před chvílí jsem o tom Dolpha informoval na ICQ... on je prostě prase... jak nepasuje elektrika, tak najde "nějaký drát" namotá na původní... izolace? Na co, škoda izolačkyF.l.a.n.e.l. píše:Rudek: majitel ojebává jak jen to jde... Pořádně si to prolez!!! A pokud to fakt budeš chtít tak mu zamávej dvěma třetinama toho co chce a dá ti to a ještě ti bude děkovat. od toho člověka bych nekoupil ani čerstvý rohlík.
Live4Ride Syndicate
Moderátor: Dave0401
Re: Live4Ride Syndicate
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
srry, za OT, ale podle výsledků (max rychlost) Swišť asi lítá...Robik píše:Bavil jsem se přímo sjedním Hondařem, co to měl před tím než koupil VTI, říkal že to jede jak z praku....ve sprintech by šanci možná měl hlavně na 200m protože ty VTECy jezdí lépe 400m než 200m..musí čekat než se jim do nažene do otáček kdy se spíná VTEC![]()
A co vím tak obě CRX co jezdily pod 14 loni už nejsou...a navíc v Mimoni taky nikdo nezajel..viz výsledkyhttp://www.t-base.cz/vysledky/mimon07a. ... 1a43e76f81[/url]
5. 35 UKRAJINEC junior 1300 FWD suzuki swift 15.748 1.826
16.054( 6) 134.159km/h ( 6) 15.748( 4) 431.952km/h ( 1)
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Live4Ride Syndicate
aladin: Tady jde o to, že majitel měl už hodně aut, které byly ve stavu vraku a majitel to vždy prodal. Na jednom jeho minulém autě měl pružinu s tlumičem přivázanou kusem drátu
R
Navíc by mě překvapilo spíš, kdyby v lednu začlo sněžit, než kdyby rudek nedojel ani do karviné...
Navíc by mě překvapilo spíš, kdyby v lednu začlo sněžit, než kdyby rudek nedojel ani do karviné...
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Fakt že jo, a kde má junior schovaný ten padák 
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Live4Ride Syndicate
Tak to teda koukam... Tak se asi na to vyjebu...
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: Live4Ride Syndicate
to bych možná ještě někde našel i fotoF.l.a.n.e.l. píše:aladin: Tady jde o to, že majitel měl už hodně aut, které byly ve stavu vraku a majitel to vždy prodal. Na jednom jeho minulém autě měl pružinu s tlumičem přivázanou kusem drátuR
Navíc by mě překvapilo spíš, kdyby v lednu začlo sněžit, než kdyby rudek nedojel ani do karviné...
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Live4Ride Syndicate
Dolph: nechci tě odrazovat, ale pokud to auto koupíš, prosím tě, kompletně všechno zkontroluj !!! uplně všechno!!!!! mě majitel prodal kdysi lamelu na škodovku - říkal že má najeto 500 km a byla sjetá na nýty. pokud měla 500 km, tak na ni jezdil Otakar Krámský, jinak nevím.
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Live4Ride Syndicate
spešl závodní úprava (zaručuje navýšení o 50 koní, snížení o 80mm a výborně to pak sedí na cestě) 
- Přílohy
-
- tuning.jpg (184.44 KiB) Zobrazeno 711 x
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
Tak to koukám že majitel bude asi obchodník jak cip 
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Live4Ride Syndicate
Dolphe: jo to jo o čem jsem mluvil. ještě že aladin se narodil s foťákem v ruce 
posuď sám...
od takového člověka bych si nic nekoupil....
posuď sám...
od takového člověka bych si nic nekoupil....
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Live4Ride Syndicate
ty piczo....ten obrazek je masakr.... 
Re: Live4Ride Syndicate
realita... teda už ne, protože auto odvezeno do šrotu... rozpadlo se prostěDan píše:ty piczo....ten obrazek je masakr....
Rapid 130 --> 110r --> Favorit --> 1000MB --> E34 525iA --> Swišť GTi MK III (125,8dB
) --> Golf 1.9 GTI TDI 20 jahre
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
felďoška 1,3 combi ethanol - prodáno, Astra caravan 1,7 Dti - prodáno, Passat variant AFN
https://www.facebook.com/RadimRemiasFoto
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Live4Ride Syndicate
danek: nejhorší je, že majitel takhle jezdil cca 3 měsíce v provozu a cca 4 x mu to kolo upadlo... a vždycky z toho měl jen srandu 
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
- Luke_TDI
- Příspěvky: 5841
- Registrován: 22 říj 2006 13:13
- Bydliště: Sucha Gorna Near OV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Live4Ride Syndicate
Tak to je dobry frajer! sebe at zabije ale snad nevezme nikoho sebou!
