Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Moderátoři: Berry, m.artty

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od JRD McLAREN »

Kupim brzdice z Cali turbo, pripadne z V6
take co pasuju na 280mm kotuc

kotuce nepotrebujem, niesu podmienkou.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

maxi126
Příspěvky: 25
Registrován: 29 srp 2010 20:32

Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc

Příspěvek od maxi126 »

sedia aj z vectry b
mal som to tak na tigre

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc

Příspěvek od JRD McLAREN »

Dik za tipy .. :wink:

Lordik ma SZ...

..
este ma tak napada, aky tam dam hlavny valec..
kedze je asi treba upgradnut primer na 23.80mm
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc

Příspěvek od m.artty »

JRD McLAREN píše:este ma tak napada, aky tam dam hlavny valec..
kedze je asi treba upgradnut primer na 23.80mm
Tohle by mě také zajímalo, brzdiče mám, kotouče mám, ale nevim co k tomu za válec...
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
Lio666
Příspěvky: 81
Registrován: 11 úno 2012 17:21

Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc

Příspěvek od Lio666 »

Já je mám na Tigře s origo válcem (20,6mm) a pedál sice zabírá trošku níž, ale je to úplně v pohodě. Mají pozvolný nástup, ale když přitlačím, tak není problém kola zablokovat i ve 160 (plynulým tlakem, žádné dupnutí).
Tigra C20LET@180kW

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc

Příspěvek od lukin66 »

Ten brzdový válec bych taky chtěl poresit,na gsi 16 v to s tema 280 brzdí dobře ,ale je třeba vice tlacit na pedál a už to nnení tak ostre a citlivé jak s origo brzdama
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc

Příspěvek od m.artty »

lukin66 píše:Ten brzdový válec bych taky chtěl poresit,na gsi 16 v to s tema 280 brzdí dobře ,ale je třeba vice tlacit na pedál a už to nnení tak ostre a citlivé jak s origo brzdama
To je právě to, čeho se bojím a JRD asi také :D Každopádně by jsme toto povídání mohli přesunout do Opel sekce :wink:
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

bzdice calibra/vectra v6/turbo

Příspěvek od lukin66 »

Tak pojďme tady poresit jaký brzdový válec zvolit při výměně malých kotoučů za větší s většimy brzdici a pistky
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Gooder
Příspěvky: 2116
Registrován: 13 zář 2011 20:48
Bydliště: Středočeský kraj

Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc

Příspěvek od Gooder »

Já na Corsu 1.4 dával kotouče i třmeny z GSi a taky se mi propadnul pedál a docela znatelně. Ze začátku mi přišlo, že šlapu do hovna a musel jsem si zvykat, že pedál zabírá nad podlahou.

Šlo o přechod z nechlazeného 236mm na chlazený 256mm, ale velikost pístku si už nepamatuju.

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: bzdice calibra/vectra v6/turbo

Příspěvek od JRD McLAREN »

no ja viem prispiet jedine tym, ze HBV na Nexii ma priemer 22.21mm (niekde je udavany rozmer 22.10, alebo 22.20 a pod)
mam system "DELPHI", teda uchytenie je na dva vodorovne sruby..

este som menil aj posilovac za mensi, kvoli uspore miesta pre ITB, ale to je vedlajsie..

Predne brzdice maju piestiky 52mm
Zadne brzdice (AF-GSI) 2x35mm
vsetko su to ATE

ako sa to zachova pri piestikoch 54 alebo 57mm ..zatial netusim..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od m.artty »

Už někdo přišel na to, co tam dáme? Já zatím ne, ale neměl jsem na to moc času teď to hledat.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

vectry
Příspěvky: 102
Registrován: 08 úno 2013 19:08
Bydliště: Klučov

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od vectry »

Na Cali mám brzdiče z V6, kotouče 280mm Meriva CDTi , brzdový válec mám původní 16V, nástup lehčí jak již bylo psáno ,ale při dravější jízdě fungují parádně... Rozhodně bych se toho nebál ,ve srovnání s původními 256mm to brzdí o pořádný kus lépe.
Jinak leží mi doma přední brzdiče z Opel Astra G 1.8 16V SPORT jsou na 280mm kotouč ,takže kdyby měl někdo zájem. :? Jsou k mání. :D :D .
Opel Calibra C20XE Nautilus Blau
Opel Kadett C20NE GSi Cabrio
Opel Vectra C20NE GT Magma Red

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od m.artty »

Všechno co má hlavní brzdovej válec 23,81, tak má ABS a tím pádem jen 2 vývody. Koukal jsem na Opely a na Saaby.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od JRD McLAREN »

dva vyvody niesu taky problem...
skor mi vadi potom to ine uchytenie valca k posilovacu ...

kedze momentalne mam (uz) posilovac DELCO z CosraB/Tigra
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od m.artty »

Aha, to mě nějak nenapadlo, že to bude mít jiné uchycení. Každopádně jsem včera koukal na Calibru a posilovač má zruba stejný jako GSI, takže by to šlo komplet vyměnit (asi).

Mě trošku dělají problém ty 2 vývody místo 4, jak to řešit?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 4062
Registrován: 16 črc 2006 21:39

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od JRD McLAREN »

na odliatkoch HBV su vacsinou "kusy materialu" v ktorych proste len niesu navrtane diery..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od lukin66 »

Bud navrtat nebo udelat rozbocku u každého vyvodu
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od m.artty »

V tpm pripade by se to asi dalo navrtat tedy. Az se zase dostani do dilny, musim to poradne okouknout na Calibre ☺
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od lukin66 »

Pozjistuj to.jinak bych mohl mít ze senátora válec.
PS:ten senátor je cely na díly a ma i digital :?:
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od lukin66 »

Jak je to s průměry válců u omega A/B
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Uživatelský avatar
m.artty
Moderátor
Příspěvky: 8233
Registrován: 23 čer 2009 22:23
Bydliště: Litvínov

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od m.artty »

Podle brzd. Čtyřválce mají malé brzdy, asi 256 mm a šestiválce mají pořádné. Průměr hbv je potom potřebných 23,81. U těch "malých" nevim.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadet na díly

lukin66
Příspěvky: 863
Registrován: 09 říj 2011 10:49

Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)

Příspěvek od lukin66 »

Hmm,zajdu na vrakac a podívám se na to.ten senátor je 3.0 v6 z toho by to slo
opel kadett 2.0 16v gsi :driver:
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

Zpět na „OPEL Cars“