
u me aktualne takto

a pristi tyden si konecne pojedu pro novej motor

Je to prostě moje volba co chci mít v autě za motor.. Chci pěkně jedoucí 1,6 a proto padla volba na SE... X16XE/XEL nechci takže jediná možnost byla C16SE..Tiger.s píše:Je trochu nesmyslný cpát peníze do c16se když c20xe má mnohem více koní v serii a velice rád si něchá k dalším koníkům snadno pomoct. To že ho má každej něco asi o tom motoru nasvědčuje.BiGaSi píše:Do mejch třmenu se bohužel chlazený nevlezou takže šli bremba kotouče a texar desky... a c16se dělám proto že jich je tady celkem málo.. C20XE má každej... předpokládanej výkon na ethanol je nějakejch 85kW takže to taky pojede hezky... Ono c20xe z 200tisícema zasebou určitě nebude mít těch 110kW co by mělo myslim že tak 20kw už vám poumíralo a ještě k tomu je ten motor těžší.. Až mě přestane bavit SEčko naseru ho do corsy co mám v práci s KO 1,2 8V a do astry seženu LET =)Lukin_GSi píše:
BiGaSi> člověče proč rveš takovou kasu do takového nijakého motoru![]()
a to už mi ani neříkej, že jsi koupil nové nechlazené kotouče dopředu
![]()
Chci jít prostě jinou cestou než většina oplistů co mají kadetty nebo astry... C20XE je okoukaný =)
pak ses probral a měl jsi pod sebou hromádku, coLordík píše:jednou jsem viděl projekt kde x30xe prohodil místo x20xev nic upravovat nemusel sedl na držáky i převodovku...
pokud je seriovej podvozek a jsou to tyčky, který tam maj být tak životnost není nijak sníženápetanek192 píše:S toho si nic nedelej cepy swag 14 dni a museli ven jeste na byvalem aute .
Jinak zajimalo jestli existuje nejakej prumerny najezd km na 17kach 225 45 nebo 215 45 na jedny cepy atp pri normalnich tlumicich i pruzinach ?