Fiat Coupe 20VT - dnes změřeno 373 ps :-)

Tuningová scéna v Karviné, Bohumíně, Havířově a okolí

Moderátor: Dave0401

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stanley
Příspěvky: 890
Registrován: 05 bře 2010 17:58

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Stanley »

.
Naposledy upravil(a) Stanley dne 24 led 2017 20:19, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Stanley
Příspěvky: 890
Registrován: 05 bře 2010 17:58

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Stanley »

.
Naposledy upravil(a) Stanley dne 24 led 2017 20:20, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od honza 2.0 16v »

pěkné... typické chovíní 20VT s chipem... nakopnutí na 370 a opadnutí kamsi ke 340Nm:)

jinak přenýst to jde, angláni jsou toho důkazem... tam pár 400PS+ coupe jezdí dokonce v běžným provozu... jedno už má najeto přes 120tkm... takže to chce používat mozek...

http://www.torquestats.com/hall_of_fame/Fiat/" onclick="window.open(this.href);return false;

přestavba na 4x4 není pro vysoký výkony výhra - převodovka pro 4 kolu toho moc nevydrží (byť je z integrály - ale soutěžní integrála vs. civil používanej pro přestavbu je jak nebe a dudy..), takže chce přestavbovou sadu ozubenejch kol s větším modulem, dále ocelový pláty na dělící roviny a podobný vychytávky... jeden germán to poměrně dlouho vychytával a už jezdí/il...protže musel kvůli 4 kole na 5 válci upravit olejovou vanu a v zatáčkách mu to jaksi chvilkově nemazalo... následky si jistě umíte představit..

Vojtuch
Příspěvky: 358
Registrován: 14 říj 2004 23:30
Bydliště: Těšínské Slezsko

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Vojtuch »

Video z měření na brzdě

http://www.youtube.com/watch?v=c65lb2urNO8" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=nD3EyCE-2m8" onclick="window.open(this.href);return false;
Přílohy
New_DSCF0023.jpg
New_DSCF0023.jpg (171.63 KiB) Zobrazeno 3485 x

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Ritchma »

Stanley píše:http://www.youtube.com/watch?v=w4yf5efKuSM 515whp na předku
To se tu zase píšou věci, že se to nedá zvládnout. Opět jedna stará paní povídala.
Sem tam je problém s torque steer ale to už se člověk musí naučit prostě řídit.
A tohle video dokazuje co? Že přemotorovaná FWD umí jezdit rovně? Chtěl bych to vidět někde na okresce...
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

No na takové stádo koní bych se taky přikláněl ke čtyřkole. nějakou z italských aut jde určo sehnat za slušné peníze...
jinak na rovince to pojede, ale na okreskách ujede auto s polovičním výkonem, protože bude mít lepší trakci...

Jinak než 4OOPS projekt, bych zkusil zjistit proč to má těch 24O PS místo těch, které to mít má.
Protože když to bude 1OO% stav, tak myslím že nebude majitele lákat víc :-D

každopádně :respect:
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

F.l.a.n.e.l. píše:No na takové stádo koní bych se taky přikláněl ke čtyřkole. nějakou z italských aut jde určo sehnat za slušné peníze...
jinak na rovince to pojede, ale na okreskách ujede auto s polovičním výkonem, protože bude mít lepší trakci...

Jinak než 4OOPS projekt, bych zkusil zjistit proč to má těch 24O PS místo těch, které to mít má.
Protože když to bude 1OO% stav, tak myslím že nebude majitele lákat víc :-D

každopádně :respect:
Tlaky v motoru ok, na všech válcích okolo 10, ale na jednom z nich držela svíčka jen na pár závitech a byla opálená. Tak tam jsem o nějaké koníky určitě přišel. Jinak, jak už jsem psal 4x4 je finančně úplně někde jinde, než úprava motoru a věcí okolo.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Ten fiat ma 3O2 koní nebo kolik ne? tak jaktože na válcích takový rozdil? :shock: :shock: :shock:
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od blázen »

ty tlaky jsou na studeným motoru? pač 10 není nic moc.. a ne pro 400hp motor

plnící tlak je stejný dle budíku?
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Butcher
Příspěvky: 3186
Registrován: 15 říj 2006 23:48
Bydliště: Sodom and Gomorrah
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Butcher »

Stanley : Spin for the win :kladivo:

400hp FWD na sprinty proc ne...
KEHO rennsport

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

blázen píše:ty tlaky jsou na studeným motoru? pač 10 není nic moc.. a ne pro 400hp motor

plnící tlak je stejný dle budíku?
10 bylo na zahřátém motoru.

