jj ladí...jinak ten introš se mi moc nelíbí-Jakub- píše:super to ladí s nápisem VR6... teď to ještě doplnit červeným intererem Colour Concept
Jurisova R6ka (BmW E60 525iA |160kw|)
Moderátor: Dave0401
Re: Jurisova VR6
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: Jurisova VR6
Jinak bych chtěl sehnat totok...tu mlhovku
neválí se někomu doma ?
- Přílohy
-
- mlhovka.JPG (14.48 KiB) Zobrazeno 1962 x
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
- Denis.GTI
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 05 dub 2007 19:33
- Bydliště: Karviná/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jurisova VR6
vali se mi doma 2 
EXcars
Skoda Favorit 135 LPG powa
Peugeot 309 GRi
Ford Escort MK5 1,6i 16V Cabrio
VW Golf GTi16v
Opel Astra F Cabrio C20NE
BMW E36 325i Cabrio
Opel Vectra Caravan 2,0 DTi
Renault Megane Cabrio
NOW
Opel Astra G Cabrio OPC Z20LET
Skoda Favorit 135 LPG powa
Peugeot 309 GRi
Ford Escort MK5 1,6i 16V Cabrio
VW Golf GTi16v
Opel Astra F Cabrio C20NE
BMW E36 325i Cabrio
Opel Vectra Caravan 2,0 DTi
Renault Megane Cabrio
NOW
Opel Astra G Cabrio OPC Z20LET
Taky mam v garazi 2 funglovky
http://www.pemar.ic.cz/IMG_5124.jpg
http://www.pemar.ic.cz/IMG_5124.jpg
Škoda Favorit 135L / VW Golf III Joker / VW Passat 3C
Re: Jurisova VR6
To jooo...pěkně...co za ni ? Pemar, Neon 
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
- Denis.GTI
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 05 dub 2007 19:33
- Bydliště: Karviná/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jurisova VR6
jednu?
edit:mrknu na ne jutro v garazi v jake jsou stavu
edit:mrknu na ne jutro v garazi v jake jsou stavu
EXcars
Skoda Favorit 135 LPG powa
Peugeot 309 GRi
Ford Escort MK5 1,6i 16V Cabrio
VW Golf GTi16v
Opel Astra F Cabrio C20NE
BMW E36 325i Cabrio
Opel Vectra Caravan 2,0 DTi
Renault Megane Cabrio
NOW
Opel Astra G Cabrio OPC Z20LET
Skoda Favorit 135 LPG powa
Peugeot 309 GRi
Ford Escort MK5 1,6i 16V Cabrio
VW Golf GTi16v
Opel Astra F Cabrio C20NE
BMW E36 325i Cabrio
Opel Vectra Caravan 2,0 DTi
Renault Megane Cabrio
NOW
Opel Astra G Cabrio OPC Z20LET
Re: Jurisova VR6
právě se mi stala taková "nehoda"
Při rozjíždění z křižovatky mi asi při 3500ot/min (neměl jsem plný plyn) praskla hadice od topení a následně se mi všechna voda (naštěstí asi 70stupňová) vystříkala na celý motor
zalilo mi to aji jednu svíčku zřejmě ... pač mi teď po nastartování střílí jiskra z kable (koncovka co příjde na svíčku ta kovová) do motoru tudíž mi jede motor jen na 5 válcu...chci se zeptat někoho kdo má VR6 nebo se vyzná...jak mám sundat kabel ze svíčky...pač je strašně utopený v tom hliníku..tak jestli to musí jít celé dolů nebo je na to nějaká finta
Hned po spravení hadice jsem ho nechal běžet aby se zahřál na provozní teplotu...myslel jsem že se to po chvilce tou teplotou odpaří...ale nic (zatím, jen strašný dým z vypařující se vody) No a teď k té posrané trubce ! Během týdne jsem zjistil že se auto dostává strašně dlouho na provozní teplotu...připadá mi jako by byl neustále otevřený termostat...může to mít vliv na tlak v chladící soustavě ? Pač ta trubka praskla na místě kde by v životě nemohla prasknout
Poraď te
Dík
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: Jurisova VR6
Ok...klíďo píďo vezmu i tu horšímodry.neon píše:jednu?
