Začínam dělat přední nárazník a chtěl bych ho udělat pořádně . Základ (vršek) je FORD Escort MK V, spodek je MEGAN. To jsem dal dokupy díky horkovzdušce,špachtlí a spálených prstů. Ten hybrid jsem dotvaroval montážní pěnou. Tak teď jak dál? Že asi laminovat vím(něco sem s ním už taky dělal),ale nerad bych to teď zmrvil . Prosím poraďte čím a popř. kolik vrstev,atd. MOC ĎEKUJU
Já jsem si děla na senátora nárazník tak,že jsem k origo vrvhní části přišrouboval pomocí asi 60ks samořezek spodní díl z felície a pak jsem to jen překitoval vlákninou auto už jsem prodal ale pokud vím tak to ještě drží
Ilegaltuner píše:Já jsem si děla na senátora nárazník tak,že jsem k origo vrvhní části přišrouboval pomocí asi 60ks samořezek spodní díl z felície a pak jsem to jen překitoval vlákninou auto už jsem prodal ale pokud vím tak to ještě drží
kamarad to ma podobne, akorat tech samorezu ma v kazdym narazniku 200 pretahly hlinikovym kitem ... a taky drzi
CUMHO: nahoď fotku, to bych chtěl vidět toho hybrida
Jinak v čem je problem? Jestli jde jen o to to nějak spatlat na koleně tak si kup v OBI plechovku polyesteru a kousek skelný tkaniny... podle mě stačí 1-2 proužky a to zatmelit potom
dělal jsem několik nárazníků,pokud bude z více nestejných materiálů bode ve spojích praskat, takže ho jedině celej přelaminovat, ale zase na druhou stranu hodně stoupne váha, komu to vadí tak to nelaminuje ale udělá to do čista třeba tím tmelem ,nárazník se sundá namaže separátorem a celej se přelaminuje ale tak aby původní nárazník šel vyndat, ideální je vrstva lamina tak 5mm +, vzniklá forma se začistí tam kde se udělala bublina(y) dokitovat a dobrosit dočista, a pak zase separátor a laminovat už nový nárazník, tloušťku podle toho jak má být těžký=pevný, doporučuji zachovat původní výztuhy nárazníku.
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
Mám podobnou zkušenost jako Amogh. Mezi zadním n. a spoilerem (plastovým)RS2000 byla nehezká spára tak jsem jí přelaminoval proužkem a nepraská nic ani po pár šlupkách do obrubníků a něhu. Ale naproti přední nevydržel a jsou na něm prasklinky. Tak je to 50:50
Taky si chcu udělat naraznik, použít původní a ten prodloužit a dotvarovat a chtěl bych vědět kolik mám dát těch vrstev lamina aby to něco vydrželo, jestli budou stacit 3 nebo 4 a jestli mam použít tkaninu o stejné gramáži nebo to nejak střídat a měnit i směr vlaken.. diky za rady.
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
jednoduše nakup montážní pěnu,pod nárazník si podlož rovnou desku tak vysoko jak budeš mít vysoko spodní hranu budoucího nárazníku ,dej na ni papír,igelit apod aby se ta pěna k tý desce nepřilepila no a foukej pěnu(lepší po částech ,nesnažit se to foukat naráz ,to nejde),nech vytvrdnout a pak řež tvary dle libosti ,bruš ,dofoukávej až z toho bude tvar dle tvých představ,no a pak buď laminát ,nebo výroba kopyta.
jednoduše nakup montážní pěnu,pod nárazník si podlož rovnou desku tak vysoko jak budeš mít vysoko spodní hranu budoucího nárazníku ,dej na ni papír,igelit apod aby se ta pěna k tý desce nepřilepila no a foukej pěnu(lepší po částech ,nesnažit se to foukat naráz ,to nejde),nech vytvrdnout a pak řež tvary dle libosti ,bruš ,dofoukávej až z toho bude tvar dle tvých představ,no a pak buď laminát ,nebo výroba kopyta.
přesnň takhle to chcu dělat, bez kopyta, ale nevim kolik mám použít vrstev a v jake gramáži, jestli to mám nák střídat nebo všechno v jedné gramáži
potřebuji poradit_ mám asi opačnej problém než vy ostatní,mám tuning nárazník ale při seriovém podvozku je nárazník 5 cm nad zemí,dnes budu snižovat auto a 4 cm v podstatě by byl 1 cm nad zemí proto se musí zase o 4cm skrátit,musel jsem koupit zatim originální nárazník NEŽ TEN TUNINGOVEJ -! ZKRÁTIM !- otázka je ale jak?????
Eskláda píše: potřebuji poradit_ mám asi opačnej problém než vy ostatní,mám tuning nárazník ale při seriovém podvozku je nárazník 5 cm nad zemí,dnes budu snižovat auto a 4 cm v podstatě by byl 1 cm nad zemí proto se musí zase o 4cm skrátit,musel jsem koupit zatim originální nárazník NEŽ TEN TUNINGOVEJ -! ZKRÁTIM !- otázka je ale jak?????
no já bych teda to místo jak jsi označil normálně odříznul a ten zbytek zase svařil, pokud je to teda plast, nebo je to lamino? to by sis s tím netroufl takhle do sněhu ne?
Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Stingr píše:
přesnň takhle to chcu dělat, bez kopyta, ale nevim kolik mám použít vrstev a v jake gramáži, jestli to mám nák střídat nebo všechno v jedné gramáži
Vrstev 3-4 dle tloušťky na nosný části +2 -jestli budeš pod tím nechávat ten starej stačej 3 -gramáž nevím ani nestřídám ,kupuju plátno 2x1m, ale nenašel jsem obal.Můžu tě odkázat na www.havel-composites.com jsou ti schopni poradit fundovanějc.