Turbo tlačí 1,3 baru
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Ultima
Příspěvky: 462
Registrován: 19 dub 2007 07:40

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Ultima »

dobra volba 4x4 by byla z tempry, je dostupna a jednoducha a pritom vydrzi...

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

No časem by to bylo jistě rozumné, ale teď půjdou všechny prachy na motor, aby vše šlapolo jak má.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
djchrpa
Příspěvky: 1252
Registrován: 28 bře 2006 20:47
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od djchrpa »

Fiátek Coupe mi příjde jako ideální základ, takže držím palce 8)
Nafta & benzín

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od honza 2.0 16v »

hádka FWD vs AWD - stačí si přečíst a kliknou an odkaz co sme dal... 4koly tam jsou pouze těžký speciály na 1/4 míli, jinak vše FWD i s 500+ HP...

ad koně na motoru - měl ten motor ty koně vůbec někdy? máš to doložený, nebo to bylo zbožný přání předchozího majitele? to je problém dotaženejch 20VTček- původní majitel kupujicímu něco nakukal a pak se tady šířej fámy o tom že to má 270 (skutečnost byla v ten moment sotva 240) další jiný turbo a 320-skutečnost 250 a turbo stejný velikosti jako TB28...

ohledně motoru se na FCC určitě spoj s Marcelem z nera... :pifko:

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dave0401 »

Provedl jsem zde mensi uklid... :roll:
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

honza 2.0 16v píše:hádka FWD vs AWD - stačí si přečíst a kliknou an odkaz co sme dal... 4koly tam jsou pouze těžký speciály na 1/4 míli, jinak vše FWD i s 500+ HP...

ad koně na motoru - měl ten motor ty koně vůbec někdy? máš to doložený, nebo to bylo zbožný přání předchozího majitele? to je problém dotaženejch 20VTček- původní majitel kupujicímu něco nakukal a pak se tady šířej fámy o tom že to má 270 (skutečnost byla v ten moment sotva 240) další jiný turbo a 320-skutečnost 250 a turbo stejný velikosti jako TB28...

ohledně motoru se na FCC určitě spoj s Marcelem z nera... :pifko:
No komplet mojí úpravu řeším s Phobem, myslím že se hodně vyzná...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

Zatím věci co už jsou vybrány:

Turbo GT2871R
Vstřiky budou okolo 400cc
spojka keramika
čerpadlo Sytec Walbro 255
nalazení ECU - Phob

ještě sehnat nějaký dobrý EBC
sehnat IC - asi polsko okolo 300 zl.
regulator tlaku paliva
Naposledy upravil(a) Dolph dne 15 črc 2011 16:54, celkem upraveno 1 x.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

honza 2.0 16v píše:hádka FWD vs AWD - stačí si přečíst a kliknou an odkaz co sme dal... 4koly tam jsou pouze těžký speciály na 1/4 míli, jinak vše FWD i s 500+ HP...

ad koně na motoru - měl ten motor ty koně vůbec někdy? máš to doložený, nebo to bylo zbožný přání předchozího majitele? to je problém dotaženejch 20VTček- původní majitel kupujicímu něco nakukal a pak se tady šířej fámy o tom že to má 270 (skutečnost byla v ten moment sotva 240) další jiný turbo a 320-skutečnost 250 a turbo stejný velikosti jako TB28...

ohledně motoru se na FCC určitě spoj s Marcelem z nera... :pifko:
Jinak ty koně to moje auto asi nikdy ani nemělo... :( ale o to více se mi teď chce do te předělávky 8)
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Stanley
Příspěvky: 890
Registrován: 05 bře 2010 17:58

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Stanley »

.
Naposledy upravil(a) Stanley dne 24 led 2017 20:21, celkem upraveno 1 x.

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od blázen »

Stanley píše:Podle čeho si teda soudil, že máš 302hp tyjo. To chceš tento rok provádět ty změny? Jsem zvědav na výsledky.
myslím,že to s tím koupil,udával to tenkrát prodejce..pokud se nepletu
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Dolph píše:Zatím věci co už jsou vybrány:

Turbo GT2871R
Vstřiky budou okolo 400cc
spojka keramika
čerpadlo Sytec Walbro 255
nalazení ECU - Phob

ještě sehnat nějaký dobrý EBC
sehnat IC - asi polsko okolo 300 zl.
regulator tlaku paliva
na mechanický věci to nakonec stejně skončí u Marcela... nebo motor nebudeš otevírat vůbec a jen na něj navěšíš pozlátka?

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od blázen »

s těma kompresema co má je to před takovým to cílem úprav zralý na nový písty určitě..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

blázen píše:
Stanley píše:Podle čeho si teda soudil, že máš 302hp tyjo. To chceš tento rok provádět ty změny? Jsem zvědav na výsledky.
myslím,že to s tím koupil,udával to tenkrát prodejce..pokud se nepletu
Prodejce to dokládal nějakým papírem z brzdy...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

honza 2.0 16v píše:
Dolph píše:Zatím věci co už jsou vybrány:

Turbo GT2871R
Vstřiky budou okolo 400cc
spojka keramika
čerpadlo Sytec Walbro 255
nalazení ECU - Phob

ještě sehnat nějaký dobrý EBC
sehnat IC - asi polsko okolo 300 zl.
regulator tlaku paliva
na mechanický věci to nakonec stejně skončí u Marcela... nebo motor nebudeš otevírat vůbec a jen na něj navěšíš pozlátka?
Zatím se udělají věci okolo a půjde na brzdu...a podle výsledku se pujde na vnitřnosti. Ale to až přes zimu.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Slastik
Příspěvky: 60
Registrován: 12 pro 2004 17:53
Bydliště: Karviná

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Slastik »

Taky se pridavam, 400koni na FWD proc ne...hlavne samosvor, slicky a rozum....tri zakladni veci s kteryma to pojede...(krome zbytku samo) Ja mel taky v planu udelat z golfa II kolem 240kw ...ale kdyz jsem zacal zjistovat ceny vseho co je potreba tak jsem nejak upustil a zustanu u nynejsich necelych 200hp... slo by to a celkem za levny peniz, ale zivotnost motoru by byla velice nizka.. :-( Dolph ma dobry zaklad a ma na cem stavet takze drzim palce ;-)
Jedno pomale naftove kombikove malozrouci nemecke kazdodenne-jezdici :-/

Druhe rychle benzinove turbove hodnezrouci vicebarevne cesko-nemecke vikendove :-D

kony5
Příspěvky: 1337
Registrován: 30 pro 2008 22:21

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od kony5 »

honza 2.0 16v přestavba na 4x4 není pro vysoký výkony výhra - převodovka pro 4 kolu toho moc nevydrží (byť je z integrály - ale soutěžní integrála vs. civil používanej pro přestavbu je jak nebe a dudy..), takže chce přestavbovou sadu ozubenejch kol s větším modulem, dále ocelový pláty na dělící roviny a podobný vychytávky... jeden germán to poměrně dlouho vychytával a už jezdí/il...protže musel kvůli 4 kole na 5 válci upravit olejovou vanu a v zatáčkách mu to jaksi chvilkově nemazalo... následky si jistě umíte představit..

: mužeš mi vysvětlit pojem ocelový pláty na dělící roviny???
přestavbu na awd mám už zasebou ale o nějakým zpevnění převodovky a hlavně jejího zvonu uvažuju protože se mi nezdá že to ten křehkej hliník udrží ( v plánu 400hp - 4G63t ) ....trochu se bojím aby to pnutí nedělalo neplechu aby se to nějak nervalo přece jen ten hliník má asi jiný vlastnosti než ocelová klec kolem převodovky....

jinak k fwd pohonu nevim no...na sprinty nejlepší rwd ... navíc při fwd se při akceleraci nadlehčí předek takže se sniži trakce.....určitě bych šel na výkonově normální motor možná s přidaným tlakem, dobre brzdy a nějaký ten awd podvozek, neni to zas tak nakladné jak to vypadý pokud je vhodný dárce. jen to opiskuješ nastříkáš daš nový ložiska čepy silentbloky , a zvěsíš to tam....horší je umístění motoru z důvodu např vývodu kardanu převodovky který se tam třeba dotkne napravnice tak ještě trochu posuneš motor maximálně...jinak to neni nakladnější než stavba pořádneho motoru...

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

Tak ted kterou...já na keramice nikdy nejezdil :(
Přílohy
lamela OMP.JPG
lamela OMP.JPG (249.04 KiB) Zobrazeno 2813 x
lamela Helix.JPG
lamela Helix.JPG (251.28 KiB) Zobrazeno 2813 x
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od barry »

radši OMP, v našich krajích odzkoušená, dostupnější a možná i levnější, Helix bude prblém dostat z UK.
Bude se s tím jezdit dosti chujovo po městě nechceš radši nějakou kovokeramiku? Bych se ještě poradil s někým kdo tomu rozumím i když nikoho neznám.
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

OMP je za 6000 a Helix za 6700. Obě jsou v ČR snadno k dostání.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Odpovědět

Zpět na „Karviná, Bohumín, Havířov a okolí“