Suzuki Swift GTi - Žlutá svině
Moderátor: Dave0401
Re: Žlutá svině je zpět
Mě to ani moc nehrabe...zatím se to dá na dobrých slickách celkem v pohodě přenést.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Re: Žlutá svině je zpět
Já už jsem pod 700kg 

VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Žlutá svině je zpět
nemachruj.... kdyz se zadari pristi rok budu jezdit s rudkem v kategorii 

DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: Žlutá svině je zpět
jezdi! Přeji všem to nejlepší
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Žlutá svině je zpět
ja tyka !!! a jak uz mas doma dalsi suzuki ???
DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: Žlutá svině je zpět
jestli přijdou zítra doklady tak jí vemu...
ale zatím nemám
ale zatím nemám
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Žlutá svině je zpět
chtelo by to nekdy pojezdit v petrovicich na motokrosu ...




DRS Daihatsu Racing Service
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Daihatsu Charade 1.0 GTti car racing E85 cca 140HP on the XXR 8Jx15 wheels
Daihatsu Applause 1.6 daily 105HP
Benelli Tornado tre 1130 3 cilinder 163HP / 128Nm
Re: Žlutá svině je zpět
prý hovno terén pro jeep
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Žlutá svině je zpět
to tak na fáčko na roztrhání 

VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Žlutá svině je zpět
čaute kluci, jen pro info co se bude dít v zime...
na autě je už nová převodovka. Dá se říct že zůstal jen obal a kolečka jinak vidličky a synchrony a zbytek vyměněn za nové díly.
Už máme u sebe zadní lamino kapotu a čekám na přední. Do zadní půjde makrolon který nahradí i zadní boční okénka.
Jeden silentblok na motoru (převodovce) už je vylitý lepidlem tak pěkně ztuhl.
Ještě dva a jsme zvědaví co to udělá.
Ještě bych chtěl pošetřit na přední tlumiče KONI. Motor by taky chtělo trošku přetěsnit a dát do kupy, ale na to si já netroufnu.
Nakonec upravit uchycení řidičové sedačky z Tomova STi, je moc vysoko.
Cílem pro příští sezónu bude 750kg včetně řidiče.
co nejtvrdší díly mezdi motorem a kastlí a podvozkem a kastlí.
Příští rok bych spíš než sprinty chtěl vyzkoušet nějaký závod. Slalom a možná si zajet pár závodů při caterham academy Lightweight Challenge.
Lightweight Challenge je určena pro vozy z max hmotností 1000kg.
auta jako jsou Ariel Atom, Caterham, Lotusy Elise a Exige, Kaipan, Morgan, budou hodně těžká konkurence.
Uvidíme jak se co vyvine.
na autě je už nová převodovka. Dá se říct že zůstal jen obal a kolečka jinak vidličky a synchrony a zbytek vyměněn za nové díly.
Už máme u sebe zadní lamino kapotu a čekám na přední. Do zadní půjde makrolon který nahradí i zadní boční okénka.
Jeden silentblok na motoru (převodovce) už je vylitý lepidlem tak pěkně ztuhl.
Ještě dva a jsme zvědaví co to udělá.
Ještě bych chtěl pošetřit na přední tlumiče KONI. Motor by taky chtělo trošku přetěsnit a dát do kupy, ale na to si já netroufnu.
Nakonec upravit uchycení řidičové sedačky z Tomova STi, je moc vysoko.
Cílem pro příští sezónu bude 750kg včetně řidiče.
co nejtvrdší díly mezdi motorem a kastlí a podvozkem a kastlí.
Příští rok bych spíš než sprinty chtěl vyzkoušet nějaký závod. Slalom a možná si zajet pár závodů při caterham academy Lightweight Challenge.
Lightweight Challenge je určena pro vozy z max hmotností 1000kg.
auta jako jsou Ariel Atom, Caterham, Lotusy Elise a Exige, Kaipan, Morgan, budou hodně těžká konkurence.
Uvidíme jak se co vyvine.
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Žlutá svině je zpět
zima už byla Barrybarry píše:čaute kluci, jen pro info co se bude dít v zime...



