Fiat Coupe 20VT - dnes změřeno 373 ps :-)
Moderátor: Dave0401
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
Co jsem si psal maily z jedním závodníkem, tak říkal, že ta Helix má nějaké zesílené pružiny a pro moje účely bude dobrá. Ta OMP vůbec nevím
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
já poptával kdysi do rapida nějakou teplotně anorganickou lamelu a psali že pokud nechci na startech cukat, tak je to lepší než keramika. a známý co měl keramiku v M3 e36 taky měnil za normal tedka
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
Myslím si, že ten výkon nemám šanci na ničem jiném přenést... Normální bych asi po prvním ostrém startu mohl měnitF.l.a.n.e.l. píše:já poptával kdysi do rapida nějakou teplotně anorganickou lamelu a psali že pokud nechci na startech cukat, tak je to lepší než keramika. a známý co měl keramiku v M3 e36 taky měnil za normal tedka
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
.
Naposledy upravil(a) Stanley dne 24 led 2017 20:23, celkem upraveno 1 x.
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
tak tak Rudo stačí přečíst fora
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
OMP mam 4 cípou 215mm do tipa (původně určeno pro coupe) i s přítlačákem , kde se nám podařilo zvednout přítlak na 100Kg (z 65 origo OMP.. origo coupe 16v má 55..)
do coupe jsem nakonec zvolil 5 cípou OMP pro turbíny s přítlačákem lancia dedra integrale (pro potřeby NA motoru dostatečný- průměr lamely 228, 5 segmentů, větší přítlak z auta s 300Nm max..).. šel bych do OMP.. tady v čr to jezdí mnoho coupeček...
helik je sice oblíbenej v anglii... ale... co sem viděl přítlačáky, Tak to je jen nalakovanej překup od OMP...v lepším případě... Je pravd aže si Helix dělá lamely sám...
do coupe jsem nakonec zvolil 5 cípou OMP pro turbíny s přítlačákem lancia dedra integrale (pro potřeby NA motoru dostatečný- průměr lamely 228, 5 segmentů, větší přítlak z auta s 300Nm max..).. šel bych do OMP.. tady v čr to jezdí mnoho coupeček...
helik je sice oblíbenej v anglii... ale... co sem viděl přítlačáky, Tak to je jen nalakovanej překup od OMP...v lepším případě... Je pravd aže si Helix dělá lamely sám...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
Rudo tak drzim palce...
snad ta tu na fom Fiate raz uvidim niekde..
BTW: uz ked sa bavite o tych spojkach, tak tiez ma to zaujima...
bo tiez sa rozhodujem..
snad ta tu na fom Fiate raz uvidim niekde..
BTW: uz ked sa bavite o tych spojkach, tak tiez ma to zaujima...
bo tiez sa rozhodujem..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
a hlavně jiný přítlačák 400hp je dost,seriový bude mít slabý přítlak.. z těch lamel je jedno která,moc velký rozdíl v nich asi nebude.. obě jsou odpružený, což je velký + ,..
počítej ale s tím,že v koloně se ti bude pojíždět o dost hůř,ten záběr spojky oproti seriové je rychlý. Taky to moc nenajezdí.. Zas je předpoklad,že stím asi nebudeš jezdit do práce.
K tomu IC ,zkus se zeptat uživatele nismo.gtst vozí díly z UK .. dávám na něj tímto perfektní reference, mi osobně přivezl věci za cca 25k a naprosto bez problému,ba naopak..
počítej ale s tím,že v koloně se ti bude pojíždět o dost hůř,ten záběr spojky oproti seriové je rychlý. Taky to moc nenajezdí.. Zas je předpoklad,že stím asi nebudeš jezdit do práce.
K tomu IC ,zkus se zeptat uživatele nismo.gtst vozí díly z UK .. dávám na něj tímto perfektní reference, mi osobně přivezl věci za cca 25k a naprosto bez problému,ba naopak..
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
No co vím tak Rudek s Coupé jezdí snad všude
Nejen do práce 


..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
to má drahý ježdění.. pořát nový olej a spotřeba jak vrata 

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
A tak Coupe jsem měl vždycky jako druhé auto. Ted už s tím do práce jezdit nebudu 

Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
doufám,že to dotáhneš do konce,..jsem na to zvědavej 

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
Jj, už jsem se do toho pustil naplno a už mě to i něco stálo. Napůl to udělat nejde, tak to musím dotáhnoublázen píše:doufám,že to dotáhneš do konce,..jsem na to zvědavej

Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
jen teda ze zvedavosti, jake je prvni auto ? nejak se v tom ztracim
Golf 1 jo 


