Live4Ride Syndicate

Tuningová scéna v Karviné, Bohumíně, Havířově a okolí

Moderátor: Dave0401

Odpovědět
Aladin
Příspěvky: 5079
Registrován: 11 úno 2005 18:52
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Aladin »

F.l.a.n.e.l. píše:Rudek: majitel ojebává jak jen to jde... Pořádně si to prolez!!! A pokud to fakt budeš chtít tak mu zamávej dvěma třetinama toho co chce a dá ti to a ještě ti bude děkovat. od toho člověka bych nekoupil ani čerstvý rohlík.
před chvílí jsem o tom Dolpha informoval na ICQ... on je prostě prase... jak nepasuje elektrika, tak najde "nějaký drát" namotá na původní... izolace? Na co, škoda izolačky :lol:
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB :lol:) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

Aladin
Příspěvky: 5079
Registrován: 11 úno 2005 18:52
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Aladin »

Robik píše:Bavil jsem se přímo sjedním Hondařem, co to měl před tím než koupil VTI, říkal že to jede jak z praku....ve sprintech by šanci možná měl hlavně na 200m protože ty VTECy jezdí lépe 400m než 200m..musí čekat než se jim do nažene do otáček kdy se spíná VTEC :lol:
A co vím tak obě CRX co jezdily pod 14 loni už nejsou...a navíc v Mimoni taky nikdo nezajel..viz výsledky 8) http://www.t-base.cz/vysledky/mimon07a. ... 1a43e76f81[/url]
srry, za OT, ale podle výsledků (max rychlost) Swišť asi lítá...
5. 35 UKRAJINEC junior 1300 FWD suzuki swift 15.748 1.826
16.054( 6) 134.159km/h ( 6) 15.748( 4) 431.952km/h ( 1) :lol:
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB :lol:) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

aladin: Tady jde o to, že majitel měl už hodně aut, které byly ve stavu vraku a majitel to vždy prodal. Na jednom jeho minulém autě měl pružinu s tlumičem přivázanou kusem drátu :savle: R
Navíc by mě překvapilo spíš, kdyby v lednu začlo sněžit, než kdyby rudek nedojel ani do karviné... :-(
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

Fakt že jo, a kde má junior schovaný ten padák :lol:
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Dolph »

Tak to teda koukam... Tak se asi na to vyjebu...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Aladin
Příspěvky: 5079
Registrován: 11 úno 2005 18:52
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Aladin »

F.l.a.n.e.l. píše:aladin: Tady jde o to, že majitel měl už hodně aut, které byly ve stavu vraku a majitel to vždy prodal. Na jednom jeho minulém autě měl pružinu s tlumičem přivázanou kusem drátu :savle: R
Navíc by mě překvapilo spíš, kdyby v lednu začlo sněžit, než kdyby rudek nedojel ani do karviné... :-(
to bych možná ještě někde našel i foto :lol:
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB :lol:) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Dolph: nechci tě odrazovat, ale pokud to auto koupíš, prosím tě, kompletně všechno zkontroluj !!! uplně všechno!!!!! mě majitel prodal kdysi lamelu na škodovku - říkal že má najeto 500 km a byla sjetá na nýty. pokud měla 500 km, tak na ni jezdil Otakar Krámský, jinak nevím.
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Aladin
Příspěvky: 5079
Registrován: 11 úno 2005 18:52
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Aladin »

spešl závodní úprava (zaručuje navýšení o 50 koní, snížení o 80mm a výborně to pak sedí na cestě) :lol:
Přílohy
tuning.jpg
tuning.jpg (184.44 KiB) Zobrazeno 534 x
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB :lol:) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

Tak to koukám že majitel bude asi obchodník jak cip :lol:
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

Dolphe: jo to jo o čem jsem mluvil. ještě že aladin se narodil s foťákem v ruce :?:

posuď sám...

od takového člověka bych si nic nekoupil....
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Dan
Příspěvky: 5306
Registrován: 04 říj 2004 16:24
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Dan »

ty piczo....ten obrazek je masakr.... :shock:
Obrázek

Felda (17:08:25 31/07/2008)
ja si kupuji lpg khamo to je hudba budoucnosti

Aladin
Příspěvky: 5079
Registrován: 11 úno 2005 18:52
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Aladin »