VODA,TOPENI,PLYN - Kompletni realizace vytapeni tepelnym cerpadlem nebo plynovym kotle vc. servisu zarucniho i pozarucniho. tzv. plnime sny na pockani
Do technicaku se da napsat cokoliv. Co vim ja (neni toho mnoho) a ostatni Hond znali (uz trochu vic), tak nic takoveho neexistuje. Proc by Honda neco takoveho rozjela jen v malovyrobe? 110kW ma pouze crx EE8 V-Tec. Majitele mozna zili v predstave, ze onech 110kW meli, ale jak uz jsem napsal, nic takoveho se nedelalo. Koukal jsem do oficialni databaze Honda modelu. Zkousel jsem googlit a taky zadne znamky 1. generace non v-tec 110kW.Robik píše:Bavil jsem se přímo sjedním Hondařem, co to měl před tím než koupil VTI, říkal že to jede jak z praku....ve sprintech by šanci možná měl hlavně na 200m protože ty VTECy jezdí lépe 400m než 200m..musí čekat než se jim do nažene do otáček kdy se spíná VTEC![]()
A co vím tak obě CRX co jezdily pod 14 loni už nejsou...a navíc v Mimoni taky nikdo nezajel..viz výsledkyhttp://www.t-base.cz/vysledky/mimon07a. ... 1a43e76f81[/url]
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
Rudek, D16A9 ma omezovac na 7300, setkal jsem se s lidma, kteri maji non v-tec na 7600, ale to uz zrejme bude D16A8 nebo Z5, nejsem si jisty. Kazdopadne moc neverim te pohadce o ne v-tecovem motoru se 110kW. Pokud opravdu neco takoveho existuje, klobouk dolu. Tenhle udaj (a jeste 20hp vic) ma jen SLYmak 
Live4Ride Syndicate
jj tu první jízdu jsem se hůře rozjel ale protočil jsem 2x tachometr takže něco okolo 440km/h tachometrových jsem jel...co ti na tom divného aladine?Aladin píše: srry, za OT, ale podle výsledků (max rychlost) Swišť asi lítá...
5. 35 UKRAJINEC junior 1300 FWD suzuki swift 15.748 1.826
16.054( 6) 134.159km/h ( 6) 15.748( 4) 431.952km/h ( 1)
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
2 Sly: já taky o tom v životě neslyšel, ale volal jsem kámošovi (Hondamens - určitě ho znáš) a on měl tu samou CRX a říkal že to neměl nijak upravené a ten motor byl v sérii..je pravda že nejvyšší výkon v 7600 otáčkách mají VT (110kw) a VTI (118kw)...myslím si kdyby tam Ruda zajel a vyfotil motor, hned bychom poznali o čem je řeč 
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
motor - vzhledově je to ten 125 koní,ale on mi něco říkal,že tam ty 110 kw měli jinou jednotku a ještě něco...
- Přílohy
-
- xxx
- MOTOR SC1.JPG (72.27 KiB) Zobrazeno 744 x
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: Live4Ride Syndicate
rudek, ze ty uz jsi to koupil....hmm? 
Re: Live4Ride Syndicate
mam ten sam pocit uz od vcerejska 
AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Live4Ride Syndicate
Rudek prosím tě, celé to prolez, zkontroluj opravdu vše a nic neojebel.
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Re: Live4Ride Syndicate
Rudek, napis mi cislo motoru a cislo ridici jednotky. Pokusim se to pozjistovat. Nikdo ti do hlavy zadne blaboly tlacit nebude. Cislo ecu najdes na zadni strane ridici jednotky a ta je u spolujezdcovych nohou.
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
Tak jsem volal ještě pro jistotu ještě jednomu mechanikovy, co Hondy dělá už od malička no a říkal že motory ZC jsou v základu +- těch 135 koní, 150 konový se ze základu nedělá ale říkal spíše to vidí tak že auto je z Německa a tam se prý dá do TP napsat více méně co chceš (teda co se týče výkonu)...a taky říkal že ty motory jsou hodně dobré a těch 150 koní lze z nich vytáhnou lehce (ale jen přes ECU určitě ne že s tou ze série se toho moc nezmůže), takže spíše jestli ten motor není upravený na 150 koní a přepsaný v TPSly píše:Rudek, napis mi cislo motoru a cislo ridici jednotky. Pokusim se to pozjistovat. Nikdo ti do hlavy zadne blaboly tlacit nebude. Cislo ecu najdes na zadni strane ridici jednotky a ta je u spolujezdcovych nohou.
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Live4Ride Syndicate
Vzdyt se to snazim napsat celou dobuRobik píše:Tak jsem volal ještě pro jistotu ještě jednomu mechanikovy, co Hondy dělá už od malička no a říkal že motory ZC jsou v základu +- těch 135 koní, 150 konový se ze základu nedělá ale říkal spíše to vidí tak že auto je z Německa a tam se prý dá do TP napsat více méně co chceš (teda co se týče výkonu)...a taky říkal že ty motory jsou hodně dobré a těch 150 koní lze z nich vytáhnou lehce (ale jen přes ECU určitě ne že s tou ze série se toho moc nezmůže), takže spíše jestli ten motor není upravený na 150 koní a přepsaný v TPSly píše:Rudek, napis mi cislo motoru a cislo ridici jednotky. Pokusim se to pozjistovat. Nikdo ti do hlavy zadne blaboly tlacit nebude. Cislo ecu najdes na zadni strane ridici jednotky a ta je u spolujezdcovych nohou.
Live4Ride Syndicate
Je zajímavé že "Ryba" a ten můj kámoš to měli taky napsané...no já bych řekl že to je stejně jedno co tam má napsané halvně že sedí VIN a co je podstatné to kolik PS to má ve skutečnosti..těch 150 si myslím je reálné pokud jsou šikovné ruce, ten mechanik taky skládá ZC a říkal že se chce dostat na 200 (samozřejmě) bez turba...a jelikož má už jednoho Civica 4G s motorem z CRX kterým se umístuje ve závodech do vrchu do 5.místa tak si nemyslím že by to s motory neuměl 
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Live4Ride Syndicate
Nerikam, ze to nejde, ale z hovna clovek bic neuplete. Podle mych informaci se prvni generace delala od roku 83-87. Modely byly AE (1.3l), AF (1.5l) a AS (1.6l). Vykony pak 80hp, 110hp, 135 a 126hp. Zadny 150hp model v serii nebyl. Podle fotek ocividne nejde o V-tecovy swap. Ze 135hp lze 150hp vytahnout jen velmi tezce. zapomen na pohadky, ze chipem na crx dostanes 15hp, svodama dalsich 15atd. Pripocitej stari motoru a se standartnimi upravami typu filtr, koncovka jsi u 20let stareho motoru ze 135hp na 120. Ano, ono pri vaze 760-880kg u techto modelu to jede stale porad dobre, ale zapomente na 150hp.
Mam doma SLYmaka a troufam si tvrdit, ze je to atmosfericky motor dotahnuty na ten nejvyssi vykon, ktery u 1.6 N/A lze (snad jeste rezerva v prevodovce a elektronice, kde neni stand alone). Mam opravdu drasticke upravy. Az ho privezu do Bohumina, tak podle chodu motoru poznas, jak zni a chova se motor, ktery ma ze 130hp 165hp. Pak mozna pochopis, ze 150hp udajnym chipem ci modifikaci tehle ecu (dam krk na to, ze je neprepisovatelna) proste nedosahnes. A muzes mit sikovne ruce, jak chces. Rudek ma serii + mozna velmi light upravy a az se v tom svezu, potvrdim svou domenku o 115-120hp. Porad tady panuje mytus o chytani koni v malych atmosferach.
Mam doma SLYmaka a troufam si tvrdit, ze je to atmosfericky motor dotahnuty na ten nejvyssi vykon, ktery u 1.6 N/A lze (snad jeste rezerva v prevodovce a elektronice, kde neni stand alone). Mam opravdu drasticke upravy. Az ho privezu do Bohumina, tak podle chodu motoru poznas, jak zni a chova se motor, ktery ma ze 130hp 165hp. Pak mozna pochopis, ze 150hp udajnym chipem ci modifikaci tehle ecu (dam krk na to, ze je neprepisovatelna) proste nedosahnes. A muzes mit sikovne ruce, jak chces. Rudek ma serii + mozna velmi light upravy a az se v tom svezu, potvrdim svou domenku o 115-120hp. Porad tady panuje mytus o chytani koni v malych atmosferach.
Live4Ride Syndicate
Re: Live4Ride Syndicate
V předchozím příspěvku jsem psal že ze série je tahle ECU u těch ZC modelů na prd....netvrdím opak...stačí si to přečíst... např. u mojeho 90 konového Civica dosáhneš obyčejnou přestavbou na 4 bod +- 10 koníSly píše:Nerikam, ze to nejde, ale z hovna clovek bic neuplete. Podle mych informaci se prvni generace delala od roku 83-87. Modely byly AE (1.3l), AF (1.5l) a AS (1.6l). Vykony pak 80hp, 110hp, 135 a 126hp. Zadny 150hp model v serii nebyl. Podle fotek ocividne nejde o V-tecovy swap. Ze 135hp lze 150hp vytahnout jen velmi tezce. zapomen na pohadky, ze chipem na crx dostanes 15hp, svodama dalsich 15atd. Pripocitej stari motoru a se standartnimi upravami typu filtr, koncovka jsi u 20let stareho motoru ze 135hp na 120. Ano, ono pri vaze 760-880kg u techto modelu to jede stale porad dobre, ale zapomente na 150hp.
Mam doma SLYmaka a troufam si tvrdit, ze je to atmosfericky motor dotahnuty na ten nejvyssi vykon, ktery u 1.6 N/A lze (snad jeste rezerva v prevodovce a elektronice, kde neni stand alone). Mam opravdu drasticke upravy. Az ho privezu do Bohumina, tak podle chodu motoru poznas, jak zni a chova se motor, ktery ma ze 130hp 165hp. Pak mozna pochopis, ze 150hp udajnym chipem ci modifikaci tehle ecu (dam krk na to, ze je neprepisovatelna) proste nedosahnes. A muzes mit sikovne ruce, jak chces. Rudek ma serii + mozna velmi light upravy a az se v tom svezu, potvrdim svou domenku o 115-120hp. Porad tady panuje mytus o chytani koni v malych atmosferach.
SR20DE - ukradeno
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
D15B2 - prodáno
D16Z7 - živých 127 koníků
http://www.pneuheli.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