..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
Golf dojezdí asi tuto sezonu a skončí. Odjezdil 4 nebo 5 velmi úspěšných sezon. Ted je čas na něco v turbu. Chtěl bych letos stihnout ještě nějaký sprint. Turbo a pumpa a par dalších drobností by mohlo byt doma už příští týden. IC snad možná taky.remix píše:jen teda ze zvedavosti, jake je prvni auto ? nejak se v tom ztracimGolf 1 jo
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
Konečně jsem našel vhodný spojkový set za rozumnou cenu. Snad to něco vydrží. Bude to lepší než jen keramická lamela...
http://www.jw-racing.de/index.php?route ... uct_id=264" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jw-racing.de/index.php?route ... uct_id=264" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
rozumná cena?
chceš znát původ? nechtěj:) nalakovanej seriovej přítlačák, lamela neznámá... ve většině případů to je překup renomovaný značky kde dokonce najdeš ostopy po odbroušeným vygravírovaným logu...
za tu cenu mam lamelu a přítlačák od OMP...a za další drobný si koupím nový ložisko od sachse...
btw, přítlačák co vím nikdo nikdy na 20VT neřešil... všichni dali lamelu a jezděj.. podmínkou je teda nezkurvenej setrvák s přítlačákem...
já přítlačáky teda řeším- i když mam 2L 16V NA motory- hodnoty přítlaku mam po úpravách lepší jak pro turbomotor... viz zmíněnejch 100kg vs 60kg v serii u turba...
chceš znát původ? nechtěj:) nalakovanej seriovej přítlačák, lamela neznámá... ve většině případů to je překup renomovaný značky kde dokonce najdeš ostopy po odbroušeným vygravírovaným logu...
za tu cenu mam lamelu a přítlačák od OMP...a za další drobný si koupím nový ložisko od sachse...
btw, přítlačák co vím nikdo nikdy na 20VT neřešil... všichni dali lamelu a jezděj.. podmínkou je teda nezkurvenej setrvák s přítlačákem...
já přítlačáky teda řeším- i když mam 2L 16V NA motory- hodnoty přítlaku mam po úpravách lepší jak pro turbomotor... viz zmíněnejch 100kg vs 60kg v serii u turba...
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
...bohuzial musim konstatovat, ze honza ma pravdu ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
U 400hp bych ho řešil..
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
myslel som ten "neznamy povod" ..
nieje tam akosi nikde ani naznak povodu..
znacka vyrobcu, a pod.
nieje tam akosi nikde ani naznak povodu..
znacka vyrobcu, a pod.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
Tak já už jsem z toho jelen 

Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
Asi tam necham serii 

Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
skus renovak.cz
alebo nejaku "overenu klasiku" ..
OMP, HELIX, SACHS..
alebo nejaku "overenu klasiku" ..
OMP, HELIX, SACHS..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
zkusil bych tady takovou..
http://www.ebay.co.uk/itm/OMP-228mm-RAC ... 5199dbfb7d
http://www.ebay.co.uk/itm/OMP-228mm-RAC ... 5199dbfb7d
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
Prosím o radu: Mám možnost mít vačky Cufaro Racing za cca 12tis. Ale problém je v tom, že k ním nejsou detailní informace k nastavení. Tak nevím, jestli brat nebo ne. Zkoušel jsem kontaktovat i výrobce,ale bez výsledku:
Mam tohle info:
Nockenwelleneinbaudaten:
Gradzahl: 260°
Spreizung: 110°
Venzilhub Einlass/Auslass: 10,3/10,0[mm]
Einstellung Ventilhub im OT Einlass/Auslass 1,3/1,1[mm]
Mindestabstand zwischen Ventil und Kolben bei Überschneidung 2,0[mm]
Benötigte Ventilfederkraft Serie
Federeinbaulänge Serie
Mam tohle info:
Nockenwelleneinbaudaten:
Gradzahl: 260°
Spreizung: 110°
Venzilhub Einlass/Auslass: 10,3/10,0[mm]
Einstellung Ventilhub im OT Einlass/Auslass 1,3/1,1[mm]
Mindestabstand zwischen Ventil und Kolben bei Überschneidung 2,0[mm]
Benötigte Ventilfederkraft Serie
Federeinbaulänge Serie
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
detailní nastavení tam máš - podle zdvihů v HU.. Salvatore asi jen ulít na sací straně, kde nedomyslel, že je variátor...
vejfuková pujde nastavit v pohodě podle toho zdvihu v HU, sací jelikož chybí informace of fázi variátoru, tam to bude horší...
vejfuková pujde nastavit v pohodě podle toho zdvihu v HU, sací jelikož chybí informace of fázi variátoru, tam to bude horší...
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
Takže asi nebrat,co?honza 2.0 16v píše:detailní nastavení tam máš - podle zdvihů v HU.. Salvatore asi jen ulít na sací straně, kde nedomyslel, že je variátor...
vejfuková pujde nastavit v pohodě podle toho zdvihu v HU, sací jelikož chybí informace of fázi variátoru, tam to bude horší...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
udaje su postacujuce..
- Přílohy
-
- cam_calc.jpg (93.97 KiB) Zobrazeno 2090 x
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
no tam je prekérka u tý sací vačky kvůli variátoru, jestli to platí pro otevřenou, nebo zavřenou pozici.. protože díky variátoru tam lítá nějakejch 18°...
jinak to je OK oproti serii nárust na max. zdvihách 1mm u obouch vaček, časování o trochu lepší...
jinak to je OK oproti serii nárust na max. zdvihách 1mm u obouch vaček, časování o trochu lepší...
Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)
No zatím to zkusím bez vaček. Kdyby mě výkon nestačil,tak to zkusím s něma...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz