Názory lidí na japany
Moderátor: Zemi
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:


Bylo to tam takhle tak jsem to nezkoumal a rekl jsem si ze je to motor prvniho auta

Naposledy upravil(a) street.racer dne 04 zář 2005 20:45, celkem upraveno 1 x.
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- Moderátor
- Příspěvky: 592
- Registrován: 21 čer 2004 01:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- DaveS
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 18 črc 2005 20:54
- Bydliště: Praha - Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
to jo...
Nissan R390 GT1, Japonsko 1999
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol, cestovní provedení závodního okruhového speciálu. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem DOHC a objemem 3495 cm³, vrtání 85 mm a zdvih 77 mm, komprese 9,0, přeplňování dvěma turbodmychadly, výkon 404 kW (550 koní) při 6800 ot/min, točivý moment 637 Nm při 4400 ot/min. Šestistupňová sekvenční převodovka, rozvor 2720 mm, vnější rozměry 4719x1999x1140 mm, hmotnost 1098 kg, maximální rychlost přes 300 km/h a zrychlení na stovku za 3,9 s.
Cena vozu byla jeden milión amerických dolarů.
Nissan R390 GT1, Japonsko 1999
Dvoudvéřové dvoumístné kupé, motor uprostřed před zadní nápravou a pohon zadních kol, cestovní provedení závodního okruhového speciálu. Vidlicový osmiválec V8 s rozvodem DOHC a objemem 3495 cm³, vrtání 85 mm a zdvih 77 mm, komprese 9,0, přeplňování dvěma turbodmychadly, výkon 404 kW (550 koní) při 6800 ot/min, točivý moment 637 Nm při 4400 ot/min. Šestistupňová sekvenční převodovka, rozvor 2720 mm, vnější rozměry 4719x1999x1140 mm, hmotnost 1098 kg, maximální rychlost přes 300 km/h a zrychlení na stovku za 3,9 s.
Cena vozu byla jeden milión amerických dolarů.
- Přílohy
-
- nissan R390 Gt1.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1181 x
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....
- PinkFloyd01
- Příspěvky: 99
- Registrován: 11 kvě 2005 23:11
- Bydliště: Nejdek
- Kontaktovat uživatele:
Ja teda musim rict,ze jsem srdcem japonec,jako vysitej, je pravda,ze mam beckovyho sopla korzu, ale mam 1.5D a to je motor od Isuzu a co si budem povidat....kastle zrezla,na nic atd....ale jediny,co je v tom aute,tak je motor .....ten motor na to co to je lita jako blazen a to se projevuje ta japonska sila, diesel,kterej ma nejvyssi vykon pri 4800 otacek,to se taky jen tak nevidi. Takze japonec to nejlepsi na konec, vim to i od tatika,kterej dela pro toyotu, at se kazdymu libi co chce,ale ja si budu vozit svuj zadek jen a jen v japoncovi,protoze japonec je japonec 





- DaveS
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 18 črc 2005 20:54
- Bydliště: Praha - Český Brod
- Kontaktovat uživatele:
pinkFloyd01: zajimavy, kamos ma tu samou Corsu 1.2... a uplne v pohode, pekny zivy auticko.... ale ve sprintu sem ho dal.
Ted jedna raketa.... stara ale pekna.
Ted jedna raketa.... stara ale pekna.
- Přílohy
-
- celica XX 2000 G-turbo 1984.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1141 x
Honda prelude 2.0i 16V - minulost .....BMW e46 320D - pritomnost..... KTM exc 200-2001-35KW....