Dan píše:ty piczo....ten obrazek je masakr.... :shock:
realita... teda už ne, protože auto odvezeno do šrotu... rozpadlo se prostě :lol: (samo :?: )
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB :lol:) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

danek: nejhorší je, že majitel takhle jezdil cca 3 měsíce v provozu a cca 4 x mu to kolo upadlo... a vždycky z toho měl jen srandu :-(
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Luke_TDI
Příspěvky: 5841
Registrován: 22 říj 2006 13:13
Bydliště: Sucha Gorna Near OV
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Luke_TDI »

Tak to je dobry frajer! sebe at zabije ale snad nevezme nikoho sebou!
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani

Uživatelský avatar
Josh
Příspěvky: 9272
Registrován: 05 lis 2005 07:30
Bydliště: Dolní Lutyně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Josh »

tak to je masakr :(
AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Robik píše:Bavil jsem se přímo sjedním Hondařem, co to měl před tím než koupil VTI, říkal že to jede jak z praku....ve sprintech by šanci možná měl hlavně na 200m protože ty VTECy jezdí lépe 400m než 200m..musí čekat než se jim do nažene do otáček kdy se spíná VTEC :lol:
A co vím tak obě CRX co jezdily pod 14 loni už nejsou...a navíc v Mimoni taky nikdo nezajel..viz výsledky 8) http://www.t-base.cz/vysledky/mimon07a. ... 1a43e76f81[/url]
Do technicaku se da napsat cokoliv. Co vim ja (neni toho mnoho) a ostatni Hond znali (uz trochu vic), tak nic takoveho neexistuje. Proc by Honda neco takoveho rozjela jen v malovyrobe? 110kW ma pouze crx EE8 V-Tec. Majitele mozna zili v predstave, ze onech 110kW meli, ale jak uz jsem napsal, nic takoveho se nedelalo. Koukal jsem do oficialni databaze Honda modelu. Zkousel jsem googlit a taky zadne znamky 1. generace non v-tec 110kW.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

Rudek, D16A9 ma omezovac na 7300, setkal jsem se s lidma, kteri maji non v-tec na 7600, ale to uz zrejme bude D16A8 nebo Z5, nejsem si jisty. Kazdopadne moc neverim te pohadce o ne v-tecovem motoru se 110kW. Pokud opravdu neco takoveho existuje, klobouk dolu. Tenhle udaj (a jeste 20hp vic) ma jen SLYmak :lol:
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
barry
Příspěvky: 7439
Registrován: 07 srp 2005 15:27
Bydliště: Karviná

Příspěvek od barry »

Aladin píše: srry, za OT, ale podle výsledků (max rychlost) Swišť asi lítá...
5. 35 UKRAJINEC junior 1300 FWD suzuki swift 15.748 1.826
16.054( 6) 134.159km/h ( 6) 15.748( 4) 431.952km/h ( 1) :lol:
jj tu první jízdu jsem se hůře rozjel ale protočil jsem 2x tachometr takže něco okolo 440km/h tachometrových jsem jel...co ti na tom divného aladine? :wink:
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

2 Sly: já taky o tom v životě neslyšel, ale volal jsem kámošovi (Hondamens - určitě ho znáš) a on měl tu samou CRX a říkal že to neměl nijak upravené a ten motor byl v sérii..je pravda že nejvyšší výkon v 7600 otáčkách mají VT (110kw) a VTI (118kw)...myslím si kdyby tam Ruda zajel a vyfotil motor, hned bychom poznali o čem je řeč 8)
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Dolph
Příspěvky: 2527
Registrován: 16 zář 2004 22:50
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dolph »

motor - vzhledově je to ten 125 koní,ale on mi něco říkal,že tam ty 110 kw měli jinou jednotku a ještě něco...
Přílohy
xxx
xxx
MOTOR SC1.JPG (72.27 KiB) Zobrazeno 567 x
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí

Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu

www.dolph-racing.cz

Uživatelský avatar
Dan
Příspěvky: 5306
Registrován: 04 říj 2004 16:24
Bydliště: Slezsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Dan »

rudek, ze ty uz jsi to koupil....hmm? :D
Obrázek

Felda (17:08:25 31/07/2008)
ja si kupuji lpg khamo to je hudba budoucnosti

Uživatelský avatar
Ozzy_Vita
Moderátor
Příspěvky: 2357
Registrován: 01 dub 2006 00:24
Bydliště: Los Bukeros
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ozzy_Vita »

Vypadá to tak :?: :D
Škoda 105 -> Opel Manta B -> Opel Vita B Sport -> Honda Accord 2.0 16V Vtec

Uživatelský avatar
Dave0401
Příspěvky: 11602
Registrován: 10 kvě 2005 13:20
Bydliště: D.L. City
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Dave0401 »

mam ten sam pocit uz od vcerejska ;)
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

:pray: pane Bože :zapomel: mamamia...
Rudek prosím tě, celé to prolez, zkontroluj opravdu vše a nic neojebel.
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

Rudek, napis mi cislo motoru a cislo ridici jednotky. Pokusim se to pozjistovat. Nikdo ti do hlavy zadne blaboly tlacit nebude. Cislo ecu najdes na zadni strane ridici jednotky a ta je u spolujezdcovych nohou.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Robik »

Sly píše:Rudek, napis mi cislo motoru a cislo ridici jednotky. Pokusim se to pozjistovat. Nikdo ti do hlavy zadne blaboly tlacit nebude. Cislo ecu najdes na zadni strane ridici jednotky a ta je u spolujezdcovych nohou.
Tak jsem volal ještě pro jistotu ještě jednomu mechanikovy, co Hondy dělá už od malička no a říkal že motory ZC jsou v základu +- těch 135 koní, 150 konový se ze základu nedělá ale říkal spíše to vidí tak že auto je z Německa a tam se prý dá do TP napsat více méně co chceš (teda co se týče výkonu)...a taky říkal že ty motory jsou hodně dobré a těch 150 koní lze z nich vytáhnou lehce (ale jen přes ECU určitě ne že s tou ze série se toho moc nezmůže), takže spíše jestli ten motor není upravený na 150 koní a přepsaný v TP
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

Robik píše:
Sly píše:Rudek, napis mi cislo motoru a cislo ridici jednotky. Pokusim se to pozjistovat. Nikdo ti do hlavy zadne blaboly tlacit nebude. Cislo ecu najdes na zadni strane ridici jednotky a ta je u spolujezdcovych nohou.
Tak jsem volal ještě pro jistotu ještě jednomu mechanikovy, co Hondy dělá už od malička no a říkal že motory ZC jsou v základu +- těch 135 koní, 150 konový se ze základu nedělá ale říkal spíše to vidí tak že auto je z Německa a tam se prý dá do TP napsat více méně co chceš (teda co se týče výkonu)...a taky říkal že ty motory jsou hodně dobré a těch 150 koní lze z nich vytáhnou lehce (ale jen přes ECU určitě ne že s tou ze série se toho moc nezmůže), takže spíše jestli ten motor není upravený na 150 koní a přepsaný v TP
Vzdyt se to snazim napsat celou dobu :D Rudkovi jsem rikal, auto je urcite odnekud dotahnute. Ma CRX je taky z Nemecka a v papirech mam taky notne nesmysly, pocinaje koly 215/40/R16, pres vykon, ktery je taky spatne a konce rokem vyroby (uvedeni do provozu), ktere je 1993. Proste s tim byl bobik nekde na TUV, neco tam pomenil a nechal si tam zapsat 110kW, ale pohadkam o zazracne malovyrobe 110kW v CRX 1, ktera jeste ke vsemu nebyla v-tecova, tomu panove neverim.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Příspěvek od Robik »

Je zajímavé že "Ryba" a ten můj kámoš to měli taky napsané...no já bych řekl že to je stejně jedno co tam má napsané halvně že sedí VIN a co je podstatné to kolik PS to má ve skutečnosti..těch 150 si myslím je reálné pokud jsou šikovné ruce, ten mechanik taky skládá ZC a říkal že se chce dostat na 200 (samozřejmě) bez turba...a jelikož má už jednoho Civica 4G s motorem z CRX kterým se umístuje ve závodech do vrchu do 5.místa tak si nemyslím že by to s motory neuměl :)
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Sly »

