Fiat Coupe 20VT - dnes změřeno 373 ps :-)

Tuningová scéna v Karviné, Bohumíně, Havířově a okolí

Moderátor: Dave0401

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

Co jsem si psal maily z jedním závodníkem, tak říkal, že ta Helix má nějaké zesílené pružiny a pro moje účely bude dobrá. Ta OMP vůbec nevím
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

já poptával kdysi do rapida nějakou teplotně anorganickou lamelu a psali že pokud nechci na startech cukat, tak je to lepší než keramika. a známý co měl keramiku v M3 e36 taky měnil za normal tedka
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

F.l.a.n.e.l. píše:já poptával kdysi do rapida nějakou teplotně anorganickou lamelu a psali že pokud nechci na startech cukat, tak je to lepší než keramika. a známý co měl keramiku v M3 e36 taky měnil za normal tedka
Myslím si, že ten výkon nemám šanci na ničem jiném přenést... Normální bych asi po prvním ostrém startu mohl měnit
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Stanley
Příspěvky: 890
Registrován: 05 bře 2010 17:58

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Stanley »

.
Naposledy upravil(a) Stanley dne 24 led 2017 20:23, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od barry »

tak tak Rudo stačí přečíst fora
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od honza 2.0 16v »

OMP mam 4 cípou 215mm do tipa (původně určeno pro coupe) i s přítlačákem , kde se nám podařilo zvednout přítlak na 100Kg (z 65 origo OMP.. origo coupe 16v má 55..)

do coupe jsem nakonec zvolil 5 cípou OMP pro turbíny s přítlačákem lancia dedra integrale (pro potřeby NA motoru dostatečný- průměr lamely 228, 5 segmentů, větší přítlak z auta s 300Nm max..).. šel bych do OMP.. tady v čr to jezdí mnoho coupeček...


helik je sice oblíbenej v anglii... ale... co sem viděl přítlačáky, Tak to je jen nalakovanej překup od OMP...v lepším případě... Je pravd aže si Helix dělá lamely sám...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od JRD McLAREN »

Rudo tak drzim palce...
snad ta tu na fom Fiate raz uvidim niekde..

BTW: uz ked sa bavite o tych spojkach, tak tiez ma to zaujima...
bo tiez sa rozhodujem..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od blázen »

a hlavně jiný přítlačák 400hp je dost,seriový bude mít slabý přítlak.. z těch lamel je jedno která,moc velký rozdíl v nich asi nebude.. obě jsou odpružený, což je velký + ,..
počítej ale s tím,že v koloně se ti bude pojíždět o dost hůř,ten záběr spojky oproti seriové je rychlý. Taky to moc nenajezdí.. Zas je předpoklad,že stím asi nebudeš jezdit do práce.

K tomu IC ,zkus se zeptat uživatele nismo.gtst vozí díly z UK .. dávám na něj tímto perfektní reference, mi osobně přivezl věci za cca 25k a naprosto bez problému,ba naopak..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
remix
Příspěvky: 9275
Registrován: 05 srp 2004 01:35
Bydliště: Moravian-Silesian region

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od remix »

No co vím tak Rudek s Coupé jezdí snad všude :D Nejen do práce :lol:
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od blázen »

to má drahý ježdění.. pořát nový olej a spotřeba jak vrata :lol:
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

A tak Coupe jsem měl vždycky jako druhé auto. Ted už s tím do práce jezdit nebudu :D
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od blázen »

doufám,že to dotáhneš do konce,..jsem na to zvědavej :D
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

blázen píše:doufám,že to dotáhneš do konce,..jsem na to zvědavej :D
Jj, už jsem se do toho pustil naplno a už mě to i něco stálo. Napůl to udělat nejde, tak to musím dotáhnou 8)
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
remix
Příspěvky: 9275
Registrován: 05 srp 2004 01:35
Bydliště: Moravian-Silesian region

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od remix »

jen teda ze zvedavosti, jake je prvni auto ? nejak se v tom ztracim :lol: Golf 1 jo :mrgreen:
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Škodovka vMPi ::..
..:: Kawa Z750 ::..