edit:mrknu na ne jutro v garazi v jake jsou stavu
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: Jurisova VR6
ten tlak v chladici soustave nebude asi termostatJurisek16 píše:právě se mi stala taková "nehoda"Při rozjíždění z křižovatky mi asi při 3500ot/min (neměl jsem plný plyn) praskla hadice od topení a následně se mi všechna voda (naštěstí asi 70stupňová) vystříkala na celý motor
zalilo mi to aji jednu svíčku zřejmě ... pač mi teď po nastartování střílí jiskra z kable (koncovka co příjde na svíčku ta kovová) do motoru tudíž mi jede motor jen na 5 válcu...chci se zeptat někoho kdo má VR6 nebo se vyzná...jak mám sundat kabel ze svíčky...pač je strašně utopený v tom hliníku..tak jestli to musí jít celé dolů nebo je na to nějaká finta
Hned po spravení hadice jsem ho nechal běžet aby se zahřál na provozní teplotu...myslel jsem že se to po chvilce tou teplotou odpaří...ale nic (zatím, jen strašný dým z vypařující se vody) No a teď k té posrané trubce ! Během týdne jsem zjistil že se auto dostává strašně dlouho na provozní teplotu...připadá mi jako by byl neustále otevřený termostat...může to mít vliv na tlak v chladící soustavě ? Pač ta trubka praskla na místě kde by v životě nemohla prasknout
Poraď te
Dík
..::užrané quattro::..
Re: Jurisova VR6
jj...a teď mi ještě řekni kde je
Tak jako možná že ta trubka už to měla za sebou a prostě si praskla...chudinka je přímo u motoru asi toho měla plnou (_!_) 
Naposledy upravil(a) Jurisek16 dne 17 zář 2008 19:43, celkem upraveno 1 x.
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Jurisova VR6
může být klidně ucpané topení
nebo spousta dalších věcí...
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Jurisova VR6
mi to pripomina rudkove ferrari 
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Jurisova VR6
Jura pokud bys mel termostat seknuty v uzavrene poloze, pak by se motor velmi rychle zahral a mohla by byt natlakovana soustava ale hlavne by ti to nestihalo chladit .... kdybys mel termostat seknuty v otevrene poloze, tak by se to naopak nezahralo vubec (ani na provozni teplotu) a natlakovane by to urcite nebylo
termostatem to neni ... takze z mych zkusenosti bud vodni pumpa, nebo pricpane topeni 
..:: MB C-Klasse ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
Re: Jurisova VR6
remix se u toho pekne nakurvoval 
ale ja s nim souhlasim
ale ja s nim souhlasim
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
Re: Jurisova VR6
jeste jednou budu mit problemy s chlazenim, prehrivanim, tlakovanim soustavy nebo něco podobného, tak začínám jezdit na kole 

..:: MB C-Klasse ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
..:: Okta III ::..
..:: Kawa Z1000SX ::..
Re: Jurisova VR6
ale aspon víš vo co go ted už tě nic jen tak nerozházíremix píše:jeste jednou budu mit problemy s chlazenim, prehrivanim, tlakovanim soustavy nebo něco podobného, tak začínám jezdit na kole
VW Touareg R5 (400 Nm) ,VW T4 2.5 TDI
woman's car my Touareg
woman's car my Touareg
Re: Jurisova VR6
Termostat má svojí plastovou krabičku na pravé straně motoru vedle baterky. Jsou tam v něm i tři čidla takže to lehce najdeš. Kdyby něco tak se zeptej mojeho bráchy nebo se stav. A co se týče vodní pumpy tak se modli ať s ní nic nemáš, bo budeš muset zvedat motor kvůli její výměně...Jurisek16 píše:jj...a teď mi ještě řekni kde jeTak jako možná že ta trubka už to měla za sebou a prostě si praskla...chudinka je přímo u motoru asi toho měla plnou (_!_)
Peugeot 206 SW 2,0HDI
VW Golf III VR6
VW Golf I
VW Golf III VR6
VW Golf I
Re: Jurisova VR6
4Jakub: jj tenhle červený 5ti dveř (2,9 syncro ?) byl nedávno na prodej na clubu...připadá mi to vevnitř jako v laciném bordelu
prostě nelíbí
4remix: díky za rady
4Majkl206: jj Ondra mi všechno říká...viděl jsem i ten jeřáb na motor
Vodní pumpa ee...to by se přehřívalo...termostat asi taky ee pač auto mělo 70 byl ještě zavřený...Jinak kolik ti ukazuje teplota oleje ? (včera jsem měl nervy a ukazovalo to 103stupňů
normálně ukazuje tak +-84
) Prostě asi únava materiálu ta trubka už byla holt stará
...Jinak dík za ten termostat...juknu na něj.
