jenze si neuvedomujete, ze je ladit a LADIT

to, ze tam nedko da hribek z Jamaru za 400,- se na me nezlobte,ale to neni ladeni motoru. pokud delam vetsi zasahy tak je samozrejme na miste neco udelat i s touto veci. Toyotu jsem nikdy nemel a neznam problem primo u ni,ale kazdopadne pokud si nekdo mysli, ze mu otevrenej filtr spacha nejakej mega narust vykonu, tak at si to mysli

stejne tak jevim k cemu by mi bylo ze bych tam dal dokonce filtr s AL lestenou trubkou coz asi u nekoho znamena vrchol tuningove upravy. A proc se vyrabeji lepsi dily? Lepsi dil znamena al trubka na ktere je ten napis mugen?

mas graf z brzdy, kolik tento dil pridal vykonu? to by me zajimalo

Ale zase se vracime na zacatek kterej znamena ladeni a LADENI - to velkym pismem jsou upravy jen motoru za statisice kde se davaji pevnejsi, vetsi a lepsi komponenty ktere by realnou hodnotu auta zvedli tak, ze by to vyrobce neprodal a to on nepotrebuje - ne ze by to neumel... a ty gangsta upravy ala jamar heh... jina vec je naporove sani ktere musi byt samo dobre udelane a funguje jen pri vysoke rychlosti - to jakz takz beru. A jeste mi teda reknete jak by to lepsi sani melo vypadat, z ceho bude udelane a kudy ho povedete kdyz ma ten motor klapku smerovanou nad palici... klidne to i nakreslete do toho obrazku...

alespon mate domaci ukol

Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí