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

remix píše:jen teda ze zvedavosti, jake je prvni auto ? nejak se v tom ztracim :lol: Golf 1 jo :mrgreen:
Golf dojezdí asi tuto sezonu a skončí. Odjezdil 4 nebo 5 velmi úspěšných sezon. Ted je čas na něco v turbu. Chtěl bych letos stihnout ještě nějaký sprint. Turbo a pumpa a par dalších drobností by mohlo byt doma už příští týden. IC snad možná taky.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

Konečně jsem našel vhodný spojkový set za rozumnou cenu. Snad to něco vydrží. Bude to lepší než jen keramická lamela...

http://www.jw-racing.de/index.php?route ... uct_id=264" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od honza 2.0 16v »

rozumná cena?

chceš znát původ? nechtěj:) nalakovanej seriovej přítlačák, lamela neznámá... ve většině případů to je překup renomovaný značky kde dokonce najdeš ostopy po odbroušeným vygravírovaným logu...

za tu cenu mam lamelu a přítlačák od OMP...a za další drobný si koupím nový ložisko od sachse...


btw, přítlačák co vím nikdo nikdy na 20VT neřešil... všichni dali lamelu a jezděj.. podmínkou je teda nezkurvenej setrvák s přítlačákem...

já přítlačáky teda řeším- i když mam 2L 16V NA motory- hodnoty přítlaku mam po úpravách lepší jak pro turbomotor... viz zmíněnejch 100kg vs 60kg v serii u turba...

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od JRD McLAREN »

...bohuzial musim konstatovat, ze honza ma pravdu ..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od blázen »

U 400hp bych ho řešil..
ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od JRD McLAREN »

myslel som ten "neznamy povod" ..
nieje tam akosi nikde ani naznak povodu..
znacka vyrobcu, a pod.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

Tak já už jsem z toho jelen :cry:
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

Asi tam necham serii :D
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od JRD McLAREN »

skus renovak.cz
alebo nejaku "overenu klasiku" ..
OMP, HELIX, SACHS..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

blázen
Příspěvky: 4642
Registrován: 21 lis 2005 17:21
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od blázen »

ted smrdím po naftě :-)

podporuji: http://www.neo2011.cz/

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

Prosím o radu: Mám možnost mít vačky Cufaro Racing za cca 12tis. Ale problém je v tom, že k ním nejsou detailní informace k nastavení. Tak nevím, jestli brat nebo ne. Zkoušel jsem kontaktovat i výrobce,ale bez výsledku:

Mam tohle info:

Nockenwelleneinbaudaten:


Gradzahl: 260°
Spreizung: 110°
Venzilhub Einlass/Auslass: 10,3/10,0[mm]
Einstellung Ventilhub im OT Einlass/Auslass 1,3/1,1[mm]
Mindestabstand zwischen Ventil und Kolben bei Überschneidung 2,0[mm]
Benötigte Ventilfederkraft Serie
Federeinbaulänge Serie
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od honza 2.0 16v »

detailní nastavení tam máš - podle zdvihů v HU.. Salvatore asi jen ulít na sací straně, kde nedomyslel, že je variátor...

vejfuková pujde nastavit v pohodě podle toho zdvihu v HU, sací jelikož chybí informace of fázi variátoru, tam to bude horší...

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

honza 2.0 16v píše:detailní nastavení tam máš - podle zdvihů v HU.. Salvatore asi jen ulít na sací straně, kde nedomyslel, že je variátor...

vejfuková pujde nastavit v pohodě podle toho zdvihu v HU, sací jelikož chybí informace of fázi variátoru, tam to bude horší...
Takže asi nebrat,co?
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4074
Registrován: 16 črc 2006 21:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od JRD McLAREN »

udaje su postacujuce..
Přílohy
cam_calc.jpg
cam_calc.jpg (93.97 KiB) Zobrazeno 2090 x
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od honza 2.0 16v »

no tam je prekérka u tý sací vačky kvůli variátoru, jestli to platí pro otevřenou, nebo zavřenou pozici.. protože díky variátoru tam lítá nějakejch 18°...

jinak to je OK oproti serii nárust na max. zdvihách 1mm u obouch vaček, časování o trochu lepší...

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Fiat Coupe 20VT - projekt 400 :-)

Příspěvek od Dolph »

No zatím to zkusím bez vaček. Kdyby mě výkon nestačil,tak to zkusím s něma...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Odpovědět

Zpět na „Karviná, Bohumín, Havířov a okolí“