Sly píše:Nerikam, ze to nejde, ale z hovna clovek bic neuplete. Podle mych informaci se prvni generace delala od roku 83-87. Modely byly AE (1.3l), AF (1.5l) a AS (1.6l). Vykony pak 80hp, 110hp, 135 a 126hp. Zadny 150hp model v serii nebyl. Podle fotek ocividne nejde o V-tecovy swap. Ze 135hp lze 150hp vytahnout jen velmi tezce. zapomen na pohadky, ze chipem na crx dostanes 15hp, svodama dalsich 15atd. Pripocitej stari motoru a se standartnimi upravami typu filtr, koncovka jsi u 20let stareho motoru ze 135hp na 120. Ano, ono pri vaze 760-880kg u techto modelu to jede stale porad dobre, ale zapomente na 150hp.
Mam doma SLYmaka a troufam si tvrdit, ze je to atmosfericky motor dotahnuty na ten nejvyssi vykon, ktery u 1.6 N/A lze (snad jeste rezerva v prevodovce a elektronice, kde neni stand alone). Mam opravdu drasticke upravy. Az ho privezu do Bohumina, tak podle chodu motoru poznas, jak zni a chova se motor, ktery ma ze 130hp 165hp. Pak mozna pochopis, ze 150hp udajnym chipem ci modifikaci tehle ecu (dam krk na to, ze je neprepisovatelna) proste nedosahnes. A muzes mit sikovne ruce, jak chces. Rudek ma serii + mozna velmi light upravy a az se v tom svezu, potvrdim svou domenku o 115-120hp. Porad tady panuje mytus o chytani koni v malych atmosferach.
V předchozím příspěvku jsem psal že ze série je tahle ECU u těch ZC modelů na prd....netvrdím opak...stačí si to přečíst... např. u mojeho 90 konového Civica dosáhneš obyčejnou přestavbou na 4 bod +- 10 koní

A ty motory si myslím upravit fakt jdou..vždyt vem si ty Civicy co jezdí závody do vrchu...pochybuji že tam mají jen 20 koníků navíc

Vím, jsou to speciály ale jen chcu naznačit že s těmi motory si myslím jde vytáhnout dost... Ale tak třeba se pletu..nejsem odborník na motory tak mě hned nekamenuj

PS: až pojedeš do Práglu se stav, seznámím tě s p.Krejzou