...jinak držím palušky

p.s. rozepiš tady trošičku to s tím zalitím silentbloku na motoru tím lepidlem

Naposledy upravil(a) Jurisek16 dne 07 pro 2008 11:20, celkem upraveno 1 x.
Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=

Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: Žlutá svině je zpět
Drzim pesti Barryno




AUTODÍLY SIEN Bohumín
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
skype: autodily_sien_bohumin
775233340, 773334818
Re: Žlutá svině je zpět
Jurisek16 píše:zima už byla Barrybarry píše:čaute kluci, jen pro info co se bude dít v zime...máš smůlu...nic nebude
![]()
...jinak držím palušky![]()
p.s. rozepiš tady trošičku to s tím zalitím silentbloku na motoru tím lepidlemco tím docílíš ? že ti bude vybrovat celé auto ? a rázy z motoru půjdou do kastle ? asi mezi tím budou normálně nějaké ztráty ni ?
zima teprve bude fole

HONDA CIVIC 8G
Re: Žlutá svině je zpět
Juris
Vylytím motorových silentbloků lepidlem na skla docílíš tvrdších silentbloků.
Je to osvědčená a nenákladná operace. Myslím že na swifta se ani nějaké race silentbloky nevyrábí. A řešit to formou zakázkové výroby...
Čeho tím docílím. Jak si napsal, vybrování karoserie, rázy do károserie od motoru. Víc to auto ucítíš. Bude rychleji reagovat na prudké sešlápnutí plynu, nebude docházet k takovým ztrátám při řazení. Komfort jde dolů, ale požitek z jízdy nahoru.
Hlavně ten motor by to chtělo...už se mu moc nechtělo do otáček. Možná jsem si jen zvykl. Ale i tak valí olej kolem vany atd...
Vylytím motorových silentbloků lepidlem na skla docílíš tvrdších silentbloků.
Je to osvědčená a nenákladná operace. Myslím že na swifta se ani nějaké race silentbloky nevyrábí. A řešit to formou zakázkové výroby...

Čeho tím docílím. Jak si napsal, vybrování karoserie, rázy do károserie od motoru. Víc to auto ucítíš. Bude rychleji reagovat na prudké sešlápnutí plynu, nebude docházet k takovým ztrátám při řazení. Komfort jde dolů, ale požitek z jízdy nahoru.
Hlavně ten motor by to chtělo...už se mu moc nechtělo do otáček. Možná jsem si jen zvykl. Ale i tak valí olej kolem vany atd...
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žlutá svině je zpět
barry píše:čaute kluci, jen pro info co se bude dít v zime...
na autě je už nová převodovka. Dá se říct že zůstal jen obal a kolečka jinak vidličky a synchrony a zbytek vyměněn za nové díly.
Už máme u sebe zadní lamino kapotu a čekám na přední. Do zadní půjde makrolon který nahradí i zadní boční okénka.
Jeden silentblok na motoru (převodovce) už je vylitý lepidlem tak pěkně ztuhl.
Ještě dva a jsme zvědaví co to udělá.
Ještě bych chtěl pošetřit na přední tlumiče KONI. Motor by taky chtělo trošku přetěsnit a dát do kupy, ale na to si já netroufnu.
Nakonec upravit uchycení řidičové sedačky z Tomova STi, je moc vysoko.
Cílem pro příští sezónu bude 750kg včetně řidiče.
co nejtvrdší díly mezdi motorem a kastlí a podvozkem a kastlí.
Příští rok bych spíš než sprinty chtěl vyzkoušet nějaký závod. Slalom a možná si zajet pár závodů při caterham academy Lightweight Challenge.
Lightweight Challenge je určena pro vozy z max hmotností 1000kg.
auta jako jsou Ariel Atom, Caterham, Lotusy Elise a Exige, Kaipan, Morgan, budou hodně těžká konkurence.
Uvidíme jak se co vyvine.
problem z lightweight ch. je ten , ze nemas licenci, kterou jsme delali 2 tydny z5 na okruhu v Moste .... leda, ze bys ji dodelal pozdeji coz je asi mozne (cena cca 6500 kc)
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Re: Žlutá svině je zpět
Aha..díkbarry píše:Juris
Vylytím motorových silentbloků lepidlem na skla docílíš tvrdších silentbloků.
Je to osvědčená a nenákladná operace. Myslím že na swifta se ani nějaké race silentbloky nevyrábí. A řešit to formou zakázkové výroby...![]()
Čeho tím docílím. Jak si napsal, vybrování karoserie, rázy do károserie od motoru. Víc to auto ucítíš. Bude rychleji reagovat na prudké sešlápnutí plynu, nebude docházet k takovým ztrátám při řazení. Komfort jde dolů, ale požitek z jízdy nahoru.
Hlavně ten motor by to chtělo...už se mu moc nechtělo do otáček. Možná jsem si jen zvykl. Ale i tak valí olej kolem vany atd...

Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=

Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žlutá svině je zpět
kazdy silentblok se casem rozsypeJurisek16 píše:Aha..díkbarry píše:Juris
Vylytím motorových silentbloků lepidlem na skla docílíš tvrdších silentbloků.
Je to osvědčená a nenákladná operace. Myslím že na swifta se ani nějaké race silentbloky nevyrábí. A řešit to formou zakázkové výroby...![]()
Čeho tím docílím. Jak si napsal, vybrování karoserie, rázy do károserie od motoru. Víc to auto ucítíš. Bude rychleji reagovat na prudké sešlápnutí plynu, nebude docházet k takovým ztrátám při řazení. Komfort jde dolů, ale požitek z jízdy nahoru.
Hlavně ten motor by to chtělo...už se mu moc nechtělo do otáček. Možná jsem si jen zvykl. Ale i tak valí olej kolem vany atd...no a nemůže se pak ten silentblok časem rozsypat ?

řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
Re: Žlutá svině je zpět

Dailycar: BMW E60 525iA (218ps)
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=
(???ps+)
Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
WeekendCar: VW Golf mk3 VR6
Inprogress: =VW Golf mk2 GTI 12V=

Velmi Rychlejch 6 Dost Obrovskejch HrnCů
Re: Žlutá svině je zpět
jj to vím. Luboš mi o tom říkal...uvidíme jak to bude na jaře...tomoking píše: problem z lightweight ch. je ten , ze nemas licenci, kterou jsme delali 2 tydny z5 na okruhu v Moste .... leda, ze bys ji dodelal pozdeji coz je asi mozne (cena cca 6500 kc)
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Žlutá svině je zpět
Barry, good luck 

AUDI TTS 2.0 TFSI S-Tronic Quattro (Stage 1: 320HP / 420Nm)
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
VW Jetta VI TSI
VW Golf VI TSI
Škoda Octavia 1.6 MPI
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Žlutá svině je zpět



Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Žlutá svině je zpět
no sem si říkal, že by ti došlo po dvou měsících že tu někdo něco psal 
ikdyž... když prej sypeš, tak prej ti vynechává mozek

ikdyž... když prej sypeš, tak prej ti vynechává mozek

Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

Re: Žlutá svině je zpět
co to meleš polišu ? ti hrabe s te uniformi či co ?F.l.a.n.e.l. píše:no sem si říkal, že by ti došlo po dvou měsících že tu někdo něco psal
ikdyž... když prej sypeš, tak prej ti vynechává mozek
..::užrané quattro::..
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Žlutá svině je zpět
nekecej a pošli mi tu fotku té veverky s tím vw když už to tu žerykovi zasíráme 

Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

Re: Žlutá svině je zpět
Tak swift jezdí, všechno dobrý a tady první start po pár měsících
Nechtělo se mu tedy běžet...to je pravda, ale nakonec se rozjel normálně
teď se můžu vrhnout na lamino a plastová okna
http://www.youtube.com/watch?v=a9vLC2sg ... annel_page" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak obrovský dík Gyngoušovi za pomoc...
Dá se říct že celou dobu na swišťovi dělal se mnou takže ještě jednou díky
Nechtělo se mu tedy běžet...to je pravda, ale nakonec se rozjel normálně

teď se můžu vrhnout na lamino a plastová okna

http://www.youtube.com/watch?v=a9vLC2sg ... annel_page" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak obrovský dík Gyngoušovi za pomoc...

Dá se říct že celou dobu na swišťovi dělal se mnou takže ještě jednou díky

- Přílohy
-
- tady jednou vevnitř
- 17122008(001).jpg (104.63 KiB) Zobrazeno 1496 x
-
- poznejte 10 rozdílů (nejen na autě) ;-)
- Foto101.jpg (59.97 KiB) Zobrazeno 1496 x
Naposledy upravil(a) barry dne 05 úno 2009 23:05, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Re: Žlutá svině je zpět
Baví mě dělat na takovích autech
.. jsem jen rad že se zas neco přiučíím takže i ja dik 
Snad ješte cosi udělame
EDIT:flaneli vidiš že jsem se nespletl


Snad ješte cosi udělame

EDIT:flaneli vidiš že jsem se nespletl

..::užrané quattro::..