2,4 JTD tolik spolehlivá není.

Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Dá se nahradit sériovou jednohmotou z VR6SPEEDY píše:Má to dvouhmotublázen píše:při dnešní ceně benzínu se auto se spotřebou 9-10 neřadí mezi úsporné vozyDoporučuju koupit 1,9tdi 81kw motor. Sehnat něco co má ještě solidní km. žere to fakt kulový a je to spolehlivý. Nemá to tuším dvouhmotu..takže v pohodě. Jediná nevýhoda bude klepot a moc to netopí. Záleží po čem koukáš. Do jaký ceny a spotřeby se chceš vejít.
Já teda nevím, ale když jsem přesedl ze 100k do 500k auta, tak jako jo, ten rozdíl znát je, ale že bych se cítil jako v autoškole, tak to určitě ne.MartyCZe píše:Mi neřikej že sis rozdilu nevšiml, klidně at mě má každej za sráče, ale ve chvíli kdy jsem nuceně přesedl z HTPčka do octy (najednou rozdil 50 kw), tak sem měl pocit jako kdybych byl prvni den v autoškole. Nejistota, blby zvladani auta a hlavně strach ze splašenyho motoru po mym zvyku jezdit s třivalcovou sekačkou. A teď si vem že si nějakej dement tak silny auto koupí do začátku. Časem by si na silnější auto zvykl každej, ale ne že budou mlady kokoti dělat skoky ze sekaček na letadlatholis píše:tiger: každej je jinej, já taky přešel ve 22letech z 50kw feldy na 150kw octavii a žiju a neměl jsem s ní jedinou nehoduJE to o člověku, kaýdopádně taky na tom něco je
Ty vole, moc to žereštholis píše:Dá se nahradit sériovou jednohmotou z VR6SPEEDY píše:Má to dvouhmotublázen píše:při dnešní ceně benzínu se auto se spotřebou 9-10 neřadí mezi úsporné vozyDoporučuju koupit 1,9tdi 81kw motor. Sehnat něco co má ještě solidní km. žere to fakt kulový a je to spolehlivý. Nemá to tuším dvouhmotu..takže v pohodě. Jediná nevýhoda bude klepot a moc to netopí. Záleží po čem koukáš. Do jaký ceny a spotřeby se chceš vejít.
![]()
Protože to ještě nemá 240mm spojku jako PD
Taky tam je 5ti kvalt kterej snese rázy od jednohmoty a nesere se tak jako 6Q
Zase se občas zanáší turbo, ty motory mají navíc už dost nalítáno (což jim nevadí jsou nesmrtelný)
Když d trysky a chip má tam 99kw, ale pak už tojde ztuha...PD má větší potenciál, má už podtlakové ovládání turba apod. Zase ten servis je jinde..
obrazně řečeno navíc sem v ty době měl papiry pul roku, každýmu to sedne jinak, jestli si s tím ty problém neměl tak to je jedině dobřeBrutus píše:Já teda nevím, ale když jsem přesedl ze 100k do 500k auta, tak jako jo, ten rozdíl znát je, ale že bych se cítil jako v autoškole, tak to určitě ne.MartyCZe píše:Mi neřikej že sis rozdilu nevšiml, klidně at mě má každej za sráče, ale ve chvíli kdy jsem nuceně přesedl z HTPčka do octy (najednou rozdil 50 kw), tak sem měl pocit jako kdybych byl prvni den v autoškole. Nejistota, blby zvladani auta a hlavně strach ze splašenyho motoru po mym zvyku jezdit s třivalcovou sekačkou. A teď si vem že si nějakej dement tak silny auto koupí do začátku. Časem by si na silnější auto zvykl každej, ale ne že budou mlady kokoti dělat skoky ze sekaček na letadlatholis píše:tiger: každej je jinej, já taky přešel ve 22letech z 50kw feldy na 150kw octavii a žiju a neměl jsem s ní jedinou nehoduJE to o člověku, kaýdopádně taky na tom něco je
crocjirka píše:a jakej motor? tech TDicek bylo jak mraku co se do toho montovali...
Před chvilkou ses ptal jaké jsou rozdíly a teď už doporučuješcrocjirka píše:za sebe 81, 96 nnebo 77
Kdo te ucil poznavat hodiny ?crocjirka píše:v pohodenikdo neni dokonalej.. kor v pul 12 vecer
![]()
![]()
se podivej na hodiny TFLukinho píše:Kdo te ucil poznavat hodiny ?crocjirka píše:v pohodenikdo neni dokonalej.. kor v pul 12 vecer
![]()
![]()
![]()
důvod? je naprosto v pohodě, ale v tomdle tématu je to stejně naprosto jednocrocjirka píše:zasebe bych tu 85tku nebral..