Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Kupim brzdice z Cali turbo, pripadne z V6
take co pasuju na 280mm kotuc
kotuce nepotrebujem, niesu podmienkou.
take co pasuju na 280mm kotuc
kotuce nepotrebujem, niesu podmienkou.
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
sedia aj z vectry b
mal som to tak na tigre
mal som to tak na tigre
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Dik za tipy ..
Lordik ma SZ...
..
este ma tak napada, aky tam dam hlavny valec..
kedze je asi treba upgradnut primer na 23.80mm

Lordik ma SZ...
..
este ma tak napada, aky tam dam hlavny valec..
kedze je asi treba upgradnut primer na 23.80mm
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Tohle by mě také zajímalo, brzdiče mám, kotouče mám, ale nevim co k tomu za válec...JRD McLAREN píše:este ma tak napada, aky tam dam hlavny valec..
kedze je asi treba upgradnut primer na 23.80mm
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Já je mám na Tigře s origo válcem (20,6mm) a pedál sice zabírá trošku níž, ale je to úplně v pohodě. Mají pozvolný nástup, ale když přitlačím, tak není problém kola zablokovat i ve 160 (plynulým tlakem, žádné dupnutí).
Tigra C20LET@180kW
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Ten brzdový válec bych taky chtěl poresit,na gsi 16 v to s tema 280 brzdí dobře ,ale je třeba vice tlacit na pedál a už to nnení tak ostre a citlivé jak s origo brzdama
opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
To je právě to, čeho se bojím a JRD asi takélukin66 píše:Ten brzdový válec bych taky chtěl poresit,na gsi 16 v to s tema 280 brzdí dobře ,ale je třeba vice tlacit na pedál a už to nnení tak ostre a citlivé jak s origo brzdama


Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
bzdice calibra/vectra v6/turbo
Tak pojďme tady poresit jaký brzdový válec zvolit při výměně malých kotoučů za větší s většimy brzdici a pistky
opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: K: brzdice Calibra Turbo / V6 280mm kotuc
Já na Corsu 1.4 dával kotouče i třmeny z GSi a taky se mi propadnul pedál a docela znatelně. Ze začátku mi přišlo, že šlapu do hovna a musel jsem si zvykat, že pedál zabírá nad podlahou.
Šlo o přechod z nechlazeného 236mm na chlazený 256mm, ale velikost pístku si už nepamatuju.
Šlo o přechod z nechlazeného 236mm na chlazený 256mm, ale velikost pístku si už nepamatuju.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: bzdice calibra/vectra v6/turbo
no ja viem prispiet jedine tym, ze HBV na Nexii ma priemer 22.21mm (niekde je udavany rozmer 22.10, alebo 22.20 a pod)
mam system "DELPHI", teda uchytenie je na dva vodorovne sruby..
este som menil aj posilovac za mensi, kvoli uspore miesta pre ITB, ale to je vedlajsie..
Predne brzdice maju piestiky 52mm
Zadne brzdice (AF-GSI) 2x35mm
vsetko su to ATE
ako sa to zachova pri piestikoch 54 alebo 57mm ..zatial netusim..
mam system "DELPHI", teda uchytenie je na dva vodorovne sruby..
este som menil aj posilovac za mensi, kvoli uspore miesta pre ITB, ale to je vedlajsie..
Predne brzdice maju piestiky 52mm
Zadne brzdice (AF-GSI) 2x35mm
vsetko su to ATE
ako sa to zachova pri piestikoch 54 alebo 57mm ..zatial netusim..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Už někdo přišel na to, co tam dáme? Já zatím ne, ale neměl jsem na to moc času teď to hledat.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Na Cali mám brzdiče z V6, kotouče 280mm Meriva CDTi , brzdový válec mám původní 16V, nástup lehčí jak již bylo psáno ,ale při dravější jízdě fungují parádně... Rozhodně bych se toho nebál ,ve srovnání s původními 256mm to brzdí o pořádný kus lépe.
Jinak leží mi doma přední brzdiče z Opel Astra G 1.8 16V SPORT jsou na 280mm kotouč ,takže kdyby měl někdo zájem.
Jsou k mání.
.
Jinak leží mi doma přední brzdiče z Opel Astra G 1.8 16V SPORT jsou na 280mm kotouč ,takže kdyby měl někdo zájem.



Opel Calibra C20XE Nautilus Blau
Opel Kadett C20NE GSi Cabrio
Opel Vectra C20NE GT Magma Red
Opel Kadett C20NE GSi Cabrio
Opel Vectra C20NE GT Magma Red
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Všechno co má hlavní brzdovej válec 23,81, tak má ABS a tím pádem jen 2 vývody. Koukal jsem na Opely a na Saaby.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
dva vyvody niesu taky problem...
skor mi vadi potom to ine uchytenie valca k posilovacu ...
kedze momentalne mam (uz) posilovac DELCO z CosraB/Tigra
skor mi vadi potom to ine uchytenie valca k posilovacu ...
kedze momentalne mam (uz) posilovac DELCO z CosraB/Tigra
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Aha, to mě nějak nenapadlo, že to bude mít jiné uchycení. Každopádně jsem včera koukal na Calibru a posilovač má zruba stejný jako GSI, takže by to šlo komplet vyměnit (asi).
Mě trošku dělají problém ty 2 vývody místo 4, jak to řešit?
Mě trošku dělají problém ty 2 vývody místo 4, jak to řešit?
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 4074
- Registrován: 16 črc 2006 21:39
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
na odliatkoch HBV su vacsinou "kusy materialu" v ktorych proste len niesu navrtane diery..
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Bud navrtat nebo udelat rozbocku u každého vyvodu
opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
V tpm pripade by se to asi dalo navrtat tedy. Az se zase dostani do dilny, musim to poradne okouknout na Calibre ☺
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Pozjistuj to.jinak bych mohl mít ze senátora válec.
PS:ten senátor je cely na díly a ma i digital
PS:ten senátor je cely na díly a ma i digital

opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Jak je to s průměry válců u omega A/B
opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white
- m.artty
- Moderátor
- Příspěvky: 8238
- Registrován: 23 čer 2009 22:23
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Podle brzd. Čtyřválce mají malé brzdy, asi 256 mm a šestiválce mají pořádné. Průměr hbv je potom potřebných 23,81. U těch "malých" nevim.
Současnost: Kadett E 2,0 GSi cabrio & Calibra 2,5 V6 & Omega B 2,5 TD
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Minulost: Astra F 1,7 TD, Astra F 1,4 16V sedan, Kadett E 1,6 cabrio, Kadett E 1,6i cabrio, Golf II 1,6D, a pár Kadettů na díly
Re: Brzdiče pro 280 kotouč (Calibra/Vectra Turbo/V6)
Hmm,zajdu na vrakac a podívám se na to.ten senátor je 3.0 v6 z toho by to slo
opel kadett 2.0 16v gsi 
bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white

bývalka:opel astra g coupé linea blu OPC paket
Ford Focus ST white