Ano presne tak, uplne vylestene kanaly jsou spis take na skodu to je pravda... Takze ted tady stavime na hlavu vsechny idealy tuningaru a budem za to upaleni...

teda ja urcite
Vyfuk z silnejsi verze je lepsi - dukaz misto slibu? Nemame, ale mame argument - to si to jako kazda automobilka schvalne komplikuje tim, ze da na - ted placnu treba 1.6l motor jinaci potrubi nez na 2.0l kdyz to s potrubim z 2.0l jede dokonce lip? Nebyl by pro ne tedy lepsi bouchat jeden typ kterej je uplne nejlepcejsi pro vsechno a hotovo? Jasne ze to nejde, pac to je blbost a zrovna v pocitani vyfuku jsme na hodne tenkem lede - jednomu motoru svedci to a jinemu naopak... ale co je pro temer kazdy atmosfericky zazehovy motor shodne je to, ze potrebuje zpetne tlaky, bez kterych nepracuje tak jak ma. A co se stane kdyz mu ty tlaky odbourame tim, ze vyrezeme kat, stredak a dame dozadu mega tuning remuse? Motor se akorat tak trapi a Vam pocit ze to jede ja pichla svine dava akorat hluk z toho vyfuku - bohuzel. a Vaso co se mi zda jako total blbost je (ale ted nevim samozrejme k jakemu ucelu auto pouzivas) provozovat treba po meste auto s postavenym vyfukem na horni s_pektrum otacek... duvod? Rve to, zere to a stejne to pri te spotrebe hovno jede a akorat me bouchne hlava z toho hluku (jsme v cechach a tady se kazdej jako prvni pta na spotrebu, ja se zeptam jnac - proc pri stejne spotrebe (tipuju tak 14l/100) neprovozovat neco, co zere podobne,ale ma to tak 2x vic hp). Takhle bych si postavil auto maximalne jako specialku na okruh... ale kdo chce kam... Kua, zase jsem se rozepsal

Mazda MX3 1.8l V6@2.5l V6 -> Mondeo 2002 2.0TDDI -> Mondeo 2009 TDCI TitaniumX, Fiesta XR2i 1.6 @ 130Hp, Fiat 126RR bambino rapido prototipo, Fiat 126P retro style, Ford Transit 2.5D a už bych chvilu neměl další krám kupovat, zatím stačí