Jinak ráno už jelo auto líp ale chvilkama pořád na 5 válců
to asi není moc dobré na kliku že ? Jiskra už nestřílí silně a pořád za sebou...ale už je úplně tenká a střílí do hliníku kolem jen tak co 10 sekund (na volnoběh) Za jízdy z havru to jelo jenom 2x chviličku na 5 válců
Může to být káblem ? nebo svíčkou ? je to ta co ji zalila voda
Nejradši bych jí vyndal ale to by muselo jít dolů asi to víko...a to je mrda*ka a musel bych vyměnit hned těsnění...kvůli jedné svíčce 
4remix: díky za rady
4Majkl206: jj Ondra mi všechno říká...viděl jsem i ten jeřáb na motor
Jinak ráno už jelo auto líp ale chvilkama pořád na 5 válců
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: Jurisova VR6
Normalní teplota oleje je okolo těch 85 - 90 stupňů...Při ostřejší jízdě mám okolo 100.
Ohledně trubek ti řeknu tak, stojí pár kaček ( origo ) a já vyměnil jak tu od vodní pumpy tak i celou krabičku na termostat a mám klid. Krabička termostatu je přímo na bloku a je z plastu tudíž se časem a tlakem vyhne a pak to uniká bokem. O výměníku topení v kabině ti psát nebudu to je kapitola sama o sobě ( už nikdy víc ).
Tady máš odkaz na Etku online a vedení chladící kapaliny, čísla dílů atd.
http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GO/199 ... 9/1960409/
Je to na moje auto ( 96 rok ), ale mělo by to být to samé.
Až příjdeš na to jak vytáhnout svíčky tak dej vědět na to jsem se ještě nedíval...
Proč si nevzal střikačku a nevysál tu vodu v okolí svíčky???
Ohledně trubek ti řeknu tak, stojí pár kaček ( origo ) a já vyměnil jak tu od vodní pumpy tak i celou krabičku na termostat a mám klid. Krabička termostatu je přímo na bloku a je z plastu tudíž se časem a tlakem vyhne a pak to uniká bokem. O výměníku topení v kabině ti psát nebudu to je kapitola sama o sobě ( už nikdy víc ).
Tady máš odkaz na Etku online a vedení chladící kapaliny, čísla dílů atd.
http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/GO/199 ... 9/1960409/
Je to na moje auto ( 96 rok ), ale mělo by to být to samé.
Až příjdeš na to jak vytáhnout svíčky tak dej vědět na to jsem se ještě nedíval...
Proč si nevzal střikačku a nevysál tu vodu v okolí svíčky???
Peugeot 206 SW 2,0HDI
VW Golf III VR6
VW Golf I
VW Golf III VR6
VW Golf I
Re: Jurisova VR6
Díky Majkle
jn...mám práve strach ať se něco nestane s motorem ...Dneska jsem měl takový strach že ze školy jsem jel za 7,5L/100km
(předpisově) Dá se no...ale je to fakt nuda s takovým autem
Odsát to fakt nejde..není tam voda...jen vlhko a možná jsou na tom káblu jen kapičky vody...ale věř tomu..nedostaneš se ktomu zvrchu ani chuja
je to strašně hluboko
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: Jurisova VR6
Tak mi to nedalo.
Dle Etky je origo klič na kola použitelný i jako klíč na svíčky ( samo z druhé strany ) - kouknu doma, měl bych mít origo.
Tobě nejde vytáhnout zapalovací kabel nebo svíčka?
Pokud ti probíjí kabel tak to máš stejný problém jak brácha na BMW tam jsem dostal od kable šupku jak kráva a celý den mi brněla ruka bo probíjel. Kupil rádoby nové a hned bylo po problému.
Ale nemusí být špatný.
Kouknu na to doma a pak dám kdyžtak vědět.
Dle Etky je origo klič na kola použitelný i jako klíč na svíčky ( samo z druhé strany ) - kouknu doma, měl bych mít origo.
Tobě nejde vytáhnout zapalovací kabel nebo svíčka?
Pokud ti probíjí kabel tak to máš stejný problém jak brácha na BMW tam jsem dostal od kable šupku jak kráva a celý den mi brněla ruka bo probíjel. Kupil rádoby nové a hned bylo po problému.
Ale nemusí být špatný.
Kouknu na to doma a pak dám kdyžtak vědět.
Peugeot 206 SW 2,0HDI
VW Golf III VR6
VW Golf I
VW Golf III VR6
VW Golf I
Re: Jurisova VR6
Ok jukni...tak jako vyndat ho vyndam...zatáhnu za kabel...ale nevím jak bych ho tam jako dal...je to moc hluboko a mám strach že ho tam pak nezacvaknu ...Jinak tu hadici na Etce jsem vůbec nenašel
jdu na to mrknout....vyfotím ti tu hadici...nenašel jsem jí ani na kelly...zkusím ještě skočit dolů k velikému...ale tam je drahý a nemám tam slevu...dneska jsem byl u george a nezeptal jsem se 
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů

