast, nebo je to lamino? to by sis s tím netroufl takhle do sněhu ne?Eskláda píše:potřebuji poradit_ mám asi opačnej problém než vy ostatní,mám tuning nárazník ale při seriovém podvozku je nárazník 5 cm nad zemí,dnes budu snižovat auto a 4 cm v podstatě by byl 1 cm nad zemí proto se musí zase o 4cm skrátit,musel jsem koupit zatim originální nárazník NEŽ TEN TUNINGOVEJ -! ZKRÁTIM !- otázka je ale jak?????
![]()
viz foto..
http://parecekk.album.cz/vse-mozne/ttt7 ... c23348.jpg
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
- Eskláda
- Moderátor
- Příspěvky: 3893
- Registrován: 04 bře 2005 12:17
- Bydliště: Chodov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlastní př. nárázník
to jarda
je to lamino.. drží docela dost.. hodněkrát jsem škrtl a myslel že je po něm ale v pohodě,jen pár škrábaců..
je to lamino.. drží docela dost.. hodněkrát jsem škrtl a myslel že je po něm ale v pohodě,jen pár škrábaců..
S-MAX
CARSFOLIE- http://www.CARSFOLIE.cz/ FOLIOVÁNÍ AUT......
CARSFOLIE- http://www.CARSFOLIE.cz/ FOLIOVÁNÍ AUT......
Vrstev 3-4 dle tloušťky na nosný části +2 -jestli budeš pod tím nechávat ten starej stačej 3 -gramáž nevím ani nestřídám ,kupuju plátno 2x1m, ale nenašel jsem obal.Můžu tě odkázat na www.havel-composites.com jsou ti schopni poradit fundovanějc.Stingr píše: přesnň takhle to chcu dělat, bez kopyta, ale nevim kolik mám použít vrstev a v jake gramáži, jestli to mám nák střídat nebo všechno v jedné gramáži