Nerikam, ze to nejde, ale z hovna clovek bic neuplete. Podle mych informaci se prvni generace delala od roku 83-87. Modely byly AE (1.3l), AF (1.5l) a AS (1.6l). Vykony pak 80hp, 110hp, 135 a 126hp. Zadny 150hp model v serii nebyl. Podle fotek ocividne nejde o V-tecovy swap. Ze 135hp lze 150hp vytahnout jen velmi tezce. zapomen na pohadky, ze chipem na crx dostanes 15hp, svodama dalsich 15atd. Pripocitej stari motoru a se standartnimi upravami typu filtr, koncovka jsi u 20let stareho motoru ze 135hp na 120. Ano, ono pri vaze 760-880kg u techto modelu to jede stale porad dobre, ale zapomente na 150hp.
Mam doma SLYmaka a troufam si tvrdit, ze je to atmosfericky motor dotahnuty na ten nejvyssi vykon, ktery u 1.6 N/A lze (snad jeste rezerva v prevodovce a elektronice, kde neni stand alone). Mam opravdu drasticke upravy. Az ho privezu do Bohumina, tak podle chodu motoru poznas, jak zni a chova se motor, ktery ma ze 130hp 165hp. Pak mozna pochopis, ze 150hp udajnym chipem ci modifikaci tehle ecu (dam krk na to, ze je neprepisovatelna) proste nedosahnes. A muzes mit sikovne ruce, jak chces. Rudek ma serii + mozna velmi light upravy a az se v tom svezu, potvrdim svou domenku o 115-120hp. Porad tady panuje mytus o chytani koni v malych atmosferach.
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
Robik
Příspěvky: 830
Registrován: 06 kvě 2006 07:28
Bydliště: Karviná - Prague

Re: Live4Ride Syndicate

Příspěvek od Robik »

Sly píše:Nerikam, ze to nejde, ale z hovna clovek bic neuplete. Podle mych informaci se prvni generace delala od roku 83-87. Modely byly AE (1.3l), AF (1.5l) a AS (1.6l). Vykony pak 80hp, 110hp, 135 a 126hp. Zadny 150hp model v serii nebyl. Podle fotek ocividne nejde o V-tecovy swap. Ze 135hp lze 150hp vytahnout jen velmi tezce. zapomen na pohadky, ze chipem na crx dostanes 15hp, svodama dalsich 15atd. Pripocitej stari motoru a se standartnimi upravami typu filtr, koncovka jsi u 20let stareho motoru ze 135hp na 120. Ano, ono pri vaze 760-880kg u techto modelu to jede stale porad dobre, ale zapomente na 150hp.
Mam doma SLYmaka a troufam si tvrdit, ze je to atmosfericky motor dotahnuty na ten nejvyssi vykon, ktery u 1.6 N/A lze (snad jeste rezerva v prevodovce a elektronice, kde neni stand alone). Mam opravdu drasticke upravy. Az ho privezu do Bohumina, tak podle chodu motoru poznas, jak zni a chova se motor, ktery ma ze 130hp 165hp. Pak mozna pochopis, ze 150hp udajnym chipem ci modifikaci tehle ecu (dam krk na to, ze je neprepisovatelna) proste nedosahnes. A muzes mit sikovne ruce, jak chces. Rudek ma serii + mozna velmi light upravy a az se v tom svezu, potvrdim svou domenku o 115-120hp. Porad tady panuje mytus o chytani koni v malych atmosferach.
V předchozím příspěvku jsem psal že ze série je tahle ECU u těch ZC modelů na prd....netvrdím opak...stačí si to přečíst... např. u mojeho 90 konového Civica dosáhneš obyčejnou přestavbou na 4 bod +- 10 koní :o) A ty motory si myslím upravit fakt jdou..vždyt vem si ty Civicy co jezdí závody do vrchu...pochybuji že tam mají jen 20 koníků navíc :) Vím, jsou to speciály ale jen chcu naznačit že s těmi motory si myslím jde vytáhnout dost... Ale tak třeba se pletu..nejsem odborník na motory tak mě hned nekamenuj :D PS: až pojedeš do Práglu se stav, seznámím tě s p.Krejzou :wink:
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků

http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Karviná, Bohumín, Havířov a okolí“